-
Είμαι κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου εδώ και 2 περίπου μήνες και έχω ήδη κάνει 4000χλμ. Ενώ έχω μείνει ευχαριστημενος με το αμάξι, τις τελευταίες μέρες, έχει παρουσιαστεί ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη του. Μετά την εμπλοκή της 1ης και στη φάση της σταδιακή άφεσης του συμπλέκτη, το αμάξι παρουσιάζει ένα τρέμουλο σα να μην εμπλεκει σωστά ο δίσκος. Γνώμη μου είναι ότι μάλλον έχω προβληματικό πλατό. Στην αντιπροσωπία που το έχω παει (και απ όπου το αγόρασα) δεν παραδέχονται το πρόβλημα και τώρα κάνω τον γυρολογο μπας και βρω κάπου το δίκιο μου.
Στάλθηκε από το SM-T360 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είμαι κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου εδώ και 2 περίπου μήνες και έχω ήδη κάνει 4000χλμ. Ενώ έχω μείνει ευχαριστημενος με το αμάξι, τις τελευταίες μέρες, έχει παρουσιαστεί ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη του. Μετά την εμπλοκή της 1ης και στη φάση της σταδιακή άφεσης του συμπλέκτη, το αμάξι παρουσιάζει ένα τρέμουλο σα να μην εμπλεκει σωστά ο δίσκος. Γνώμη μου είναι ότι μάλλον έχω προβληματικό πλατό. Στην αντιπροσωπία που το έχω παει (και απ όπου το αγόρασα) δεν παραδέχονται το πρόβλημα και τώρα κάνω τον γυρολογο μπας και βρω κάπου το δίκιο μου.
Στάλθηκε από το SM-T360 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είμαι κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου εδώ και 2 περίπου μήνες και έχω ήδη κάνει 4000χλμ. Ενώ έχω μείνει ευχαριστημενος με το αμάξι, τις τελευταίες μέρες, έχει παρουσιαστεί ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη του. Μετά την εμπλοκή της 1ης και στη φάση της σταδιακή άφεσης του συμπλέκτη, το αμάξι παρουσιάζει ένα τρέμουλο σα να μην εμπλεκει σωστά ο δίσκος. Γνώμη μου είναι ότι μάλλον έχω προβληματικό πλατό. Στην αντιπροσωπία που το έχω παει (και απ όπου το αγόρασα) δεν παραδέχονται το πρόβλημα και τώρα κάνω τον γυρολογο μπας και βρω κάπου το δίκιο μου.
Στάλθηκε από το SM-T360 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δε ξερω σε τι ενταση ειναι αυτο που περιγραφεις. Το χω δει και με αλλα αυτοκινητα αυτο πχ ο συμπλεκτης του golf V εκανε τετοιο αισθητο τρεμουλο και ηταν φυσιολογικο - ετσι ηταν σε ολα. Ετρεχα κι εγω αντιπροσωπειες γκρινιαζα κλπ μεχρι που οδηγησα ενα αλλο και εκανε ακριβως το ιδιο.
Ξερω οτι σε καινουριο αυτοκινητο ψυριζουμε τα παντα και ψαχνουμε να βρουμε ελαττωματα αλλα ειλικρινα μπορει απλα να ειναι ετσι το αυτοκινητο. Πηγαινε σε μια αντιπροσωπεια να οδηγησεις ενα αλλο ιδιο για να δεις αν ειναι ετσι.
-
Δεν διαφωνώ σε αυτο που λες, αλλά είναι κάτι που δεν το έκανε εξ αρχής και επιπλέον είχα αντιμετωπίσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε yaris, αλλά εκείνο είχε ήδη 90000χλμ και κράτησε μέχρι τα 100000, περίπου, όπου έγινε και η αλλαγή. Είναι η ίδια ακριβώς αίσθηση. Το γέλιο θα είναι να μην βρω το δίκιο μου, να μου βγαλει δίσκο -πλατό πολύ νωρίς και μετά να ψάχνω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.
Στάλθηκε από το SM-T360 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα δισκοπλατα ειναι γκριζα ζωνη γιατι θεωρουνται αναλωσιμα. Οσο παραξενο κι αν σου φαινεται, ειναι στην κριση της αντιπροσωπειας το αν θα το αλλαξει η οχι. Απ τη στιγμη που εχει φυγει απο την αντιπροσωπεια, θα σου πουν οτι μπορεις να το τελειωσεις μεσα σε 100 χιλιομετρα αν θες. Ουτε το Golf V το εκανε απ την αρχη αυτο, ξεκιναγε στα 3000-5000 χλμ και κραταγε μεχρι να αλλαξεις τον εργοστασιακο δισκο. Δεν εχεις αλλη επιλογη απ το να δοκιμασεις ενα ιδιο αμαξι που εχει κανει wear-in οπως πχ καποιο test drive, και αν δεν το κανει τοτε να πας σε οσες αντιπροσωπειες μπορεις για να δεις αν καποια δεχεται να εξετασει ενδεχομενο αλλαγης.
Kia Stonic 1.6 CRDI