Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel και engine braking
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Diesel και engine braking
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    20
    232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mcangus last edited by

      Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο diesel μεταχειρισμένο (ford focus MK2 ή c3 )επειδή μένω στην επαρχία και κάνω πολλά χιλιόμετρα.Μέχρι τώρα οδηγώ το αμάξι της οικογένειας (focus 1.4 -ξέρω είναι τελείως ψόφιο-)και δεν έχω καμία επαφή με diesel.Ψάχνοντας λοιπόν στο internet διαβάζω ότι τα diesel δεν κάνουν engine braking.Καθώς μένω σε περιοχή που όλο το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο ανηφόρες-κατηφόρες και κλειστές στροφές με προβληματίζει ενδεχόμενη επιβάρυνση των φρένων από υπερβολική χρήση. Ισχύει ότι όντως τα diesel δεν έχουν φρένο κινητήρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mcangus last edited by

        Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο diesel μεταχειρισμένο (ford focus MK2 ή c3 )επειδή μένω στην επαρχία και κάνω πολλά χιλιόμετρα.Μέχρι τώρα οδηγώ το αμάξι της οικογένειας (focus 1.4 -ξέρω είναι τελείως ψόφιο-)και δεν έχω καμία επαφή με diesel.Ψάχνοντας λοιπόν στο internet διαβάζω ότι τα diesel δεν κάνουν engine braking.Καθώς μένω σε περιοχή που όλο το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο ανηφόρες-κατηφόρες και κλειστές στροφές με προβληματίζει ενδεχόμενη επιβάρυνση των φρένων από υπερβολική χρήση. Ισχύει ότι όντως τα diesel δεν έχουν φρένο κινητήρα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mcangus last edited by

          Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω.Είμαι νέος οδηγός και σκέφτομαι να αγοράσω κάποιο diesel μεταχειρισμένο (ford focus MK2 ή c3 )επειδή μένω στην επαρχία και κάνω πολλά χιλιόμετρα.Μέχρι τώρα οδηγώ το αμάξι της οικογένειας (focus 1.4 -ξέρω είναι τελείως ψόφιο-)και δεν έχω καμία επαφή με diesel.Ψάχνοντας λοιπόν στο internet διαβάζω ότι τα diesel δεν κάνουν engine braking.Καθώς μένω σε περιοχή που όλο το οδικό δίκτυο είναι γεμάτο ανηφόρες-κατηφόρες και κλειστές στροφές με προβληματίζει ενδεχόμενη επιβάρυνση των φρένων από υπερβολική χρήση. Ισχύει ότι όντως τα diesel δεν έχουν φρένο κινητήρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas_ms last edited by

            Αν και οδηγαω λιγα χρονια (2) σαφως και εχουν αλλα δεν ενδεικνυται. Θα το καταλαβεις και αν το δοκιμασεις. Αλλα και ποσο να φρεναρεις ; Το ευρος στροφων για των diesel 2-3 χιλιαδες, ασκοπα σκαμπανεβασματα καλο ειναι να αποφευγονται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kapami last edited by

              Κανονικοτατο engine breaking εχουν τα ντιζελ. Απλα δεν εχουν μεγαλο ευρος στροφων αρα δεν εχεις τοσο περιθωριο να το αφησεις να τραβιεται στην κατηφορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο κάθε πικραμένος (δεν αναφέρομαι στον McAngus βέβαια) βγαίνει στο ίντερνετ και αμολάει την π@π@ρα του. Τι άλλο θα διαβάσουμε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης kapami έγραψε:
                  Κανονικοτατο engine breaking εχουν τα ντιζελ. Απλα δεν εχουν μεγαλο ευρος στροφων αρα δεν εχεις τοσο περιθωριο να το αφησεις να τραβιεται στην κατηφορα.

                  Μια χαρά περιθώριο έχουν, γιατί ότι τους λείπει σε εύρος στροφών το αναπληρώνουν οι μακριές σχέσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostas_ms last edited by

                      Το φρεναρισμα που κανεις στη βενζινη δεν μπορεις να το κανεις στο diesel οταν μιλαμε για υψηλες στροφες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                        Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.

                        Δεν μπορώ να καταλάβω από που το συνάγεις αυτό για το κατέβασμα δύο σχέσεων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης Kostas_ms έγραψε:
                          Το φρεναρισμα που κανεις στη βενζινη δεν μπορεις να το κανεις στο diesel οταν μιλαμε για υψηλες στροφες.

                          Ούτε αυτό το καταλαβαίνω. Αν είσαι σε ψηλές στροφές, ούτως ή άλλως δεν μπορείς να κατεβάσεις γιατί θα μπεις στο κόκκινο με την παρακάτω σχέση, είτε πρόκειται για diesel είτε για βενζίνη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                            Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.

                            Δεν μπορώ να καταλάβω από που το συνάγεις αυτό για το κατέβασμα δύο σχέσεων.

                            Στο ότι έχει αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα, προφανώς...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                              Ουσιαστικά θέλει κατέβασμα δύο σχέσεων, από 6η σε 4η πχ. Σίγουρα όχι όμως όταν ήδη έχεις 2000σαλ.

                              Δεν μπορώ να καταλάβω από που το συνάγεις αυτό για το κατέβασμα δύο σχέσεων.

                              Στο ότι έχει αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα, προφανώς...

                              Δηλαδή κατά την άποψή σου, το diesel δεν φρενάρει επαρκώς με το κατέβασμα μιας σχέσης. Τότε, απλώς διαφωνώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Εξαρτάται. Από 6η σε 5η όχι δεν είναι επαρκές το φρενάρισμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                  Εξαρτάται. Από 6η σε 5η όχι δεν είναι επαρκές το φρενάρισμα.

                                  Μιλάς εκ πείρας; Χωρίς παρεξήγηση, την άποψη σου θέλω, γιατί εγώ δεν έχω δει αυτή την αδυναμία στο φρεναρισμα του diesel σε σχέση με τη βενζίνη, που περιγράφεις. Και δεν μπορώ να την εξηγήσω και τεχνικά.

                                  Κατά τ'αλλα το παράδειγμα που φέρνεις (από 6η σε 5η) δεν είναι και το καλύτερο, γιατί όντως με τις μακριές σχέσεις που πλέον συνηθίζονται, είτε σε βενζίνη είτε σε diesel, μπορεί να μην ανεβαίνουν αρκετά οι στροφές για να υπάρχει αρκετό φρεναρισμα. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με το καύσιμο του κινητήρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Ναι γιατί καθημερινά με diesel κινούμαι. Δεν έχει ουσιώδη διαφορά το κατέβασμα από 6η σε 5η. Ίσως παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο και σίγουρα η κλιμάκωση του κιβωτίου. Με τη βενζίνη απλά καμία σχέση καθώς εκεί στο άφημα του γκαζιού ούτως ή άλλως κλείνει η πεταλούδα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-golf last edited by

                                      Ούτε σε βενζινη εχει μεγαλη διαφορά απο 6 σε 5

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                        Ναι γιατί καθημερινά με diesel κινούμαι. Δεν έχει ουσιώδη διαφορά το κατέβασμα από 6η σε 5η. Ίσως παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο και σίγουρα η κλιμάκωση του κιβωτίου. Με τη βενζίνη απλά καμία σχέση καθώς εκεί στο άφημα του γκαζιού ούτως ή άλλως κλείνει η πεταλούδα.

                                        Σου ξαναλέω, όπως και ο προηγούμενος, ότι αυτό δεν έχει σχέση με το καύσιμο του κινητήρα. Αν το αποδίδεις εκεί και όχι στις μακριές σχέσεις, κάνεις λάθος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Μια χαρά φρενάρει ο ντίζελ. Δοκίμασε να κατεβάσεις από 5 σε 4 για να μην πω από 5 σε 3 και θα δεις πως γονατίζει το αμάξι. Φυσικά αν είσαι στις 1400 στροφές και κατεβάσεις θα κλοτσησει και πιθανά να σου σβήσει αλλά αυτό είναι λογικό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Είναι θέμα σχέσεων υποπολλαπλασιασμού. Εμένα από 6η σε 5η δεν καταλαβαίνει και πολλά (Ντάστερ 1.5 ΜΚ1). Πάρακάτω κάτι γίνεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • T
                                              tkin73 last edited by

                                              Εντάξει από την 6 στην 5 δεν καταλαβαίνουν πολύ κινητήρες τπτ...

                                              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr