-
Καλησπερα, πρωτη φορα γραφω εδω μεσα και θελω να μου πειτε καποια πραματα και συγκρσεις για την bmw 316 e90, audi a4 1.8 μοντελο 2006+ , αλφα ρομεο gt 1.8 Μοντελο 2005+ , golf 1.4 140 Η 170ps και αλφα ρομεο 159 1,8. Ειμαι σε μεγαλο διλημα εχω μαζεψει περπου 9χιλιαρικα και θελω να παρω αμαξι. Θα ειναι το πρωτο αμαξι που παιρνω προσωπικα (οχι των γονιων ). Εχω κολλησει με την bmw e90 αλλα διαβαζω οτι σερνεται και το εχω δει και στον δρομο πως παει και με προβληματιζει! 9χιλιαρικα που το βρισκω μεταχειρισμενο αξιζει? Το εσωτερικο του πολυ φτωχο για μοντελο του 2006+ κ απο γκαζι χαλια για bmw και 1.600... Aλλα εχω κολλησει στην εξωτερικη εμγανιση του αμαξιου! Με μια ζαντα και χαμηλωμα το αμαξι ειναι οτι πιο ομορφο (αν και απο οτι διαβαζω αν βαλω 17αρα ζαντα θα με περνανε και τα σαλιγκαρια στον δρομο και η καταναλωση ανεβαινει παρα πολυ και ειναι βλακεια τοσο ογκωδεις αμαξι να το εχω με 16ζαντα)!!! Καποια συμβουλη η καποια αλλη προταση μηπως και ξεκολλησω απο αυτα εδω και ειδηκα απο την Bmw? Να πω οτι ξεκινησα να μαζευω λεφτα για να παρω το golfaki αλλα με αυτα που ακουσα ψιλοαλλαξα γνωμη... Απο κοφτο αμαξι το μονο που κοιταω ειναι το α3 κ το γκολφ. Προτιμω καποιο ογκωδεις γιατι δεν ειμαι για μικρο αμαξι...
-
Καλησπερα, πρωτη φορα γραφω εδω μεσα και θελω να μου πειτε καποια πραματα και συγκρσεις για την bmw 316 e90, audi a4 1.8 μοντελο 2006+ , αλφα ρομεο gt 1.8 Μοντελο 2005+ , golf 1.4 140 Η 170ps και αλφα ρομεο 159 1,8. Ειμαι σε μεγαλο διλημα εχω μαζεψει περπου 9χιλιαρικα και θελω να παρω αμαξι. Θα ειναι το πρωτο αμαξι που παιρνω προσωπικα (οχι των γονιων ). Εχω κολλησει με την bmw e90 αλλα διαβαζω οτι σερνεται και το εχω δει και στον δρομο πως παει και με προβληματιζει! 9χιλιαρικα που το βρισκω μεταχειρισμενο αξιζει? Το εσωτερικο του πολυ φτωχο για μοντελο του 2006+ κ απο γκαζι χαλια για bmw και 1.600... Aλλα εχω κολλησει στην εξωτερικη εμγανιση του αμαξιου! Με μια ζαντα και χαμηλωμα το αμαξι ειναι οτι πιο ομορφο (αν και απο οτι διαβαζω αν βαλω 17αρα ζαντα θα με περνανε και τα σαλιγκαρια στον δρομο και η καταναλωση ανεβαινει παρα πολυ και ειναι βλακεια τοσο ογκωδεις αμαξι να το εχω με 16ζαντα)!!! Καποια συμβουλη η καποια αλλη προταση μηπως και ξεκολλησω απο αυτα εδω και ειδηκα απο την Bmw? Να πω οτι ξεκινησα να μαζευω λεφτα για να παρω το golfaki αλλα με αυτα που ακουσα ψιλοαλλαξα γνωμη... Απο κοφτο αμαξι το μονο που κοιταω ειναι το α3 κ το γκολφ. Προτιμω καποιο ογκωδεις γιατι δεν ειμαι για μικρο αμαξι...
-
Καλησπερα, πρωτη φορα γραφω εδω μεσα και θελω να μου πειτε καποια πραματα και συγκρσεις για την bmw 316 e90, audi a4 1.8 μοντελο 2006+ , αλφα ρομεο gt 1.8 Μοντελο 2005+ , golf 1.4 140 Η 170ps και αλφα ρομεο 159 1,8. Ειμαι σε μεγαλο διλημα εχω μαζεψει περπου 9χιλιαρικα και θελω να παρω αμαξι. Θα ειναι το πρωτο αμαξι που παιρνω προσωπικα (οχι των γονιων ). Εχω κολλησει με την bmw e90 αλλα διαβαζω οτι σερνεται και το εχω δει και στον δρομο πως παει και με προβληματιζει! 9χιλιαρικα που το βρισκω μεταχειρισμενο αξιζει? Το εσωτερικο του πολυ φτωχο για μοντελο του 2006+ κ απο γκαζι χαλια για bmw και 1.600... Aλλα εχω κολλησει στην εξωτερικη εμγανιση του αμαξιου! Με μια ζαντα και χαμηλωμα το αμαξι ειναι οτι πιο ομορφο (αν και απο οτι διαβαζω αν βαλω 17αρα ζαντα θα με περνανε και τα σαλιγκαρια στον δρομο και η καταναλωση ανεβαινει παρα πολυ και ειναι βλακεια τοσο ογκωδεις αμαξι να το εχω με 16ζαντα)!!! Καποια συμβουλη η καποια αλλη προταση μηπως και ξεκολλησω απο αυτα εδω και ειδηκα απο την Bmw? Να πω οτι ξεκινησα να μαζευω λεφτα για να παρω το golfaki αλλα με αυτα που ακουσα ψιλοαλλαξα γνωμη... Απο κοφτο αμαξι το μονο που κοιταω ειναι το α3 κ το γκολφ. Προτιμω καποιο ογκωδεις γιατι δεν ειμαι για μικρο αμαξι...
-
Προφανώς έβαλες χύμα ότι αυτοκίνητο και σχήμα σου αρέσει, γιατί έχεις coupe, sedan, hatchback, μόνο SUV δεν έβαλες
H 316 είναι τάφος, και με άλλη ζάντα θα σε περνάνε όντως και τα σαλιγκάρια (και όχι μόνο ο Turbo ). Τις AR προφανώς τις έβαλες γιατί σου αρέσουν τα σουλούπια τους, αλλά το Α4 που κολλάει ?
Αν είναι πρώτο σου αυτοκίνητο και δεν έχεις άλλες υποχρεώσεις, πάρε το Golf (το μονοτούρμπινο), κάνε τα τσαλίμια σου με ψιλοφτιαξιματάκια για να γουστάρεις, και αργότερα βλέπεις για κάτι παραπάνω/μεγαλύτερο....
-
Ειναι τα αυτοκινητα που κοιτουσα ανεκαθεν και με αρεζαν, audi δεν κοιτουσα τοσο αλλα εδω και 2 μερες που βρηκα μια αγγελια μου γυαλισε καπως το ματι και ειπα να το προσθεσω στην λιστα να μεγαλωσει και αλλο το διλλημα μου
Εδω και 5 χρονια οδηγαω αλφα ρομεο (156 kai 147) για αυτο και τα εχω και το gt και την 159 στην λιστα και ειμαι ευχαριστημενος απο την οδηγηση αλλα μονο που σκεφτομαι οτι θα παρω αμαξι και θα βλεπω παλι το ιδιο εσωτερικο ξενερωνω λιγο...
απλα κοιταω ογκωδεις αμαξια γιατι οπως ειπα δεν ειμαι για μικρα αμαξια (εχω και υψος 190 :/) και οπως η 147 αλφα δεν με βολευει και τοσο στο καθησμα και στην ανεση φοβαμαι μηπως ειναι το ιδιο και το golfaki...
2 μηνες τωρα εχω να ξεκολλησω απο αυτο το διλλημα και τωρα που εμασα τα λεφτα δεν ξερω πιο να παρω αν και μεχρι εχθες το βραδυ ολα εκλειναν προς την βμς alla αυτο το γκαζι που ΔΕΝ θα εχω με εκνευριζει!!!
-
https://www.car.gr/12513793-honda-civic-vtec-82000
γενικα αξιοπιστοτατα για 300k+ χιλιομετρα, πανε και δεν καινε...
εμφανιση ξεχωριστη, κρατηματα, εσωτερικο εντυπωσιακο. χωροι, ουτε που τους φανταζεσαι βλεποντας απο εξω
εχωντας γκολφω τσι και σιβικα στο παρελθον, το χοντα ειναι αλλη κλαση και κυριως ομορφο
θεματακι τα τελη που ομως ειναι αμελητεα αν βαλεις στο παιχνιδι τα λιγοτερα συνεργεια
αν ομως πραγματικα γουσταρεις ξεχωριστη αμαξαρα και αντεχεις τη ψηλη καταναλωση, delta di 1.8 2009+. Τερας αξιοπιστιας, πολυ ιδιαιτερο, εξαιρετικα ευρυχωρο και παει το κωλο του. τον οποιο πληρωνεις σε καταναλωση σαν κωλο του πιο προηγμενο σιτυ τουρ.. φτηνο λογω της εξαφανισης της lancia ομως. -
Ο χρήστης teodoulke έγραψε:
Εχω κολλησει με την bmw e90 αλλα διαβαζω οτι σερνεται και το εχω δει και στον δρομο πως παει και με προβληματιζει! 9χιλιαρικα που το βρισκω μεταχειρισμενο αξιζει? Το εσωτερικο του πολυ φτωχο για μοντελο του 2006+ κ απο γκαζι χαλια για bmw και 1.600... Aλλα εχω κολλησει στην εξωτερικη εμγανιση του αμαξιου! Με μια ζαντα και χαμηλωμα το αμαξι ειναι οτι πιο ομορφο (αν και απο οτι διαβαζω αν βαλω 17αρα ζαντα θα με περνανε και τα σαλιγκαρια στον δρομο και η καταναλωση ανεβαινει παρα πολυ και ειναι βλακεια τοσο ογκωδεις αμαξι να το εχω με 16ζαντα)!!!Μήπως εννοείς την Ε92 , την Coupe δηλαδή και όχι την 4πορτη? Γιατί η Coupe είναι αρκετά όμορφη, η 4πορτη είναι σχετικά αδιάφορη.
Δεν έχει μεγάλη διαφορά η 16αρα από την 17αρα σε επιδόσεις και κατανάλωση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Είναι αργό, με οποιαδήποτε διάσταση ελαστικών, δεν το αγοράζεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για επιδόσεις.
-
οχι φιλε μου δεν λεω την ε92 γτ αν ειχα τα λεφτα θα την ειχα παρει με κλειστα ματια
-
Αφού σου αρέσουν τα coupe-δοειδή, και επειδή έριξε την ιδέα για Honda ο gatoz, δεν κοιτάς και κανά Integra ? Σπάνιο, άσπαστο, πολύ γρήγορο, και σίγουρα μέσα στο budget σου...
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Αφού σου αρέσουν τα coupe-δοειδή, και επειδή έριξε την ιδέα για Honda ο gatoz, δεν κοιτάς και κανά Integra ? Σπάνιο, άσπαστο, πολύ γρήγορο, και σίγουρα μέσα στο budget σου...Τι είπε ο θέουλας τώρα;;; Γ@μω.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Άσε το μπε εμ βε..
Για να σε βοηθήσω με αυτό το δίλη** μμ **α..peugeot 207 rallye 156ps ή gt 175ps
peugeot 207 cc (κάμπριο για γούστα)
ford fiesta st 1.6 120ps
astra gt turbo 1.6 180ps
Mazda mx-5
honda civic type s
golf tsi 122ps ή gt sport 140ps ή gt 170ps
suzuki swift sport 1.6 120ps
mitsubishi colt czt 1.5 150ps....αν είσαι και λίγο risky ->rx-8
σε οποιαδήποτε περίπτωση κράτα και μερικά ρέστα (1000-2000) για τυχόν βλάβες..
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
μόνο SUV δεν έβαλεςΕυτυχως
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
https://www.car.gr/12513793-honda-civic-vtec-82000
γενικα αξιοπιστοτατα για 300k+ χιλιομετρα, πανε και δεν καινε...
εμφανιση ξεχωριστη, κρατηματα, εσωτερικο εντυπωσιακο. χωροι, ουτε που τους φανταζεσαι βλεποντας απο εξω
εχωντας γκολφω τσι και σιβικα στο παρελθον, το χοντα ειναι αλλη κλαση και κυριως ομορφο
θεματακι τα τελη που ομως ειναι αμελητεα αν βαλεις στο παιχνιδι τα λιγοτερα συνεργειαΜια χαρα βγαζαν μεχρι και χοντραδες τα civic της γενιας του. Συμπιεστες a/c π.χ. Απιστευτο εσωτερικο ,χαωδες για τη κατηγορια πορτπαγκαζ, ομορφο απ εξω, μοτερουκλες και πισω αναρτηση απο καροτσακι λαικης... Το μονο αμαξι που καθισμενος πισω ανασηκωνοταν ο κωλος μου απο το καθισμα στα εγκαρσια απο το κοπανημα. Fact
Το sedan αλλο αμαξι στη πισω αναρτηση απο συμπεριφορα! -
Από εμένα Alfa Romeo GT χωρίς σκέψη , τιμές πρόκληση για τόσο όμορφο αυτοκίνητο , δεν θέλει τίποτα aftermarket αισθητικά.
Αλλιώς πίεσε το να ανέβεις λίγο σε budget , και με παζαρεμα να πας σε μια E92 , ζητάνε πολλά και σίγουρα θα καίγονται να πάνε σε οικογενειακό, μάθε πόσο το παίρνουν μαντραδες και παίξε ελάχιστα παραπάνω.
Πχ.https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/11636569/
Σαν το παραπάνω όμως , κυριλέ , μουρατο, χωρίς καγκουρικες replica BBS ζανταρες και εξατμίσεις μπουριά.
Κατάλληλο για βόλτες και cruising , δεν θα είσαι γρήγορος , αλλά άνετος δεν θα κοιτάς δίπλα σου , υπάρχουν ακόμη πολλοί που θα ρίξουν μια ματιά να το δουν μόλις το προσπερνούν , και ειδικά για κοριτσάκια της ηλικίας σου θα μετράει πολύ.
Α...και φυσικά το κορυφαίο golf IV GT όπως αυτό
https://www.car.gr/11004686-volkswagen-golf-gt
Λίγα αυτοκίνητα μπορούν να το κοντραρουν ακόμη και σήμερα , ειδικά το DSG , και σε οδηγική συμπεριφορά , αλλά...θέλει ενδελεχή έλεγχο του ιστορικού του , καλύτερα να βρεις κάποιο με πάνω από 100 Χιλ χλμ ακόμη και πουσαρισμενο με πρόγραμμα Revo κλπ που λογικά ο ιδιοκτήτης του θα είναι μερακλής και θα έχει λύσει τα οποία θεματάκια του.Και why not , και ένα 308 thp , ωραίο αυτοκίνητο επίσης.
Πχ. https://www.car.gr/11081443-peugeot-308Και εδώ παίξε, αισθητικά ακόμη αποδεκτό ,ωραίο γκάζι, ποιοτικό εσωτερικό και πιστεύω πως θα έχουν λυθεί από τους ιδιοκτήτες τους κάποια θεματάκια αν έχουν.
https://www.car.gr/11868891-opel-astra- ... port-180hp(Πιο πολύ σε μπέρδεψα νομίζω αλλά σε αυτά θα περιοριζα τις επιλογές μου και την BMW θα την κράταγα μόνο για αισθητικούς , μουρατους λόγους)
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/11636569/Ζυγίζει 1500 κιλά, ο κινητήρας είναι απλά ανεπαρκής.
Α...και φυσικά το κορυφαίο golf IV GT όπως αυτό
https://www.car.gr/11004686-volkswagen-golf-gtGolf V είναι αυτό και έχει βγάλει πολλά προβλήματα ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Α...και φυσικά το κορυφαίο golf IV GT όπως αυτό
https://www.car.gr/11004686-volkswagen-golf-gt
Λίγα αυτοκίνητα μπορούν να το κοντραρουν ακόμη και σήμερα , ειδικά το DSG , και σε οδηγική συμπεριφορά , αλλά...θέλει ενδελεχή έλεγχο του ιστορικού του , καλύτερα να βρεις κάποιο με πάνω από 100 Χιλ χλμ ακόμη και πουσαρισμενο με πρόγραμμα Revo κλπ που λογικά ο ιδιοκτήτης του θα είναι μερακλής και θα έχει λύσει τα οποία θεματάκια του.Σορρυ αλλα με το παραπανω ποστ το λες και ''τον πηρα στο λαιμο μου''...
-
Διαβαζωντας ολα τα ποστ θα πω στον ενδιαφερομενο τα εξης:
Μη παρεις GT εφοσον εισαι οδηγος 147-156 εδω και μια 5ετια. Θα το εκανα μονο για 2λιτρη εφοσον εχεις και budget 9 χιλιαρικα ,οποτε και θα σου μεινουν ρεστα για παγια και θα δεις και ''αλλο αμαξι'' σχεδιαστικα και απο επιδοσεις με ολα τα καλα της alfa που ξερεις.
Μη παρεις e90 316. Για το θεο δλδ...μονο μοστρα στο Ελλαδισταν και τη παταει κατω σε πολλους τομεις μια 147-156 fl 1.6... Εχει βεβαια πισω κινηση και καλυτερη στρεπτικη ακαμψια και ποιοτητα καμπινας αλλα δε θα δεις και πολλα με 116 αλογα... Αν μπορεις 320 ,ναι ανετα!
Μη παρεις 159 1.8. Ναι μεν τη 200αρισαμε ανετα στην ευθεια του Αιγιου πριν πολλα χρονια ( ) αλλα ηταν η ελαφρωμενο look veloce 1.8. Το αμαξι θελει τον 1.9 για το λιγο που του λειπει και για την αυξημενη αδρανεια και αλλαγη φιλοσοφιας σε καποια θεματα σε σχεση με τις 147-156-GT. Για την 1.9 go for it. Επειδη τις παρακολουθω δυσκολα βρισκεις καλη ευκαιρια στις 1.9. Οι περισσοτερες ή ειναι ακριβες ή εχουν πολλα χιλιομετρα αν η τιμη ειναι κομπλε.
Για το golf GT σε καλυψα παραπανω...
Απο εκει και περα:
Θα συμφωνησω για 308 GT και γιατι οχι GTi αν βρεις καποιο. Καλος ελεγχος στο μοτερ μοναχα.
Επισης bravo Tjet 150. Λιγο χειροτερο overall απο το 308 αλλα πιθανα πιο αξιοπιστο και ανω του μεσου ορου στο τομεα με λιγο πιο αυξημενη καταναλωση. Μπλε ηλεκτρικ 150αρι καλοεξοπλισμενο ειναι τουμπανο.. Κοιτα και για καμια delta αν θες να το κρατησεις πολλα χρονια το αμαξι γιατι δε φευγει ευκολα lancia 2ο-3ο χερι... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Α...και φυσικά το κορυφαίο golf IV GT όπως αυτό
https://www.car.gr/11004686-volkswagen-golf-gt
Λίγα αυτοκίνητα μπορούν να το κοντραρουν ακόμη και σήμερα , ειδικά το DSG , και σε οδηγική συμπεριφορά , αλλά...θέλει ενδελεχή έλεγχο του ιστορικού του , καλύτερα να βρεις κάποιο με πάνω από 100 Χιλ χλμ ακόμη και πουσαρισμενο με πρόγραμμα Revo κλπ που λογικά ο ιδιοκτήτης του θα είναι μερακλής και θα έχει λύσει τα οποία θεματάκια του.Σορρυ αλλα με το παραπανω ποστ το λες και ''τον πηρα στο λαιμο μου''...
Δεν έχεις άδικο δυστυχώς αλλά είναι ρε γμτ εργαλείο το GT σε αυτά τα χρήματα.
Ξέρω τα 2 στα 3 εχουν αλλαγμένο κινητήρα ή κιβώτιο αλλά ...μόλις κατεβαζεις με δυο ταπ-ταπ στο διακόπτη πίσω από το τιμονι πατάς το γκάζι τέρμα και βλέπεις από τον καθρέφτη τον οδηγό πίσω σου να αγκαλιάζει το τιμόνι και να γουρλώνει τα μάτια... αξία ανεκτίμητη!
Τέλος πάντων αν έπρεπε οπωσδήποτε να προτείνω στον φίλο μόνο δύο επιλογές θα ήταν η Alfa GT που την χαζεύω πραγματικά και το Astra GTC turbo που δεν έχω ακούσει για σοβαρά θέματα βλαβών.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Aν δεις για Gtc κοιτα και για Twintop,το ειχα και ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο.1600 turbo με εργοστασιακη τελικη 228 χλμ(!!!),εγω ειχα δει αρκετα παραπανω βεβαια,και απο βλαβες,ενας πολλαπλασιαστης στα 11 χρονια....
-
Πιο astra gtc ρε παιδια...το αμαξι καιει και δε παει ,γιατι κανενα τους δεν ειναι 180 αλογα... Μοτερ με 180 αλογα και λιγοτερη ροπη και αποτελεσματα απο το 156αρι thp...Και πραγματικα ΚΑΙΕΙ
Αγορα μεταχειρισμενου ειμαι σε διλλημα