Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό μεσαίο αυτοκίνητο, μεταχειρισμένο, 2008-2010. Ποιο;;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρό μεσαίο αυτοκίνητο, μεταχειρισμένο, 2008-2010. Ποιο;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    89
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      green_dragon last edited by

      Παιδιά παρακολουθώ το σκεπτικό σας και την κουβέντα και ομολογώ ότι με μαθαίνει πράγματα και με βοηθάει πολύ. Λόγω ηλικίας (63 ζωή νάχω) και ασχέτου με το αντικείμενο, δεν μου είναι και εύκολο.

      Είχα ξεκινήσει με ένα budget 6.500 έως 7.000 και πίστευα ότι μπορώ να βρω κάποιο μοντέλο 2010-2011.
      Προσανατολισμός σε fiesta, hyundai I 20 και yaris, που στην πορεία το άφησα πίσω. Δεν θα ήθελα με τίποτα να πάω στο 2007, παρόλο που οι συνθήκες της αγοράς ήταν όπως τα λέει ο αγαπητός cruiser.
      Παρεμπιπτόντως η κόρη μου οδηγεί τα τελευταία 5 χρόνια, ένα Yaris του 1999, χιλιάρι, ταλαιπωρημένο αρκετά, αφού και τα δύο μου παιδιά έμαθαν σε αυτό και το οδήγησαν διαδοχικά στα φοιτητικά τους χρόνια. Οπότε ότι είναι σε αυτά που συζητάμε θα της είναι λουκούμι.

      Τα γαλλικά ( το 207 και το clio) δεν τα είχα βάλει στην εξίσωση, όπως και το Punto, λόγω φόβου για προβλήματα.
      Η προοπτική που βάζει ο johanndelta είναι λογική και δελεαστική. Μήπως πρέπει να το ξαναδώ;

      Τέλος να βάλω 2 παραδείγματα, τι θα μου έκανε, αν ήξερα τι παίζει με τους εμπόρους και αν είναι αξιόπιστοι.

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14878232/

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14390924/

      Θα τα κοιτάγατε π. χ. εσείς;
      Τι ενστάσεις θα είχατε;

      Υ. Γ. Cruiser, το link που έβαλες δεν μου δούλεψε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • johanndelta
        johanndelta last edited by

        Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:

        Παρεμπιπτόντως η κόρη μου οδηγεί τα τελευταία 5 χρόνια, ένα Yaris του 1999, χιλιάρι, ταλαιπωρημένο αρκετά, αφού και τα δύο μου παιδιά έμαθαν σε αυτό και το οδήγησαν διαδοχικά στα φοιτητικά τους χρόνια. Οπότε ότι είναι σε αυτά που συζητάμε θα της είναι λουκούμι.

        Τα γαλλικά ( το 207 και το clio) δεν τα είχα βάλει στην εξίσωση, όπως και το Punto, λόγω φόβου για προβλήματα.

        Μαλιστα...
        Αρα, εχουμε μια εμπειρια 5 ετων με ενα 'ζωντανο' 1000αρι, οπως ηταν το τοτε Yaris. Την ιδια ωρα βεβαια, εχουμε ενα αυτοκινητο το οποιο δε θα ελεγες οτι ειναι και ο,τι καλυτερο σε θεμα εμφανισης (ειδικα στο εσωτερικο) και εξοπλισμου.

        Οποτε, η 1η προταση μου απορριπτεται.
        Η 2η εχει καποιες πιθανοτητες. Το Corsa ειναι ενα αρκετα αξιοπιστο αυτοκινητο, με καδενα (οχι ιμαντες) και αν το βρεις σε καλη εκδοση, με σχεδον υπερπληρη εξοπλισμο. Προσωπικα ειχα εμπειρια ιδιοκτησιας σε Β αλλα ουσιαστικα και σε C. Κανενα ιδιαιτερο προβλημα ποτε και πουθενα μεσα στα μαυρα μνημονιακα χρονια με πλημμελεστατη συντηρηση στο 1ο ενω το 2ο συνεχιζει ακαθεκτο προς τα 200000km...

        Οι...3 σωματοφυλακες τωρα: Τα 2 πρωην PSA εχουν το εξης καλο: Σε θεμα μοτερ δεν τιθονται ιδιαιτερα θεματα αξιοπιστιας μιας και μιλαμε για μοτερ που χρησιμοποιουν μαζι με την BMW στα αντιστοιχα Mini (R56). Το renault ειναι...renault βεβαια. Αν ομως θες να εχεις ενα πρωτο δειγμα downsizing, ειχε εναν απο τους πρωτους τουρμπισμενους χαμηλου κυβισμου (1.2 TCe). Οπως και να εχει, ολα τους δεν εχουν καμια σχεση με τα παλαιοτερα τους. Το βασικο τους ομως σε σχεση με τους ιαπωνες, ειναι οτι ειναι λιγακι μεγαλυτερα οποτε εχουν περισσοτερους χωρους.

        Τα αντιστοιχης χρονολογιας Yaris και Μazda 2 ειναι αυτοκινητα στα οποια συμπτωματικα εχω υπαρξει επιβατης πολυ προσφατα. Ειναι 'μικρα' ακομα και μπροστα. Οι γαλλοι ομως δινουν την αισθηση (λιγο) μεγαλυτερου αυτοκινητου. Βεβαια μιλαμε για διαφορες που καποιοι δεν μπορουν να καταλαβουν αμεσως (εκτος απο το χωρο αποσκευων οπου εκει γινεται ευκολα αντιληπτο).

        Οπως και να εχει, καλο ειναι να παει σε ενα 1400αρι για να εχει ενα αυτοκινητο που να πηγαινει πιο αξιοπρεπως.

        Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Διαφωνω με την αξιοπιστια των μοτερ της μπεμβε που φορουν και τα πεζω.

          Ο κινητηρας αυτος ειχε προβληματακια, κατι πολλαπλασιαστες, κατι λαδακια που εκαιγε συνεχως κτλ.

          :-(

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz last edited by

            ματσουντα το δύο
            ικανο για 300κ χωρις θεματα
            απεθαντο και πολυ ενδιαφερον οδηγικα
            ιάνη μου, θα συμφωνεις υποθετω, στο δευτερο το σκελος

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Και εμένα δεν μου δουλεύει το λίνκ τώρα .
              Εβαλα ιδιώτες , Αττική , 2005-2009 , μέχρι 1600 , από 70-120 άλογα , από 1000-7000 € και 5πορτο .

              Βάλε και εσύ τα κριτήρια σου .

              Από αυτά που έβαλες το πρώτο είναι εισαγωγής , το δεύτερο ελληνικό .

              Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • johanndelta
                johanndelta last edited by

                Ο χρήστης gatoz έγραψε:
                ματσουντα το δύο
                ικανο για 300κ χωρις θεματα
                απεθαντο και πολυ ενδιαφερον οδηγικα
                ιάνη μου, θα συμφωνεις υποθετω, στο δευτερο το σκελος

                Ειδικα αν εχει και τις 16ρες...Αλλα ο εχων το δυο εχει και ενα τριο mmmmΜMMPPPPPPSSssss οποτε προτιμω εκεινο...

                Οσον αφορα την αξιοπιστια και το ποσο 'λαχειο' ειναι:
                Μενω πανω απο συνεργειο. Σημερα αφιχθη mazda mx-5 NC 18αρι καραμαμα του κερατα (φοραει barum bravuris οποτε χαλαρουιτα) που εσπασε μπιελα. Ναι, οχι RX7/8, αλλα MX-5, αξιοπιστια japan κτλ κτλ...

                Γιατι; (Λογια μηχανικου) Γιατι λογω τοποθετησης του κινητηρα, οταν η σταθμη του λαδιου πεσει πολυ ( απο mondeo το μοτερ ) ΚΑΙ στεγνωνουν οι πρωτοι 2 κυλινδροι ΚΑΙ χαμπαρι δεν το παιρνεις αφου η τρομπα εχει μεσα οποτε το οργανο πιεσης λαδιου τα δειχνει ολα ΟΚ...

                O ΤΗP ΝΑΙ εχει θεμα με το λαδι. Απο την αλλη ειναι ρε παιδια ενα 207 RC (το επομενο μου οταν βρεθει), μη το ματιασω, οποτε εχω παει Μεγαρα για TD ΕΚΕΙ, γυρω-γυρω αταραχο εντελως. Λαχειο λεμε...

                Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Το Clio 3 έχει αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστο, πήρα τον Ιούνιο ένα 1.4 με 3100 € (& πρόσφατα έδωσα σχεδόν αλλα 700 € για λάστιχα, σέρβις, φιμέ & κάτι ψιλομερεμετια για να το φέρω στα δικά μου γούστα & απαιτήσεις). Εδώ & 7000 χλμ δε μου έχει παρουσιάσει το παραμικρο. Έχω να πω τα καλύτερα για το κράτημα-άνεση, γενικά συμπεριφορά στο δρόμο μεγαλύτερης κατηγορίας, πολύ καλοί χώροι επιβατών & αποσκευών, μοτέρ δυνατό παντού, ησυχο & οικονομικό. Αν βρεις 1.2 TCe, ακόμη καλύτερα. Γενικά τα γαλλικά τα βρίσκεις σε χαμηλότερες τιμές (& στο δρόμο είναι σαφώς ανώτερα από κάτι Γιαρις mk1 & Corsa D, ειδικά το 2ο το οδηγούσα για 5 έτη & το σιχάθηκα). Μην τα παραβλέπεις & μη σε ανησυχεί η «γαλλική» αξιοπιστία (έχω ακόμη & ένα Clio mk1 που συνεχίζει ακάθεκτο). Προτίμησε ο,τι βρεις στην καλύτερη δυνατή κατάσταση & μην επιμένεις & τόσο στις μάρκες όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο.

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Η τελευταία συμβουλή είναι και η καλύτερη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Δεν χρειάζεται να πάει σε τούρμπο για να κινείται μέσα στην πόλη και μια στις τοοοόσες ένα ταξιδάκι. Από τη στιγμή που το έκανε 5 χρόνια αυτό με ένα χιλιάρη Γιάρις, ότι και να πάρει από εδώ και πέρα θα της φανεί ότι πάει λουφτβάφε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        green_dragon last edited by

                        Ο χρήστης johanndelta έγραψε:

                        Μαλιστα...
                        Αρα, εχουμε μια εμπειρια 5 ετων με ενα 'ζωντανο' 1000αρι, οπως ηταν το τοτε Yaris. Την ιδια ωρα βεβαια, εχουμε ενα αυτοκινητο το οποιο δε θα ελεγες οτι ειναι και ο,τι καλυτερο σε θεμα εμφανισης (ειδικα στο εσωτερικο) και εξοπλισμου.

                        Έτσι ακριβώς...

                        Οποτε, η 1η προταση μου απορριπτεται.
                        Η 2η εχει καποιες πιθανοτητες. Το Corsa ειναι ενα αρκετα αξιοπιστο αυτοκινητο, με καδενα (οχι ιμαντες) και αν το βρεις σε καλη εκδοση, με σχεδον υπερπληρη εξοπλισμο. Προσωπικα ειχα εμπειρια ιδιοκτησιας σε Β αλλα ουσιαστικα και σε C. Κανενα ιδιαιτερο προβλημα ποτε και πουθενα μεσα στα μαυρα μνημονιακα χρονια με πλημμελεστατη συντηρηση στο 1ο ενω το 2ο συνεχιζει ακαθεκτο προς τα 200000km...

                        Επειδή το είχα το Corsa D και τώρα το έχει ο γιός μου, δεν μπορώ να πω ότι μου έβγαλε ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά δεν με έχει ενθουσιάσει με την οδηγική του συμπεριφορά. Οπότε δεν το κοιτάω καν

                        Οι...3 σωματοφυλακες τωρα: Τα 2 πρωην PSA εχουν το εξης καλο: Σε θεμα μοτερ δεν τιθονται ιδιαιτερα θεματα αξιοπιστιας μιας και μιλαμε για μοτερ που χρησιμοποιουν μαζι με την BMW στα αντιστοιχα Mini (R56). Το renault ειναι...renault βεβαια. Αν ομως θες να εχεις ενα πρωτο δειγμα downsizing, ειχε εναν απο τους πρωτους τουρμπισμενους χαμηλου κυβισμου (1.2 TCe). Οπως και να εχει, ολα τους δεν εχουν καμια σχεση με τα παλαιοτερα τους. Το βασικο τους ομως σε σχεση με τους ιαπωνες, ειναι οτι ειναι λιγακι μεγαλυτερα οποτε εχουν περισσοτερους χωρους.

                        Από τους σωματοφύλακες, βάζω στα υπόψιν την τρίτη γενιά του clio. Μας αρέσει και επιπλέον έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την οδηγική του συμπεριφορά. Για τους κινητήρες θέλω να το ξεκαθαρίσω αν με ενδιαφέρει ένας 1.2 ατμοσφαιρικός, μιας και 80% θα είναι στην πόλη ή ένας 1.2 TCe ή ένας 1.4 για ένα ταξίδι που και που.

                        Τα αντιστοιχης χρονολογιας Yaris και Μazda 2 ειναι αυτοκινητα στα οποια συμπτωματικα εχω υπαρξει επιβατης πολυ προσφατα. Ειναι 'μικρα' ακομα και μπροστα. Οι γαλλοι ομως δινουν την αισθηση (λιγο) μεγαλυτερου αυτοκινητου. Βεβαια μιλαμε για διαφορες που καποιοι δεν μπορουν να καταλαβουν αμεσως (εκτος απο το χωρο αποσκευων οπου εκει γινεται ευκολα αντιληπτο).

                        Τα γιαπωνέζικα έχουν βγει από τα υποψήφια, για διάφορους λόγους αισθητικούς και οικονομικούς

                        Οπως και να εχει, καλο ειναι να παει σε ενα 1400αρι για να εχει ενα αυτοκινητο που να πηγαινει πιο αξιοπρεπως.

                        Σε αυτό έχεις ένα δίκιο και δεν έχω καταλήξει.

                        Το Clio 3 έχει αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστο, πήρα τον Ιούνιο ένα 1.4 με 3100 € (& πρόσφατα έδωσα σχεδόν αλλα 700 € για λάστιχα, σέρβις, φιμέ & κάτι ψιλομερεμετια για να το φέρω στα δικά μου γούστα & απαιτήσεις). Εδώ & 7000 χλμ δε μου έχει παρουσιάσει το παραμικρο. Έχω να πω τα καλύτερα για το κράτημα-άνεση, γενικά συμπεριφορά στο δρόμο μεγαλύτερης κατηγορίας, πολύ καλοί χώροι επιβατών & αποσκευών, μοτέρ δυνατό παντού, ησυχο & οικονομικό. Αν βρεις 1.2 TCe, ακόμη καλύτερα. Γενικά τα γαλλικά τα βρίσκεις σε χαμηλότερες τιμές (& στο δρόμο είναι σαφώς ανώτερα από κάτι Γιαρις mk1 & Corsa D, ειδικά το 2ο το οδηγούσα για 5 έτη & το σιχάθηκα). Μην τα παραβλέπεις & μη σε ανησυχεί η «γαλλική» αξιοπιστία (έχω ακόμη & ένα Clio mk1 που συνεχίζει ακάθεκτο).

                        Συμφωνώ πολύ μαζί σου φίλε Δούκας....με μία επιφύλαξη στο θέμα ιπποδύναμη κινητήρα, όπως έγραψα και παραπάνω.

                        Προτίμησε ο,τι βρεις στην καλύτερη δυνατή κατάσταση & μην επιμένεις & τόσο στις μάρκες όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο.

                        Η τελευταία συμβουλή είναι και η καλύτερη!

                        Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω πιό 1000% σε αυτή την παρατήρηση!

                        Δεν χρειάζεται να πάει σε τούρμπο για να κινείται μέσα στην πόλη και μια στις τοοοόσες ένα ταξιδάκι. Από τη στιγμή που το έκανε 5 χρόνια αυτό με ένα χιλιάρη Γιάρις, ότι και να πάρει από εδώ και πέρα θα της φανεί ότι πάει λουφτβάφε.

                        Πολύ σωστό φίλε dstou....Έρχεται όμως εκείνο το παλιό μικρόβιο και σε τσιγκλάει, αφού θα τα δώσεις που θα τα δώσεις γιατι να μην πάς σε ένα μεγαλύτερο κινητήρα...Για την ώρα δεν το έχω καταπολεμήσει.

                        Έγραψα το σεντόνι για να δώσω μία μικρή απάντηση με τα λίγα που καταλαβαίνω σε αυτόν τον κυκεώνα
                        και κυρίως για να σας ευχαριστήσω κάθε ένα ξεχωριστά που μου αφιερώνετε τον χρόνο και την καλή σας διάθεση....

                        Έχουμε και λέμε:

                        • fiesta 6η γενιά, **clio 3 **, 08-09
                        • περίεργο που δεν έχω ακούσει κάτι για Hyundai I 20, που μου μοιάζει μιά συμπαθητική - συμβιβαστική λύση;;;
                        • για κινητήρες είπαμε παραπάνω 1.2 για τα απολύτως απαραίτητα και 1.4 για το κάτι παραπάνω, την καλύτερη απόλαυση και τα λίγα ταξίδια.
                        • Η γνώμη σας για σοβαρούς αντιπροσώπους - εμπόρους....π.χ. Σφακ...velmar...carenta, με κάποιες εγγυήσεις που δίνουν ή προτιμάτε ιδιώτες οπωσδήποτε σαν χαμηλώτερού ρίσκου επιλογή;;;

                        Ευχαριστώ για την υπομονή σας!

                        Υ.Γ Cruiser πως κατάλαβες ότι το πρώτο fiesta είναι εισαγωγής και το δεύτερο Ελληνικό;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Το Clio 3 1.4 έχει 100 ίππους, 13 κιλά ροπή & κοντό κιβώτιο που τραβάει με 3η-4η-5η εκεί που δεν το περιμένεις, από χαμηλα. Το 1.2 TCe 101ps & νομίζω 16 κιλά ροπή, πάει λίγο πιο γρήγορα από το 1.4 & λιγο πιο ξεκούραστα, ως turbo, με ίδια σχεδόν κατανάλωση, αλλά & χαμηλότερα τέλη (1149cc) & ασφάλιστρα (είχα οδηγήσει κάποτε για πολλά χλμ 2 τέτοια & είχα εκπλαγεί από το ποσο ολοκληρωμένα ήταν, πολύ κοντα τους το 1.4). Το απλο 1.2 έχει 75 ίππους, δε νομίζω ότι θα αισθανεται ιδιαίτερα άνετα στο ταξίδι, & λόγω βάρους θα ζορίζεται & θα καίει.
                          Καλη αναζήτηση & εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις.

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            green_dragon last edited by

                            Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και τον χρόνο σου!
                            Μου κάνει τρομερή εντύπωση που βρήκες Clio 3 στα 1400cc, λογικά του 2008, με μόνο 3100....μεγάλη ευκαιρία και μπράβο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sarantism
                              sarantism last edited by

                              Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:
                              Παιδιά παρακολουθώ το σκεπτικό σας και την κουβέντα και ομολογώ ότι με μαθαίνει πράγματα και με βοηθάει πολύ. Λόγω ηλικίας (63 ζωή νάχω) και ασχέτου με το αντικείμενο, δεν μου είναι και εύκολο.

                              Είχα ξεκινήσει με ένα budget 6.500 έως 7.000 και πίστευα ότι μπορώ να βρω κάποιο μοντέλο 2010-2011.
                              Προσανατολισμός σε fiesta, hyundai I 20 και yaris, που στην πορεία το άφησα πίσω. Δεν θα ήθελα με τίποτα να πάω στο 2007, παρόλο που οι συνθήκες της αγοράς ήταν όπως τα λέει ο αγαπητός cruiser.
                              Παρεμπιπτόντως η κόρη μου οδηγεί τα τελευταία 5 χρόνια, ένα Yaris του 1999, χιλιάρι, ταλαιπωρημένο αρκετά, αφού και τα δύο μου παιδιά έμαθαν σε αυτό και το οδήγησαν διαδοχικά στα φοιτητικά τους χρόνια. Οπότε ότι είναι σε αυτά που συζητάμε θα της είναι λουκούμι.

                              Τα γαλλικά ( το 207 και το clio) δεν τα είχα βάλει στην εξίσωση, όπως και το Punto, λόγω φόβου για προβλήματα.
                              Η προοπτική που βάζει ο johanndelta είναι λογική και δελεαστική. Μήπως πρέπει να το ξαναδώ;

                              Τέλος να βάλω 2 παραδείγματα, τι θα μου έκανε, αν ήξερα τι παίζει με τους εμπόρους και αν είναι αξιόπιστοι.

                              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14878232/

                              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14390924/

                              Θα τα κοιτάγατε π. χ. εσείς;
                              Τι ενστάσεις θα είχατε;

                              Υ. Γ. Cruiser, το link που έβαλες δεν μου δούλεψε.

                              Eίναι ένα μοντέλο που απ' όσο ξέρω βγήκε αξιόπιστο. Το οδηγώ κατά καιρούς στη δουλειά. Με 80.000 χλμ και συντήρηση τακτική είναι και δεν έχει βγάλει τπτ. Έχει πολύ όμορφο πάτημα, ανάρτηση, τιμόνι που γίνεται ελαφρύ στο παρκάρισμα και βαραίνει όταν αυξάνεις την ταχύτητα. Κόβει καλά για τα δικά μου δεδομένα το τιμόνι. Καλή ορατότητα και θέση οδήγησης. Τον ιμάντα τον αλλάζεις αν θυμάμαι στα 8 χρόνια ή στα 160.000 χλμ. Αν και έχει ταμπούρα πίσω, φρενάρει πολύ καλά. Θα το κοιτούσα πολύ σοβαρά.

                              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                green_dragon last edited by

                                Είναι από τα τρία αυτοκίνητα που κοιτάω ( fiesta 6η γενιά, clio 3 , Hyundai I 20, 2008-2009 ) και σίγουρα αυτό που μου αρέσει περισσότερο. Είναι θέμα να βρώ την κατάλληλη 'ευκαιρία'. Στα συν είναι ότι δεν βιάζομαι ιδιαίτερα.
                                Θα περιμένω για κάποιο ιδιωτικό αν βγει, αν και οι έμποροι όπως οι παραπάνω έχουν αρκετά από αυτά. Δυσκολεύομαι να τους εμπιστευτώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης emminad έγραψε:
                                  Τα Yaris τα 1300 με τα 101 μοτερικα τουλάχιστον αποδείχτηκαν πολύ αξιόπιστα...Εγώ προσωπικά θα το έβλεπα ως μονόδρομο προς τα εκει..επίσης το Yaris μέσα είναι υπερβολικά άνετο ειδικά για τους πίσω και νομίζω πως άνετα κανεις και ταξίδι..Εγώ είχα το ίδιο σκάφος ίδιας χρονολογίας σε πετρελαιο και ήμουν πολύ ευχαριστημένος..

                                  1330 103 αλογα και εχει αποδειχθει προβληματικο στο καψιμο λαδιων. Ειναι καμια δεκαρια μελη στα τεχνικα θεματα του φορουμ που ψαχνονται τι θα κανουν.. Πολυ λαδι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:
                                    Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και τον χρόνο σου!
                                    Μου κάνει τρομερή εντύπωση που βρήκες Clio 3 στα 1400cc, λογικά του 2008, με μόνο 3100....μεγάλη ευκαιρία και μπράβο.

                                    Για Honda Jazz ή Hyundai Getz (όλα 1.3) ψαχνόμουν, αλλά όσα είδα ήταν είτε ρημάδια, είτε άνω του ορίου μου (3.500 €). Το δικό μου είναι μεν το mk3, αλλά του 2006 (πριν το facelift του 2009, μικρές οι διαφορές, για εμένα πιο όμορφο). Το βρήκα από τύχη, καθώς ο ιδιώτης που το έδινε ήθελε άμεσα μετρητά για προκαταβολή για καινούριο αυτοκίνητο, & είχε ρίξει αρκετά την τιμή για να το ξεφορτωθεί. Το έλεγξα σε φίλο μηχανικό που εμπιστεύομαι, βρήκαμε ότι τα χλμ ήταν αληθινά, ότι είχε κάνει τα ακριβά σέρβις σχετικά πρόσφατα (ιμάντες, δίσκο & πλατώ, δισκόπλακες-τακάκια) & ότι δεν είχε τρακάρει (είχε βέβαια αρκετές γρατζουνιές που συμμάζεψα ο ίδιος όσο μπορούσα), γενικά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση & ήθελε λίγα για να γίνει κομπλέ. Έτσι το αγόρασα (δίχως τη μπαγαζιέρα):

                                    Και έτσι το έκανα:

                                    Στα 3.100 € που το αγόρασα, δεν υπολογίζω φυσικά το κόστος μεταβίβασης & τα ασφάλιστρα. Γενικά βρίσκεις σε χαμηλή τιμή & από ιδιώτη αν ψαχτείς σε car.gr, ευκαιρίες προκύπτουν. Πάντως, εφόσον το budget σου το επιτρέπει, σκέψου & το Honda Jazz...
                                    Καλημέρα!

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tesa54 last edited by

                                      Δούκα έχεις ακούσει σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο να φθείρονται γρήγορα οι δισκόπλακες εμπρός και οι σιαγώνες πίσω ; Γιατί σε έναν γνωστό μου του είπαν από την αντιπροσωπεία ότι στα 80.000 χλμ θα πρέπει να τα αλλάξει και τα δύο γιατί έχουν φαγωθεί. Ίσως βέβαια να παίζει ρόλο και ο τρόπος φρεναρίσματος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gk8719 last edited by

                                        To Kia ceed 8ετιας , ειναι ΣΚΥΛΙ , με εξαίρεση το ταμπλό που εχει λιγο τρίξιμο λόγω μάπα σκληρών πλαστικών
                                        Το χει 1 φίλος μου γιατρός με 8 χρονια εγγύηση κ δεν , μου το πουλάει για να το δώσω στη γυναικα μου , που εχει ενα προβληματικό φιατ πουντο , μοντελο 2001

                                        Κια ceed , βαλετο στην εξίσωση σου
                                        Εγγύηση το αμάξι
                                        ΣΚΥΛΙ

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Τα σκληρά πλαστικά δεν έχουν σχέση με τυχόν τριγμούς. Είναι καθαρά θέμα συναρμογής, είτε μιλάμε για σκληρά ή για μαλακά πλαστικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης tesa54 έγραψε:
                                            Δούκα έχεις ακούσει σχετικά με το συγκεκριμένο μοντέλο να φθείρονται γρήγορα οι δισκόπλακες εμπρός και οι σιαγώνες πίσω ; Γιατί σε έναν γνωστό μου του είπαν από την αντιπροσωπεία ότι στα 80.000 χλμ θα πρέπει να τα αλλάξει και τα δύο γιατί έχουν φαγωθεί. Ίσως βέβαια να παίζει ρόλο και ο τρόπος φρεναρίσματος.

                                            Στο δικό μου από όσα είδα, ο προηγούμενος άλλαξε για πρώτη δισκοπλακες στις 113.000 χλμ, για τις σιαγωνες πίσω δεν πολυκατάλαβα ποτε τις έκανε σέρβις, ωστόσο ο μηχανικός μου τις βρήκε σε πολύ καλη κατάσταση. Γενικά εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης & το πού κινείται ένα όχημα. Δε νομίζω ότι αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr