-
Γεια σας, με λενε Γιωργο και εγινα 18 πριν περιπου 1 μηνα οποτε απο στιγμη σε στιγμη θα ξεκινησω τις διαδικασιες για διπλωμα...θα ηθελα να ρωτησω για τη γνωμη σας για το πρωτο αμαξι που θα επρεπε να κοιταξω, θελω ενα αμαξι που να μπορει να κανει ταξιδια ανετα δλδ να ναι ευρυχωρο σχετικα, να ειναι εμφανισιακα ωραιο και να καιει οσο το δυνατον λιγοτερο καυσιμο..τα λεφτα που μπορουμε να διαθεσουμε ειναι μεχρι 10.000 αλλα θα προτιμουσα να μην φτασουμε τοσο πολυ και το αμαξι να ειναι περιπου στα 5000 εκτος αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.. και τελος να μην θελει μια περιουσια για τα service..εγω προσωπικα εχω κολλησει στο peugeot 308 αλλα περιμενω να ακουσω και τη γνωμη σας
-
Γεια σας, με λενε Γιωργο και εγινα 18 πριν περιπου 1 μηνα οποτε απο στιγμη σε στιγμη θα ξεκινησω τις διαδικασιες για διπλωμα...θα ηθελα να ρωτησω για τη γνωμη σας για το πρωτο αμαξι που θα επρεπε να κοιταξω, θελω ενα αμαξι που να μπορει να κανει ταξιδια ανετα δλδ να ναι ευρυχωρο σχετικα, να ειναι εμφανισιακα ωραιο και να καιει οσο το δυνατον λιγοτερο καυσιμο..τα λεφτα που μπορουμε να διαθεσουμε ειναι μεχρι 10.000 αλλα θα προτιμουσα να μην φτασουμε τοσο πολυ και το αμαξι να ειναι περιπου στα 5000 εκτος αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.. και τελος να μην θελει μια περιουσια για τα service..εγω προσωπικα εχω κολλησει στο peugeot 308 αλλα περιμενω να ακουσω και τη γνωμη σας
-
Γεια σας, με λενε Γιωργο και εγινα 18 πριν περιπου 1 μηνα οποτε απο στιγμη σε στιγμη θα ξεκινησω τις διαδικασιες για διπλωμα...θα ηθελα να ρωτησω για τη γνωμη σας για το πρωτο αμαξι που θα επρεπε να κοιταξω, θελω ενα αμαξι που να μπορει να κανει ταξιδια ανετα δλδ να ναι ευρυχωρο σχετικα, να ειναι εμφανισιακα ωραιο και να καιει οσο το δυνατον λιγοτερο καυσιμο..τα λεφτα που μπορουμε να διαθεσουμε ειναι μεχρι 10.000 αλλα θα προτιμουσα να μην φτασουμε τοσο πολυ και το αμαξι να ειναι περιπου στα 5000 εκτος αν ειναι κατι που πραγματικα αξιζει.. και τελος να μην θελει μια περιουσια για τα service..εγω προσωπικα εχω κολλησει στο peugeot 308 αλλα περιμενω να ακουσω και τη γνωμη σας
-
Από τη στιγμή που σου αρέσει το 308 εγώ εγκρίνω με χίλια!! Έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα με το 1ης γενιάς και έχω να πω τα καλύτερα. Έχω γυρίσει από Έβρο μέχρι Εύβοια οπότε στα ταξίδια είναι ανετότατο. Από στήσιμο είναι επίσης εξαιρετικό, στρίβει τα κερατά του ενώ η ανάρτηση δεν είναι καθόλου σκληρή, το αντίθετο μάλιστα. Από κατανάλωση το 1.6 diesel τουλάχιστον δεν ξεπερνάει τα 6λίτρα σε ταχύτητες έως 130χλμ. Από σέρβις νορμάλ πράγματα, τα βασικά.
Από άλλες επιλογές μπορείς να δεις και το focus. -
Η προσωπική μου εμπειρία μετά από 40.000 Km με 308 πρώτης γενιάς (1.6 THP - 150hp) δεν επιβεβαιώνει την άποψή του Πάνου.
Στήσιμο αξιοπρεπές και μέχρι εκεί, ανάρτηση κακορυθμισμένη (και αρκετά σκληρή και καθόλου σπορ αίσθηση) και κάτω του μετρίου αξιοπιστία βενζινοκινητήρων.Το Focus 3ης γενιάς είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο!
-
Έθεσες ως προτεραιότητα (μεταξύ άλλων) το όσο δυνατόν χαμηλότερο κόστος κίνησης. Αυτή τη στιγμή, με εξαίρεση τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το χαμηλότερο κόστος κίνησης έχουν όσα καίνε φυσικό αέριο. Προσοχή, όχι υγραέριο, αυτό είναι άλλο.
Τα μοντέλα που κοστίζουν 5-10 χιλιάρικα είναι αυτά:
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fu ... rice-from=>5000&price-to=
-
Ταξίδια και φυσικό αέριο παίζει να μην είναι ο ενδεδειγμένος συνδυασμός.
Γενικά, οι επιθυμίες του νηματοθέτη έτσι όπως περιγράφονται είναι πολύ γενικόλογες, το δε εύρος κόστους 5 ή 10 χιλιάρικα πρακτικά τεράστιο για μετάχειρο, λογικό είναι αφού είναι ακόμα έξω από το χορό.Δεν θα πρότεινα τίποτα αυτή τη στιγμή, μπορώ να το κάνω αλλά δεν έχει και πολύ νόημα.
Θα τον συμβούλευα να τελειώσει με τα του διπλώματος, διαδικασία που θα πάρει μήνες. Μετά, με την έστω μικρή εμπειρία που θα έχει ήδη αποκτήσει, και αφού βάλει σε τάξη τις προτεραιότητες και τα οικονομικά του περιθώρια, να σκεφτεί καλύτερα το στυλ του ΙΧ του, έχοντας περιορίσει το εύρος των υποψηφίων και προσδιορίσει καλύτερα και το μπάτζετ του και την ιεράρχηση των αναγκών του.
πρωτο αμαξι