-
Καλησπέρα στην ομάδα. Μετά από 3,5 χρόνια κάτοχος ενός Smart Fortwo 451 Brabus είναι η ώρα να αλλάξουμε κατηγορία και να πάμε σε ένα μεγαλύτερο!! Λοιπόν το μπατζετ θα είναι μέχρι τα 9 χιλιάρικα και επειδή οι επιλογές είναι οι άρκετες έχω «ψηθεί» για ένα S3 8l αλλά με κρατάει πίσω λόγο χρονολογίας. Γενικά μαρεσουν αρκετά αλλά είμαι μεταξύ του S3, 207 RC colt czt με λιγότερα χρήματα προφανώς και του IBIZA CUPRA DSG. Επειδή δεν παίζουν πολλά σε αυτά τα χρήματα κοιταγα και 20vt αλλά με χαλαει το εσωτερικό του. Να κοιτάξω μήπως ένα fr dsg? Να τονίσω το αμάξι θα είναι πιο πολύ βολταδικο και θα κάνει αρκετά χλμ την μέρα, (γύρω στα 50-60) όποτε κοιτάω κάτι να «καταπίνει» χλμ χωρίς πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση εννοείται ευπρόσδεκτη αρκεί να καλύπτει τα κριτήρια..
-
Καλησπέρα στην ομάδα. Μετά από 3,5 χρόνια κάτοχος ενός Smart Fortwo 451 Brabus είναι η ώρα να αλλάξουμε κατηγορία και να πάμε σε ένα μεγαλύτερο!! Λοιπόν το μπατζετ θα είναι μέχρι τα 9 χιλιάρικα και επειδή οι επιλογές είναι οι άρκετες έχω «ψηθεί» για ένα S3 8l αλλά με κρατάει πίσω λόγο χρονολογίας. Γενικά μαρεσουν αρκετά αλλά είμαι μεταξύ του S3, 207 RC colt czt με λιγότερα χρήματα προφανώς και του IBIZA CUPRA DSG. Επειδή δεν παίζουν πολλά σε αυτά τα χρήματα κοιταγα και 20vt αλλά με χαλαει το εσωτερικό του. Να κοιτάξω μήπως ένα fr dsg? Να τονίσω το αμάξι θα είναι πιο πολύ βολταδικο και θα κάνει αρκετά χλμ την μέρα, (γύρω στα 50-60) όποτε κοιτάω κάτι να «καταπίνει» χλμ χωρίς πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση εννοείται ευπρόσδεκτη αρκεί να καλύπτει τα κριτήρια..
-
Καλησπέρα στην ομάδα. Μετά από 3,5 χρόνια κάτοχος ενός Smart Fortwo 451 Brabus είναι η ώρα να αλλάξουμε κατηγορία και να πάμε σε ένα μεγαλύτερο!! Λοιπόν το μπατζετ θα είναι μέχρι τα 9 χιλιάρικα και επειδή οι επιλογές είναι οι άρκετες έχω «ψηθεί» για ένα S3 8l αλλά με κρατάει πίσω λόγο χρονολογίας. Γενικά μαρεσουν αρκετά αλλά είμαι μεταξύ του S3, 207 RC colt czt με λιγότερα χρήματα προφανώς και του IBIZA CUPRA DSG. Επειδή δεν παίζουν πολλά σε αυτά τα χρήματα κοιταγα και 20vt αλλά με χαλαει το εσωτερικό του. Να κοιτάξω μήπως ένα fr dsg? Να τονίσω το αμάξι θα είναι πιο πολύ βολταδικο και θα κάνει αρκετά χλμ την μέρα, (γύρω στα 50-60) όποτε κοιτάω κάτι να «καταπίνει» χλμ χωρίς πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση εννοείται ευπρόσδεκτη αρκεί να καλύπτει τα κριτήρια..
-
Πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, όλα αυτά έχουν υψηλή κατανάλωση. Ειδικά αν τα πας όπως αξίζουν. Είσαι άνετος με αυτό;
-
Εννοείται είμαι άνετος. Είναι εις γνώση μου, άλλωστε και το Brabus με προγραμμα και ζαντολάστιχα 225 είναι στα χαλαρά γύρω στα 8.. εάν το πατήσω φτάνει 10-11..
-
Ο χρήστης brabus36 έγραψε:
Εννοείται είμαι άνετος. Είναι εις γνώση μου, άλλωστε και το Brabus με προγραμμα και ζαντολάστιχα 225 είναι στα χαλαρά γύρω στα 8.. εάν το πατήσω φτάνει 10-11..Με το s3 παντως στο χαλαρό θα είσαι στα 10..αν το πατήσεις 15+...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Παντα ηθελα να ρωτησω εναν ιδιοκτητη αυτου του μοντελου.
Γιατι το αγορασες σε αυτην την εκδοση;
-
Καλησπέρα και από εμένα. Από όλα που αναφέρεις, θεωρώ ότι ιδανικότερο για αρκετά και ξεκούραστα χλμ, στην GT φιλοσοφία κυρίως, στο όριο των 9κ ευρώ είναι το Scirocco 160.
Σπορτίφ στήσιμο, χωρίς όμως να κουράζει, πολύ καλή θέση οδήγησης με ανατομικά τύπου μπάκετ καθίσματα, χαμηλα επίπεδα θορύβου γενικώς και μοτέρ που μπορεί να σε κινήσει αρκετά γρήγορα, αλλά και χωρίς να καταναλώνει παράλληλα πάνω από 11λίτρα/100χλμ κατά μέσο όρο.
Εάν το επιλέξεις, προσπάθησε να στραφείς σε μοντέλο 2010 και έπειτα. Έχει υποστεί δυο μικρά fl (εμφανισιακά κυρίως φαίνεται από το νεότερο τιμόνι και στο δεύτερο fl από τα νεότερα χειριστήρια κλιματισμού ) όπου και έχουν λυθεί κάποια θέματα στήριξης των bump stops στην 3η πόρτα, χρωματικές μικροατέλειες στα παστέλ χρώματα σε κάποια σημεία, αλλά κυρίως κάποιες αναβαθμίσεις που αφορούν την πίεση του κομπρέσσορα και την ανάκληση-αντικατάσταση της βαλβίδας Ν75 που ευθυνόταν για απώλεια πίεσης στο κύκλωμα. Τα τελευταία βέβαια μπορούν να έχουν διορθωθεί και στα πρώτα μοντέλα, ΜΥ2008, Μυ2009 κάτι που χρειάζεται πάντως να τσεκαριστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Υπάρχουν φυσικά και άλλες αξιόλογες προτάσεις, με GT χαρακτήρα, αν και με λιγότερη ομοιογένεια σε επίπεδο στησίματος-δύναμης συγκριτικά με το προηγούμενο παράδειγμα, όπως το Opel Astra GTC 1.6/180ps, το οποίο τσιμπάει και λίγο παραπάνω σε κατανάλωση υπό πίεση.
Σε ακόμα πιο ανεβασμένο επίπεδο συνολικής ποιότητα για τα λεφτά, είναι η Merc C180 SportsCoupe, 1.8/163ps.
Κορυφαία κύλιση-ηχομόνωση, αγχολυτική μετακίνηση, αλλά και αρκετά αποκομμένη αίσθηση οδηγικά.
Προσοχή χρειάζεται κατά τον έλεγχο, αν και θεωρείται γενικά αξιόπιστο μοντέλο, τυχόν αμέλειες προβλεπόμενης συντήρησης, κοστίζουν αρκετά ακριβότερα από τον μέσο όρο και ανταγωνισμό. Επίσης λόγο χρήσης κομπρέσσορα, η κατανάλωση είναι σχετικά τσιμπημένη, σε συνθήκες πίεσης.Σε Audi το μόνο που θα πρότεινα, για σπορ χαρακτήρα, αλλά και σχετική άνεση σε ταξίδια (με μειωμένη πρακτικότητα σε χωροταξικό επίπεδο όμως...) είναι το πρώτης γενιάς ΤΤ, κατά προτίμηση σε fl έκδοση, δηλαδή ΜΥ2003, ή τουλάχιστον απο ΜΥ2001 και έπειτα, ώστε να διαθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP μαζί και με κάποιες μικροβελτιώσεις σε ανάρτηση, αλλά και το μικρό πίσω σπόιλερ στην 3η πόρτα.
Αν και το παλαιότερο συγκριτικά, ήδη λόγο ιδιαίτερου σχήματος, θεωρείται ένα αρκετά καλό Future classic μοντέλο, με καλή ποιότητα συνολικά και αρκετά αξιόπιστο 20βάλβιδο κινητήρα.
Με ένα προσεχτικό ψάξιμο-ξεσκαρτάρισμα, μπορεί να βρει κανείς κάποιο χωρίς μετατροπές-πειράγματα αισθητικά/μηχανικά και με σχετικά περιορισμένες φθορές στο εσωτερικό (τα δερμάτινα καθίσματα συνήθως έδειχναν να ταλαιπωρούνται λίγο περισσότερο στο πέρασμα του χρόνου, σε σχέση με τα υφασμάτινα, ή και μισό)Καλή αναζήτηση, ότι και εάν επιλέξεις τελικά!
-
Το Σιροκο δεν ηταν η επιλογη σου τα τελευταια χρονια; Εχουν πεσει τοσο οι τιμες του;
-
Το μπραμπουσάκι μυ το επέλεξα γιατί με 9,500 τότε πηρα ένα Φουλ Φουλ έξτρα κτήνακι. 120hp με δερμάτινα αλκαντάρα καθίσματα, τεμπέλη,clima, οθόνη navi, αλκαντάρα Σαλονι, δερματινη τιμοναρα, λεβιεδακι με start engine button πανόραμα και αλλά πρα πολλά που ξεχνάω. Μέχρι 160-70 που το πήγαινα πήγαινε χαλαρά και είχε γκάζια λες κ οδήγαγες κάτι με παρά πολλά άλογα. Γενικά είχε πολύ λουξ αίσθηση με 9000, και ακόμα κρατάει τιμή γιατί είναι παρά πολύ «μπανικο» και τα γνήσια Β τραβάνε τα βλέμματα, γιαυτο άλλωστε πολύ ζητάνε ανταλλαγή με το κτηνακι αυτό. Και ξέχασα να αναφέρω ότι σε αυτά τα τρεισήμισι χρόνια δεν μου ζήτησε το παραμικρό πέρα από αναλώσιμα κ βενζίνες. Μοτέρ διαμάντι.. Για τον φιλο που προτείνει το σιροκο, είμαι απόλυτα υπέρ αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω ούτε ένα με κάτω από 9. Και ειδικά τα 10 κ μετά που προτείνεις φίλε μου είναι όλα πάνω από 11 χιλ. Όποτε αποκλειουνται δυστυχώς.
-
Σίγουρα για ένα προσεγμένο Scirocco 160 και με λιγότερα απο 150κ χλμ πχ, με τις αγγελίες που υπάρχουν αυτή την στιγμή, θα χρειαστείς κάτι λίγο πάνω από τα 9κ...
Υπόψιν βέβαια ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι αναγραφόμενες τιμές σηκώνουν αρκετό παζάρεμα...Αν πάντως σου αρέσει πολύ και είναι η επικρατέστερη επιλογή, πιθανότατα αξίζει μια μικρή υπέρβαση στο budget, από το να πάρεις κάτι άλλο που μπορεί να μην σου αρέσει εξίσου.
Eνα παράδειγμα, είναι και το παρακάτω, τα 500 ίσως και 700 ευρώ λιγότερα κλεισμένη τιμή, είναι εφικτό σενάριο:
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σίγουρα για ένα προσεγμένο Scirocco 160 και με λιγότερα απο 150κ χλμ πχ, με τις αγγελίες που υπάρχουν αυτή την στιγμή, θα χρειαστείς κάτι λίγο πάνω από τα 9κ...
Υπόψιν βέβαια ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι αναγραφόμενες τιμές σηκώνουν αρκετό παζάρεμα...Αν πάντως σου αρέσει πολύ και είναι η επικρατέστερη επιλογή, πιθανότατα αξίζει μια μικρή υπέρβαση στο budget, από το να πάρεις κάτι άλλο που μπορεί να μην σου αρέσει εξίσου.
Eνα παράδειγμα, είναι και το παρακάτω, τα 500 ίσως και 700 ευρώ λιγότερα κλεισμένη τιμή, είναι εφικτό σενάριο:
ιταλικο αμαξι του βαζεις του ανθρωπου να παρει?
btw εσυ γιατι δεν το αγοράζεις;
-
Ένα golf6 tsi 160 ίσως;
Δίλλημα των μικρών GT(I)