Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 332
    • 333
    • 15 / 333
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    173
    6651
    223609
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agpr @evilnanouk last edited by

      τωρα με πιο χαμηλες θερμοκρασιες - στο καιρο αναφερομαι - παρατηρω αυξηση καταναλωσης...Το εχετε εντοπισει και εσεις ? Βασικα η υβριδικη μπαταρια δε προλαβαινει με τπ να γεμισει με αποτελεσμα να τη γεμιζει ο κινητηρας και να αυξαναεται η καταναλωση.

      1.8 hybrid

      Με τις θερμοκρασίες που επικρατούν πλέον βλέπω και εγώ αυξημένη κατανάλωση. Καθυστερεί περισσότερο να ζεσταθεί ο κινητήρας και δουλεύει στην αρχή περισσότερο. Είμαι λίγο πάνω από τα 4λτ. πλέον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • N
        nasos007 last edited by

        Καλησπέρα..Ενδιαφέρομαι για την υβριδική έκδοση 1.8,και το μόνο που με ' κρατάει' είναι το νέο νομοσχέδιο που αναμένεται μέσα στο Φλεβάρη,αφου 1 Μάρτη λήγει η παράταση που έχει δωθεί στη χώρα για την εναρμονιση των ρύπων..Γραφεται ότι θα ακολουθήσουν το μοντέλο που ισχύει και.σε άλλες χώρες όπου υπάρχει έκπτωση έως και πάνω από 5000 ευρώ,είτε στα τέλη ταξινόμησης είτε με επιδότηση...Για εδώ ακούγεται έως 3000 ευρώ,τώρα αν είναι με επιδότηση,με τα τέλη ταξινόμησης η με απόσυρση δεν ξέρει κανείς...Έχει κάποιος κάποια πληροφορία πιο συγκεκριμενη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • E
          evilnanouk @nasos007 last edited by

          Καλησπέρα..Ενδιαφέρομαι για την υβριδική έκδοση 1.8,και το μόνο που με ' κρατάει' είναι το νέο νομοσχέδιο που αναμένεται μέσα στο Φλεβάρη,αφου 1 Μάρτη λήγει η παράταση που έχει δωθεί στη χώρα για την εναρμονιση των ρύπων..Γραφεται ότι θα ακολουθήσουν το μοντέλο που ισχύει και.σε άλλες χώρες όπου υπάρχει έκπτωση έως και πάνω από 5000 ευρώ,είτε στα τέλη ταξινόμησης είτε με επιδότηση...Για εδώ ακούγεται έως 3000 ευρώ,τώρα αν είναι με επιδότηση,με τα τέλη ταξινόμησης η με απόσυρση δεν ξέρει κανείς...Έχει κάποιος κάποια πληροφορία πιο συγκεκριμενη?

          Απο τι βλεπω ειναι απολυτα σαφες με βαση οτι αναφερεται:

          https://www.tovima.gr/2019/10/31/finance/teli-kykloforias-ti-provlepei-to-neo-synstima-pou-erxetai-to-2021/

          Το corolla εχει 76 ρυπους απο οσο θυμαμαι....δε βλεπω καποιο προβλημα 🙂

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • A
            agpr last edited by

            Ο Nasos007 ρωτά για τα τέλη ταξινόμησης, όχι για τα τέλη κυκλοφορίας. Νομίζω πως ούτε αυτοί που θα αποφασίσουν δεν έχουν κατασταλάξει ακόμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • I
              iliasgtc45 @miro last edited by

              Καλησπέρα, κάποιος που έχει την corolla 1.2T ή την 1.8 Hybrid μπορεί να μου πει την πραγματική μέση κατανάλωση σε πόλη και εθνική? Τα διάφορα sites την δίνουν αρκετά ψηλά, στην 1.2 γυρω στα 7λίτρα/100Χιλ. Ευχαριστώ!!!

              Σε 1,2Τ εδώ και 2000χμ περίπου έχω κατανάλωση 6,5-7,5 εντός πόλης και περίπου 5,5-6,5 εκτός πόλης. Ενδεικτικά στα 120 με 6η καίει περίπου 6,2-6,3. Κινούμαι περισσότερο σε sport και λιγότερο σε normal πρόγραμμα. Στο eco έχω την εντύπωση ότι πέφτει η κατανάλωση αλλά πέφτει πολύ και η απόκριση στο γκάζι οπότε νομίζω μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο με κάποια σταθερή ταχύτητα και cruise control.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Ηλια που ησουν 45 και ειχες οπελ κανε τον κοπο και γραψε μεση ταχυτητα ανα ωρα μαζι με την καταναλωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iliasgtc45 @lap last edited by

                  Ηλια που ησουν 45 και ειχες οπελ κανε τον κοπο και γραψε μεση ταχυτητα ανα ωρα μαζι με την καταναλωση.

                  ακριβώς τώρα δεν τα θυμάμαι. Θα επανέλθω με νέο ποστ στο επόμενο ταξείδι. Αθήνα Θεσσαλονίκη είχα μικτή κατανάλωση 6,1 με ταχύτητες από 100-130. Τις τελευταίες μέρες που κινούμαι εντός Αττικής έχω 7 αλλά με αρκετή Βουλιαγμένης και Ποσειδώνος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Θ εχει ενδιαφερον....μου φαινονται πολυ καλες καταναλωσεις για τα αλογα του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kyr80 last edited by

                      Να κάνω μια ερώτηση...

                      Με ποιο κριτήριο αγοράζει κάποιος τον 1.2Τ αντί του hybrid; Δηλαδή με παραπλήσια τιμή αγοράς, για ποιο λόγο δεν θέλει κάποιος την οικονομία στην κατανάλωση;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Το CVT είναι ο καλύτερος λόγος που μπορώ να σκεφτώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          shumakos last edited by

                          Εφόσον τα modes πρακτικά παίζουν με την απόκριση του γκαζιού και μόνο, δε νομίζω ότι θα έχει διαφορετικό αποτέλεσμα το ECO Mode με σταθερή ταχύτητα και cruise control σε σχέση με τα Normal και Sport.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            iliasgtc45 @kyr80 last edited by

                            Να κάνω μια ερώτηση...

                            Με ποιο κριτήριο αγοράζει κάποιος τον 1.2Τ αντί του hybrid; Δηλαδή με παραπλήσια τιμή αγοράς, για ποιο λόγο δεν θέλει κάποιος την οικονομία στην κατανάλωση;

                            cvt, επιδόσεις και τα χιλιόμετρα που κανείς. Όταν λέω χιλιόμετρα εννοώ και ποσοτικά αλλά και αν είναι εντός η εκτός πόλης.  Η τιμή δεν είναι παραπλήσια. Ανάλογα με την έκδοση έχει διαφορά από 2500-3000. Για κάποιον που κινείται κυρίως εντός πόλης εννοείτε ότι το υβριδικό είναι η ιδανική λύση. Επίσης το 1,2 έχει έναν εξαιρετικό σε αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Καλά άμα θέλαμε δελτίο τύπου μπαίναμε και στο site. :lol:

                              Ότι και να είναι, είναι συγκλονιστικά υποδεέστερο από ένα καλό με μετατροπέα ροπής ή ένα διπλοσύμπλεκτο. Αυτό βεβαίως αφορά εκείνους που τους ενδιαφέρει στο ελάχιστο η εμπειρία της οδήγησης άρα κατά πάσα πιθανότητα όχι τους οδηγούς ενός Toyota.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Δεν ειναι cvt αλλα e cvt, με πλανητικο συσυημα γραναζιων χωρις ιμαντα συμπλεκτες για την κυρια κινηση, selenoids και βαλβιδες. Δεν χαλαει αρκει να εχει φυσικα το λαδακι του. Δεν εχει και κατι περιπλοκο για να χαλασει.

                                Ολα γινονται απο τον ηλεκτρονικο εγκεφαλο που δινει ρυθμο στις δυο κυριες στεφανες γραναζιων του κιβωτιου.

                                Επισης δεν τερματιζει τις στροφες με το καλημερα μολις καρφωσεις το πενταλ στο πατωμα. Πιο πολυ θυμιζει ηλεκτρικο συτοκινητο θα μπορουσα να πω.

                                Εδω για παραδειγμα μεχρι τα 100 χλμ/ωρα δεν εχει πιασει κοφτες. Αλλαζει συνεχως το βημα των γραναζιων.

                                Στην πραξη παρα πολυ σπανια θα κινησε με το βουητο αλα πραγματικο cvt, διοτι το βημα αλλαζει με τετοιο τροπο ωστε να φτανεις την ταχυτητα που επιθυμεις νωριτερα απο τον τερματισμο τοτων σ.α.λ μεσω του λογου των γραναζιων.

                                Υποψιν, στο βιντεο εχει επιλεχθει το sport προγραμμα στο normal οι στροφες ειναι ακομα πιο κατω κατα την επιταγχυνση.

                                Εαν κανεις ολη μερα 0-160 οκ θα εχεις και κοφτες αλλα σε φυσιολογικη χρηση παρα πολυ σπανια.

                                Youtube Video

                                Υ.γ αναφερομαι στην νεοτερη γενια του συστηματος. Το προηγουμενο ειχε οντως πιο πολυ μουγκρισμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Εσυ τα ξερεις ρε στεφαν τα αναφερω για ολους εδω .....αλλωστε σε αλλα ποστς αν θυμασαι ακομα υπαρχουν συμφορουμιτες που τα μπερδευουν.

                                  Χαχα, δεν δουλευω στην τογιοτα....ειπαμε πριν με εβαζαν στην suzuki...τωρα που μ αρεσει το leon...μαλλον στη seat.

                                  Μςγαλο λαθος της toyota που το ονομασε ecvt.

                                  Παντως στο νεο εχει βελτιβθει αρκετα λογω και του δυνατοτερου ηλεκτροκινητηρα και ετσι πλεον εχει καποια ασανς σπορτιφ αιαθησης μαζι με το καλο στησιμο του σασι.

                                  Αλλωστε εχει πλεον και χειροκινητη αλλαγη με αυτακι στο τιμονι...

                                  Δεν ειναι prius προηγουμενων δεκαετιων. Φυσικα δεν ειναι και αγωνιαρικο

                                  Οχι σε αιαθηση εχω την αισθηση πως εινα πιο απαλο και μαλακο ακομα και απο τους μετατροπεις ροπης και φυσικα πολυ πιο αξιοπιστο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kyr80 last edited by

                                    Επειδή μιλάμε πρακτικά για ανθρωπομεταφορέα, το πλεονέκτημα οποιουδήποτε αυτόματου σε σχέση με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου, δεν συγκρίνεται. Και δε μιλάμε για κανένα cupra. 130 άλογα έχει ο 1.2Τ.

                                    Θεωρώ ότι κανένας petrolhead δεν θα αγόραζε κάποιο από τα 2. Δηλαδή εγώ το πήρα για τη γυναίκα μου, να πηγαίνει πρακτικά τα παιδιά σχολείο. Για δική μου χρήση δε θα έπαιρνα κανένα. Αλλά με το μαχαίρι στο λαιμό, θα αγόραζα το hybrid. Ή να το πω και αλλιώς, έχει πολλά μη υβριδικά χειροκίνητα να επιλέξεις αντί του corolla.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Αυτοί που ψωνίζουν Toyota το κάνουν με τη λογική σούπερ μάρκετ. Αυτό ξέρουν, αυτό εμπιστεύονται. Άρα για τον οποιοδήποτε λόγο τύπου 'τους τρομάζει το υβριδικό, δε θέλουν αυτόματο γενικά, δε θέλουν CVT αυτόματο ειδικά, δε θέλουν να μπλέξουν με μάρκες που δεν ξέρουν', γιατί να μην πάρουν 1.2Τ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        wantone @stefan147 last edited by

                                        Καλά άμα θέλαμε δελτίο τύπου μπαίναμε και στο site. :lol:

                                        Ότι και να είναι, είναι συγκλονιστικά υποδεέστερο από ένα καλό με μετατροπέα ροπής ή ένα διπλοσύμπλεκτο. Αυτό βεβαίως αφορά εκείνους που τους ενδιαφέρει στο ελάχιστο η εμπειρία της οδήγησης άρα κατά πάσα πιθανότητα όχι τους οδηγούς ενός Toyota.

                                        Ποιο απλο τεχνολογικα, ποιο αξιοπιστο απο διπλο συμπλεκτη. Με την σημερινη τιμη της βενζινης για αμαξι πολης ειναι προφανως μονοδρομος σε σχεση με το 1.2τ.

                                        Τογιοτα εχει 10-11 εκατ πωλησεις τον χρονο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 @kyr80 last edited by

                                          Επειδή μιλάμε πρακτικά για ανθρωπομεταφορέα, το πλεονέκτημα οποιουδήποτε αυτόματου σε σχέση με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου, δεν συγκρίνεται. Και δε μιλάμε για κανένα cupra. 130 άλογα έχει ο 1.2Τ.

                                          Θεωρώ ότι κανένας petrolhead δεν θα αγόραζε κάποιο από τα 2. Δηλαδή εγώ το πήρα για τη γυναίκα μου, να πηγαίνει πρακτικά τα παιδιά σχολείο. Για δική μου χρήση δε θα έπαιρνα κανένα. Αλλά με το μαχαίρι στο λαιμό, θα αγόραζα το hybrid. Ή να το πω και αλλιώς, έχει πολλά μη υβριδικά χειροκίνητα να επιλέξεις αντί του corolla.

                                          O 1.2T νομίζω είναι 116hp. Στα υπόλοιπα, συμφωνώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            kyr80 @panormus772 last edited by

                                            O 1.2T νομίζω είναι 116hp. Στα υπόλοιπα, συμφωνώ.

                                            Τώρα το είδα.... 116 ίπποι και μιλάμε για οδηγική εμπειρία;;;; Όχι ότι και οι 130 θα ήταν κάτι σήμερα. Μεγάλη Παρασκευή βγαίνει για περιφορά;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 15 / 333
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr