-
καλησπερα,αγορασα το μαρτιο ενα πολο 1,2 2003 μοντελο,περα απο το τυπικο σερβις(αλλαγη λαδιων,ιμαντας δυναμου) στην αρχη δεν ειχε κανενα θεμα μηχανικα οπως μ ειπαν στο συνεργειο,το λαθος π εκανα ηταν οτι το πηρα χωρις να δουλευει το air condition,βαλαμε κομπρεσορα μαζι με υγρα φρεον και δουλευει κανονικα,πριν απο αυτο εχανε υγρα το ψυγειο,το πηγα προχθες αλλαξαμε καποια σωληναρια στις διακλαδωσεις καθως το ψυγειο δν ηταν τρυπιο αλλα εχανε απο εκει.(μου αναβε λαμπακι θερμοκρασιας και ο δεικτης επεφτε και ανεβοκατεβαινε στο 90.
το θεμα ειναι οτι μου ξανααναψε λαμπακι θερμοκρασιας,ο μηχανικος με εστειλε απο δευτερα να παω στον ηλεκρολογο να μετρησουμε τα ρευματα.
τι θεμα μπορει να εχει?αν εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο θα μου ηταν χρησιμο να μαθω,καθως εχω δωσει αρκετα τις τςλςυταιες 2 εβδομαδες(240 κλιματισμο,130 τα σωληναρια κ παραφλου,220 καινουρια λαστιχα)
ευχαριστω. -
καλησπερα,αγορασα το μαρτιο ενα πολο 1,2 2003 μοντελο,περα απο το τυπικο σερβις(αλλαγη λαδιων,ιμαντας δυναμου) στην αρχη δεν ειχε κανενα θεμα μηχανικα οπως μ ειπαν στο συνεργειο,το λαθος π εκανα ηταν οτι το πηρα χωρις να δουλευει το air condition,βαλαμε κομπρεσορα μαζι με υγρα φρεον και δουλευει κανονικα,πριν απο αυτο εχανε υγρα το ψυγειο,το πηγα προχθες αλλαξαμε καποια σωληναρια στις διακλαδωσεις καθως το ψυγειο δν ηταν τρυπιο αλλα εχανε απο εκει.(μου αναβε λαμπακι θερμοκρασιας και ο δεικτης επεφτε και ανεβοκατεβαινε στο 90.
το θεμα ειναι οτι μου ξανααναψε λαμπακι θερμοκρασιας,ο μηχανικος με εστειλε απο δευτερα να παω στον ηλεκρολογο να μετρησουμε τα ρευματα.
τι θεμα μπορει να εχει?αν εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο θα μου ηταν χρησιμο να μαθω,καθως εχω δωσει αρκετα τις τςλςυταιες 2 εβδομαδες(240 κλιματισμο,130 τα σωληναρια κ παραφλου,220 καινουρια λαστιχα)
ευχαριστω. -
καλησπερα,αγορασα το μαρτιο ενα πολο 1,2 2003 μοντελο,περα απο το τυπικο σερβις(αλλαγη λαδιων,ιμαντας δυναμου) στην αρχη δεν ειχε κανενα θεμα μηχανικα οπως μ ειπαν στο συνεργειο,το λαθος π εκανα ηταν οτι το πηρα χωρις να δουλευει το air condition,βαλαμε κομπρεσορα μαζι με υγρα φρεον και δουλευει κανονικα,πριν απο αυτο εχανε υγρα το ψυγειο,το πηγα προχθες αλλαξαμε καποια σωληναρια στις διακλαδωσεις καθως το ψυγειο δν ηταν τρυπιο αλλα εχανε απο εκει.(μου αναβε λαμπακι θερμοκρασιας και ο δεικτης επεφτε και ανεβοκατεβαινε στο 90.
το θεμα ειναι οτι μου ξανααναψε λαμπακι θερμοκρασιας,ο μηχανικος με εστειλε απο δευτερα να παω στον ηλεκρολογο να μετρησουμε τα ρευματα.
τι θεμα μπορει να εχει?αν εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο θα μου ηταν χρησιμο να μαθω,καθως εχω δωσει αρκετα τις τςλςυταιες 2 εβδομαδες(240 κλιματισμο,130 τα σωληναρια κ παραφλου,220 καινουρια λαστιχα)
ευχαριστω. -
Φίλε δε μπορώ να σε βοηθήσω αλλα με αφορμή το πρόβλημα σου θέλω να τονίσω οτι όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο ο έλεγχος της λειτουργίας του κλιματισμου είναι βασικός και απο τα πρώτα που πρέπει να κάνουμε .
Όταν δε λειτουργεί δεν είναι μόνο τα πολλα € που θα δώσουμε για την επισκευή αλλα δείχνει οτι μάλλον κάτι κακό εχει γίνει στο αυτοκίνητο (καλό τρακάρισμα η/και μεγάλη μηχανική βλάβη) και οι εργασίες αποκατάστασης έγιναν στο πόδι.
Υπόψη οτι και τον Ιανουάριο αν βάλουμε το Α/C τέρμα χαμηλή θερμοκρασία θα πρέπει να πετάει παγάκια και να ξεθολώνει τα τζάμια σε dt τις βροχερές μέρες και οτι τα κλιματιστικά ΔΕΝ χάνουν φρέον , είχα αυτοκίνητα δεκαετίας+ που δεν είχαν χάσει γραμμάριο, άσχετο τι λένε κάποιοι πονηροί έμποροι και ιδιώτες!Χθες απέρριψα αυτοκίνητο που πήγα να δω γιαυτόν ακριβώς το λόγο ο μαντράς που το είχε μάλιστα δε θα με χρέωνε την πλήρωση του φρέον !!
-
Μήπως δεν ενεργοποιείται το βεντιλατέρ;Εχει γίνει καλή εξαέρωση στο ψυγείο ;
-
Το ψυγείο το πρεσάρατε και καταλάβατε ότι δεν ήταν τρύπιο ή με το μάτι; Αν δε γνωρίζεις πότε και αν έγινε αλλαγή του το αλλάζεις ούτως η άλλως για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
προβλημα με polo