Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι ψαχνει ο κοσμος στα μεταχειρισμενα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τι ψαχνει ο κοσμος στα μεταχειρισμενα
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    18
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:

      Μικρου κυβισμου,απολυτως λογικο καθοτι σημαινει μικρη καταναλωση και μικρα τελη.
      Αυτοματο κιβωτιο,επισης λογικο,αγοραζεις ενα χρησιμο εξτρα σε χαμηλη τιμη.
      Οθονη.Θελουν μια οθονη επιπεδου παιδικου ταμπλετ του 2010 για να πατανε τα κουμπια.
      Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
      Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • T
        tiger last edited by

        Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:

        Μικρου κυβισμου,απολυτως λογικο καθοτι σημαινει μικρη καταναλωση και μικρα τελη.
        Αυτοματο κιβωτιο,επισης λογικο,αγοραζεις ενα χρησιμο εξτρα σε χαμηλη τιμη.
        Οθονη.Θελουν μια οθονη επιπεδου παιδικου ταμπλετ του 2010 για να πατανε τα κουμπια.
        Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
        Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:

          Μικρου κυβισμου,απολυτως λογικο καθοτι σημαινει μικρη καταναλωση και μικρα τελη.
          Αυτοματο κιβωτιο,επισης λογικο,αγοραζεις ενα χρησιμο εξτρα σε χαμηλη τιμη.
          Οθονη.Θελουν μια οθονη επιπεδου παιδικου ταμπλετ του 2010 για να πατανε τα κουμπια.
          Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
          Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • K
            kostas_ms last edited by

            Νομιζω λιγο τα γενικευεις. Μονο στη πρωτη και στη δευτερη προταση θεωρω οτι εισαι μεσα. Οσον αφορα τα δερματινα καθισματα, θεωρω οτι η αντοχη στο χρονο και στον ηλιο, εξαρταται κατα κορον απ τη ποιοτητα του δερματος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
              Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:

              Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
              Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του.

              Αν είσαι σε αυτοκίνητο με AC δεν πυρώνει ο πωπός το καλοκαίρι. Όσο μούσκεμα γίνεται η πλάτη μου στο υφασμάτινο το ίδιο γίνεται και στο δερμάτινο.Το χειμώνα πρώτη φορά το ακούω ότι το δέρμα σε παγώνει. Η αντοχή στο χρόνο εξαρτάται από την ποιότητα όπως πολύ σωστά ειπώθηκε αλλά και από την συντήρηση. Επίσης το δέρμα καθαρίζει εύκολα. Στο ύφασμα έτσι και πέσει καφές ή γεμίσει ιδρωτίλα θες βιολογικό. Ας μη μιλήσω για τη σκόνη έτσι και χτυπήσεις υφασμάτινο κάθισμα μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης...
              Σα το δέρμα δεν έχει, από κει και πέρα είναι θέμα γούστου.

              365 μέρες το χρόνο ο ήλιος βγαίνει στο μεγαλύτερο ποσοστό των χωρών του πλανήτη Από κει και πέρα είναι ανυπόφορος από τέλη Μαίου μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου. Μήπως είσαι και της λογικής ότι όποιος παίρνει cabrio στην Ελλάδα δεν ξέρει να αγοράζει αυτοκίνητο;
              Μια χαρά είναι και η ύπαρξη ηλιοροφής εφόσον βέβαια και εκεί είναι διατεθειμένος κάποιος να τη συντηρήσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • D
                dstou last edited by

                Αυτοκίνητο με δέρμα εγώ δεν ξαναγοράζω. Είναι καθαρότερο, αλλά ιδρώνω χαρακτηριστικά περισσότερο σε σχέση με το ύφασμα. Η γυναίκα μου παραπονιόταν επίσης ότι το χειμώνα είναι κρύο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • A
                  astra_n last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                  Αυτοκίνητο με δέρμα εγώ δεν ξαναγοράζω. Είναι καθαρότερο, αλλά ιδρώνω χαρακτηριστικά περισσότερο σε σχέση με το ύφασμα. Η γυναίκα μου παραπονιόταν επίσης ότι το χειμώνα είναι κρύο.

                  +1 Όπως και να το κάνουμε τα δερμάτινα και το καλοκαίρι δεν πάνε μαζί. Δεν είναι απλά θέμα προσωπικού γούστου, πέρα από τον χειρότερο αερισμό της επιδερμίδας το ύφασμα και το δέρμα είναι υλικά με διαφορετική θερμική αγωγιμότητα και θερμοχωρητικότητα και το δέρμα αναγκαστικά δίνει την εντύπωση του πιο καυτού ή πιο κρύου για δεδομένη θερμοκρασία. Μπορεί βέβαια κανείς να συνηθίσει ή να αγνοήσει αυτή την πραγματικότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Δε με ενοχλούν καθόλου, το ότι είναι με τρύπες (μάλλον λόγω θερμαινόμενου καθίσματος) ίσως παίζει ρόλο. Βέβαια όταν ακουμπάει το δέρμα πάνω στο δέρμα του καθίσματος κυρίως το καλοκαίρι είναι λίγο αηδία γιατί κολλάει πάνω του.
                    Από κει και πέρα δε το αλλάζω με τίποτα. Αν μπορούσαν να ήταν τα πάντα καλυμμένα με δέρμα (ταμπλό, πόρτες κλπ) θα ήμουν πολύ χαρούμενος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το πραγματικό δέρμα δεν παίζεται . Ούτε κρυώνεις τον χειμώνα , ούτε ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι .
                      Αλλά τα γερμανικά βάζουν δερματίνες και όχι δέρμα και η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ . Εκεί πράγματα παγώνεις τον χειμώνα και καίγεσαι το καλοκαίρι γιατί δεν αερίζεται το πλαστικό...

                      Για αυτό και κάνει το 15-20 % της τιμής του δέρματος .

                      Αρα μην τα μπερδεύετε ...

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dstou last edited by

                        Εμένα το δείγμα μου ήταν με Ρόβερ 75 Κονοσιέρ, με ακριβά δέρματα από τη μάνα του. Με δερματίνες είναι ακόμη χειρότερα. Δεν είχαν τρύπες στο 75άρι, αλλά ήταν θερμαινόμενα.
                        Αν δεν υπήρχε περιορισμός στο μπάτζετ, αλλά και στην ποικιλία των διατιθέμενων μονδέλων, θα ήθελα κάποια μέρα να δοκιμάσω αεριζόμενα καθίσματα, αυτά με εσωτερικό ανεμιστήρα. Υπάρχουν και για τα πίσω καθίσματα (απειροελάχιστα). Κάποια διαφορά θα την κάνουν, το θέμα είναι πόση. Αν τα καθίσματα είναι με δέρμα, τότε ο αέρας περνάει μέσα από τρυπούλες σε αυτό. Για σκέτα δερμάτινα, ποτέ ξανά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          tiger last edited by

                          Απλο ειναι,το δερμα ως φυσικο υλικο παιρνει την θερμοκρασια του περιβαλλοντος
                          Αν βεβαια το εχεις σε γκαραζ δεν τρεχει τιποτα,αν ομως ειναι εξω στον ελληνικο ηλιο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            tiger last edited by

                            Στις ηλιοροφες να προσθεσουμε και τον καρκινο του δερματος στα bonus

                            Convertibles and sun-roofs allow even more UV exposure, so extra attention to sun protection must be paid if this type of car is driven.

                            https://www.skincancer.org/prevention/are-you-at-risk/sun-hazards-in-your-car

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              astra_n last edited by

                              Ο χρήστης criuser έγραψε:
                              Το πραγματικό δέρμα δεν παίζεται . Ούτε κρυώνεις τον χειμώνα , ούτε ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι .
                              Αλλά τα γερμανικά βάζουν δερματίνες και όχι δέρμα και η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ . Εκεί πράγματα παγώνεις τον χειμώνα και καίγεσαι το καλοκαίρι γιατί δεν αερίζεται το πλαστικό...

                              Για αυτό και κάνει το 15-20 % της τιμής του δέρματος .

                              Αρα μην τα μπερδεύετε ...

                              Δεν νομίζω ότι μπερδευόμαστε. Απορώ μόνο πώς γίνεται να διαφωνεί κάποιος με τις φυσικές ιδιότητες δύο διαφορετικών υλικών! Η καημένη η φυσική λέει ότι το δέρμα 'χωράει/τραβάει' περισσότερη θερμότητα και την μεταδίδει ευκολότερα από το βαμβακερό/συνθετικό ύφασμα. Αυτό. Τέλος.
                              Το τι αισθάνεται ο καθένας μας στα κ...μέρια του εννοείται ότι είναι εντελώς υποκειμενικό και δεν αλλάζει την πραγματικότητα.
                              Φυσικά το καλοβαμμένο, διάτρητο, αεριζόμενο, εξαιρετικής ποιότητας δέρμα είναι καλύτερο από την δερματίνη αλλά και πάλι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Δεν υπάρχει καν θέμα συζήτησης, τα δερμάτινα καθίσματα ζεσταίνουν περισσότερο το καλοκαίρι και κρυώνουν το χειμώνα σε σχέση με τα υφασμάτινα.

                                Επειδή αναφέρθηκε και αυτό, θα πώ ότι είχα και εργοστασιακά δερμάτινα και after market, με τις διαφορές μεταξύ τους να είναι αμελητέες σχετικά με την ποιότητα του δέρματος τους. Το χρώμα π.χ. έπαιζε πολύ μεγαλύτερο ρόλο το καλοκαίρι. Όσο για το χειμώνα δεν είναι τυχαίο ότι πλέον τα εργοστασιακά δερμάτινα συνήθως συνδυάζονται με θερμαινομενα καθίσματα.

                                Όσον αφορά την ηλιοροφή, σε δύο αυτοκίνητα που είχα, εννοείται ότι είχα περάσει αντηλιακή μεμβράνη (προστασία UV 99%) όπως και στα υπόλοιπα τζάμια του αυτοκινήτου. Επίσης με υψηλή ηλιοφάνεια, πάντα χρησιμοποιούσα το σκιάδιο γιατί με ενοχλούσε ο ήλιος. Την ηλιοροφή την απολάμβανα από το σούρουπο και μετά όλο το καλοκαίρι, καθώς και το χειμώνα, όπου προσέφερε μια εξαιρετικά ευχάριστη αίσθηση φωτεινότητας και ζεστασιάς (ειδικά τις κρύες μέρες όταν έμπαινες στο αυτοκίνητο το οποίο είχες αφήσει παρκαρισμένο εκτός γκαράζ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                  Το πραγματικό δέρμα δεν παίζεται . Ούτε κρυώνεις τον χειμώνα , ούτε ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι .
                                  Αλλά τα γερμανικά βάζουν δερματίνες και όχι δέρμα και η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ . Εκεί πράγματα παγώνεις τον χειμώνα και καίγεσαι το καλοκαίρι γιατί δεν αερίζεται το πλαστικό...

                                  Για αυτό και κάνει το 15-20 % της τιμής του δέρματος .

                                  Αρα μην τα μπερδεύετε ...

                                  Ολοκλήρωσε τη σκέψη σου.........'γι'αυτό τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι και εδώ τα κορυφαία' !!!!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                      Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...

                                      Φαίνεται ότι επειδή οι γάλλοι (και οι γαλλίδες βεβαίως, βεβαίως) έχουν επιδέξιους κ@λους, γι΄αυτό και διαθέτουν και ποιοτικότερα δέρματα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Εγώ πάντως βλέπω γενικά πως ο κόσμος προτιμάει καλογυαλισμένα με πεντακάθαρο μοτέρ και το πολύ 90,000χλμ μεταχειρισμένα. Τα έξτρα έρχονται σε 2η μοίρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                          Εγώ πάντως βλέπω γενικά πως ο κόσμος προτιμάει καλογυαλισμένα με πεντακάθαρο μοτέρ και το πολύ 90,000χλμ μεταχειρισμένα. Τα έξτρα έρχονται σε 2η μοίρα.

                                          Μάλλον είσαι πιο κοντά στην εκτίμηση σου από τις δύο τελευταίες (ίσως κι ελαφρώς χιουμοριστικές) παρατηρήσεις του ΟΡ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr