-
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αλλάξω το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας μου το οποίο το οδηγεί η συζυγός μου.
Ο λόγος είναι ότι έχουν αυξηθεί τα χιλιόμετρα λόγω εργασίας που διανύει η σύζυγός μου και φθάνουν πλέον στα 15.000 χλμ.Το αυτοκίνητο είναι ένα HYUNDAI I10 1.100cc σε πολύ καλή κατάσταση με ζάντες, multimedia μοντέλο 2008 και 105.000 χλμ.
Σκέφτομαι ότι έχω δυο επιλογές:
-
Να το κάνω υγραέριο με ένα κόστος στα 700-800 ευρώ. Βέβαια δεν ξέρω τι ζημιές θα μου βγάλει μετά
-
Να το πουλήσω - ανταλλάξω με ένα πετρελαιοκίνητο. Πιστεύω ότι θα πιάσει 3.500 ευρώ οπότε μπορώ να διαθέσω άλλες 2.500 ευρώ
Κοιτάζω:
Α. SUZUKI SPLASH 1.3 DIESEL ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ 5.500-6.000
B. OPEL AGILA 1.3
B. SUZUKI SWIFT 1.3 DIESEL ΣΤΑ 6000-6.500
C. FIAT PUNTO 1.3 DIESEL
D. FIAT PANDA 1.3 DIESEL
F. FIAT QUBO 1.3 DIESELΒασικά τη σύζυγο την αρέσει το SPLASH και το PANDA 2013 ΜΟΝΤΕΛΟ αλλά ξεφεύγει από το όριο τιμής που έβαλα το PANDA γιατί πάει στα 7500 οπότε αν πάρουν το δικό μου στα 3.500 θα πρέπει να βάλω άλλες 4000.
Τι λέτε να κάνω;
Ευχαριστώ
-
-
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αλλάξω το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας μου το οποίο το οδηγεί η συζυγός μου.
Ο λόγος είναι ότι έχουν αυξηθεί τα χιλιόμετρα λόγω εργασίας που διανύει η σύζυγός μου και φθάνουν πλέον στα 15.000 χλμ.Το αυτοκίνητο είναι ένα HYUNDAI I10 1.100cc σε πολύ καλή κατάσταση με ζάντες, multimedia μοντέλο 2008 και 105.000 χλμ.
Σκέφτομαι ότι έχω δυο επιλογές:
-
Να το κάνω υγραέριο με ένα κόστος στα 700-800 ευρώ. Βέβαια δεν ξέρω τι ζημιές θα μου βγάλει μετά
-
Να το πουλήσω - ανταλλάξω με ένα πετρελαιοκίνητο. Πιστεύω ότι θα πιάσει 3.500 ευρώ οπότε μπορώ να διαθέσω άλλες 2.500 ευρώ
Κοιτάζω:
Α. SUZUKI SPLASH 1.3 DIESEL ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ 5.500-6.000
B. OPEL AGILA 1.3
B. SUZUKI SWIFT 1.3 DIESEL ΣΤΑ 6000-6.500
C. FIAT PUNTO 1.3 DIESEL
D. FIAT PANDA 1.3 DIESEL
F. FIAT QUBO 1.3 DIESELΒασικά τη σύζυγο την αρέσει το SPLASH και το PANDA 2013 ΜΟΝΤΕΛΟ αλλά ξεφεύγει από το όριο τιμής που έβαλα το PANDA γιατί πάει στα 7500 οπότε αν πάρουν το δικό μου στα 3.500 θα πρέπει να βάλω άλλες 4000.
Τι λέτε να κάνω;
Ευχαριστώ
-
-
Καλησπέρα σε όλους. Σκέφτομαι να αλλάξω το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας μου το οποίο το οδηγεί η συζυγός μου.
Ο λόγος είναι ότι έχουν αυξηθεί τα χιλιόμετρα λόγω εργασίας που διανύει η σύζυγός μου και φθάνουν πλέον στα 15.000 χλμ.Το αυτοκίνητο είναι ένα HYUNDAI I10 1.100cc σε πολύ καλή κατάσταση με ζάντες, multimedia μοντέλο 2008 και 105.000 χλμ.
Σκέφτομαι ότι έχω δυο επιλογές:
-
Να το κάνω υγραέριο με ένα κόστος στα 700-800 ευρώ. Βέβαια δεν ξέρω τι ζημιές θα μου βγάλει μετά
-
Να το πουλήσω - ανταλλάξω με ένα πετρελαιοκίνητο. Πιστεύω ότι θα πιάσει 3.500 ευρώ οπότε μπορώ να διαθέσω άλλες 2.500 ευρώ
Κοιτάζω:
Α. SUZUKI SPLASH 1.3 DIESEL ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ 5.500-6.000
B. OPEL AGILA 1.3
B. SUZUKI SWIFT 1.3 DIESEL ΣΤΑ 6000-6.500
C. FIAT PUNTO 1.3 DIESEL
D. FIAT PANDA 1.3 DIESEL
F. FIAT QUBO 1.3 DIESELΒασικά τη σύζυγο την αρέσει το SPLASH και το PANDA 2013 ΜΟΝΤΕΛΟ αλλά ξεφεύγει από το όριο τιμής που έβαλα το PANDA γιατί πάει στα 7500 οπότε αν πάρουν το δικό μου στα 3.500 θα πρέπει να βάλω άλλες 4000.
Τι λέτε να κάνω;
Ευχαριστώ
-
-
Ως παθων απο multijet 1,3 στην θεση σου θα κρατουσα το i10. Με τα μαζεματα που θα χρειστεις σιγουρα απο τα diesel που ψαχνεις θα σου βγουν αρκετοι μηνες τζαμπα μετακινησης με το i10. Και οταν μαζεψεις τα παραπανω χρηματα το ξανασκεφτεσαι για το νεο panda!
-
15.000 χλμ δεν είναι πολλά. Πιάσε χαρτί και μολύβι και κάνε τις πράξεις, θα κάνεις πολλά χρόνια να αποσβέσεις την αγορά του μεταχειρισμένου πετρελαιοκίνητου, αν δεν σου βγάλει και άλλα θέματα ως τότε.
Το υγραέριο έχει τα γνωστά ρίσκα.
Άποψή μου, η πιο οικονομική λύση είναι να κρατήσεις το i10 μέχρι να πεθάνει. -
Αν δεν το κρατήσω ποια ειναι η πιο καλη κίνηση που μπορω να κάνω;
Για υγραεριο λέτε με τίποτα;
-
Η δικη μου αποψη ειναι να το κρατησεις οπως ειναι αφου ειναι σε καλη κατασταση οπως λες και εχει λιγα χλμ. Αν θες οπωσδηποτε να το αλλαξεις εγω θα εβλεπα για καινουργιο η ελαφρως μεταχειρισμενο 2ετιας βενζινη με μικρο κινητηρα π.χ. seat ibiza 1000 tsi. Τα χλμ που κανεις δεν ειναι πολλα για να δικαιολογησουν την αγορα diesel (θα αργησεις να κανεις αποσβεση του παραπανω ποσου) και αν κανει τα περισσοτερα χλμ εντος πολης μπορει να προκυψουν θεματα με το dpf.
-
Τι μέσο όρο (lt/100km) καίει περίπου με το i10 η σύζυγος?
-
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Ως παθων απο multijet 1,3 στην θεση σου θα κρατουσα το i10. Με τα μαζεματα που θα χρειστεις σιγουρα απο τα diesel που ψαχνεις θα σου βγουν αρκετοι μηνες τζαμπα μετακινησης με το i10. Και οταν μαζεψεις τα παραπανω χρηματα το ξανασκεφτεσαι για το νεο panda!Τι έπαθες από Multijet 1,3;
-
παντως λενε οτι τα χιουνται ειναι πολυ ανθεκτικα σε υγραεριο οποτε να το κανεις μικροψεκασμους βενζινης
-
Ευχαριστω μάλλον θα το κάνω υγραεριο. Η σύζυγος εχει μέσο όρο 6.2 λίτρα βενζίνη.
-
Και τα συστήματα υγραερίου τεχνολογικά έχουν βελτιωθεί. Βρίσκεις πολλές λύσεις. Στη θέση σου θα το έκανα υγραέριο, μιας και το ξέρω το αμάξι, αντί να πάω σε μεταχειρισμένο-λαχείο. Ίσως μετά από 70-80k χλμ να έκανα ένα καθάρισμα στον κινητήρα και να άλλαζα τις βαλβίδες με ενισχυμένες υγραερίου.
-
Το κάνεις υγραέριο σε καλό εγκαταστάτη (εγώ ξεκοκκάλισα το αντίστοιχο φόρουμ και πήγα σε συνεργείο με άριστες κριτικές, τις οποίες προσυπογράφω μετά από τη φοβερή δουλειά που μου έκανε) και βάζεις καλό σύστημα. Θα πληρώσεις κάτι παραπάνω σε σχέση με τα φτηνά συστήματα, αλλά θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Θα ψεκάζει και λίγη βενζίνη πάνω από κάποιες σαλ.
Αν σου καίει 6,2 λίτρα, έχεις ένα κόστος 10 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Μετά θα έχεις γύρω στα 6 ευρώ.Άλλη λύση είναι να δώσεις το μικρό, να βάλεις κάμποσα χρήματα ακόμα και να πας σε μοντέλο με φυσικό αέριο από το εργοστάσιο. Εκεί θα έχεις κόστος κίνησης 3 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Που Χου
https://www.car.gr/10047729-skoda-citigo-eco-cng -
+1 για υγραέριο.
Αν και είμαι φανατικός του πετρελαίου όταν πρόκειτα για κοστολόγια, το να πουλήσεις κάτι μπιρ παρά και να πάρει άλλο, εν είδη γουρουνιού στο σακκί για να κάνεις οικονομία στα 15.000 χλμ. μίλεατζ το χρόνο, με βρίσκει αντίθετο.
Βοήθεια και απόψεις για αγορά μεταχειρισμένου