Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ssangyong XVL
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ssangyong XVL
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    19
    594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kdeligior last edited by

      Καλησπερα παιδια ερωτηση η ssangyong στην ελλα προσφερει suv ατμοσφαιρικο βενζινη-υγραεριο με 1.6κινητηρα με 128 ιππους και 161 ροπη με 23.000 και τουρμπο ντιζελ φουλ εξοπλισμενο με 1.6 κινητηρα με 115 ιππους και 300 ροπη με 22.580.....εννοειται 5 αστερο στο euroncpa.... Ερωτηση: αξιζει η εταιρια και το μοντελο...απο κοντα που το ειδα μου φανηκε σουπερ και στο τεστ ντραιβ νορμαλ μου φανηκε....τη λετε???

      Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kdeligior last edited by

        Καλησπερα παιδια ερωτηση η ssangyong στην ελλα προσφερει suv ατμοσφαιρικο βενζινη-υγραεριο με 1.6κινητηρα με 128 ιππους και 161 ροπη με 23.000 και τουρμπο ντιζελ φουλ εξοπλισμενο με 1.6 κινητηρα με 115 ιππους και 300 ροπη με 22.580.....εννοειται 5 αστερο στο euroncpa.... Ερωτηση: αξιζει η εταιρια και το μοντελο...απο κοντα που το ειδα μου φανηκε σουπερ και στο τεστ ντραιβ νορμαλ μου φανηκε....τη λετε???

        Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kdeligior last edited by

          Καλησπερα παιδια ερωτηση η ssangyong στην ελλα προσφερει suv ατμοσφαιρικο βενζινη-υγραεριο με 1.6κινητηρα με 128 ιππους και 161 ροπη με 23.000 και τουρμπο ντιζελ φουλ εξοπλισμενο με 1.6 κινητηρα με 115 ιππους και 300 ροπη με 22.580.....εννοειται 5 αστερο στο euroncpa.... Ερωτηση: αξιζει η εταιρια και το μοντελο...απο κοντα που το ειδα μου φανηκε σουπερ και στο τεστ ντραιβ νορμαλ μου φανηκε....τη λετε???

          Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            terry308 last edited by

            Φαίνεται πολύ καλό και ενδιαφέρον, με πληθώρα συστημάτων και άγριο look... Ξεχωρίζει από την γραμμή των 'επωνύμων'
            54 λίτρα υγραερίου; αλλά κατανάλωση με υγραεριο δεν αναφέρει...αλλά θα συμφέρει
            Αν σου άρεσε προχώρα το.. αλλά δοκίμασε και άλλα μοντέλα για να βγεις από αμφιβολίες εάν μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο - πιο άνετο στη κύλιση κτλ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spi_duster last edited by

              Τα αυτοκίνητα της εταιρείας δεν διεκδίκησαν εμφανισιακά ποτέ δάφνες αλλά εδώ και δεκαετίες πλέον στην ελληνική αγορά... αποδείχθηκαν πολύ καλά στα χέρια εκείνων των λίγων που τα εμπιστεύτηκαν! Στιβαρά σκυλιά ως επι το πλείστον και προορισμένα για σκληρή χρήση. Για αρκετά χρόνια προμηθεύονταν τεχνογνωσία και κινητήρες της μερκ. Υποθέτω ότι κάποια συνεργασία μπορεί να υπάρχει ακόμη και αυτό μόνο καλό το βλέπω. Θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον την εξέλιξη στο νήμα καθώς παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική προοπτική ως επιλογή από τα συνηθισμένα.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kger last edited by

                Στον λεγόμενο ειδικό τύπο, θυμάμαι πως είχα διαβάσει αναφορές για χαοτική βελτίωση της εταιρίας τα τελευταία 15 χρόνια. Το έχει πει αυτό και δημοσιογράφος πρώην κατοχος ssangyong, που ξαναοδήγησε αυτοκίνητο για ανάγκες της δουλειάς μετά από καμιά 10ετία.

                Αν σε καλύπτει σαν αυτοκίνητο και σου αρέσει και αεμφανισιακά (γτ έχουν τα θεματάκια τους) γτ όχι;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  ggab last edited by

                  Πέρσι είχα πάει στην αντιπροσωπεία που είχε στον Κηφισό για να δω το Tivoli, αλλά χαζεψα από το μέγεθος του XLV και ειδικά στην 5+2 εκδοχή. Καλή ποιότητα υλικών στο εσωτερικό,αμερικανια στο εξωτερικό σχέδιο και οι ρύποι ανέβαζαν τα τέλη αρκετά στην έκδοση βενζίνης. Σίγουρα η τιμή ανά τετραγωνικό λαμαρίνας είναι δέλεαρ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Έχε υπόψη σου ότι όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις, δε θα φεύγει με τίποτα.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      poliviosfp last edited by

                      Το tivoli πάντως είναι πολύ όμορφο μέσα έξω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kdeligior last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                        Έχε υπόψη σου ότι όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις, δε θα φεύγει με τίποτα.

                        Το θελω για μια δεκαετια τουλαχιστον......μου αρεσε που ειναι φουλ εξοπλισμενο και σε χωρους προσσεγγιζει κοντιακ και xtrail......και με καινουργιο ντιζελ τουρμπο.....

                        Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Βάλε κάτω χαρτί και μολύβι κι υπολόγισε τα συνολικά κόστη. Στη μια περίπτωση βάλε ότι θα πάρεις πίσω το πολύ δύο χιλιάρικα, στην άλλη 5-6.
                          Υπολόγισε κατανάλωση καυσίμου, επιδόσεις.
                          Έλεγξε τι παθητική ασφάλεια προσφέρει το καθένα (https://www.euroncap.com/en/results/Ssangyong/XLV/25756), δες το διαθέσιμο εξοπλισμό.
                          Ξεσκόνισμα στο ίντερνετ για δείκτες αξιοπιστίας και ζημιές.
                          Οδήγα και τα δύο, διάβασε όποια δοκιμή τους υπάρχει από περιοδικό και βίντεο.

                          Γενικώς, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο, δύσκολα θα ξεφύγεις από την πεπατημένη.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kdeligior last edited by

                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                            Βάλε κάτω χαρτί και μολύβι κι υπολόγισε τα συνολικά κόστη. Στη μια περίπτωση βάλε ότι θα πάρεις πίσω το πολύ δύο χιλιάρικα, στην άλλη 5-6.
                            Υπολόγισε κατανάλωση καυσίμου, επιδόσεις.
                            Έλεγξε τι παθητική ασφάλεια προσφέρει το καθένα (https://www.euroncap.com/en/results/Ssangyong/XLV/25756), δες το διαθέσιμο εξοπλισμό.
                            Ξεσκόνισμα στο ίντερνετ για δείκτες αξιοπιστίας και ζημιές.
                            Οδήγα και τα δύο, διάβασε όποια δοκιμή τους υπάρχει από περιοδικό και βίντεο.

                            Γενικώς, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο, δύσκολα θα ξεφύγεις από την πεπατημένη.

                            Μου αρεσε και το υγραεριο τραβαει καλα το αμαξι αλλα πεσανε πανω μου γνωστοι και μου λενε οτι η ροπη ειναι ελαχιστη '161'και μολις φορτωσεις γυναικα παιδια και συμπρακαλα θα κομπασει και θα ζοριζεται σε μια απλη ανηφορα..,

                            Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kdeligior last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Βάλε κάτω χαρτί και μολύβι κι υπολόγισε τα συνολικά κόστη. Στη μια περίπτωση βάλε ότι θα πάρεις πίσω το πολύ δύο χιλιάρικα, στην άλλη 5-6.
                              Υπολόγισε κατανάλωση καυσίμου, επιδόσεις.
                              Έλεγξε τι παθητική ασφάλεια προσφέρει το καθένα (https://www.euroncap.com/en/results/Ssangyong/XLV/25756), δες το διαθέσιμο εξοπλισμό.
                              Ξεσκόνισμα στο ίντερνετ για δείκτες αξιοπιστίας και ζημιές.
                              Οδήγα και τα δύο, διάβασε όποια δοκιμή τους υπάρχει από περιοδικό και βίντεο.

                              Γενικώς, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο, δύσκολα θα ξεφύγεις από την πεπατημένη.

                              Επισης ειναι κακο που εχει μονο 4 αστερια στο euroncpa με βαση το αρθρο που μου εστειλες???....για το 2017 με 2018 εχουμε αποτελεσματα euroncpa???

                              Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kdeligior last edited by

                                https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... sp?a=6.....χτες το autotriti το συγκρινει με το kodiaq...οποτε εμμεσως δεν σημαινει οτι ειναι και ασφαλες για μια οικογενεια???...με φοβησες με τα 4 αστερια.....δεν μου τα ειπαν αυτα απο αντιπροσωπεια....

                                Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Δες τις ανάγκες σου. Δες ποια μοντέλα τις ικανοποιούν. Δες πόσο κοστίζει το καθένα και πόσα έχεις να διαθέσεις. Μετά θα συζητήσουμε για τη σύγκριση μεταξύ των μοντέλων.
                                  Τώρα, σου έχει κολλήσει το συγκεκριμένο μοντέλο και ρωτάς αν αξίζει. Σε σχέση με ποιο; Που κοστίζει πόσα; Για να σου καλύψει ποια ανάγκη;

                                  Μερικές σκέψεις για τον Κορεάτη:

                                  1. Το υγραέριο είναι ονειρικό καύσιμο για τον τύπο που θέλει να κάνει οικονομία. Έχει ένα αυτοκίνητο δεκαετίας, αν το πουλήσει δεν πιάνει μία, να πάρει άλλο ΔΕΝ έχει, πώς θα κάνει οικονομία; Το μετατρέπει σε υγραεριοκίνητο και ξαφνικά έχει κόστος κίνησης αντίστοιχο με το τάδε καινούριο πετρέλαιο που ονειρευόταν να πάρει.
                                  2. Όμως, όταν μιλάμε για καινούρια μοντέλα, σαφώς θα προτιμήσουμε το πετρέλαιο γιατί θα έχει πολύ ανώτερη ροπή (και ναι, τα 161 Nm είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο βαρύ μοντέλο) και θα είναι εργοστασιακό, σε σχέση με το υγραέριο που τοποθετείται στην Ελλάδα χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη από το εργοστάσιο.
                                  3. Εν έτη 2018-9, είναι οδυνηρή αμαρτία να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο 25 χιλιάδων χωρίς να προσφέρει ανώτατη προστασία. Τόση παθητική (5 αστέρια) όσο και αποφυγής ατυχήματος. Ό,τι κι αν επιλέξεις, κοίτα να προσφέρει όλα τα συστήματα που θα σε καταστήσουν ασφαλέστερο για τον εαυτό σου, τους αγαπημένους σου και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση για όχημα στις κρυφές γωνιές του καθρέπτη.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kdeligior last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                    Δες τις ανάγκες σου. Δες ποια μοντέλα τις ικανοποιούν. Δες πόσο κοστίζει το καθένα και πόσα έχεις να διαθέσεις. Μετά θα συζητήσουμε για τη σύγκριση μεταξύ των μοντέλων.
                                    Τώρα, σου έχει κολλήσει το συγκεκριμένο μοντέλο και ρωτάς αν αξίζει. Σε σχέση με ποιο; Που κοστίζει πόσα; Για να σου καλύψει ποια ανάγκη;

                                    Μερικές σκέψεις για τον Κορεάτη:

                                    1. Το υγραέριο είναι ονειρικό καύσιμο για τον τύπο που θέλει να κάνει οικονομία. Έχει ένα αυτοκίνητο δεκαετίας, αν το πουλήσει δεν πιάνει μία, να πάρει άλλο ΔΕΝ έχει, πώς θα κάνει οικονομία; Το μετατρέπει σε υγραεριοκίνητο και ξαφνικά έχει κόστος κίνησης αντίστοιχο με το τάδε καινούριο πετρέλαιο που ονειρευόταν να πάρει.
                                    2. Όμως, όταν μιλάμε για καινούρια μοντέλα, σαφώς θα προτιμήσουμε το πετρέλαιο γιατί θα έχει πολύ ανώτερη ροπή (και ναι, τα 161 Nm είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο βαρύ μοντέλο) και θα είναι εργοστασιακό, σε σχέση με το υγραέριο που τοποθετείται στην Ελλάδα χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη από το εργοστάσιο.
                                    3. Εν έτη 2018-9, είναι οδυνηρή αμαρτία να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο 25 χιλιάδων χωρίς να προσφέρει ανώτατη προστασία. Τόση παθητική (5 αστέρια) όσο και αποφυγής ατυχήματος. Ό,τι κι αν επιλέξεις, κοίτα να προσφέρει όλα τα συστήματα που θα σε καταστήσουν ασφαλέστερο για τον εαυτό σου, τους αγαπημένους σου και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση για όχημα στις κρυφές γωνιές του καθρέπτη.

                                    Ευχαριστω για τις τοποθετησεις θα περιμενω τοτε να δω προσφορες και απο αλλα μοντελα αλλων εταιριων....

                                    Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xplicit last edited by

                                      Τα 4 αστέρια μήπως είναι σαν αυτά του duster? Λόγω έλλειψης συστημάτων ασφαλείας?

                                      Πάντως πλάκα πλάκα το duster σε μεταπώληση θα πιάσει περισσότερα από το tivoli..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kdeligior last edited by

                                        Ο χρήστης xplicit έγραψε:
                                        Τα 4 αστέρια μήπως είναι σαν αυτά του duster? Λόγω έλλειψης συστημάτων ασφαλείας?

                                        Πάντως πλάκα πλάκα το duster σε μεταπώληση θα πιάσει περισσότερα από το tivoli..

                                        Στην εκδοση 'dlx' ειναι πληρως εξοπλησμενος ακομη και με αυτοματο φρεναρισμα....θα παω στην αντιπροσωπεια να τους ξαναρωτησω γιατι μπορει στο euroncpa 2018 να εχει παρει και τα 5 αστερια...http://cloud.tapatalk.com/s/5b89c0dbad1b0/exoplismos-20161019-xlv.pdf

                                        Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          infidel last edited by

                                          Skoda Kodiaq Vs SsangYong XLV
                                          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Skoda-Kodiaq-vs-SsangYong-XLV_156273.asp
                                          Δε λέει τίποτα φοβερό το άρθρο, πιο πολύ γενικόλογα αλλά παίρνεις μια ιδέα

                                          https://www.euroncap.com/en/results/ssangyong/xlv/25756

                                          The rating for the Ssangyong XLV was first published in 2016. At that time, autonomous emergency braking was sold as an option, as part of a safety pack, and Euro NCAP published two ratings: one with only standard equipment and another with the safety pack. Since February 2018, the content of the safety pack - AEB City, AEB Inter-urban and AEB Pedestrian - has been made standard equipment and the rating has been changed to reflect this change.

                                          Άρα 4 αστέρια έχει μαζί με τα αυτόματα συστήματα. Όχι ότι είναι κάτι τραγικό βέβαια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Το kodiaq παραπάνω στο άρθρο ξεκινά από 22.000 με τον 1.4 tsi με τα 125 άλογα;
                                            Δεν είναι παραμύθι αυτό;
                                            31/8/18 γράφει το άρθρο.

                                            Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr