-
Γειά σας είμαι νέος χρήστης και ήρθα κυρίως για να λύσω ένα θέμα που με προβληματίζει τον τελευταίο μήνα. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Volkswagen Polo 1.2 του 07 με 140χχιλ 4 με 4,5χιλ σε πολύ καλή κατάσταση. Βλέπω βέβαια ότι το καινούργιο τογιότα Aygo πωλείται με 10,170 ευρώ που θεωρητικά τα έχω αλλά θα με πάει αίμα,μιας και θα μου μείνουν κυριολεκτικά ψίχουλα αν τα δώσω . Απο την δουλειά δεν μου μένουν και πολλά και ούτε στο μέλλον προβλέπεται να αλλάξει κάτι οικονομικά.Με το αυτοκίνητο θα κάνω περίπου 15χχιλ το χρόνο,επομένως χοντρικά 150χχιλ την δεκαετία. Σκεφτόμουνα σε βάθος δεκαετίας ένα Volkswagen polo 1.2 του 07 με 290χχιλ τι πρόβληματα μπορεί να παρουσιάσει και πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτά.Πραγματικά δεν έχω ιδέα μιας και μηχανή και λεωφορεία χρησιμοποιούσα τόσα χρόνια. Απο την άλλη φαντάζομαι ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όπως το τογιότα καινούργιο σε διάστημα δεκαετίας θα έχει υποτυπώδη προβλήματα,που αν το βάλω σε δόσεις 5ετίας ίσως μου βγεί μια ή άλλη μιας και στο τέλος της δεκαετίας το τογιότα θα έχει μεγαλύτερη εμπορική αξία.Εν κατακλείδι θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας τι προβλήματα και τι κόστοι μπορεί να προκύψουν απο το Volkswagen μιας και ακόμα και με δόσεις θα δυσκολευτώ πάρα πολύ οικονομικά στην ηλικία που είμαι να δώσω ένα τέτοιο πόσο για το τογιότα και δεν θα ήθελα για να είμαι ειλικρινής.
-
Γειά σας είμαι νέος χρήστης και ήρθα κυρίως για να λύσω ένα θέμα που με προβληματίζει τον τελευταίο μήνα. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Volkswagen Polo 1.2 του 07 με 140χχιλ 4 με 4,5χιλ σε πολύ καλή κατάσταση. Βλέπω βέβαια ότι το καινούργιο τογιότα Aygo πωλείται με 10,170 ευρώ που θεωρητικά τα έχω αλλά θα με πάει αίμα,μιας και θα μου μείνουν κυριολεκτικά ψίχουλα αν τα δώσω . Απο την δουλειά δεν μου μένουν και πολλά και ούτε στο μέλλον προβλέπεται να αλλάξει κάτι οικονομικά.Με το αυτοκίνητο θα κάνω περίπου 15χχιλ το χρόνο,επομένως χοντρικά 150χχιλ την δεκαετία. Σκεφτόμουνα σε βάθος δεκαετίας ένα Volkswagen polo 1.2 του 07 με 290χχιλ τι πρόβληματα μπορεί να παρουσιάσει και πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτά.Πραγματικά δεν έχω ιδέα μιας και μηχανή και λεωφορεία χρησιμοποιούσα τόσα χρόνια. Απο την άλλη φαντάζομαι ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όπως το τογιότα καινούργιο σε διάστημα δεκαετίας θα έχει υποτυπώδη προβλήματα,που αν το βάλω σε δόσεις 5ετίας ίσως μου βγεί μια ή άλλη μιας και στο τέλος της δεκαετίας το τογιότα θα έχει μεγαλύτερη εμπορική αξία.Εν κατακλείδι θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας τι προβλήματα και τι κόστοι μπορεί να προκύψουν απο το Volkswagen μιας και ακόμα και με δόσεις θα δυσκολευτώ πάρα πολύ οικονομικά στην ηλικία που είμαι να δώσω ένα τέτοιο πόσο για το τογιότα και δεν θα ήθελα για να είμαι ειλικρινής.
-
Γειά σας είμαι νέος χρήστης και ήρθα κυρίως για να λύσω ένα θέμα που με προβληματίζει τον τελευταίο μήνα. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Volkswagen Polo 1.2 του 07 με 140χχιλ 4 με 4,5χιλ σε πολύ καλή κατάσταση. Βλέπω βέβαια ότι το καινούργιο τογιότα Aygo πωλείται με 10,170 ευρώ που θεωρητικά τα έχω αλλά θα με πάει αίμα,μιας και θα μου μείνουν κυριολεκτικά ψίχουλα αν τα δώσω . Απο την δουλειά δεν μου μένουν και πολλά και ούτε στο μέλλον προβλέπεται να αλλάξει κάτι οικονομικά.Με το αυτοκίνητο θα κάνω περίπου 15χχιλ το χρόνο,επομένως χοντρικά 150χχιλ την δεκαετία. Σκεφτόμουνα σε βάθος δεκαετίας ένα Volkswagen polo 1.2 του 07 με 290χχιλ τι πρόβληματα μπορεί να παρουσιάσει και πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτά.Πραγματικά δεν έχω ιδέα μιας και μηχανή και λεωφορεία χρησιμοποιούσα τόσα χρόνια. Απο την άλλη φαντάζομαι ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όπως το τογιότα καινούργιο σε διάστημα δεκαετίας θα έχει υποτυπώδη προβλήματα,που αν το βάλω σε δόσεις 5ετίας ίσως μου βγεί μια ή άλλη μιας και στο τέλος της δεκαετίας το τογιότα θα έχει μεγαλύτερη εμπορική αξία.Εν κατακλείδι θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας τι προβλήματα και τι κόστοι μπορεί να προκύψουν απο το Volkswagen μιας και ακόμα και με δόσεις θα δυσκολευτώ πάρα πολύ οικονομικά στην ηλικία που είμαι να δώσω ένα τέτοιο πόσο για το τογιότα και δεν θα ήθελα για να είμαι ειλικρινής.
-
Αφού χωροταξικό θέμα δεν έχεις, γιατί δεν ψάχνεις ένα aygo μεταχειρισμένο;;;;;
Ίσως το βρεις λίγο πιο ακριβό, αλλά είναι πιο οικονομικό,πιο σπιρτοζικο και θεωρητικά πιο αξιόπιστο. Μόνο στην στιβαρότητα στο δρόμο χάνει από το polo, άλλωστε είναι και διαφορετικής κατηγορίας. -
Ο χρήστης geo_1990 έγραψε:
Γειά σας είμαι νέος χρήστης και ήρθα κυρίως για να λύσω ένα θέμα που με προβληματίζει τον τελευταίο μήνα. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Volkswagen Polo 1.2 του 07 με 140χχιλ 4 με 4,5χιλ σε πολύ καλή κατάσταση. Βλέπω βέβαια ότι το καινούργιο τογιότα Aygo πωλείται με 10,170 ευρώ που θεωρητικά τα έχω αλλά θα με πάει αίμα,μιας και θα μου μείνουν κυριολεκτικά ψίχουλα αν τα δώσω . Απο την δουλειά δεν μου μένουν και πολλά και ούτε στο μέλλον προβλέπεται να αλλάξει κάτι οικονομικά.Με το αυτοκίνητο θα κάνω περίπου 15χχιλ το χρόνο,επομένως χοντρικά 150χχιλ την δεκαετία. Σκεφτόμουνα σε βάθος δεκαετίας ένα Volkswagen polo 1.2 του 07 με 290χχιλ τι πρόβληματα μπορεί να παρουσιάσει και πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτά.Πραγματικά δεν έχω ιδέα μιας και μηχανή και λεωφορεία χρησιμοποιούσα τόσα χρόνια. Απο την άλλη φαντάζομαι ότι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όπως το τογιότα καινούργιο σε διάστημα δεκαετίας θα έχει υποτυπώδη προβλήματα,που αν το βάλω σε δόσεις 5ετίας ίσως μου βγεί μια ή άλλη μιας και στο τέλος της δεκαετίας το τογιότα θα έχει μεγαλύτερη εμπορική αξία.Εν κατακλείδι θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας τι προβλήματα και τι κόστοι μπορεί να προκύψουν απο το Volkswagen μιας και ακόμα και με δόσεις θα δυσκολευτώ πάρα πολύ οικονομικά στην ηλικία που είμαι να δώσω ένα τέτοιο πόσο για το τογιότα και δεν θα ήθελα για να είμαι ειλικρινής.Βασικά το ένα είναι 11 χρονών αυτοκίνητο και το άλλο θα είναι βιτρίνας. Εξωτερικά - εσωτερικά, το ένα θα είναι με ταλαιπωρημένο χρώμα, καθίσματα, ταπετσαρίες και πλαστικά και το άλλο θα μυρίζει εργοστάσιο. Το Polo θα έχει ταλαιπωρημένες αναρτήσεις, εκτός αν τις έχει αλλάξει ο προκάτοχός του, ο συμπλέκτης σε 30.000 χλμ δεν θα χρειαστεί αλλαγή; Ο συμπλέκτης σε Astra H 2004 μοντέλο 1600 κ.εκ στην αντιπροσωπεία πάει 550 ευρώ. Η ανάρτηση κοντά εκεί και εκείνη. Τα ελαστικά τα έβαλα τον Σεπτέμβριο 290 ευρώ 205/55/16 Goodyear (καλή μάρκα). Κάποια στιγμή θα χρειαστείς δισκόπλακες και τακάκια φρένων. Αυτά μπορεί να είναι του εμπορίου, οπότε η τιμή δεν είναι στάνταρ. Στην αντιπροσωπεία για το όπελ τα πίσω μόνο τακάκια αν θυμάμαι τα πλήρωσα 140 ευρώ και την μπαταρία κοντά στα 130 ευρώ. Αλλά τακάκια στο εμπόριο έχει με 80 ευρώ για μπρος και πίσω αν έχεις δισκόφρενα μπροστά και πίσω. Και μπαταρία είχα βρει και με 90 ευρώ του εμπορίου.
Αν φοράς ιμάντα χρονισμού στην όπελ τον πλήρωσα με το ρουλεμάν κοντά στα 300 ευρώ. Αλλά τα polo έχουν καδένα μου φαίνεται. Σου γράφω ποσά που πληρώνει κάποιος με μεταχειρισμένο 14ετίας, όχι όμως VW. Μπορεί το δικό σου να είναι καλύτερα συντηριμένο και να μην χρειασθεί ότι χρειάστηκε το δικό μου. Τώρα έχω θέμα με το παράθυρο της πίσω πόρτας της μεριάς του οδηγού. Δεν κατεβαίνει. Ανάλογα δλδ. Με τα κέφια του. Κάποιο καλώδιο είναι.
Μετά από 10 χρόνια το Polo θα είναι 21 χρονών και το Aygo 11ετίας. Στο Aygo για 5 χρόνια αν βγει βλάβη κατά 90% την πληρώνει η εγγύηση στο Polo την πληρώνεις εσύ. Το Aygo όμως θα πρέπει κάθε χρόνο να του κάνεις τα σερβις που λέει η αντιπροσωπεία για να μην χάσεις την εγγύηση. Στο polo δεν θα έχεις αυτή τη δέσμευση. Και οι δύο μάρκες έχουν ακριβά ανταλλακτικά από όσο ξέρω. Η toyota θεωρείται ποιο αξιόπιστη και στην περίπτωσή σου καλύπτεσαι από εγγύηση.
Τα ζυγίζεις γιατί το Polo είναι μεγαλύτερο, γρηγορότερο και αποφασίζεις.
Το Astra H το πήρα μεταχειρισμένο. Έχω και των γονιών μου το corsa C που είναι 2003 μοντέλο, αγορασμένο καινούργιο και έβγαλε από έκτακτα καδένα χρονισμού και αντλία νερού. Το είχαν και το έχω καλοσυντηριμένο.
Τι μπορεί να πάθει ένα μεταχειρισμένο??