-
Βασικά μόνο το Υaris cross (θεωρητικά και το HRV,αλλά μεγάλη η διαφορά τιμής). To Κοna έχει πιο αδύναμο ηλεκτροκινητήρα και κατώτερη σχεδίαση και ποιότητα μέσα-έξω, στα ίδια χρήματα.
-
Καλά μεταξύ captur και chr δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης...
Μη τρελλαθουμε
-
Δεν ξέρω.
Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...
-
Προσπάθησες αλλά δεν τα κατάφερες να μπεις;
-
@criuser said in Renault Captur II:
Δεν ξέρω.
Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...
Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα. -
Στην κορόλα προσπάθησα, στο CHR με ενοχλεί το σχήμα του στο πίσω και δεν έχει και κάποιο μεταξόνιο ή ύψος που θα μου έδινε κίνητρο...
Για παράδειγμα με δυσκόλεψε πολύ το νέο 308 και μπήκα με δυσκολία στο ΝτιΕς 4. Τι ελπίδες έχει το τογιότα...
-
@criuser said in Renault Captur II:
Στην κορόλα προσπάθησα, στο CHR με ενοχλεί το σχήμα του στο πίσω και δεν έχει και κάποιο μεταξόνιο ή ύψος που θα μου έδινε κίνητρο...
Για παράδειγμα με δυσκόλεψε πολύ το νέο 308 και μπήκα με δυσκολία στο ΝτιΕς 4. Τι ελπίδες έχει το τογιότα...
Όταν λες σε δυσκόλεψε εννοείς ήταν χαμηλό;
Είσαι εύσωμος; -
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
Δεν ξέρω.
Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...
Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.Πολύ νωχελικό.
Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...
-
Αμάν ρε ταξιδευτή, το κλείνουμε και λίγο....το στόμα
-
Γιατί ?
Εμένα το Καπτούρ μου άρεσε.
Εντάξει προφανώς όχι με 90 άλογα.
-
@criuser said in Renault Captur II:
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
Δεν ξέρω.
Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...
Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.Πολύ νωχελικό.
Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...
Καλά δεν είναι κριτήριο αυτό αν είναι νωχελικο το αυτοκίνητο.
Εγώ σχεδόν ποτέ δεν πάω πάνω από 170, πόσω μάλλον αν έχω την οικογένεια μέσα και κάποιον τρελλο να με κολλάει σε τέτοιες ταχύτητες από πίσω. -
Το καπτουρ είναι πολύ καλό. Σε όλους αρέσει, και ευθύβολο και αθόρυβο και σε καλή τιμή και κουκλάκι κανονικό.
Το στόμα το κλείνουμε και κάνουμε και κανένα κοιλιακό
-
@criuser said in Renault Captur II:
Γιατί ?
Εμένα το Καπτούρ μου άρεσε.
Εντάξει προφανώς όχι με 90 άλογα.
Δεν είπα ότι είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά ότι δεν συγκρίνονται... και μάλιστα στην τιμή που αναφέρθηκε το hybrid από 27000
-
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
Δεν ξέρω.
Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...
Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.Πολύ νωχελικό.
Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...
Καλά δεν είναι κριτήριο αυτό αν είναι νωχελικο το αυτοκίνητο.
Εγώ σχεδόν ποτέ δεν πάω πάνω από 170, πόσω μάλλον αν έχω την οικογένεια μέσα και κάποιον τρελλο να με κολλάει σε τέτοιες ταχύτητες από πίσω.Ο τρελός είναι αυτός που κόλλησε πρώτος με το νωχελικό αμάξι του, επειδή δεν έκοψα να χωθεί μετά τα διόδια, ενώ εγώ πέρναγα με e-pass και αυτός είχε περάσει από ταμείο.
-
@criuser said in Renault Captur II:
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
Δεν ξέρω.
Στο καπτούρ έχω μπει μέσα στο τογιότα δεν τα κατάφερα...
Είναι και λίγο ψοφίμι στην υβριδική έκδοση και έχουν και χαζούληδες ιδιοκτήτες που νομίζουν ότι είναι γρήγοροι και προκαλούν...Ευτυχώς το δεξί του φλας του τογιότα δουλεύει μια χαρά...
Έχω μπει και στα δύο και τα έχω οδηγήσει και τα δύο.
Δεν συγκρίνονται καν τα δύο αυτοκίνητα.
Το Ρενό μου έδινε την εντύπωση σούπερ μίνι, λίγο πιο ψηλό.
Το chr ήταν μια τουλάχιστον κατηγορία πάνω σε όλα.
Άντε όχι σε όλα... ίσως ήταν νωχελικο για 1.8 κινητήρα.Πολύ νωχελικό.
Ενας κάτοχος πήγε να μου μπεί μπροστά μετά τα διόδια της Τρίπολης , δεν τον άφησα , μου κόλλησε προφυλακτήρα, εγώ πάντα χαλαρά, πήγα δεξιά και μετά πήγα από πίσω του, με το 1/3 του γκαζιού, μέχρι τα 170 που έκανε δεξιά και ταπεινά...Τα 1800 είναι σε μονάδες βουτύρου, πολύ σόφτ...
Καλά δεν είναι κριτήριο αυτό αν είναι νωχελικο το αυτοκίνητο.
Εγώ σχεδόν ποτέ δεν πάω πάνω από 170, πόσω μάλλον αν έχω την οικογένεια μέσα και κάποιον τρελλο να με κολλάει σε τέτοιες ταχύτητες από πίσω.Ο τρελός είναι αυτός που κόλλησε πρώτος με το νωχελικό αμάξι του, επειδή δεν έκοψα να χωθεί μετά τα διόδια, ενώ εγώ πέρναγα με e-pass και αυτός είχε περάσει από ταμείο.
Αυτό που ήθελα πω είναι ότι μπορεί να φοβήθηκε και να έκοψε...
Από την άλλη βέβαια, νομίζω, δεν είμαι σίγουρος, τ α υβριδικα της toyota έχουν μικρή τελική. Το chr νομίζω 180 -
Καλά γιατί δεν φοβήθηκε στα 140 που μου είχε κολλήσει ?
Απλά δεν φαίνεται το δικό μου αμάξι ότι είναι γρήγορο. -
@gtsartsal said in Renault Captur II:
@criuser said in Renault Captur II:
Γιατί ?
Εμένα το Καπτούρ μου άρεσε.
Εντάξει προφανώς όχι με 90 άλογα.
Δεν είπα ότι είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά ότι δεν συγκρίνονται... και μάλιστα στην τιμή που αναφέρθηκε το hybrid από 27000
Από ότι έχω καταλάβει εγώ την αυτοκινητοβιομηχανία, το πάει το θέμα με χώρους επιβατών και αποσκευών. Σου λέει πλέον, με ένα μεγάλο B suv βάζεις μία τετραμελή οικογένεια μέσα με τα πράγματά τους, το ίδιο και με ένα C απλό, οπότε τιμολογιακα, θα παίξουν σε παρόμοια γήπεδα. Τώρα, αν θες άνετα 5 άτομα και αποσκευές (ή γενικά την απλα σου, και να μετακομίζεις το 1/3 του σπιτιού σου, συχνά πυκνά), θα πας σε κάτι μεγαλύτερο, D στα χαμηλά ή καινούργια C suv στα ψηλά, γύρω στα 4.5μ. Μετά νομίζω ξεφεύγουμε σε ανάγκες και μέτρα και πλατφόρμες και τα λοιπά.. πάμε σε D suv ή Berlingo, ή 7θεσια και τέτοια..
Τώρα, κάποια αυτοκίνητα παίζουν ανάμεσα στις κατηγορίες, το C-HR και το S cross για παράδειγμα. Μικρά για τα δεδομένα των νέων C suv (το Kuga φθάνει στα 4.61μ!!), στο όριο για τα περισσότερα μεγάλα B suv (το C-HR ειδικά, χάνει σχεδόν από όλη την κατηγορία σε αποσκευές).
Θα έλεγα ότι δεν συγκρίνεται το C-HR με το Yaris Cross στον δρόμο, τα άλλα Β suv μία χαρά συγκρίνονται...
..τουλάχιστον σε χώρους/αποσκευές το C-HR χάνει σε σχέση με τα μεγάλα B suv, και το κλειστοφοβικο πίσω μέρος που κάποιος οικογενειάρχης θα βάζει τα παιδιά του, αποτελεί τροχοπέδη για μερικούς (για εμάς σίγουρα ήταν). Βέβαια, και εκεί έχει ένα θεματακι το Capture που σε βάζει να κάτσεις αρκετά πίσω, και ουσιαστικά πάνω στην πίσω κολώνα, αλλά γενικά είναι περισσότερο αερατο και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Πολύ καλή πλατφόρμα, ασυζητητί, του C-HR, και κατά τη γνώμη μου, το ομορφότερο Toyota, αλλά και το Capture είναι έτη φωτός μακρυά από το παλιό Capture σε οδήγηση αν το είχες οδηγήσει. Έχει, Ευρωπαϊκή, θα έλεγα, ποιότητα κύλισης που δίνουν πολλούς πόντους σε μοντέλα Β όπως το Capture/Kamiq/T Roc/2008.
Τώρα τα υβριδικά συστήματα δεν τα έχω μελετήσει καθόλου της Renault, οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση, πάντως εθνική ότι λέει ο Cruiser ισχύει..
-
@yem said in Renault Captur II:
Σε Full hybrid πιο είναι απέναντι του εκτός από yaris cross και chr?
Και το Juke που θα έρθει, αλλά μηχανικά θα είναι μάλλον το ίδιο και ίσως λίγο ακριβότερο .
-
Έχετε οδηγήσει το chr;
Το τ roc ειναι c seg
-
@criuser said in Renault Captur II:
Καλά γιατί δεν φοβήθηκε στα 140 που μου είχε κολλήσει ?
Απλά δεν φαίνεται το δικό μου αμάξι ότι είναι γρήγορο.Δεν το ειχα κατάλαβα αυτό. νόμιζα σε κόλλησε στα 40 -50...
Renault Captur II