-
Με αφορμη ενα thread ενος μελους με accent
σκεφτηκα οτι ισως λυσω κι εγω την απορια μου..
εδω και 4 χρονια τους καλοκαιρινους μηνες, οταν εξω εχει 34+ βαθμους Κελσιου
ανεβαινει η θερμοκρασια λαδιου, οχι 'νερου'
ενα κουτακι κι αν οδηγησω με χλμ πανω απο 140 ανεβαινει 2 κουτακια πανω απο το φυσιολογικο ..
( 6 κουτακια ειναι συνολικα στα 3 ειναι η μεση )
ακομα και αν εχω φρεσκοαλλαγμενα λαδια.
Συμβαινει οταν πηγαινω πανω απο ~110 ( ανηφορα κατηφορα η ιδια συμπεριφορα )
και οταν οδηγαω μεσα στην πολη.
Μολις πεφτω κατω απο τα 100 στρωνει..
Οι φιλοι μου με επιμενουν να το κοιταξω.
Δεν υπαρχει 'ασπρο' στην ταπα συμπληρωσης λαδιου.
Χανει κανα λιτρο παραφλου τον χρονο
( αλλα αυτο μαλλον συμβαινει με ενα σωληνακι μεσα στο αμαξι, κλασικο προβλημα peugeot 307 ).
Δε καιει λαδια, ισως μισο λιτρο στα 8-10.000 -
Με αφορμη ενα thread ενος μελους με accent
σκεφτηκα οτι ισως λυσω κι εγω την απορια μου..
εδω και 4 χρονια τους καλοκαιρινους μηνες, οταν εξω εχει 34+ βαθμους Κελσιου
ανεβαινει η θερμοκρασια λαδιου, οχι 'νερου'
ενα κουτακι κι αν οδηγησω με χλμ πανω απο 140 ανεβαινει 2 κουτακια πανω απο το φυσιολογικο ..
( 6 κουτακια ειναι συνολικα στα 3 ειναι η μεση )
ακομα και αν εχω φρεσκοαλλαγμενα λαδια.
Συμβαινει οταν πηγαινω πανω απο ~110 ( ανηφορα κατηφορα η ιδια συμπεριφορα )
και οταν οδηγαω μεσα στην πολη.
Μολις πεφτω κατω απο τα 100 στρωνει..
Οι φιλοι μου με επιμενουν να το κοιταξω.
Δεν υπαρχει 'ασπρο' στην ταπα συμπληρωσης λαδιου.
Χανει κανα λιτρο παραφλου τον χρονο
( αλλα αυτο μαλλον συμβαινει με ενα σωληνακι μεσα στο αμαξι, κλασικο προβλημα peugeot 307 ).
Δε καιει λαδια, ισως μισο λιτρο στα 8-10.000 -
Με αφορμη ενα thread ενος μελους με accent
σκεφτηκα οτι ισως λυσω κι εγω την απορια μου..
εδω και 4 χρονια τους καλοκαιρινους μηνες, οταν εξω εχει 34+ βαθμους Κελσιου
ανεβαινει η θερμοκρασια λαδιου, οχι 'νερου'
ενα κουτακι κι αν οδηγησω με χλμ πανω απο 140 ανεβαινει 2 κουτακια πανω απο το φυσιολογικο ..
( 6 κουτακια ειναι συνολικα στα 3 ειναι η μεση )
ακομα και αν εχω φρεσκοαλλαγμενα λαδια.
Συμβαινει οταν πηγαινω πανω απο ~110 ( ανηφορα κατηφορα η ιδια συμπεριφορα )
και οταν οδηγαω μεσα στην πολη.
Μολις πεφτω κατω απο τα 100 στρωνει..
Οι φιλοι μου με επιμενουν να το κοιταξω.
Δεν υπαρχει 'ασπρο' στην ταπα συμπληρωσης λαδιου.
Χανει κανα λιτρο παραφλου τον χρονο
( αλλα αυτο μαλλον συμβαινει με ενα σωληνακι μεσα στο αμαξι, κλασικο προβλημα peugeot 307 ).
Δε καιει λαδια, ισως μισο λιτρο στα 8-10.000 -
Πώς βλέπεις την θερμοκρασία λαδιού στο 307;
Όταν είχα το 1.6 του 2003 θυμάμαι κάτι κουτάκια οπως λες που εμφανίζονταν για λιγο μόλις έβαζες μπροστά και νόμιζα πως ήταν η στάθμη του λαδιού!
Αυτά λες;
Άλλες φορές ήταν 5/6 άλλες φορές 3/6 και νόμιζα πως ειχε σχέση με την κλίση που ήταν παρκαρισμένο αφού τσεκαροντας με την βέργα ήταν πάντα OK!Τόσο λάθος έκανα όπως και με...τα αυτόματα φώτα που τα ανακάλυψα 6 χρόνια μετά που το έδωσα στην αδερφή μου;
Υπάρχει κάποιο κουμπάκι που βλέπεις τα κουτάκια αυτά να το δοκιμάσω;
Το οδηγεί ακόμη η αδερφή μου με 280.000 χλμ! Δεν έχει αλλάξει ακόμη δισκο-πλατω , ούτε δισκόφρενα , μια φορά μόνο σετ ελατήρια και αμορτισέρ , μίζα , και τον αριστερό μοχλό φλας που πηγαίνει κομπλέ με κάτι άλλο στο τιμόνι και ήταν αρκετά ακριβό σαν γνήσιο ανταλλακτικό.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Πώς βλέπεις την θερμοκρασία λαδιού στο 307;
Όταν είχα το 1.6 του 2003 θυμάμαι κάτι κουτάκια οπως λες που εμφανίζονταν για λιγο μόλις έβαζες μπροστά και νόμιζα πως ήταν η στάθμη του λαδιού!
Αυτά λες;
Άλλες φορές ήταν 5/6 άλλες φορές 3/6 και νόμιζα πως ειχε σχέση με την κλίση που ήταν παρκαρισμένο αφού τσεκαροντας με την βέργα ήταν πάντα OK!Τόσο λάθος έκανα όπως και με...τα αυτόματα φώτα που τα ανακάλυψα 6 χρόνια μετά που το έδωσα στην αδερφή μου;
Υπάρχει κάποιο κουμπάκι που βλέπεις τα κουτάκια αυτά να το δοκιμάσω;
Το οδηγεί ακόμη η αδερφή μου με 280.000 χλμ! Δεν έχει αλλάξει ακόμη δισκο-πλατω , ούτε δισκόφρενα , μια φορά μόνο σετ ελατήρια και αμορτισέρ , μίζα , και τον αριστερό μοχλό φλας που πηγαίνει κομπλέ με κάτι άλλο στο τιμόνι και ήταν αρκετά ακριβό σαν γνήσιο ανταλλακτικό.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Κι εγώ τώρα θα αλλάξω 1η φορά αμορτισέρ γιατί ακόμα έχουν αρκετά τίμια συμπεριφορά...
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Α οκ , εμένα δεν το είχε αυτό , ήταν λίγο διαφορετικός ο πίνακας οργάνων , εσένα είναι το facelift.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Peugoet 307 θερμοκρασια λαδιου ανεβαινει υπο συνθηκες....