Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πρωτο αμαξι
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. πρωτο αμαξι
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    6
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george54 last edited by

      Γεια σας, με λενε Γιωργο και εγινα 18 πριν περιπου 1 μηνα οποτε απο στιγμη σε στιγμη θα ξεκινησω τις διαδικασιες για διπλωμα...θα ηθελα να ρωτησω για τη γνωμη σας για το πρωτο αμαξι που θα επρεπε να κοιταξω, θελω ενα αμαξι που να μπορει να κανει ταξιδια ανετα δλδ να ναι ευρυχωρο σχετικα, να ειναι εμφανισιακα ωραιο και να καιει οσο το δυνατον λιγοτερο καυσιμο..τα λεφτα που μπορουμε να διαθεσουμε ειναι μεχρι 10.000 αλλα θα προτιμουσα να μην φτασουμε τοσο πολυ και το αμαξι να ειναι περιπου στα 5000 εκτος αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.. και τελος να μην θελει μια περιουσια για τα service..εγω προσωπικα εχω κολλησει στο peugeot 308 αλλα περιμενω να ακουσω και τη γνωμη σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        george54 last edited by

        Γεια σας, με λενε Γιωργο και εγινα 18 πριν περιπου 1 μηνα οποτε απο στιγμη σε στιγμη θα ξεκινησω τις διαδικασιες για διπλωμα...θα ηθελα να ρωτησω για τη γνωμη σας για το πρωτο αμαξι που θα επρεπε να κοιταξω, θελω ενα αμαξι που να μπορει να κανει ταξιδια ανετα δλδ να ναι ευρυχωρο σχετικα, να ειναι εμφανισιακα ωραιο και να καιει οσο το δυνατον λιγοτερο καυσιμο..τα λεφτα που μπορουμε να διαθεσουμε ειναι μεχρι 10.000 αλλα θα προτιμουσα να μην φτασουμε τοσο πολυ και το αμαξι να ειναι περιπου στα 5000 εκτος αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.. και τελος να μην θελει μια περιουσια για τα service..εγω προσωπικα εχω κολλησει στο peugeot 308 αλλα περιμενω να ακουσω και τη γνωμη σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george54 last edited by

          Γεια σας, με λενε Γιωργο και εγινα 18 πριν περιπου 1 μηνα οποτε απο στιγμη σε στιγμη θα ξεκινησω τις διαδικασιες για διπλωμα...θα ηθελα να ρωτησω για τη γνωμη σας για το πρωτο αμαξι που θα επρεπε να κοιταξω, θελω ενα αμαξι που να μπορει να κανει ταξιδια ανετα δλδ να ναι ευρυχωρο σχετικα, να ειναι εμφανισιακα ωραιο και να καιει οσο το δυνατον λιγοτερο καυσιμο..τα λεφτα που μπορουμε να διαθεσουμε ειναι μεχρι 10.000 αλλα θα προτιμουσα να μην φτασουμε τοσο πολυ και το αμαξι να ειναι περιπου στα 5000 εκτος αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.. και τελος να μην θελει μια περιουσια για τα service..εγω προσωπικα εχω κολλησει στο peugeot 308 αλλα περιμενω να ακουσω και τη γνωμη σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Από τη στιγμή που σου αρέσει το 308 εγώ εγκρίνω με χίλια!! Έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με το 1ης γενιάς και έχω να πω τα καλύτερα. Έχω γυρίσει από Έβρο μέχρι Εύβοια οπότε στα ταξίδια είναι ανετότατο. Από στήσιμο είναι επίσης εξαιρετικό, στρίβει τα κερατά του ενώ η ανάρτηση δεν είναι καθόλου σκληρή, το αντίθετο μάλιστα. Από κατανάλωση το 1.6 diesel τουλάχιστον δεν ξεπερνάει τα 6λίτρα σε ταχύτητες έως 130χλμ. Από σέρβις νορμάλ πράγματα, τα βασικά.
            Από άλλες επιλογές μπορείς να δεις και το focus.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              harisma23 last edited by

              Η προσωπική μου εμπειρία μετά από 40.000 Km με 308 πρώτης γενιάς (1.6 THP - 150hp) δεν επιβεβαιώνει την άποψή του Πάνου.
              Στήσιμο αξιοπρεπές και μέχρι εκεί, ανάρτηση κακορυθμισμένη (και αρκετά σκληρή και καθόλου σπορ αίσθηση) και κάτω του μετρίου αξιοπιστία βενζινοκινητήρων.

              Το Focus 3ης γενιάς είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Έθεσες ως προτεραιότητα (μεταξύ άλλων) το όσο δυνατόν χαμηλότερο κόστος κίνησης. Αυτή τη στιγμή, με εξαίρεση τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το χαμηλότερο κόστος κίνησης έχουν όσα καίνε φυσικό αέριο. Προσοχή, όχι υγραέριο, αυτό είναι άλλο.

                Τα μοντέλα που κοστίζουν 5-10 χιλιάρικα είναι αυτά:

                https://www.car.gr/classifieds/cars/?fu ... rice-from=>5000&price-to=

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dstou last edited by

                  Ταξίδια και φυσικό αέριο παίζει να μην είναι ο ενδεδειγμένος συνδυασμός.
                  Γενικά, οι επιθυμίες του νηματοθέτη έτσι όπως περιγράφονται είναι πολύ γενικόλογες, το δε εύρος κόστους 5 ή 10 χιλιάρικα πρακτικά τεράστιο για μετάχειρο, λογικό είναι αφού είναι ακόμα έξω από το χορό.

                  Δεν θα πρότεινα τίποτα αυτή τη στιγμή, μπορώ να το κάνω αλλά δεν έχει και πολύ νόημα.
                  Θα τον συμβούλευα να τελειώσει με τα του διπλώματος, διαδικασία που θα πάρει μήνες. Μετά, με την έστω μικρή εμπειρία που θα έχει ήδη αποκτήσει, και αφού βάλει σε τάξη τις προτεραιότητες και τα οικονομικά του περιθώρια, να σκεφτεί καλύτερα το στυλ του ΙΧ του, έχοντας περιορίσει το εύρος των υποψηφίων και προσδιορίσει καλύτερα και το μπάτζετ του και την ιεράρχηση των αναγκών του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr