Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη Βαλβολινες σε 307cc 2.0 ΑΥΤΟΜΑΤΟ - Θεσσαλονικη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη Βαλβολινες σε 307cc 2.0 ΑΥΤΟΜΑΤΟ - Θεσσαλονικη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Καλησπερα παιδες,
      ελπιζω να περασατε ωραιο καλοκαιρακι,

      Θελω να αλλαξω βαλβολινες σε αυτοματο σαζμαν σε 307cc 2.0
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μενω και οταν λεω αλλαγη
      δεν εννοω να ανοιξω ριξω τα παλια ( να φυγει το **ΜΙΣΟ **λαδι )
      και να συμπληρωσω..
      Θελω να γινει ολικη αλλαγη ( κυκλος )
      Αν γνωριζει καποιος που μπορω και ποσο περιπου ειναι μια φυσιολογικη τιμη για κατι τετοιο ας ενημερωσει!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koulouri last edited by

        Καλησπερα παιδες,
        ελπιζω να περασατε ωραιο καλοκαιρακι,

        Θελω να αλλαξω βαλβολινες σε αυτοματο σαζμαν σε 307cc 2.0
        ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μενω και οταν λεω αλλαγη
        δεν εννοω να ανοιξω ριξω τα παλια ( να φυγει το **ΜΙΣΟ **λαδι )
        και να συμπληρωσω..
        Θελω να γινει ολικη αλλαγη ( κυκλος )
        Αν γνωριζει καποιος που μπορω και ποσο περιπου ειναι μια φυσιολογικη τιμη για κατι τετοιο ας ενημερωσει!
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koulouri last edited by

          Καλησπερα παιδες,
          ελπιζω να περασατε ωραιο καλοκαιρακι,

          Θελω να αλλαξω βαλβολινες σε αυτοματο σαζμαν σε 307cc 2.0
          ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μενω και οταν λεω αλλαγη
          δεν εννοω να ανοιξω ριξω τα παλια ( να φυγει το **ΜΙΣΟ **λαδι )
          και να συμπληρωσω..
          Θελω να γινει ολικη αλλαγη ( κυκλος )
          Αν γνωριζει καποιος που μπορω και ποσο περιπου ειναι μια φυσιολογικη τιμη για κατι τετοιο ας ενημερωσει!
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Διάβασε προσεκτικά τί λέει το manual σχετικά και μην κάνεις κάτι που δεν προβλέπεται.
            Σε Mercedes ταξί κάνοντας 'πλύσεις' με λάδι (όπου κατέληγαν με περίπου 100% καινούργιο λάδι) κατέστρεφαν τα σαζμάν. Η Mercedes νομίζω έλεγε αλλαγή λαδιού + φίλτρου λαδιού σαζμάν.
            Ξέρω δεν απαντάω στην ερώτησή σου, απλά εφιστώ την προσοχή, γιατί δεν έχουμε πολλά αυτόματα στην Ελλάδα ώστε οι 'μάστορες' να έχουν μάθει από τα λάθη τους (δυστυχώς σπάνια δίνουν σημασία στις οδηγίες του κατασκευαστή).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg last edited by

              Αν έχει φιλτρο στο καρτερ αλλαξε αυτο και ότι λαδια χαθουν. Μην αδειαζεις τον μετατροπεα ροπης. Αν θες να το ανανεωσεις καντο σταδιακα. 'πλυσιμο' μην κάνεις, εχω κανει, δν επαθε κατι αλλά θεωρείται ίσως το ανθεκτικοτερο σασμαν της μερσεντες. Όπως ειπε ο nickolas και σε μερσεντες εχουν χαλάσει πολλά με για αυτό το λόγο. Όπως σου ειπε, δες το manual και μην καιγεσαι να τα αδειάσεις ολα(ουτε ξεβιδωμα μετατροπεα, ούτε να επιλεγεις P R N D για να τρεξουν ολα), τα εχω κανει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koulouri last edited by

                Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια!
                Η πεζο δε λεει για αλλαγη
                ΑΛΛΑ
                επειδη κλωτσαει οσο ειναι κρυα τα λαδια ( ειδικα μετα την αλλαγη του μισου λαδιου σαζμαν, η οποια δουλεια εγινε σε σπιτι πρωην υπαλληλου πεζο )
                και στρωνει μετα, οποτε γι αυτο δε πιστευω οτι ειναι φαγωμενα τα δισκακια ή καποια ηλεκτροβαλβιδα,
                καταλαβα οτι ισως δεν μπηκε το σωστο λαδι ή θελει να γινει ΟΛΟΚΛΗΡΗ δουλεια.
                ΟΧΙ πλυσεις..
                Ενας απλος κυκλος:
                αδειαζεις το μισο, βαζεις αλλο λαδι,το αφηνεις να δουλεψει, αρχιζει να δουλευει, μολις αδειασει το μισο παλιο, βαζεις βαλβολινη, και συμπληρωνεις μεχρι να αρχισει να βγαζει την βαλβολινη. συμπληρωνεις ακριβως την ποσοτητα και εισαι κυριως. Χοντρικα γιατι δε βρισκω το βιντεο
                καθε συμβουλη δεκτη 😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr