Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συγκριτικο.Αξιζει η αλλαγη?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συγκριτικο.Αξιζει η αλλαγη?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    25
    138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d85 last edited by

      Καλησπερα στη παρεα.Ειμαι κατοχος ενος golf v tsi 122hp απο το 2008.Σκεφτομουν τη πωληση του και τη μεταβαση σε ενα ford fiesta η ενος σεατ ibiza.Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης.Ενα μικρομεσαιο του 2008 σε σχεση με ενα supermini του 2018 σαν οδηγικη συμπεριφορα ποιο ειναι καλυτερο?Τα σουπερμινι μεγαλωσαν αρκετα και προσφερουν καλες επιδοσεις πλεον.Ποια ειναι η γνωμη σας.Αξιζει η αλλαγη η θα ειναι σαν να κανω υποβαθμιση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d85 last edited by

        Καλησπερα στη παρεα.Ειμαι κατοχος ενος golf v tsi 122hp απο το 2008.Σκεφτομουν τη πωληση του και τη μεταβαση σε ενα ford fiesta η ενος σεατ ibiza.Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης.Ενα μικρομεσαιο του 2008 σε σχεση με ενα supermini του 2018 σαν οδηγικη συμπεριφορα ποιο ειναι καλυτερο?Τα σουπερμινι μεγαλωσαν αρκετα και προσφερουν καλες επιδοσεις πλεον.Ποια ειναι η γνωμη σας.Αξιζει η αλλαγη η θα ειναι σαν να κανω υποβαθμιση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d85 last edited by

          Καλησπερα στη παρεα.Ειμαι κατοχος ενος golf v tsi 122hp απο το 2008.Σκεφτομουν τη πωληση του και τη μεταβαση σε ενα ford fiesta η ενος σεατ ibiza.Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης.Ενα μικρομεσαιο του 2008 σε σχεση με ενα supermini του 2018 σαν οδηγικη συμπεριφορα ποιο ειναι καλυτερο?Τα σουπερμινι μεγαλωσαν αρκετα και προσφερουν καλες επιδοσεις πλεον.Ποια ειναι η γνωμη σας.Αξιζει η αλλαγη η θα ειναι σαν να κανω υποβαθμιση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Καλώς ήρθες στο φόρουμ! Θα είναι υποβάθμιση σαν αυτοκίνητο. Από την άλλη, θα έχεις τα σύγχρονα γκατζετάκια, αν κάτι τέτοιο σε ενδιαφέρει και επίσης θα είναι ευέλικτο εντός πόλης. Η σημαντικότερη διαφορά όμως είναι ότι θα έχεις καινούριο αυτοκίνητο με 0 χλμ. Προσωπικά θα το έκανα μόνο αν α) είχα βαρεθεί το παλιό ή β) μου έβγαζε προβλήματα. Σαν οδική συμπεριφορά όμως, το Golf σου είναι καλύτερο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερες υπολείπονται σημαντικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Καλώς ήρθες στο φόρουμ! Θα είναι υποβάθμιση σαν αυτοκίνητο. Από την άλλη, θα έχεις τα σύγχρονα γκατζετάκια, αν κάτι τέτοιο σε ενδιαφέρει και επίσης θα είναι ευέλικτο εντός πόλης. Η σημαντικότερη διαφορά όμως είναι ότι θα έχεις καινούριο αυτοκίνητο με 0 χλμ. Προσωπικά θα το έκανα μόνο αν α) είχα βαρεθεί το παλιό ή β) μου έβγαζε προβλήματα. Σαν οδική συμπεριφορά όμως, το Golf σου είναι καλύτερο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα δύο αυτοκίνητα που ανέφερες υπολείπονται σημαντικά.

              Συμφωνώ,εκτός από το ότι το Golf του 2008 ως οδηγική συμπεριφορά θα είναι καλύτερο από το τωρινό fiesta.Kαι μόνο το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκετά καλύτερο από το Golf (ίσως κι από το σημερινό).ΑΝ δε κάνω λάθος κι η τυπολογία των αναρτήσεων είναι η ίδια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Φυσικά και δεν είναι ίδια η τυπολογία των αναρτήσεων. Το Golf V έχει πολλαπλούς πίσω, σε αντίθεση με τον ημιάκαμπτο των δύο supermini. Το τιμόνι του Fiesta ίσως είναι λίγο πιο πληροφοριακό, αλλά τίποτα τρομερά διαφορετικό. Το Golf V ήταν πολύ καλό στον δρόμο, αρκετά κοντά στο Focus Mk2.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 last edited by

                  O.κ. δεν θυμόμουν πως τότε είχε πολλαπλούς πίσω,νόμιζα πως είναι όπως τώρα με τον ημιάκαμπτο στις χαμηλές εκδόσεις.
                  Πάντως για το τιμόνι είχε ένα από τα πιο αδρανή στην κατηγορία του και χειρότερο από το Focus.To λέω έχοντας οδηγήσει Golf φίλου το 2007 για μισή ωρίτσα κι έχοντας 147 για 4μησι χρόνια κι o πατέρας μου ένα Focus ST μοντ. 2009 (και το τωρινό Fiesta σαν αίσθηση το τιμόνι μου φαίνεται ελαφρώς βελτιωμένο σε σχέση με εκείνο το Focus).
                  Καλό το Golf εκείνης της εποχής για χώρους και άνεση,αλλά από οδηγική συμπεριφορά άγευστο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d85 last edited by

                    Να σημειωσω πως το αμαξι το πηρα στη γυμνη του εκδοση.Ουτε trip computer δεν εχει για να βλεπω καταναλωση.Σκοπος μου αν αλλαξω ειναι να εχω ενα πιο οικονομικο αυτοκινητο.Ταξιδια δεν κανω τοσο συχνα το 80% ειναι πολη.Ο 1.0 TSI 115 και ο 1.0 ecoboost 100-125 ειναι οικονομικοι?Το ιμπιζα σε χωρους αποτι εχω δει ειναι πολυ κοντα στο γκολφ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
                      έχοντας 147

                      Ε τώρα κλέβεις εκκλησίες. Το τιμόνι των 147-156 ήταν επιπέδου μεταδιδακτορικού στα συστήματα διεύθυνσης!!!

                      Ο 1.0 TSI 115 και ο 1.0 ecoboost 100-125 ειναι οικονομικοι?

                      Ο TSi είναι πιο οικονομικός, αλλά αν άλλαζα, Fiesta θα έπαιρνα. Συνολικά πολύ πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Ο χρήστης d85 έγραψε:
                        Να σημειωσω πως το αμαξι το πηρα στη γυμνη του εκδοση.Ουτε trip computer δεν εχει για να βλεπω καταναλωση.Σκοπος μου αν αλλαξω ειναι να εχω ενα πιο οικονομικο αυτοκινητο.Ταξιδια δεν κανω τοσο συχνα το 80% ειναι πολη.Ο 1.0 TSI 115 και ο 1.0 ecoboost 100-125 ειναι οικονομικοι?Το ιμπιζα σε χωρους αποτι εχω δει ειναι πολυ κοντα στο γκολφ.

                        Το fiesta -έχω όμως τον ecoboost 1.0 100hp,το προηγ. μοντέλο fl mk7 2015 5τάχυτο- για τόσο συχνή κίνηση στην πόλη κάτω από 8,2-8,5 lt δεν έχω δει.Ίσως o TSΙ είναι πιο οικονομικός και βέβαια και σαν χώρους το Seat υπερέχει σαφώς.Aνάμεσα στα δύο,για μένα το Ibiza (κυρίως πόλη,αλλά και να'χεις χώρους για καμιά εκδρομή,ιδίως αν μεταφέρεις πάνω από τρία άτομα) για τη χρήση που θέλεις φαίνεται πιο σωστή επιλογή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lleonidas moderator last edited by

                          Καλωσόρισες στο forum!Συμφωνώ σε αρκετά με τους προλαλήσαντες.
                          Αν έχω καταλάβει καλά, σκέφτεσαι την αλλαγή επειδή θέλεις ένα πιο οικονομικό (το οποίο όμως δε θα είναι ''ψόφιο'' σε επιδόσεις), λίγο μικρότερο(ως προς το μήκος) και πιο σύγχρονο, ως προς τα ηλεκτρονικά καλούδια, αυτοκίνητο .Ίσως και επειδή βαρέθηκες λίγο το golfάκι μετά από 10 χρόνια!
                          Ως προς το τελευταίο σκέλος, σίγουρα θα είναι βελτιωμένο...οθονάρα με πολλές πληροφορίες, συστήματα ασφαλείας, νέες τεχνολογίες και γενικότερα ένα πιο μοντέρνο αμάξι.Και ως προς το μήκος θα έχεις βελτίωση διότι μπορείς όντως να αγοράσεις ένα αμάξι μια κατηγορία κάτω χωρίς σημαντικές εκπτώσεις σε χώρους.
                          Ως προς το κομμάτι των επιδόσεων, μπορείς επίσης να επιλέξεις ένα super mini με ζωηρό κινητήρα που δε θα σου στερήσει το ξεπέταγμα του tsi σου.
                          Και πάμε στο κομβικό κομμάτι του κόστους.Αν υποθέσουμε ότι πουλάς το golf σε μια τιμή κοντά στα 7 χιλιάρικα και ότι η αγορά ενός εκ των δύο μοντέλων που σ'ενδιαφέρουν σε μια έκδοση με 100+ ίππους και καλό/πολύ καλό εξοπλισμό κοστίζει πάνω από 15 χιλιάρικα, τότε εσύ πρέπει να βάλεις από την τσέπη σου τουλάχιστον 8 χιλιάρικα.Η κατανάλωση νομίζω πως δε θα έχει μεγάλες αλλαγές συγκριτικά με το τωρινό.
                          Συνυπολογίζοντας λοιπόν όλα αυτά + τα κόστη από τα service, τις ενδεχόμενες ζημιές που μπορεί να σου βγάλει ένα αμάξι 10ετίας συγκριτικά με την καινουργίλα ενός fiesta ας πούμε, τα βάζεις κάτω και αποφασίζεις τι σε συμφέρει και φυσικά τι σε κάνει πιο χαρούμενο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            VW Polo TGi, η έκδοση με το φυσικό αέριο. Κοστίζει 16 χιλιάρικα, έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις (1.0 τούρμπο, 90 άλογα), καίει μόλις 3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας. Σε βάθος χρόνου, μια δεκαετία ας πούμε, έχεις καινούριο αυτοκίνητο δωρεάν (ίσως να βγαίνεις και κερδισμένος οικονομικά), αφού η διαφορά στο κόστος κίνησης κι οι ζημιές του παλιού ισοφαρίζουν (ή και υπερκαλύπτουν) το επιπλέον κόστος αγοράς.
                            Σκέψου ότι το δικό σου θα καταναλώνει περί τα 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, δηλαδή κοντά 13 ευρώ. Κι αν μιλάμε για αστική χρήση, μάλλον παραπάνω. Θα έχεις σχεδόν 10 ευρώ όφελος κάθε 100 χιλιόμετρα. Ένα χιλιάρικο κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
                            Το θέμα είναι να δεις αν σε βολεύουν τα πρατήρια φυσικού αερίου, γιατί είναι λιγοστά.
                            Επίσης, αν πεις ότι θα κάνεις την οικονομική υπέρβαση και δεν κινηθείς για σουπερμίνι αλλά για την επόμενη κατηγορία, υπάρχει το Leon, η Octavia αλλά και το Golf με φυσικό αέριο.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης d85 έγραψε:
                              Καλησπερα στη παρεα.Ειμαι κατοχος ενος golf v tsi 122hp απο το 2008.Σκεφτομουν τη πωληση του και τη μεταβαση σε ενα ford fiesta η ενος σεατ ibiza.

                              Μην το κάνεις. Θα το μετανιώσεις αργότερα και θα σου λείπει το μικρομεσαίο αμάξωμα.

                              Το σούπερ μίνι αξίζει μόνο αν συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι π.χ. πρόβλημα στάθμευσης, λίγες ανάγκες για χώρους, όχι τακτικά ταξίδια, ως δεύτερο αυκίνητο, κλπ...

                              Κάνε μία βόλτα και πάρε τιμές για μικρομεσαία. Υπάρχουν πολλά μοντέλα που βγαίνουν σε πολύ καλές τιμές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Αξιζει η αλλαγη

                                Αξίζει, είναι παλιό το Γκολφ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill971 last edited by

                                  Καλησπέρα!
                                  Έκανα την αλλαγή και εγώ από μικρομεσαίο σε σουπερμίνι πριν 10 χρόνια.
                                  Μην το κάνεις. Θα αισθάνεσαι πάντα την έλλειψη χώρων και ασφάλειας. Σκέψου ότι σε ένα τρακάρισμα ακόμα και οι 10 πόντοι ίσως είναι πολύ σημαντική διαφορά.
                                  Για οικονομία τώρα, ναι είναι λίγο πιο οικονομική η χρήση του σουπερμίνι. Αν αυτό είναι το κύριο κριτήριο.
                                  Θα σου έλεγα να πάρεις πάλι μικρομεσαίο.
                                  Τώρα είναι πιο οικονομικά στη χρήση από ότι πριν 10 χρόνια.
                                  Έχεις πάρα πολλές επιλογές σε αυτή την κατηγορία.
                                  Ίσως μια οικονομική επιλογή να είναι το νέο Kia seed με τον 1000αρι τούρμπο κινητήρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Ολοι εχουν δικιο. Το γκολφ που εχεις ηταν ενα εντελως καινουριο αμαξι σε σχεση με το προηγουμενο. Αν δε σου λειπουν οι χωροι το φιεστα ειναι καλη περιπτωση σαν οδικη συμπεριφορα ενω αν θελεις χωρους το ιμπιζα ειναι αρκετα καλο. Το φυσικο αεριο ειναι καλη περιπτωση παντως

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d85 last edited by

                                      Ειμαι αρκετα προβληματισμενος.Ο λογος που σκεφτομαι την πωληση ειναι οτι οσο περναει ο καιρος τοσο θα πεφτει η μεταπωλητικη του αξια.Στη δεκαετια με 100κ χλμ νομιζω θα πιασει ενα αξιοπρεπες ποσο .Οι χωροι σε βαθος πενταετιας ισως αρχισουν να με απασχολουν.Μια ερωτηση για τα cng.Eχει 2 δεξαμενες μια αεριου και μια βενζινης.Οταν λειτουργει μονο με βενζινη ειναι σαν να οδηγω ενα ibiza tsi 90 hp σε επιδοσεις και συμπεριφορα κινητηρα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        terry308 last edited by

                                        Δεν αλλάζει κάτι στον κινητήρα εκτός από μερικά μέρη του με διαφορετικά μέταλλα. Ο tsi έχει 95hp.
                                        Αν θες λεπτομέρειες για το ibiza μπορείς να διαβάσεις το θέμα του...
                                        Ακόμα καλύτερα να επισκεφθείτε μια αντιπροσωπεία και να το δείτε από κοντά.. γράφω πληθυντικό επίτηδες
                                        1 ντεποζιτο βενζίνης και 2 δεξαμενές αερίου ( στο μέλλον θα είναι 3) σε 1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emminad last edited by

                                          Εγώ στην θέση σου θα το άλλαζα!Οι διάφορες στους χώρους δεν είναι και τόσο μεγάλες...Επίσης αν κανείς ένα test drive το fiesta θα δεις ότι έχει πολύ αξιόλογο πάτημα στον δρόμο και δεν θα έχεις την αίσθηση ότι πηγές σε πιο μικρή κατηγορία...Στα + της αλλαγής το ότι θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για μια πενταετία!Επισης τώρα το golf όσο να ναι θ αρχίσει σιγά σιγά να ζητάει,μπορεί να είναι ψιλολογια,αλλά θα ζητάει!Για μένα είναι η ιδανική στιγμή να πουλήσεις!

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            p-ulet last edited by

                                            Ο χρήστης d85 έγραψε:
                                            Ειμαι αρκετα προβληματισμενος.Ο λογος που σκεφτομαι την πωληση ειναι οτι οσο περναει ο καιρος τοσο θα πεφτει η μεταπωλητικη του αξια.

                                            Σου έχει βγάλει προβλήματα το αμάξι; αν όχι, προσωπική άποψη, ΜΗΝ το αλλάξεις. Μια χαρά αμάξι είναι, να κάνεις τη δουλειά σου όμορφα και ωραία. Τώρα, αν σε τρώει η τσέπη σου, οκ. Δε νομίζω ότι θα χάσεις πολλά σε χώρους κλπ αν δεν έχεις μικρά παιδιά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr