-
Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:
Μικρου κυβισμου,απολυτως λογικο καθοτι σημαινει μικρη καταναλωση και μικρα τελη.
Αυτοματο κιβωτιο,επισης λογικο,αγοραζεις ενα χρησιμο εξτρα σε χαμηλη τιμη.
Οθονη.Θελουν μια οθονη επιπεδου παιδικου ταμπλετ του 2010 για να πατανε τα κουμπια.
Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του. -
Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:
Μικρου κυβισμου,απολυτως λογικο καθοτι σημαινει μικρη καταναλωση και μικρα τελη.
Αυτοματο κιβωτιο,επισης λογικο,αγοραζεις ενα χρησιμο εξτρα σε χαμηλη τιμη.
Οθονη.Θελουν μια οθονη επιπεδου παιδικου ταμπλετ του 2010 για να πατανε τα κουμπια.
Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του. -
Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:
Μικρου κυβισμου,απολυτως λογικο καθοτι σημαινει μικρη καταναλωση και μικρα τελη.
Αυτοματο κιβωτιο,επισης λογικο,αγοραζεις ενα χρησιμο εξτρα σε χαμηλη τιμη.
Οθονη.Θελουν μια οθονη επιπεδου παιδικου ταμπλετ του 2010 για να πατανε τα κουμπια.
Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του. -
Νομιζω λιγο τα γενικευεις. Μονο στη πρωτη και στη δευτερη προταση θεωρω οτι εισαι μεσα. Οσον αφορα τα δερματινα καθισματα, θεωρω οτι η αντοχη στο χρονο και στον ηλιο, εξαρταται κατα κορον απ τη ποιοτητα του δερματος.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Με αφορμη προσφατες εμπειριες και δοσοληψιες,γραφω εδω τι ψαχνει ο ελληνας στα μεταχειρισμενα:Δερματινα καθισματα.Γιατι αν δεν πυρωσει ο πωπος το καλοκαιρι και δεν παγωσει το χειμωνα,τι να το κανεις το καθισμα.Bonus η μικρη αντοχη στο χρονο και στον ηλιο.
Ηλιοροφη.Σε μια χωρα οπου ο ηλιος βγαινει 365 μερες το χρονο,ο ελληνας αναζητει απεγνωσμενα το μελλοντικο προβλημα διαρροης νερου στην οροφη του.Αν είσαι σε αυτοκίνητο με AC δεν πυρώνει ο πωπός το καλοκαίρι. Όσο μούσκεμα γίνεται η πλάτη μου στο υφασμάτινο το ίδιο γίνεται και στο δερμάτινο.Το χειμώνα πρώτη φορά το ακούω ότι το δέρμα σε παγώνει. Η αντοχή στο χρόνο εξαρτάται από την ποιότητα όπως πολύ σωστά ειπώθηκε αλλά και από την συντήρηση. Επίσης το δέρμα καθαρίζει εύκολα. Στο ύφασμα έτσι και πέσει καφές ή γεμίσει ιδρωτίλα θες βιολογικό. Ας μη μιλήσω για τη σκόνη έτσι και χτυπήσεις υφασμάτινο κάθισμα μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης...
Σα το δέρμα δεν έχει, από κει και πέρα είναι θέμα γούστου.365 μέρες το χρόνο ο ήλιος βγαίνει στο μεγαλύτερο ποσοστό των χωρών του πλανήτη Από κει και πέρα είναι ανυπόφορος από τέλη Μαίου μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου. Μήπως είσαι και της λογικής ότι όποιος παίρνει cabrio στην Ελλάδα δεν ξέρει να αγοράζει αυτοκίνητο;
Μια χαρά είναι και η ύπαρξη ηλιοροφής εφόσον βέβαια και εκεί είναι διατεθειμένος κάποιος να τη συντηρήσει. -
Αυτοκίνητο με δέρμα εγώ δεν ξαναγοράζω. Είναι καθαρότερο, αλλά ιδρώνω χαρακτηριστικά περισσότερο σε σχέση με το ύφασμα. Η γυναίκα μου παραπονιόταν επίσης ότι το χειμώνα είναι κρύο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αυτοκίνητο με δέρμα εγώ δεν ξαναγοράζω. Είναι καθαρότερο, αλλά ιδρώνω χαρακτηριστικά περισσότερο σε σχέση με το ύφασμα. Η γυναίκα μου παραπονιόταν επίσης ότι το χειμώνα είναι κρύο.+1 Όπως και να το κάνουμε τα δερμάτινα και το καλοκαίρι δεν πάνε μαζί. Δεν είναι απλά θέμα προσωπικού γούστου, πέρα από τον χειρότερο αερισμό της επιδερμίδας το ύφασμα και το δέρμα είναι υλικά με διαφορετική θερμική αγωγιμότητα και θερμοχωρητικότητα και το δέρμα αναγκαστικά δίνει την εντύπωση του πιο καυτού ή πιο κρύου για δεδομένη θερμοκρασία. Μπορεί βέβαια κανείς να συνηθίσει ή να αγνοήσει αυτή την πραγματικότητα.
-
Δε με ενοχλούν καθόλου, το ότι είναι με τρύπες (μάλλον λόγω θερμαινόμενου καθίσματος) ίσως παίζει ρόλο. Βέβαια όταν ακουμπάει το δέρμα πάνω στο δέρμα του καθίσματος κυρίως το καλοκαίρι είναι λίγο αηδία γιατί κολλάει πάνω του.
Από κει και πέρα δε το αλλάζω με τίποτα. Αν μπορούσαν να ήταν τα πάντα καλυμμένα με δέρμα (ταμπλό, πόρτες κλπ) θα ήμουν πολύ χαρούμενος. -
Το πραγματικό δέρμα δεν παίζεται . Ούτε κρυώνεις τον χειμώνα , ούτε ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι .
Αλλά τα γερμανικά βάζουν δερματίνες και όχι δέρμα και η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ . Εκεί πράγματα παγώνεις τον χειμώνα και καίγεσαι το καλοκαίρι γιατί δεν αερίζεται το πλαστικό...Για αυτό και κάνει το 15-20 % της τιμής του δέρματος .
Αρα μην τα μπερδεύετε ...
-
Εμένα το δείγμα μου ήταν με Ρόβερ 75 Κονοσιέρ, με ακριβά δέρματα από τη μάνα του. Με δερματίνες είναι ακόμη χειρότερα. Δεν είχαν τρύπες στο 75άρι, αλλά ήταν θερμαινόμενα.
Αν δεν υπήρχε περιορισμός στο μπάτζετ, αλλά και στην ποικιλία των διατιθέμενων μονδέλων, θα ήθελα κάποια μέρα να δοκιμάσω αεριζόμενα καθίσματα, αυτά με εσωτερικό ανεμιστήρα. Υπάρχουν και για τα πίσω καθίσματα (απειροελάχιστα). Κάποια διαφορά θα την κάνουν, το θέμα είναι πόση. Αν τα καθίσματα είναι με δέρμα, τότε ο αέρας περνάει μέσα από τρυπούλες σε αυτό. Για σκέτα δερμάτινα, ποτέ ξανά. -
-
Στις ηλιοροφες να προσθεσουμε και τον καρκινο του δερματος στα bonus
Convertibles and sun-roofs allow even more UV exposure, so extra attention to sun protection must be paid if this type of car is driven.
https://www.skincancer.org/prevention/are-you-at-risk/sun-hazards-in-your-car
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το πραγματικό δέρμα δεν παίζεται . Ούτε κρυώνεις τον χειμώνα , ούτε ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι .
Αλλά τα γερμανικά βάζουν δερματίνες και όχι δέρμα και η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ . Εκεί πράγματα παγώνεις τον χειμώνα και καίγεσαι το καλοκαίρι γιατί δεν αερίζεται το πλαστικό...Για αυτό και κάνει το 15-20 % της τιμής του δέρματος .
Αρα μην τα μπερδεύετε ...
Δεν νομίζω ότι μπερδευόμαστε. Απορώ μόνο πώς γίνεται να διαφωνεί κάποιος με τις φυσικές ιδιότητες δύο διαφορετικών υλικών! Η καημένη η φυσική λέει ότι το δέρμα 'χωράει/τραβάει' περισσότερη θερμότητα και την μεταδίδει ευκολότερα από το βαμβακερό/συνθετικό ύφασμα. Αυτό. Τέλος.
Το τι αισθάνεται ο καθένας μας στα κ...μέρια του εννοείται ότι είναι εντελώς υποκειμενικό και δεν αλλάζει την πραγματικότητα.
Φυσικά το καλοβαμμένο, διάτρητο, αεριζόμενο, εξαιρετικής ποιότητας δέρμα είναι καλύτερο από την δερματίνη αλλά και πάλι... -
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Δεν υπάρχει καν θέμα συζήτησης, τα δερμάτινα καθίσματα ζεσταίνουν περισσότερο το καλοκαίρι και κρυώνουν το χειμώνα σε σχέση με τα υφασμάτινα.
Επειδή αναφέρθηκε και αυτό, θα πώ ότι είχα και εργοστασιακά δερμάτινα και after market, με τις διαφορές μεταξύ τους να είναι αμελητέες σχετικά με την ποιότητα του δέρματος τους. Το χρώμα π.χ. έπαιζε πολύ μεγαλύτερο ρόλο το καλοκαίρι. Όσο για το χειμώνα δεν είναι τυχαίο ότι πλέον τα εργοστασιακά δερμάτινα συνήθως συνδυάζονται με θερμαινομενα καθίσματα.
Όσον αφορά την ηλιοροφή, σε δύο αυτοκίνητα που είχα, εννοείται ότι είχα περάσει αντηλιακή μεμβράνη (προστασία UV 99%) όπως και στα υπόλοιπα τζάμια του αυτοκινήτου. Επίσης με υψηλή ηλιοφάνεια, πάντα χρησιμοποιούσα το σκιάδιο γιατί με ενοχλούσε ο ήλιος. Την ηλιοροφή την απολάμβανα από το σούρουπο και μετά όλο το καλοκαίρι, καθώς και το χειμώνα, όπου προσέφερε μια εξαιρετικά ευχάριστη αίσθηση φωτεινότητας και ζεστασιάς (ειδικά τις κρύες μέρες όταν έμπαινες στο αυτοκίνητο το οποίο είχες αφήσει παρκαρισμένο εκτός γκαράζ).
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το πραγματικό δέρμα δεν παίζεται . Ούτε κρυώνεις τον χειμώνα , ούτε ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι .
Αλλά τα γερμανικά βάζουν δερματίνες και όχι δέρμα και η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ . Εκεί πράγματα παγώνεις τον χειμώνα και καίγεσαι το καλοκαίρι γιατί δεν αερίζεται το πλαστικό...Για αυτό και κάνει το 15-20 % της τιμής του δέρματος .
Αρα μην τα μπερδεύετε ...
Ολοκλήρωσε τη σκέψη σου.........'γι'αυτό τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι και εδώ τα κορυφαία' !!!!!!!!
-
Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...Φαίνεται ότι επειδή οι γάλλοι (και οι γαλλίδες βεβαίως, βεβαίως) έχουν επιδέξιους κ@λους, γι΄αυτό και διαθέτουν και ποιοτικότερα δέρματα...
-
Εγώ πάντως βλέπω γενικά πως ο κόσμος προτιμάει καλογυαλισμένα με πεντακάθαρο μοτέρ και το πολύ 90,000χλμ μεταχειρισμένα. Τα έξτρα έρχονται σε 2η μοίρα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εγώ πάντως βλέπω γενικά πως ο κόσμος προτιμάει καλογυαλισμένα με πεντακάθαρο μοτέρ και το πολύ 90,000χλμ μεταχειρισμένα. Τα έξτρα έρχονται σε 2η μοίρα.Μάλλον είσαι πιο κοντά στην εκτίμηση σου από τις δύο τελευταίες (ίσως κι ελαφρώς χιουμοριστικές) παρατηρήσεις του ΟΡ.
Τι ψαχνει ο κοσμος στα μεταχειρισμενα