-
Καλησπέρα. Έχω ένα Octavia 5 και τις προηγούμενες μέρες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: είχε αρχίσει να μυρίζει ελαφρώς η καμπίνα κάπως περίεργα (κάτι σαν μυρωδιά αερίου), δε συνέβαινε όμως συνέχεια. Τρεις μέρες μετά ξαφνικά άναψε η ένδειξη της θερμοκρασίας και στην οθόνη έλεγε να ελέγξω το 'cooler'. Διαπίστωσα ότι η στάθμη του αντιψυκτικού ήταν σχεδόν στον πάτο. Συμπλήρωσα αντιψυκτικό και συνέχισα τη διαδρομή. Η μυρωδιά κατά διαστήματα συνέχιζε. Τρεις μέρες μετά άναψε πάλι το λαμπάκι και πάλι το αντιψυκτικό στον πάτο. Συμπληρώνω και αποφασίζω να το πάω στο συνεργείο. Μετά από 1 χλμ άρχισε να βγαίνει ατμός από τη μηχανή, σταματάω, διαπιστώνω ότι στάζει αντιψυκτικό από δύο σημεία σε δύο μεταλλικά σωληνάκια που βρίσκονται μπροστά από τη μηχανή και οι σταγόνες έμεναν στην ποδιά (γι' αυτό και τις προηγούμενες μέρες δεν έβλεπα κάτι κάτω). Καλώ την οδική, πηγαίνουμε στο συνεργείο, αλλάζουμε τα λαστιχάκια στις δύο ενώσεις που έσταζε, οπότε σταμάτησε να στάζει. Δεν άναψε ηξανά το λαμπάκι, η θερμοκρασία είναι σταθερά στο 90 και η στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο σταθερή.
Και τώρα το πρόβλημα: όταν έχω ανοιχτό τον αέρα και κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 20-30) ή σταματάω, μυρίζει πολύ έντονα αντιψυκτικό στην καμπίνα (πολύ πιο έντονα από πριν). Όταν κινούμαι πιο γρήγορα ή έχω και τα παράθυρα ανοιχτά, δε μυρίζει. Επίσης, έχω διαπιστώσει ότι αυτό δε συμβαίνει από την αρχή που η μηχανή είναι κρύα, αλλά νομίζω από τη στιγμή που αρχίζει και δουλεύει το βεντιλατέρ (οι δύο έλικες ανάμεσα σε ψυγείο και μηχανή). Στα σημεία που έσταζε πριν το service το καθάρισα με αρωματικό υγρό κιόλας. Δε βλέπω από πουθενά να στάζει και η στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο είναι σταθερή (ίσως και παραπάνω από την πάνω γραμμή της στάθμης).
Καμιά ιδέα μέχρι να το ξαναπάω στο συνεργείο; -
Καλησπέρα. Έχω ένα Octavia 5 και τις προηγούμενες μέρες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: είχε αρχίσει να μυρίζει ελαφρώς η καμπίνα κάπως περίεργα (κάτι σαν μυρωδιά αερίου), δε συνέβαινε όμως συνέχεια. Τρεις μέρες μετά ξαφνικά άναψε η ένδειξη της θερμοκρασίας και στην οθόνη έλεγε να ελέγξω το 'cooler'. Διαπίστωσα ότι η στάθμη του αντιψυκτικού ήταν σχεδόν στον πάτο. Συμπλήρωσα αντιψυκτικό και συνέχισα τη διαδρομή. Η μυρωδιά κατά διαστήματα συνέχιζε. Τρεις μέρες μετά άναψε πάλι το λαμπάκι και πάλι το αντιψυκτικό στον πάτο. Συμπληρώνω και αποφασίζω να το πάω στο συνεργείο. Μετά από 1 χλμ άρχισε να βγαίνει ατμός από τη μηχανή, σταματάω, διαπιστώνω ότι στάζει αντιψυκτικό από δύο σημεία σε δύο μεταλλικά σωληνάκια που βρίσκονται μπροστά από τη μηχανή και οι σταγόνες έμεναν στην ποδιά (γι' αυτό και τις προηγούμενες μέρες δεν έβλεπα κάτι κάτω). Καλώ την οδική, πηγαίνουμε στο συνεργείο, αλλάζουμε τα λαστιχάκια στις δύο ενώσεις που έσταζε, οπότε σταμάτησε να στάζει. Δεν άναψε ηξανά το λαμπάκι, η θερμοκρασία είναι σταθερά στο 90 και η στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο σταθερή.
Και τώρα το πρόβλημα: όταν έχω ανοιχτό τον αέρα και κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 20-30) ή σταματάω, μυρίζει πολύ έντονα αντιψυκτικό στην καμπίνα (πολύ πιο έντονα από πριν). Όταν κινούμαι πιο γρήγορα ή έχω και τα παράθυρα ανοιχτά, δε μυρίζει. Επίσης, έχω διαπιστώσει ότι αυτό δε συμβαίνει από την αρχή που η μηχανή είναι κρύα, αλλά νομίζω από τη στιγμή που αρχίζει και δουλεύει το βεντιλατέρ (οι δύο έλικες ανάμεσα σε ψυγείο και μηχανή). Στα σημεία που έσταζε πριν το service το καθάρισα με αρωματικό υγρό κιόλας. Δε βλέπω από πουθενά να στάζει και η στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο είναι σταθερή (ίσως και παραπάνω από την πάνω γραμμή της στάθμης).
Καμιά ιδέα μέχρι να το ξαναπάω στο συνεργείο; -
Καλησπέρα. Έχω ένα Octavia 5 και τις προηγούμενες μέρες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα: είχε αρχίσει να μυρίζει ελαφρώς η καμπίνα κάπως περίεργα (κάτι σαν μυρωδιά αερίου), δε συνέβαινε όμως συνέχεια. Τρεις μέρες μετά ξαφνικά άναψε η ένδειξη της θερμοκρασίας και στην οθόνη έλεγε να ελέγξω το 'cooler'. Διαπίστωσα ότι η στάθμη του αντιψυκτικού ήταν σχεδόν στον πάτο. Συμπλήρωσα αντιψυκτικό και συνέχισα τη διαδρομή. Η μυρωδιά κατά διαστήματα συνέχιζε. Τρεις μέρες μετά άναψε πάλι το λαμπάκι και πάλι το αντιψυκτικό στον πάτο. Συμπληρώνω και αποφασίζω να το πάω στο συνεργείο. Μετά από 1 χλμ άρχισε να βγαίνει ατμός από τη μηχανή, σταματάω, διαπιστώνω ότι στάζει αντιψυκτικό από δύο σημεία σε δύο μεταλλικά σωληνάκια που βρίσκονται μπροστά από τη μηχανή και οι σταγόνες έμεναν στην ποδιά (γι' αυτό και τις προηγούμενες μέρες δεν έβλεπα κάτι κάτω). Καλώ την οδική, πηγαίνουμε στο συνεργείο, αλλάζουμε τα λαστιχάκια στις δύο ενώσεις που έσταζε, οπότε σταμάτησε να στάζει. Δεν άναψε ηξανά το λαμπάκι, η θερμοκρασία είναι σταθερά στο 90 και η στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο σταθερή.
Και τώρα το πρόβλημα: όταν έχω ανοιχτό τον αέρα και κινούμαι με χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 20-30) ή σταματάω, μυρίζει πολύ έντονα αντιψυκτικό στην καμπίνα (πολύ πιο έντονα από πριν). Όταν κινούμαι πιο γρήγορα ή έχω και τα παράθυρα ανοιχτά, δε μυρίζει. Επίσης, έχω διαπιστώσει ότι αυτό δε συμβαίνει από την αρχή που η μηχανή είναι κρύα, αλλά νομίζω από τη στιγμή που αρχίζει και δουλεύει το βεντιλατέρ (οι δύο έλικες ανάμεσα σε ψυγείο και μηχανή). Στα σημεία που έσταζε πριν το service το καθάρισα με αρωματικό υγρό κιόλας. Δε βλέπω από πουθενά να στάζει και η στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο είναι σταθερή (ίσως και παραπάνω από την πάνω γραμμή της στάθμης).
Καμιά ιδέα μέχρι να το ξαναπάω στο συνεργείο; -
Λογικό είναι, θα έχει μείνει κάπου παραφλού στον χώρο της μηχανής. Θα σταματήσει κάποια στιγμή.
Μυρωδιά αντιψυκτικού στην καμπίνα