Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με polo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με polo
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    300
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pakos7 last edited by

      καλησπερα,αγορασα το μαρτιο ενα πολο 1,2 2003 μοντελο,περα απο το τυπικο σερβις(αλλαγη λαδιων,ιμαντας δυναμου) στην αρχη δεν ειχε κανενα θεμα μηχανικα οπως μ ειπαν στο συνεργειο,το λαθος π εκανα ηταν οτι το πηρα χωρις να δουλευει το air condition,βαλαμε κομπρεσορα μαζι με υγρα φρεον και δουλευει κανονικα,πριν απο αυτο εχανε υγρα το ψυγειο,το πηγα προχθες αλλαξαμε καποια σωληναρια στις διακλαδωσεις καθως το ψυγειο δν ηταν τρυπιο αλλα εχανε απο εκει.(μου αναβε λαμπακι θερμοκρασιας και ο δεικτης επεφτε και ανεβοκατεβαινε στο 90.
      το θεμα ειναι οτι μου ξανααναψε λαμπακι θερμοκρασιας,ο μηχανικος με εστειλε απο δευτερα να παω στον ηλεκρολογο να μετρησουμε τα ρευματα.
      τι θεμα μπορει να εχει?αν εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο θα μου ηταν χρησιμο να μαθω,καθως εχω δωσει αρκετα τις τςλςυταιες 2 εβδομαδες(240 κλιματισμο,130 τα σωληναρια κ παραφλου,220 καινουρια λαστιχα)
      ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pakos7 last edited by

        καλησπερα,αγορασα το μαρτιο ενα πολο 1,2 2003 μοντελο,περα απο το τυπικο σερβις(αλλαγη λαδιων,ιμαντας δυναμου) στην αρχη δεν ειχε κανενα θεμα μηχανικα οπως μ ειπαν στο συνεργειο,το λαθος π εκανα ηταν οτι το πηρα χωρις να δουλευει το air condition,βαλαμε κομπρεσορα μαζι με υγρα φρεον και δουλευει κανονικα,πριν απο αυτο εχανε υγρα το ψυγειο,το πηγα προχθες αλλαξαμε καποια σωληναρια στις διακλαδωσεις καθως το ψυγειο δν ηταν τρυπιο αλλα εχανε απο εκει.(μου αναβε λαμπακι θερμοκρασιας και ο δεικτης επεφτε και ανεβοκατεβαινε στο 90.
        το θεμα ειναι οτι μου ξανααναψε λαμπακι θερμοκρασιας,ο μηχανικος με εστειλε απο δευτερα να παω στον ηλεκρολογο να μετρησουμε τα ρευματα.
        τι θεμα μπορει να εχει?αν εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο θα μου ηταν χρησιμο να μαθω,καθως εχω δωσει αρκετα τις τςλςυταιες 2 εβδομαδες(240 κλιματισμο,130 τα σωληναρια κ παραφλου,220 καινουρια λαστιχα)
        ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pakos7 last edited by

          καλησπερα,αγορασα το μαρτιο ενα πολο 1,2 2003 μοντελο,περα απο το τυπικο σερβις(αλλαγη λαδιων,ιμαντας δυναμου) στην αρχη δεν ειχε κανενα θεμα μηχανικα οπως μ ειπαν στο συνεργειο,το λαθος π εκανα ηταν οτι το πηρα χωρις να δουλευει το air condition,βαλαμε κομπρεσορα μαζι με υγρα φρεον και δουλευει κανονικα,πριν απο αυτο εχανε υγρα το ψυγειο,το πηγα προχθες αλλαξαμε καποια σωληναρια στις διακλαδωσεις καθως το ψυγειο δν ηταν τρυπιο αλλα εχανε απο εκει.(μου αναβε λαμπακι θερμοκρασιας και ο δεικτης επεφτε και ανεβοκατεβαινε στο 90.
          το θεμα ειναι οτι μου ξανααναψε λαμπακι θερμοκρασιας,ο μηχανικος με εστειλε απο δευτερα να παω στον ηλεκρολογο να μετρησουμε τα ρευματα.
          τι θεμα μπορει να εχει?αν εχει τυχει σε καποιον κατι παρομοιο θα μου ηταν χρησιμο να μαθω,καθως εχω δωσει αρκετα τις τςλςυταιες 2 εβδομαδες(240 κλιματισμο,130 τα σωληναρια κ παραφλου,220 καινουρια λαστιχα)
          ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            Φίλε δε μπορώ να σε βοηθήσω αλλα με αφορμή το πρόβλημα σου θέλω να τονίσω οτι όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο ο έλεγχος της λειτουργίας του κλιματισμου είναι βασικός και απο τα πρώτα που πρέπει να κάνουμε .

            Όταν δε λειτουργεί δεν είναι μόνο τα πολλα € που θα δώσουμε για την επισκευή αλλα δείχνει οτι μάλλον κάτι κακό εχει γίνει στο αυτοκίνητο (καλό τρακάρισμα η/και μεγάλη μηχανική βλάβη) και οι εργασίες αποκατάστασης έγιναν στο πόδι.
            Υπόψη οτι και τον Ιανουάριο αν βάλουμε το Α/C τέρμα χαμηλή θερμοκρασία θα πρέπει να πετάει παγάκια και να ξεθολώνει τα τζάμια σε dt τις βροχερές μέρες και οτι τα κλιματιστικά ΔΕΝ χάνουν φρέον , είχα αυτοκίνητα δεκαετίας+ που δεν είχαν χάσει γραμμάριο, άσχετο τι λένε κάποιοι πονηροί έμποροι και ιδιώτες!

            Χθες απέρριψα αυτοκίνητο που πήγα να δω γιαυτόν ακριβώς το λόγο ο μαντράς που το είχε μάλιστα δε θα με χρέωνε την πλήρωση του φρέον !!

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Μήπως δεν ενεργοποιείται το βεντιλατέρ;Εχει γίνει καλή εξαέρωση στο ψυγείο ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Το ψυγείο το πρεσάρατε και καταλάβατε ότι δεν ήταν τρύπιο ή με το μάτι; Αν δε γνωρίζεις πότε και αν έγινε αλλαγή του το αλλάζεις ούτως η άλλως για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr