Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    wastegate
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. wastegate
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    13
    525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      turbo garrett με την wastegate που εχει πανω το αμαξι μου

      και εδω ολο το σχεδιο με τις σωληνωσεις οπως το δινει η εταιρεια

      μιλαμε για πετρελαιοκινητηρα του PSA group
      και η πρωτη και μεγαλυτερη απορια ,το σωληνακι που παει στην wastegate φυσαει η ρουφαει αερα;
      λογικα η wastegate ειναι εξορισμου κλειστη και ανοιγει στις πολλες στροφες του κινητηρα σωστα;
      το 1 η ηλεκροβανα υποπιεσης απο καπου παιρνει σημα και δουλευει αλλα απο ποιον αισθητηρα ; απο που;
      την ονομαζει υποπιεσης αρα ρουφαει;
      αν καποιος γνωριζει πως δουλευει ολο αυτο το κυκλωμα (ειδικα στους κινητηρες της πεζω σιτροεν) και δεν βαριεται να γραψει θα ημουν ευγνωμων .
      ακομα και λινκ θα με ενδιεφερε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        turbo garrett με την wastegate που εχει πανω το αμαξι μου

        και εδω ολο το σχεδιο με τις σωληνωσεις οπως το δινει η εταιρεια

        μιλαμε για πετρελαιοκινητηρα του PSA group
        και η πρωτη και μεγαλυτερη απορια ,το σωληνακι που παει στην wastegate φυσαει η ρουφαει αερα;
        λογικα η wastegate ειναι εξορισμου κλειστη και ανοιγει στις πολλες στροφες του κινητηρα σωστα;
        το 1 η ηλεκροβανα υποπιεσης απο καπου παιρνει σημα και δουλευει αλλα απο ποιον αισθητηρα ; απο που;
        την ονομαζει υποπιεσης αρα ρουφαει;
        αν καποιος γνωριζει πως δουλευει ολο αυτο το κυκλωμα (ειδικα στους κινητηρες της πεζω σιτροεν) και δεν βαριεται να γραψει θα ημουν ευγνωμων .
        ακομα και λινκ θα με ενδιεφερε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          turbo garrett με την wastegate που εχει πανω το αμαξι μου

          και εδω ολο το σχεδιο με τις σωληνωσεις οπως το δινει η εταιρεια

          μιλαμε για πετρελαιοκινητηρα του PSA group
          και η πρωτη και μεγαλυτερη απορια ,το σωληνακι που παει στην wastegate φυσαει η ρουφαει αερα;
          λογικα η wastegate ειναι εξορισμου κλειστη και ανοιγει στις πολλες στροφες του κινητηρα σωστα;
          το 1 η ηλεκροβανα υποπιεσης απο καπου παιρνει σημα και δουλευει αλλα απο ποιον αισθητηρα ; απο που;
          την ονομαζει υποπιεσης αρα ρουφαει;
          αν καποιος γνωριζει πως δουλευει ολο αυτο το κυκλωμα (ειδικα στους κινητηρες της πεζω σιτροεν) και δεν βαριεται να γραψει θα ημουν ευγνωμων .
          ακομα και λινκ θα με ενδιεφερε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Οι πετρελαιοκινητήρες δεν έχουν πεταλούδα οπότε δεν υπάρχει υποπίεση για τα φρένα και την wastgate, για την δημιουργία κενού απαιτείται μια αντλία κενού, για τα φρένα δεν ξέρω αν υπάρχει αλλού αντλία κενού, ή αν υπάρχει ηλεκτρική αντλία υψηλής πίεσης χωρίς servo όπως είχε το δικό μου βενζινοκίνητο αλλά και όλα τα μεγάλα σεντάν της 10ετίας του ΄80.
            Εδώ για την λειτουργία της wastgate η αντλία κενού ( πρέπει ) να είναι η ηλεκτροβάνα όπως την αναφέρει στο Νο1, αυτή λειτουργεί και δημιουργεί κενό το οποίο αποθηκεύεται στο δοχείο κενού Νο3, στην κορυφή της wastegate το σωληνάκι του κενού συνδέεται με το δοχείο κενού, όταν πρέπει να ανοίξει η wastegate λόγω της ανεβασμένης πίεσης στο τούρμπο ανοίγει με την βοήθεια του κενού, κάπου υπάρχει και ένας αισθητήρας που όταν ανιχνεύει την πτώση του κενού στο δοχείο κενού τότε παίρνει εντολή και λειτουργεί η ηλεκτροβάνα ( αντλία κενού ) επαναφέροντας το κενό στην σωστή τιμή του, τώρα ποιά είναι αυτή δεν γνωρίζω αν δεν βάλεις όργανο επάνω στο δοχείο, το απόλυτο κενό είναι 760mm στην υδραργυρική στήλη.

            Στα βενζινοκίνητα το κενό ( υποπίεση ) δημιουργείται άμεσα στην πολλαπλή κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το πόδι από το γκάζι. Νομίζω ότι τα περιέργραψα σωστά παρόλο που δεν γνωρίζω τα PSA μοτέρ, αλλά αυτή είναι η λογική του κενού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t last edited by

              1 είναι η ηλεκτοβάνα, 3 το δοχείο κενού. Η wastegate συνδέεται με την ηλεκτροβάνα με το σωληνάκι 7 και το δοχείο κενού με την ηλεκτροβάνα με το σωληνάκι 6. Το δοχείο κενού συνδέεται με την αντλία κενού που δεν φαίνεται μάλλον με το σωληνάκι 5.

              Το σωληνάκι 7 ρουφάει αέρα από την wastegate και έτσι ανοίγει. Ο αισθητήρας μάλλον είναι η πίεση στην εισαγωγή ή οι στροφές του turbo.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Δεν υπάρχει σε καμμία εφαρμογή αισθητήρας των στροφών του τούρμπο, υπάρχει αισθητήρας πίεσης στην κατάθλιψη του, η εισαγωγή είναι ελεύθερη και ανοιχτή χωρίς πεταλούδα, έτσι δεν υπάρχει πίεση εκεί που να μπορεί να μετρηθεί, υπάρχει μόνο ροή, υπάρχουν και άλλα σημεία που μπορεί μέσω αισθητήρων να πάρουν μετρήσεις, όπως το πεντάλ του γκαζιού που αναλογή σε πετρέλαιο, αισθητήρας ροή του πετρελαίου σε κάποι σημείο των σωληνώσεων κλπ, αν δεν υπάρχει όλο το μάνατζμεντ του κινητήρα να δούμε τι έχουν φτιάξει οι περίεργοι Γάλλοι μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Δηλαδή οι diesel κινητήρες δεν μπορούν να έχουν αισθητήρα πίεσης στην εισαγωγή;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    otso last edited by

                    Mαστορα (21 Quadra) οπως τα λεει ο Super@T πρεπει να ειναι . Η ηλεκτροβανα απλως ανοιγοκλεινει φανταζομαι παιρνοντας εντολες απο εναν αισθητηρα που δεν ξερω που ειναι , και το δοχειο κενου πρεπει να συνδεεται με την αντλια κενου που παλι δεν ξερω που βριισκεται . Το θεμα ειναι οτι δεν βλεπω και στο μηχανοστασιο που μπορει να ειναι το δοχειο κενου ωστε να ακολουθησω τα σωληνακια .
                    Βεβαια και η ηλεκτροβανα ειναι στο πισω μερος του κινητηρα και στο μεσον (χωρις ανυψωτικο δεν μπορεις να κανεις τιποτα στα σημερινα αυτοκινητα) η δε ηλεκτροβανα εχει και αλλο σωληνακι που με μπερδευει περισσοτερο.
                    Μου κανει εντυπωση που δεν μπορω να βρω τιποτα στο νετ , ασε που οτι βρηκα δειχνει να πιεζουν αερα στην wastegate και οχι να ρουφανε (γενικα οχι για το δικο μου).
                    Αν σας πω βεβαια οτι εχω τα τεχνικα εγγραφα της σιτροεν ,αλλα δεν αναφερει τιποτα για ολο αυτο το κυκλωμα ουτε πως συνδεονται ουτε πως αφαιρουνται ουτε διαγνωστικα .
                    Επισης να ευχαριστησω οσους ασχολουνται με το θεμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimau last edited by

                      είναι 1.6 110, το σωληνάκι 5 παίρνει από αυτό που βλέπεις στην εικόνα πιο πάνω από το 7, δηλαδή μπαίνει στο ταφ του....
                      συμπλήρωσε το εσύ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        otso last edited by

                        Δυο νεες φωτο απο την αντλια κενου που ειναι μηχανικη και τον σωληνα υποπιεσης φρενων .

                        Μπορουμε τωρα να εχουμε μια πληρη εικονα πως λειτουργει; Ο σωληνας υποπιεσης φρενων 6 συνεεται με το δοχειο κενου σωστα;
                        Η αντλια κενου συνδεεται και αυτη με το δοχειο κενου;
                        καπου το χανω ; μαλλον μου φαινεται πολυπλοκο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Το πρόβλημα μου εσένα πιο είναι; Έχει χαλάσει κάτι και θες να το φτιάξεις;
                          Ή απλά ρωτάς από περιέργεια;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            otso last edited by

                            Δεν ξερω αν εχεις διαβασει αυτο το θεμα viewtopic.php?f=6&t=33608&start=120 εχω ακριβως το ιδιο μοτερ και το ιδιο προβλημα , το οποιο λυθηκε , διαβαζοντας το τελευταιο ποστ + η βοηθεια ιδεα ενος γνωστου , απο εμενα .Καθως κανενας μηχανικος που να ασχολειται με τα αυτοκινητα του PSA δεν το βρηκε και καθως συζητωντας το ξανα παλι με εξουσιοδοτημενο μηχανικο φαινεται σαν να μην εχουν ιδεα .
                            Το συζητησα βεβαια καθως δεν ειμαι μηχανικος (φαινεται νομιζω) και καθως δεν ειμαι και σιγουρος οτι η λυση που εδωσα ειναι σωστη προσπαθησα να παρω γνωμη απο αυτους που πρεπει να γνωριζουν .
                            Απο περιεργεια λοιπον αλλα και απο αναγκη θα ηθελα να μαθω πως λειτουργει ολο αυτο το κυκλωμα .
                            Αυτο που με τρελαινει βεβαια ειναι οτι εχω το τεχνικο μανιουαλ της σιτροεν και το οποιο δεν αναφερει τιποτα ουτε που παει το καθε σωληνακι .
                            Δεδομενων ολων αυτων θα ηθελα να γνωριζω αυτο το τμημα του αυτοκινητου μου απεξω και ανακατωτα που λενε , οποτε καθε βοηθεια θα ηταν ευπροσδεκτη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Μπάμπη γιατί ψάχνεσαι ? Ένα απλό κύκλωμα κενού είναι, η αντλία πέρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο, δημιουργεί κενό το οποίο διακλαδώνεται με τα σωληνάκια στο servo των φρένων, στην wastegate στην EGR και στον MAP ( αν υπάρχει γιατί μπορεί να έχει MAF ) δεν το ξέρω το αμάξι σου.

                              Είπες ότι η wastegate λειτουργεί με πίεση αέρα, εγώ θα ρωτήσω που την βρήκε την πίεση του αέρα ? έχει κομπρεσέρ το αμάξι σου ? Όλες με κενό ( υποπίεση ) λειτουργούν γιατί είναι ο απλούστερος και φτηνότερος τρόπος ( στα βενζινοκίνητα ) στα πετρέλαια βάζουν αντλίες κενού για την απαραίτητη υποπίεση των κυκλωμάτων.

                              Η αντλία κενού πρέπει να είναι με πλαστικά ( βακελιτένια ) πτερύγια όπως οι βιομηχανικές αντλίες κενού, δεν νομίζω ότι θα είναι καμμία πολύπλοκη κατασκευή, βέβαια το ότι πέρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο μου δημιουργεί μια απορία ως προς την απόδοση της στις χαμηλές στροφές του ρελαντί πχ 800 το μοτέρ 400 ο εκκεντροφόρος, βέβαια το δοχείο κενού που έχει και το servo που είναι και αυτό μια αποθήκη καλύπτουν όλες τις ανάγκες αποθήκευσης του κενού, τώρα τι προσπαθείς να μάθεις δεν κατάλαβα, έχεις ζημιά ?

                              Αν αγοράσεις το βιβλίο του Haynes για το αμάξι σου θα έχεις τα πάντα αναλυτικά, άντε βάλε το χέρι στην τσέπη να κάνεις σωστή δουλειά και να σου φύγουν οι απορίες.

                              https://haynes.com/en-gb/citroen-xsara- ... ine-manual

                              https://www.ebay.com/itm/Citroen-Xsara- ... 2105492396

                              https://haynes.com/en-gb/citroen-xsara- ... air-manual

                              https://haynes.com/en-gb/citroen-xsara- ... air-manual

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                otso last edited by

                                Ειναι το C4 Grand Picasso και οχι το Xsara Picasso.
                                Δηλαδη πιστευεις οτι τα Εφεδρικα Έγγραφα Citroën και το Δημιουργία Αντιγράφου του Citroën SEDRE οπως το αναφερει
                                τα πηρα τσαμπα ε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr