Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δίλλημα των μικρών GT(I)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Δίλλημα των μικρών GT(I)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    12
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      brabus36 last edited by

      Καλησπέρα στην ομάδα. Μετά από 3,5 χρόνια κάτοχος ενός Smart Fortwo 451 Brabus είναι η ώρα να αλλάξουμε κατηγορία και να πάμε σε ένα μεγαλύτερο!! Λοιπόν το μπατζετ θα είναι μέχρι τα 9 χιλιάρικα και επειδή οι επιλογές είναι οι άρκετες έχω «ψηθεί» για ένα S3 8l αλλά με κρατάει πίσω λόγο χρονολογίας. Γενικά μαρεσουν αρκετά αλλά είμαι μεταξύ του S3, 207 RC colt czt με λιγότερα χρήματα προφανώς και του IBIZA CUPRA DSG. Επειδή δεν παίζουν πολλά σε αυτά τα χρήματα κοιταγα και 20vt αλλά με χαλαει το εσωτερικό του. Να κοιτάξω μήπως ένα fr dsg? Να τονίσω το αμάξι θα είναι πιο πολύ βολταδικο και θα κάνει αρκετά χλμ την μέρα, (γύρω στα 50-60) όποτε κοιτάω κάτι να «καταπίνει» χλμ χωρίς πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση εννοείται ευπρόσδεκτη αρκεί να καλύπτει τα κριτήρια..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        brabus36 last edited by

        Καλησπέρα στην ομάδα. Μετά από 3,5 χρόνια κάτοχος ενός Smart Fortwo 451 Brabus είναι η ώρα να αλλάξουμε κατηγορία και να πάμε σε ένα μεγαλύτερο!! Λοιπόν το μπατζετ θα είναι μέχρι τα 9 χιλιάρικα και επειδή οι επιλογές είναι οι άρκετες έχω «ψηθεί» για ένα S3 8l αλλά με κρατάει πίσω λόγο χρονολογίας. Γενικά μαρεσουν αρκετά αλλά είμαι μεταξύ του S3, 207 RC colt czt με λιγότερα χρήματα προφανώς και του IBIZA CUPRA DSG. Επειδή δεν παίζουν πολλά σε αυτά τα χρήματα κοιταγα και 20vt αλλά με χαλαει το εσωτερικό του. Να κοιτάξω μήπως ένα fr dsg? Να τονίσω το αμάξι θα είναι πιο πολύ βολταδικο και θα κάνει αρκετά χλμ την μέρα, (γύρω στα 50-60) όποτε κοιτάω κάτι να «καταπίνει» χλμ χωρίς πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση εννοείται ευπρόσδεκτη αρκεί να καλύπτει τα κριτήρια..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          brabus36 last edited by

          Καλησπέρα στην ομάδα. Μετά από 3,5 χρόνια κάτοχος ενός Smart Fortwo 451 Brabus είναι η ώρα να αλλάξουμε κατηγορία και να πάμε σε ένα μεγαλύτερο!! Λοιπόν το μπατζετ θα είναι μέχρι τα 9 χιλιάρικα και επειδή οι επιλογές είναι οι άρκετες έχω «ψηθεί» για ένα S3 8l αλλά με κρατάει πίσω λόγο χρονολογίας. Γενικά μαρεσουν αρκετά αλλά είμαι μεταξύ του S3, 207 RC colt czt με λιγότερα χρήματα προφανώς και του IBIZA CUPRA DSG. Επειδή δεν παίζουν πολλά σε αυτά τα χρήματα κοιταγα και 20vt αλλά με χαλαει το εσωτερικό του. Να κοιτάξω μήπως ένα fr dsg? Να τονίσω το αμάξι θα είναι πιο πολύ βολταδικο και θα κάνει αρκετά χλμ την μέρα, (γύρω στα 50-60) όποτε κοιτάω κάτι να «καταπίνει» χλμ χωρίς πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση εννοείται ευπρόσδεκτη αρκεί να καλύπτει τα κριτήρια..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, όλα αυτά έχουν υψηλή κατανάλωση. Ειδικά αν τα πας όπως αξίζουν. Είσαι άνετος με αυτό;

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              brabus36 last edited by

              Εννοείται είμαι άνετος. Είναι εις γνώση μου, άλλωστε και το Brabus με προγραμμα και ζαντολάστιχα 225 είναι στα χαλαρά γύρω στα 8.. εάν το πατήσω φτάνει 10-11..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emminad last edited by

                Ο χρήστης brabus36 έγραψε:
                Εννοείται είμαι άνετος. Είναι εις γνώση μου, άλλωστε και το Brabus με προγραμμα και ζαντολάστιχα 225 είναι στα χαλαρά γύρω στα 8.. εάν το πατήσω φτάνει 10-11..

                Με το s3 παντως στο χαλαρό θα είσαι στα 10..αν το πατήσεις 15+...

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Παντα ηθελα να ρωτησω εναν ιδιοκτητη αυτου του μοντελου.

                  Γιατι το αγορασες σε αυτην την εκδοση;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Καλησπέρα και από εμένα. Από όλα που αναφέρεις, θεωρώ ότι ιδανικότερο για αρκετά και ξεκούραστα χλμ, στην GT φιλοσοφία κυρίως, στο όριο των 9κ ευρώ είναι το Scirocco 160.

                    Σπορτίφ στήσιμο, χωρίς όμως να κουράζει, πολύ καλή θέση οδήγησης με ανατομικά τύπου μπάκετ καθίσματα, χαμηλα επίπεδα θορύβου γενικώς και μοτέρ που μπορεί να σε κινήσει αρκετά γρήγορα, αλλά και χωρίς να καταναλώνει παράλληλα πάνω από 11λίτρα/100χλμ κατά μέσο όρο.
                    Εάν το επιλέξεις, προσπάθησε να στραφείς σε μοντέλο 2010 και έπειτα. Έχει υποστεί δυο μικρά fl (εμφανισιακά κυρίως φαίνεται από το νεότερο τιμόνι και στο δεύτερο fl από τα νεότερα χειριστήρια κλιματισμού ) όπου και έχουν λυθεί κάποια θέματα στήριξης των bump stops στην 3η πόρτα, χρωματικές μικροατέλειες στα παστέλ χρώματα σε κάποια σημεία, αλλά κυρίως κάποιες αναβαθμίσεις που αφορούν την πίεση του κομπρέσσορα και την ανάκληση-αντικατάσταση της βαλβίδας Ν75 που ευθυνόταν για απώλεια πίεσης στο κύκλωμα. Τα τελευταία βέβαια μπορούν να έχουν διορθωθεί και στα πρώτα μοντέλα, ΜΥ2008, Μυ2009 κάτι που χρειάζεται πάντως να τσεκαριστεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

                    Υπάρχουν φυσικά και άλλες αξιόλογες προτάσεις, με GT χαρακτήρα, αν και με λιγότερη ομοιογένεια σε επίπεδο στησίματος-δύναμης συγκριτικά με το προηγούμενο παράδειγμα, όπως το Opel Astra GTC 1.6/180ps, το οποίο τσιμπάει και λίγο παραπάνω σε κατανάλωση υπό πίεση.

                    Σε ακόμα πιο ανεβασμένο επίπεδο συνολικής ποιότητα για τα λεφτά, είναι η Merc C180 SportsCoupe, 1.8/163ps.
                    Κορυφαία κύλιση-ηχομόνωση, αγχολυτική μετακίνηση, αλλά και αρκετά αποκομμένη αίσθηση οδηγικά.
                    Προσοχή χρειάζεται κατά τον έλεγχο, αν και θεωρείται γενικά αξιόπιστο μοντέλο, τυχόν αμέλειες προβλεπόμενης συντήρησης, κοστίζουν αρκετά ακριβότερα από τον μέσο όρο και ανταγωνισμό. Επίσης λόγο χρήσης κομπρέσσορα, η κατανάλωση είναι σχετικά τσιμπημένη, σε συνθήκες πίεσης.

                    Σε Audi το μόνο που θα πρότεινα, για σπορ χαρακτήρα, αλλά και σχετική άνεση σε ταξίδια (με μειωμένη πρακτικότητα σε χωροταξικό επίπεδο όμως...) είναι το πρώτης γενιάς ΤΤ, κατά προτίμηση σε fl έκδοση, δηλαδή ΜΥ2003, ή τουλάχιστον απο ΜΥ2001 και έπειτα, ώστε να διαθέτει το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP μαζί και με κάποιες μικροβελτιώσεις σε ανάρτηση, αλλά και το μικρό πίσω σπόιλερ στην 3η πόρτα.
                    Αν και το παλαιότερο συγκριτικά, ήδη λόγο ιδιαίτερου σχήματος, θεωρείται ένα αρκετά καλό Future classic μοντέλο, με καλή ποιότητα συνολικά και αρκετά αξιόπιστο 20βάλβιδο κινητήρα.
                    Με ένα προσεχτικό ψάξιμο-ξεσκαρτάρισμα, μπορεί να βρει κανείς κάποιο χωρίς μετατροπές-πειράγματα αισθητικά/μηχανικά και με σχετικά περιορισμένες φθορές στο εσωτερικό (τα δερμάτινα καθίσματα συνήθως έδειχναν να ταλαιπωρούνται λίγο περισσότερο στο πέρασμα του χρόνου, σε σχέση με τα υφασμάτινα, ή και μισό)

                    Καλή αναζήτηση, ότι και εάν επιλέξεις τελικά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      Το Σιροκο δεν ηταν η επιλογη σου τα τελευταια χρονια; Εχουν πεσει τοσο οι τιμες του;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        brabus36 last edited by

                        Το μπραμπουσάκι μυ το επέλεξα γιατί με 9,500 τότε πηρα ένα Φουλ Φουλ έξτρα κτήνακι. 120hp με δερμάτινα αλκαντάρα καθίσματα, τεμπέλη,clima, οθόνη navi, αλκαντάρα Σαλονι, δερματινη τιμοναρα, λεβιεδακι με start engine button πανόραμα και αλλά πρα πολλά που ξεχνάω. Μέχρι 160-70 που το πήγαινα πήγαινε χαλαρά και είχε γκάζια λες κ οδήγαγες κάτι με παρά πολλά άλογα. Γενικά είχε πολύ λουξ αίσθηση με 9000, και ακόμα κρατάει τιμή γιατί είναι παρά πολύ «μπανικο» και τα γνήσια Β τραβάνε τα βλέμματα, γιαυτο άλλωστε πολύ ζητάνε ανταλλαγή με το κτηνακι αυτό. Και ξέχασα να αναφέρω ότι σε αυτά τα τρεισήμισι χρόνια δεν μου ζήτησε το παραμικρό πέρα από αναλώσιμα κ βενζίνες. Μοτέρ διαμάντι.. Για τον φιλο που προτείνει το σιροκο, είμαι απόλυτα υπέρ αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω ούτε ένα με κάτω από 9. Και ειδικά τα 10 κ μετά που προτείνεις φίλε μου είναι όλα πάνω από 11 χιλ. Όποτε αποκλειουνται δυστυχώς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Σίγουρα για ένα προσεγμένο Scirocco 160 και με λιγότερα απο 150κ χλμ πχ, με τις αγγελίες που υπάρχουν αυτή την στιγμή, θα χρειαστείς κάτι λίγο πάνω από τα 9κ...
                          Υπόψιν βέβαια ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι αναγραφόμενες τιμές σηκώνουν αρκετό παζάρεμα...

                          Αν πάντως σου αρέσει πολύ και είναι η επικρατέστερη επιλογή, πιθανότατα αξίζει μια μικρή υπέρβαση στο budget, από το να πάρεις κάτι άλλο που μπορεί να μην σου αρέσει εξίσου.

                          Eνα παράδειγμα, είναι και το παρακάτω, τα 500 ίσως και 700 ευρώ λιγότερα κλεισμένη τιμή, είναι εφικτό σενάριο:

                          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14774218/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            Σίγουρα για ένα προσεγμένο Scirocco 160 και με λιγότερα απο 150κ χλμ πχ, με τις αγγελίες που υπάρχουν αυτή την στιγμή, θα χρειαστείς κάτι λίγο πάνω από τα 9κ...
                            Υπόψιν βέβαια ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, οι αναγραφόμενες τιμές σηκώνουν αρκετό παζάρεμα...

                            Αν πάντως σου αρέσει πολύ και είναι η επικρατέστερη επιλογή, πιθανότατα αξίζει μια μικρή υπέρβαση στο budget, από το να πάρεις κάτι άλλο που μπορεί να μην σου αρέσει εξίσου.

                            Eνα παράδειγμα, είναι και το παρακάτω, τα 500 ίσως και 700 ευρώ λιγότερα κλεισμένη τιμή, είναι εφικτό σενάριο:

                            https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14774218/

                            ιταλικο αμαξι του βαζεις του ανθρωπου να παρει?

                            btw εσυ γιατι δεν το αγοράζεις;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              brabus36 last edited by

                              Ένα golf6 tsi 160 ίσως;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr