-
@lap said in VW Golf MK 8:
Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά
Δεν έχω εμπειρία από ομοειδή παλιά c-segment με αυτόματο σαζμάν σε αντίστοιχες συνθήκες - ιστορικά πάντως λόγω πατιναρίσματος τα παραδοσιακά αυτόματα είχαν μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα χειροκίνητα. Πάντως αυτό που μπορώ να σου πώ, αν μιλάμε για συγκρίσιμου χαρακτήρα αυτοκίνητα, είναι ότι το χειροκίνητο 1.4/140PS Twincharged MK5 Golf που οδηγούσα προ 15ετίας πρέπει να έκαιγε συνολικά περίπου 30-40% περισσότερο σε αντίστοιχες συνθήκες. Δεν ξέρω σε ποιό βαθμό όμως η διαφορά οφείλεται στο υβριδικό μέρος ή στην εξέλιξη των μοτέρ.
Για να έχεις μια αίσθηση το προφιλ ταχύτητας της περιαστικής μέτρησης ήταν αυτό:
-
@argyn said in VW Golf MK 8:
@lap said in VW Golf MK 8:
Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά
Δεν έχω εμπειρία από ομοειδή παλιά c-segment με αυτόματο σαζμάν σε αντίστοιχες συνθήκες - ιστορικά πάντως λόγω πατιναρίσματος τα παραδοσιακά αυτόματα είχαν μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα χειροκίνητα. Πάντως αυτό που μπορώ να σου πώ, αν μιλάμε για συγκρίσιμου χαρακτήρα αυτοκίνητα, είναι ότι το χειροκίνητο 1.4/140PS Twincharged MK5 Golf που οδηγούσα προ 15ετίας πρέπει να έκαιγε συνολικά περίπου 30-40% περισσότερο σε αντίστοιχες συνθήκες. Δεν ξέρω σε ποιό βαθμό όμως η διαφορά οφείλεται στο υβριδικό μέρος ή στην εξέλιξη των μοτέρ.
Για να έχεις μια αίσθηση το προφιλ ταχύτητας της περιαστικής μέτρησης ήταν αυτό:
Πως το έβγαλές αυτό το γράφημα;
Ποιά εφαρμογή είναι; -
@lap said in VW Golf MK 8:
Αφού είπαμε τα mild hybrid είναι μουφα. Ένα παλιό αυτοκίνητο του c segment με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει 1-1,5 λίτρα περισσότερο η και το ιδιο και δη περιαστικά
Τζάμπα μετρήσεις έκανες.
Πάντως πολύ καλή κατανάλωση. Πολύ καλό αυτοκίνητο το golf, είναι ελάχιστα πιο λαίμαργο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης τελευταίας γενιάς. Και φυσικά δεν συζητούμε για ποιότητα κύλισης και δύναμη.
Είπαμε, τα καινούρια δε καίνε, η βενζίνη είναι πανάκριβη.
-
Το mild hybrid στο golf, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της vw, δίνει εξοικονόμηση καυσίμου 0,5lt/100km. Αμελητέο, όλη η φασαρία για να ρίξουν τους ρύπους είναι.
Σε συνδυασμό με το dsg δίνει σταθερή και προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή εκπομπή ρύπων. Δεν εξαρτώνται από το πως οδηγεί και το πότε αλλάζει ταχύτητα ο καθένας. Αυτό το χρειάζονται για το euro 7.
Η μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου στους tsi οφείλεται κυρίως στην τοποθέτηση του turbo σε χαμηλές στροφές και στο γενικότερο concept του downsizing.
Βέβαια αυτό στην πόλη δεν το βλέπεις ιδιαίτερα. Όσο οδηγείς σε χαμηλές στροφές που δεν έχει μπει το turbo το μοτέρ δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό και έχει αντίστοιχη κατανάλωση.
Εδώ μπορεί να βοηθάει λίγο παραπάνω στην εξοικονόμηση η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας του mild hybrid. Αλλά δεν παίρνει κάποιος το golf για να σέρνεται όλη μέρα στο κέντρο της πόλης. Οπότε κι αυτό το πλεονέκτημα σχετικό είναι. -
@andya3 said in VW Golf MK 8:
καυσίμου 0,5lt/100km
ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ;;;ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΆ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ
Ναι μέσα στην πόλη βοηθά αρκετά. Δηλαδή ,αυτό που βγάζετε αποφάσεις για μια τεχνολογία μυρίζοντας τα νύχια σας.... δείχνει γιατί η Ελλάδα είναι όπως ειναι
Είναι δυνατόν αυτόματο αυτοκίνητο με 150 άλογα, 1300 κιλά, και αυτόματο να γράφει περιαστικά 5 λίτρα και να μην το καταλαβαίνετε;;;;
-
Μα τι λες lap. Είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις τι γράφεις?
Το mh στο golf βοηθάει χαμηλά πριν μπει το turbo. Άντε να πούμε βαριά μέχρι τις 2k στροφές. Μετά το αυτοκίνητο δουλεύει με το turbo μόνο.
Κυρίως στην οδήγηση στην πόλη που το μοτέρ δουλεύει χαμηλά σαν ατμοσφαιρικό βοηθάει λίγο.Κινείσαι σε περιαστική χρήση με κάτω από 2k rpm? Όσο καίει το golf με mh καίει και το άλλο σε τέτοιες συνθήκες.
Οι νέες τεχολογίες στους κινητήρες συμβάλουν στην εξοικονόμηση, το mh βάζει μια μικρή πινελιά εξοικονόμησης υπό προυποθέσεις και τις κατάλληλες συνθήκες.
-
-
Εντάξει μην τρελαίνεσαι. Καίει 5lt με μέση ωριαία ταχύτητα 30km/h. Κι έχει το mh και το start-stop. Και το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων.
Στο Τ-Roc που είναι και SUV και καίει παραπάνω, χωρίς mh, με το start-stop πάντα απενεργοποιημένο και χωρίς το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Με μέση ταχύτητα ίδια 30km/h καίω περίπου 6.5lt.
Διαφορά 6.5 - 5 = 1,5lt. Χοντρικά το 1lt να είναι η διαφορά SUV-hatch και το υπόλοιπο 0,5lt να είναι το mh και το start-stop.
Είναι μοτερούκλες οι tsi. Λίγο παρακάτω και θα χτυπάγανε και το yaris. Αν το αποφάσιζαν οι Γερμανοί να βάλουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ για το turbo χαμηλά, αντί το mh, θα κλαίγανε μανούλες. Στα 4lt θα έπεφτε το αυτοκίνητo μέσα στην πόλη και εκτός θα είχες 150hp με turbo.
Ας όψονται τα ηλεκτρικά όμως, μας χάλασαν την εξέλιξη στις ΜΕΚ...
-
Εσύ έχεις 3 κυλίνδρους, λιγότερες τριβές, και λιγότερα άλογα. Στην πόλη η αεροδυναμική του suv δεν αλλάζει αισθητά την αντίσταση. Στις μεγαλες ταχύτητες θα κάνει διαφορά.
Αυτό που θαυμάζεις τη vw, σιγά την καινοτομία της vw. Πίσω από τις εξελίξεις είναι και πουλάει πλαστικά.
-
Το golf που είδες στη δοκιμή δουλεύει με 2 κυλίνδρους και τη μισή ισχύ γύρε. Λιγότερες τριβές από το δικό μου.
Ενημερώσου και λίγο, δεν τελειώνει η αυτοκίνηση στα υβριδικά Toyota. -
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
Πως το έβγαλές αυτό το γράφημα;
Ποιά εφαρμογή είναι;Geo Tracker (πάτα να δεις το λινκ για Android).
Είναι πολύ καλή αλλά η ακρίβεια της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ακρίβεια του τηλεφώνου σου - για γενικές μετρήσεις είναι οκ όμως.
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Το golf που είδες στη δοκιμή δουλεύει με 2 κυλίνδρους και τη μισή ισχύ γύρε. Λιγότερες τριβές από το δικό μου.
Ενημερώσου και λίγο, δεν τελειώνει η αυτοκίνηση στα υβριδικά Toyota.Εγώ να ενημερωθώ;;; Άντυ συγκεντρώσου!!!
Το σύστημα που κάνει το αυτοκίνητο δικυλινδρο λειτουργεί όταν δεν υπάρχει ανάγκη για φορτίο, δηλαδή σε σταθερή πορεία χωρίς καμία επιταγχυνση η υψομετρική διαφορά και αυτό ελάχιστα. Όχι σε κίνηση πόλης και περιαστικά. Επιπλέον, οι τριβές του κινητήρα είναι εκεί αφού ο στρόφαλος μηχανής γυρίζει τα έμβολα.
-
Άσχετο με τα της κατανάλωσης σχόλιο: Στον 1.5 eTSI αν κάποιος οδηγός στοιχειωδώς νογάει καταλαβαίνει ΑΜΕΣΑ τους μικρο-κραδασμούς με το που θα σβήσει το ACT το ζευγάρι κυλίνδρων. Επίσης παρόλο που η VW γράφει στα κιτάπια ότι το 48V σύστημα χρησιμοποιείται μόνον στις εκκινήσεις και στην επανεκκίνηση του μοτέρ, βάζω στοίχημα ότι αυτό ΔΕΝ ισχύει. Δηλαδή όταν το αμάξι κινείται φαινομενικά αδρανειακά σε μια πχ ελαφρότατη κατηφόρα, με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και χωρίς να πατάς γκάζι, νιώθεις με βεβαιότητα ότι υπάρχει υποβοήθηση από το 48v σύστημα. Αν ξεβαρεθώ και αποφασίσω να θυμηθώ το ένδοξο παρελθόν, μπορεί να κάνω καμιά κανονική δοκιμή με το obd logger και να φτιάξω κάποιο συγκριτικό γράφημα της προκοπής.
-
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing. -
Δεν έχω εμπειρία σε mh αλλά σίγουρα οι τριβές στους υπόλοιπους είναι ελάχιστες, νομίζεις οτι έχεις νεκρά. Αν σπρώχνει ή όχι το mh με το obd θα φανεί.
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.Ναι, όμως δεν εννοώ αυτό αλλά το ότι νιώθεις ότι υπάρχει κάτι που υπερνικά την φυσιολογική και αναμενόμενη επιβράδυνση λόγω τριβών στις περιπτώσεις που κινείσαι αδρανιακά με μηδενική κατανάλωση. Δηλαδή νιώθεις πχ σε μια πολύ ελαφρά κατηφόρα χωρίς να πατάς καθόλου γκάζι ότι το αυτοκίνητο επιβραδύνει λιγότερο λόγω τριβών ακόμα και από εκείνο που θα περίμενες αν έβαζες νεκρά σε ένα υποθετικό χειροκίνητο σαζμάν και απλά το άφηνες να τσουλάει. Για αυτό πιστεύω ότι το υβριδικό μέρος του ενεργοποιείται και σε κάποιες ακόμα περιπτώσεις εκτός της εκκίνησης/επανεκκίνησης του θερμικού μοτέρ.
-
@argyn said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Στο dsg το κάνουν αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο αρκεί να έχεις μέσα κάποια ταχύτητα, όχι νεκρά.
Δεν παίζει κανένα ρόλο η μπαταρί του mh στο sailing.Ναι, όμως δεν εννοώ αυτό αλλά το ότι νιώθεις ότι υπάρχει κάτι που υπερνικά την φυσιολογική και αναμενόμενη επιβράδυνση λόγω τριβών στις περιπτώσεις που κινείσαι αδρανιακά με μηδενική κατανάλωση. Δηλαδή νιώθεις πχ σε μια πολύ ελαφρά κατηφόρα χωρίς να πατάς καθόλου γκάζι ότι το αυτοκίνητο επιβραδύνει λιγότερο λόγω τριβών ακόμα και από εκείνο που θα περίμενες αν έβαζες νεκρά σε ένα υποθετικό χειροκίνητο σαζμάν και απλά το άφηνες να τσουλάει. Για αυτό πιστεύω ότι το υβριδικό μέρος του ενεργοποιείται και σε κάποιες ακόμα περιπτώσεις εκτός της εκκίνησης/επανεκκίνησης του θερμικού μοτέρ.
Σωστή είναι και η παρατήρησή σου και η αίσθησή σου. Στα παλιά μοτέρ, αν κινείσαι σε κατηφόρα με ταχύτητα, το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Απελευθερώνεται αν βάλεις νεκρά.
Στους tsi αντίθετα, αν κινείσαι στην κατηφόρα με ταχύτητα στο κιβώτιο χωρίς να πατάς γκάζι, συνεχίζει να επιταχύνει το αυτοκίνητο. Νιώθεις ότι κινείται ελεύθερα, σαν να είχες νεκρά και ακόμα πιο ελεύθερα.
Είναι η λειτουργία sailing για να κινείσαι με μηδενική κατανάλωση στην κατηφόρα, χωρίς να κόβει το αυτοκίνητο.Δυστυχώς η εδώ αντιπροσωπεία, ή δεν ξέρει ή δεν ασχολείται να τα πει αυτά στον κόσμο. Ούτε να διαφημίσουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων που πουλάνε δεν είναι ικανοί. Μόνο να πουλάνε τους νοιάζει.
Αν διαβάσεις Γερμανικές πηγές, η vw λέει τα πάντα. Μέχρι και πως πρέπει να οδηγείς το αυτοκίνητο, που να αλλάζεις ταχύτητες, πως να χρησιμοποιείς το dsg. -
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......
-
Πάντως στο Golf η VW δίνει διαφορά κατανάλωσης μεταξύ του 1,5 TSI και του 1,5 eTSI max 0,3 L στα τέστ, 0,1 L στο συνδιαστικό και 1 g CO2 διαφορά υπέρ του eTSI.
Βέβαια ο απλός είναι με χειροκίνητο 6τάχυτο και ο eTSI με DSG 7τάχυτο. -
@zaxosm said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Όταν οι tsi κινούνται σε κατηφορικό δρόμο χωρίς να πατάς γκάζι κάνουν sailing, δηλαδή έχουν μηδενική κατανάλωση.
Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτ. Καύσης το έχουν αυτό. Δεν πρόκειται για τίποτα καινούριο.......
Σωστά, αλλά μην απομονώνεις το θέμα της κατανάλωσης. Το αυτοκίνητο κινείται ελεύθερα διατηρώντας την ταχύτητά του και επιταχύνοντας, δεν το φρενάρει το μοτέρ. Σε ενθαρύνει στην ουσία να το χρησιμοποιείς σα μέσο μείωσης της κατανάλωσης.
VW Golf MK 8