Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σβήνει μετά από αλλαγή κολάρου αέρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σβήνει μετά από αλλαγή κολάρου αέρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    5
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannissm last edited by

      Την Παρασκευή άλλαξα κολάρο αέρα. Το αμαξι το εφερε ο αδερφος μου σπιτι και δεν το ειδα γιατι ελειπα ΣΚ. Σημερα βάζω μπροστά παιρνει. το αφηνω ρελαντι, μπαινει στο υγραέριο και σβηνει. παω να ξαναβαλω μπροστα και με αρκετη ωρα στη μιζα καταφερε και πηρε. μαρσαρω 2χιλ στροφες μπαινει μετα απο λιγο υγραεριο και ξανασβηνει. Ξανα μπροστα με δυσκολια το αφηνω βενζινη. ξεκιναω γυρω στα 30χλ/ωρα βαζω να μπει υγραεριο. Κανει ενα κομπιασμα, αλλά μπηκε και δεν εσβησε. κανω 10 χιλιομετρα και το σβηνω. περιμενω κανα 15λεπτο και το αναβω και παιρνει αμεσως. Το δοκιμαζω το απογευμα και παλι η ιδια ιστορια με τα ιδια αποτελεσματα και το ιδιο τελος...
      Τι λετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioannissm last edited by

        Την Παρασκευή άλλαξα κολάρο αέρα. Το αμαξι το εφερε ο αδερφος μου σπιτι και δεν το ειδα γιατι ελειπα ΣΚ. Σημερα βάζω μπροστά παιρνει. το αφηνω ρελαντι, μπαινει στο υγραέριο και σβηνει. παω να ξαναβαλω μπροστα και με αρκετη ωρα στη μιζα καταφερε και πηρε. μαρσαρω 2χιλ στροφες μπαινει μετα απο λιγο υγραεριο και ξανασβηνει. Ξανα μπροστα με δυσκολια το αφηνω βενζινη. ξεκιναω γυρω στα 30χλ/ωρα βαζω να μπει υγραεριο. Κανει ενα κομπιασμα, αλλά μπηκε και δεν εσβησε. κανω 10 χιλιομετρα και το σβηνω. περιμενω κανα 15λεπτο και το αναβω και παιρνει αμεσως. Το δοκιμαζω το απογευμα και παλι η ιδια ιστορια με τα ιδια αποτελεσματα και το ιδιο τελος...
        Τι λετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioannissm last edited by

          Την Παρασκευή άλλαξα κολάρο αέρα. Το αμαξι το εφερε ο αδερφος μου σπιτι και δεν το ειδα γιατι ελειπα ΣΚ. Σημερα βάζω μπροστά παιρνει. το αφηνω ρελαντι, μπαινει στο υγραέριο και σβηνει. παω να ξαναβαλω μπροστα και με αρκετη ωρα στη μιζα καταφερε και πηρε. μαρσαρω 2χιλ στροφες μπαινει μετα απο λιγο υγραεριο και ξανασβηνει. Ξανα μπροστα με δυσκολια το αφηνω βενζινη. ξεκιναω γυρω στα 30χλ/ωρα βαζω να μπει υγραεριο. Κανει ενα κομπιασμα, αλλά μπηκε και δεν εσβησε. κανω 10 χιλιομετρα και το σβηνω. περιμενω κανα 15λεπτο και το αναβω και παιρνει αμεσως. Το δοκιμαζω το απογευμα και παλι η ιδια ιστορια με τα ιδια αποτελεσματα και το ιδιο τελος...
          Τι λετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ειναι καλα κουμπωμενο το κολαρο? Μηπως δεν μπηκε καποιος αισθητηρας στην θεση του?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannissm last edited by

              ρωτησα και τον αδερφο και λεει δεν ειχε προβλημα οταν το εφερε. Να χει προβλημα και ο ΜΑΦ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Τουλαχιστον κοιτα αν ειναι στην θεση του

                Σου αναψε κανενα λαμπακι στο καντραν?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr