-
Καλησπερα παιδια ερωτηση η ssangyong στην ελλα προσφερει suv ατμοσφαιρικο βενζινη-υγραεριο με 1.6κινητηρα με 128 ιππους και 161 ροπη με 23.000 και τουρμπο ντιζελ φουλ εξοπλισμενο με 1.6 κινητηρα με 115 ιππους και 300 ροπη με 22.580.....εννοειται 5 αστερο στο euroncpa.... Ερωτηση: αξιζει η εταιρια και το μοντελο...απο κοντα που το ειδα μου φανηκε σουπερ και στο τεστ ντραιβ νορμαλ μου φανηκε....τη λετε???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπερα παιδια ερωτηση η ssangyong στην ελλα προσφερει suv ατμοσφαιρικο βενζινη-υγραεριο με 1.6κινητηρα με 128 ιππους και 161 ροπη με 23.000 και τουρμπο ντιζελ φουλ εξοπλισμενο με 1.6 κινητηρα με 115 ιππους και 300 ροπη με 22.580.....εννοειται 5 αστερο στο euroncpa.... Ερωτηση: αξιζει η εταιρια και το μοντελο...απο κοντα που το ειδα μου φανηκε σουπερ και στο τεστ ντραιβ νορμαλ μου φανηκε....τη λετε???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπερα παιδια ερωτηση η ssangyong στην ελλα προσφερει suv ατμοσφαιρικο βενζινη-υγραεριο με 1.6κινητηρα με 128 ιππους και 161 ροπη με 23.000 και τουρμπο ντιζελ φουλ εξοπλισμενο με 1.6 κινητηρα με 115 ιππους και 300 ροπη με 22.580.....εννοειται 5 αστερο στο euroncpa.... Ερωτηση: αξιζει η εταιρια και το μοντελο...απο κοντα που το ειδα μου φανηκε σουπερ και στο τεστ ντραιβ νορμαλ μου φανηκε....τη λετε???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φαίνεται πολύ καλό και ενδιαφέρον, με πληθώρα συστημάτων και άγριο look... Ξεχωρίζει από την γραμμή των 'επωνύμων'
54 λίτρα υγραερίου; αλλά κατανάλωση με υγραεριο δεν αναφέρει...αλλά θα συμφέρει
Αν σου άρεσε προχώρα το.. αλλά δοκίμασε και άλλα μοντέλα για να βγεις από αμφιβολίες εάν μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο - πιο άνετο στη κύλιση κτλ -
Τα αυτοκίνητα της εταιρείας δεν διεκδίκησαν εμφανισιακά ποτέ δάφνες αλλά εδώ και δεκαετίες πλέον στην ελληνική αγορά... αποδείχθηκαν πολύ καλά στα χέρια εκείνων των λίγων που τα εμπιστεύτηκαν! Στιβαρά σκυλιά ως επι το πλείστον και προορισμένα για σκληρή χρήση. Για αρκετά χρόνια προμηθεύονταν τεχνογνωσία και κινητήρες της μερκ. Υποθέτω ότι κάποια συνεργασία μπορεί να υπάρχει ακόμη και αυτό μόνο καλό το βλέπω. Θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον την εξέλιξη στο νήμα καθώς παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική προοπτική ως επιλογή από τα συνηθισμένα.
-
Στον λεγόμενο ειδικό τύπο, θυμάμαι πως είχα διαβάσει αναφορές για χαοτική βελτίωση της εταιρίας τα τελευταία 15 χρόνια. Το έχει πει αυτό και δημοσιογράφος πρώην κατοχος ssangyong, που ξαναοδήγησε αυτοκίνητο για ανάγκες της δουλειάς μετά από καμιά 10ετία.
Αν σε καλύπτει σαν αυτοκίνητο και σου αρέσει και αεμφανισιακά (γτ έχουν τα θεματάκια τους) γτ όχι;;
-
Πέρσι είχα πάει στην αντιπροσωπεία που είχε στον Κηφισό για να δω το Tivoli, αλλά χαζεψα από το μέγεθος του XLV και ειδικά στην 5+2 εκδοχή. Καλή ποιότητα υλικών στο εσωτερικό,αμερικανια στο εξωτερικό σχέδιο και οι ρύποι ανέβαζαν τα τέλη αρκετά στην έκδοση βενζίνης. Σίγουρα η τιμή ανά τετραγωνικό λαμαρίνας είναι δέλεαρ!
-
Έχε υπόψη σου ότι όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις, δε θα φεύγει με τίποτα.
-
Το tivoli πάντως είναι πολύ όμορφο μέσα έξω
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχε υπόψη σου ότι όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις, δε θα φεύγει με τίποτα.Το θελω για μια δεκαετια τουλαχιστον......μου αρεσε που ειναι φουλ εξοπλισμενο και σε χωρους προσσεγγιζει κοντιακ και xtrail......και με καινουργιο ντιζελ τουρμπο.....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βάλε κάτω χαρτί και μολύβι κι υπολόγισε τα συνολικά κόστη. Στη μια περίπτωση βάλε ότι θα πάρεις πίσω το πολύ δύο χιλιάρικα, στην άλλη 5-6.
Υπολόγισε κατανάλωση καυσίμου, επιδόσεις.
Έλεγξε τι παθητική ασφάλεια προσφέρει το καθένα (https://www.euroncap.com/en/results/Ssangyong/XLV/25756), δες το διαθέσιμο εξοπλισμό.
Ξεσκόνισμα στο ίντερνετ για δείκτες αξιοπιστίας και ζημιές.
Οδήγα και τα δύο, διάβασε όποια δοκιμή τους υπάρχει από περιοδικό και βίντεο.Γενικώς, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο, δύσκολα θα ξεφύγεις από την πεπατημένη.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Βάλε κάτω χαρτί και μολύβι κι υπολόγισε τα συνολικά κόστη. Στη μια περίπτωση βάλε ότι θα πάρεις πίσω το πολύ δύο χιλιάρικα, στην άλλη 5-6.
Υπολόγισε κατανάλωση καυσίμου, επιδόσεις.
Έλεγξε τι παθητική ασφάλεια προσφέρει το καθένα (https://www.euroncap.com/en/results/Ssangyong/XLV/25756), δες το διαθέσιμο εξοπλισμό.
Ξεσκόνισμα στο ίντερνετ για δείκτες αξιοπιστίας και ζημιές.
Οδήγα και τα δύο, διάβασε όποια δοκιμή τους υπάρχει από περιοδικό και βίντεο.Γενικώς, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο, δύσκολα θα ξεφύγεις από την πεπατημένη.
Μου αρεσε και το υγραεριο τραβαει καλα το αμαξι αλλα πεσανε πανω μου γνωστοι και μου λενε οτι η ροπη ειναι ελαχιστη '161'και μολις φορτωσεις γυναικα παιδια και συμπρακαλα θα κομπασει και θα ζοριζεται σε μια απλη ανηφορα..,
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Βάλε κάτω χαρτί και μολύβι κι υπολόγισε τα συνολικά κόστη. Στη μια περίπτωση βάλε ότι θα πάρεις πίσω το πολύ δύο χιλιάρικα, στην άλλη 5-6.
Υπολόγισε κατανάλωση καυσίμου, επιδόσεις.
Έλεγξε τι παθητική ασφάλεια προσφέρει το καθένα (https://www.euroncap.com/en/results/Ssangyong/XLV/25756), δες το διαθέσιμο εξοπλισμό.
Ξεσκόνισμα στο ίντερνετ για δείκτες αξιοπιστίας και ζημιές.
Οδήγα και τα δύο, διάβασε όποια δοκιμή τους υπάρχει από περιοδικό και βίντεο.Γενικώς, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο, δύσκολα θα ξεφύγεις από την πεπατημένη.
Επισης ειναι κακο που εχει μονο 4 αστερια στο euroncpa με βαση το αρθρο που μου εστειλες???....για το 2017 με 2018 εχουμε αποτελεσματα euroncpa???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... sp?a=6.....χτες το autotriti το συγκρινει με το kodiaq...οποτε εμμεσως δεν σημαινει οτι ειναι και ασφαλες για μια οικογενεια???...με φοβησες με τα 4 αστερια.....δεν μου τα ειπαν αυτα απο αντιπροσωπεια....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δες τις ανάγκες σου. Δες ποια μοντέλα τις ικανοποιούν. Δες πόσο κοστίζει το καθένα και πόσα έχεις να διαθέσεις. Μετά θα συζητήσουμε για τη σύγκριση μεταξύ των μοντέλων.
Τώρα, σου έχει κολλήσει το συγκεκριμένο μοντέλο και ρωτάς αν αξίζει. Σε σχέση με ποιο; Που κοστίζει πόσα; Για να σου καλύψει ποια ανάγκη;Μερικές σκέψεις για τον Κορεάτη:
- Το υγραέριο είναι ονειρικό καύσιμο για τον τύπο που θέλει να κάνει οικονομία. Έχει ένα αυτοκίνητο δεκαετίας, αν το πουλήσει δεν πιάνει μία, να πάρει άλλο ΔΕΝ έχει, πώς θα κάνει οικονομία; Το μετατρέπει σε υγραεριοκίνητο και ξαφνικά έχει κόστος κίνησης αντίστοιχο με το τάδε καινούριο πετρέλαιο που ονειρευόταν να πάρει.
- Όμως, όταν μιλάμε για καινούρια μοντέλα, σαφώς θα προτιμήσουμε το πετρέλαιο γιατί θα έχει πολύ ανώτερη ροπή (και ναι, τα 161 Nm είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο βαρύ μοντέλο) και θα είναι εργοστασιακό, σε σχέση με το υγραέριο που τοποθετείται στην Ελλάδα χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη από το εργοστάσιο.
- Εν έτη 2018-9, είναι οδυνηρή αμαρτία να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο 25 χιλιάδων χωρίς να προσφέρει ανώτατη προστασία. Τόση παθητική (5 αστέρια) όσο και αποφυγής ατυχήματος. Ό,τι κι αν επιλέξεις, κοίτα να προσφέρει όλα τα συστήματα που θα σε καταστήσουν ασφαλέστερο για τον εαυτό σου, τους αγαπημένους σου και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση για όχημα στις κρυφές γωνιές του καθρέπτη.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δες τις ανάγκες σου. Δες ποια μοντέλα τις ικανοποιούν. Δες πόσο κοστίζει το καθένα και πόσα έχεις να διαθέσεις. Μετά θα συζητήσουμε για τη σύγκριση μεταξύ των μοντέλων.
Τώρα, σου έχει κολλήσει το συγκεκριμένο μοντέλο και ρωτάς αν αξίζει. Σε σχέση με ποιο; Που κοστίζει πόσα; Για να σου καλύψει ποια ανάγκη;Μερικές σκέψεις για τον Κορεάτη:
- Το υγραέριο είναι ονειρικό καύσιμο για τον τύπο που θέλει να κάνει οικονομία. Έχει ένα αυτοκίνητο δεκαετίας, αν το πουλήσει δεν πιάνει μία, να πάρει άλλο ΔΕΝ έχει, πώς θα κάνει οικονομία; Το μετατρέπει σε υγραεριοκίνητο και ξαφνικά έχει κόστος κίνησης αντίστοιχο με το τάδε καινούριο πετρέλαιο που ονειρευόταν να πάρει.
- Όμως, όταν μιλάμε για καινούρια μοντέλα, σαφώς θα προτιμήσουμε το πετρέλαιο γιατί θα έχει πολύ ανώτερη ροπή (και ναι, τα 161 Nm είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο βαρύ μοντέλο) και θα είναι εργοστασιακό, σε σχέση με το υγραέριο που τοποθετείται στην Ελλάδα χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη από το εργοστάσιο.
- Εν έτη 2018-9, είναι οδυνηρή αμαρτία να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο 25 χιλιάδων χωρίς να προσφέρει ανώτατη προστασία. Τόση παθητική (5 αστέρια) όσο και αποφυγής ατυχήματος. Ό,τι κι αν επιλέξεις, κοίτα να προσφέρει όλα τα συστήματα που θα σε καταστήσουν ασφαλέστερο για τον εαυτό σου, τους αγαπημένους σου και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Αυτόματο φρενάρισμα, adaptive cruise control, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση για όχημα στις κρυφές γωνιές του καθρέπτη.
Ευχαριστω για τις τοποθετησεις θα περιμενω τοτε να δω προσφορες και απο αλλα μοντελα αλλων εταιριων....
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα 4 αστέρια μήπως είναι σαν αυτά του duster? Λόγω έλλειψης συστημάτων ασφαλείας?
Πάντως πλάκα πλάκα το duster σε μεταπώληση θα πιάσει περισσότερα από το tivoli..
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Τα 4 αστέρια μήπως είναι σαν αυτά του duster? Λόγω έλλειψης συστημάτων ασφαλείας?Πάντως πλάκα πλάκα το duster σε μεταπώληση θα πιάσει περισσότερα από το tivoli..
Στην εκδοση 'dlx' ειναι πληρως εξοπλησμενος ακομη και με αυτοματο φρεναρισμα....θα παω στην αντιπροσωπεια να τους ξαναρωτησω γιατι μπορει στο euroncpa 2018 να εχει παρει και τα 5 αστερια...http://cloud.tapatalk.com/s/5b89c0dbad1b0/exoplismos-20161019-xlv.pdf
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Skoda Kodiaq Vs SsangYong XLV
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Skoda-Kodiaq-vs-SsangYong-XLV_156273.asp
Δε λέει τίποτα φοβερό το άρθρο, πιο πολύ γενικόλογα αλλά παίρνεις μια ιδέαhttps://www.euroncap.com/en/results/ssangyong/xlv/25756
The rating for the Ssangyong XLV was first published in 2016. At that time, autonomous emergency braking was sold as an option, as part of a safety pack, and Euro NCAP published two ratings: one with only standard equipment and another with the safety pack. Since February 2018, the content of the safety pack - AEB City, AEB Inter-urban and AEB Pedestrian - has been made standard equipment and the rating has been changed to reflect this change.
Άρα 4 αστέρια έχει μαζί με τα αυτόματα συστήματα. Όχι ότι είναι κάτι τραγικό βέβαια.
-
Το kodiaq παραπάνω στο άρθρο ξεκινά από 22.000 με τον 1.4 tsi με τα 125 άλογα;
Δεν είναι παραμύθι αυτό;
31/8/18 γράφει το άρθρο.Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Ssangyong XVL