-
Γεια σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ, αλλα το παρακολουθω καιρο και εχω μαθει παρα πολλα!
Ειμαι 29 χρονων και ηρθε λοιπον η ωρα να παρω καινουριο αυτοκινητο. Οδηγω ενα Ιμπιζακι και θελω να παω σε ενα Crossover για πολλους λογους. 'Μοδα', ψηλη θεση οδηγησης, καλυτερη ορατοτητα, ευκολια προσβασης κλπ. Δεν ξερω ομως σε ποια κατηγορια να κοιταξω. Με το Ιμπιζα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα με τους χωρους (πολυ σπανια δηλαδη χρειαστηκε να φωναξω καποιο φιλο). Σκεφτομαι λοιπον οτι ακομα και με ενα Opel Crossland μπορω να τη βγαλω (το συγκεκριμενο το αναφερω ως ενδεικτικο τις 'μινι' κατηγοριας, οχι οτι το εχω στα υποψιν δηλαδη). Το θεμα ειναι οτι με το budget που διαθετω μπορω να παω σε μια αρκετα εξοπλισμενη Χ1 και αν τεντωθω και λιγο μπορω να παω σε μια βασικη Χ3. Δεν ειμαι σιγουρος ομως αν χρειαζομαι ενα τοσο 'μεγαλο' αυτοκινητο. Απο ενα σημειο και μετα ισως να κανει και την κινηση στην πολη δυσκολοτερη.
Οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη, αλλα θα εκτιμουαα ιδιαιτερα αποψεις με επιχειρηματα και οχι απαντησεις του στυλ, παρε αυτο και τελος
Υ/Γ: Παιδι δεν προβλεπεται, για την ωρα τουλαχιστον (if you know what i mean )
-
Γεια σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ, αλλα το παρακολουθω καιρο και εχω μαθει παρα πολλα!
Ειμαι 29 χρονων και ηρθε λοιπον η ωρα να παρω καινουριο αυτοκινητο. Οδηγω ενα Ιμπιζακι και θελω να παω σε ενα Crossover για πολλους λογους. 'Μοδα', ψηλη θεση οδηγησης, καλυτερη ορατοτητα, ευκολια προσβασης κλπ. Δεν ξερω ομως σε ποια κατηγορια να κοιταξω. Με το Ιμπιζα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα με τους χωρους (πολυ σπανια δηλαδη χρειαστηκε να φωναξω καποιο φιλο). Σκεφτομαι λοιπον οτι ακομα και με ενα Opel Crossland μπορω να τη βγαλω (το συγκεκριμενο το αναφερω ως ενδεικτικο τις 'μινι' κατηγοριας, οχι οτι το εχω στα υποψιν δηλαδη). Το θεμα ειναι οτι με το budget που διαθετω μπορω να παω σε μια αρκετα εξοπλισμενη Χ1 και αν τεντωθω και λιγο μπορω να παω σε μια βασικη Χ3. Δεν ειμαι σιγουρος ομως αν χρειαζομαι ενα τοσο 'μεγαλο' αυτοκινητο. Απο ενα σημειο και μετα ισως να κανει και την κινηση στην πολη δυσκολοτερη.
Οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη, αλλα θα εκτιμουαα ιδιαιτερα αποψεις με επιχειρηματα και οχι απαντησεις του στυλ, παρε αυτο και τελος
Υ/Γ: Παιδι δεν προβλεπεται, για την ωρα τουλαχιστον (if you know what i mean )
-
Γεια σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ, αλλα το παρακολουθω καιρο και εχω μαθει παρα πολλα!
Ειμαι 29 χρονων και ηρθε λοιπον η ωρα να παρω καινουριο αυτοκινητο. Οδηγω ενα Ιμπιζακι και θελω να παω σε ενα Crossover για πολλους λογους. 'Μοδα', ψηλη θεση οδηγησης, καλυτερη ορατοτητα, ευκολια προσβασης κλπ. Δεν ξερω ομως σε ποια κατηγορια να κοιταξω. Με το Ιμπιζα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα με τους χωρους (πολυ σπανια δηλαδη χρειαστηκε να φωναξω καποιο φιλο). Σκεφτομαι λοιπον οτι ακομα και με ενα Opel Crossland μπορω να τη βγαλω (το συγκεκριμενο το αναφερω ως ενδεικτικο τις 'μινι' κατηγοριας, οχι οτι το εχω στα υποψιν δηλαδη). Το θεμα ειναι οτι με το budget που διαθετω μπορω να παω σε μια αρκετα εξοπλισμενη Χ1 και αν τεντωθω και λιγο μπορω να παω σε μια βασικη Χ3. Δεν ειμαι σιγουρος ομως αν χρειαζομαι ενα τοσο 'μεγαλο' αυτοκινητο. Απο ενα σημειο και μετα ισως να κανει και την κινηση στην πολη δυσκολοτερη.
Οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη, αλλα θα εκτιμουαα ιδιαιτερα αποψεις με επιχειρηματα και οχι απαντησεις του στυλ, παρε αυτο και τελος
Υ/Γ: Παιδι δεν προβλεπεται, για την ωρα τουλαχιστον (if you know what i mean )
-
Να πάρεις αυτό που αου αρέσει τότε, τόσο απλά!
Η Χ1 είναι κορυφαία επιλογή και εφόσον δεν θες πολλούς χώρους είναι σαφώς προτιμότερη μια καλο-εξοπλισμένη Χ1 από μια γυμνή Χ3.
ΥΓ: Δεν μας είπες ούτε budget, ούτε ζητούμενα ούτε εάν κοιτάς βενζίνη, diesel, κυβικά, εάν όλα αυτά σου είναι αδιάφορα κλπ. Γιατί για παράδειγμα και τα SUV της Jaguar είναι εξαιρετικές επιλογές.
-
Για την ακρίβεια, το Crossland, X1 και Χ3 ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, και αν έλεγες και Χ5 θα τις είχες αναφέρει όλες
Αν είσαι μόνος σου και δεν χρειάζεσαι χώρους, τότε δεν υπάρχει λόγος να πας σε οτιδήποτε άλλο πλην μικρού Crossover (εφόσον θες τέτοιας κατηγορίας όχημα), δηλαδή Crossland, 2008, Juke, Q2, Karoq κλπ. Το θέμα είναι ότι, όντας μικρά οχήματα, δεν έχουν τόσες ανέσεις, ούτε είναι τόσο καλά 'φτιαγμένα' και εξοπλισμένα (εξαιρώ ίσως το Q2, που μπορείς να το φορτώσεις).
Άρα, και αφού μπορείς να ανέβεις στη μικρομεσαία κατηγορία SUV, και εφόσον λες ότι μπορείς να ανέβεις σε budget, τότε μια καλοεξοπλισμένη Χ1 είναι ίσως από τις καλύτερες επιλογές, αφού υπάρχει και το 'λογικό' μοτέρ 1.5.
Ερώτηση: λέγοντας ότι μπορείς να ανέβεις, εννοείς ότι φτάνεις τα 40Κ€ ? Γιατί αν ναι, τότε αξίζει να περιμένεις την E-Pace, που είναι εντελώς άλλη κατηγορία, και ίσως σου κάνει από πολλές απόψεις....
Edit: για τη Jag με πρόλαβε και ο Φάνης βλέπω
-
Τα δεδομένα: 29 ετών, αρχαιοκάπηλος και πανάκριβο αυτοκίνητο...
ok.
-
Εφ'όσον έχεις αποκλείσει εντελώς κάτι καινούριο στην κατηγορία του Ibiza ή και στην παραπάνω (π.χ. Leon,Giulietta,Megane,BMW 1, κ.τ.λ.) κι είσαι αποφασισμένος για crossover,θα πρότεινα να πας σε κατηγορία Β-SUV (Captur,Arona,Q2,Stonic,Kona,Crossland όπως λες, κ.ά.).Αφού κινείσαι σε πόλη,δεν θέλεις offroad και ιδαίτερα χώρους,νέος είσαι,προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία τύπου Χ1,3008,κτ.λ. προς το παρόν.
-
Gla AMG pack auto
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Ερώτηση: λέγοντας ότι μπορείς να ανέβεις, εννοείς ότι φτάνεις τα 40Κ€ ? Γιατί αν ναι, τότε αξίζει να περιμένεις την E-Pace, που είναι εντελώς άλλη κατηγορία, και ίσως σου κάνει από πολλές απόψεις....Μιλάει για Χ3 Αντώνη, οπότε ακουμπάει τις €60.000! Άρα μπορεί άνετα να πάρει F-Pace ή Ε-Pace και με καλά μοτέρ και καλό εξοπλισμό.
-
Πολλα μου αρεσουν ομως φιλε Φανη...
Απο τη μεγαλη κατηγορια εμφανισιμα ειναι τα εξης: F-Pace, Velar, Stelvio, X3/X4, XC60.
Απο τη μικρη κατηγορια εμφανισιμα ειναι τα εξης: Ε-Pace, Χ1/Χ2, XC40, Evoque.
Για ΕΜΕΝΑ, τα υπολοιπα ειναι λιγο 'αδιαφορα'.
Το μπατζετ μου δεν ειναι σταθερο (ακουγεται λιγο περιεργο το ξερω). Μπορει να κυμανθει απο 50k μεχρι και 65k.
Βενζινη μονο. Κυβικα δε με απασχολουν ιδιαιτερα.Ερωτησεις:
- Ειναι προτιμοτερο τελικα να αγορασω premium ή θα το μετανοιωσω? Μηπως ειναι καλυτερα να κοιταξω και 3008, Kuga, Tucson κλπ?
- Αξιζει να ασχοληθω με τη μινι κατηγορια μιας και προς το παρον δεν εχω αναγη τους χωρους ή καλυτερα οχι?
-
Ακόμα και εγώ που είμαι υπέρμαχος του Kuga σε σχέση με οτιδήποτε άλλο της κατηγορίας, αν είχα τα 40Κ€ της E-Pace ή τα 60Κ€ της F-Pace, δεν θα το σκεφτόμουν δεύτερη φορά, δεν θα σύγκρινα καν αυτά τα δύο οχήματα (ούτε καν τις κατηγορίες τους)
Αν δεν θέλουμε χώρους, αλλά θέλουμε οπωσδήποτε το στυλ SUV, τότε πάμε στα coupeδοειδή SUV, τύπου X2/X4, Evoque, GLC (πως το ξέχασα αυτό ?). Αλλά από την στιγμή που με 50κάτι χιλιάρικα παίρνεις κομπλέ πακέτο E-Pace (αυτόματο, 4κουνα, 250 άτια και καλά εξοπλισμένη), όλα τα άλλα περιττεύουν
-
Φιλε Storm lmao
Βλεπω πολλους υποστηρικτες της Jaguar και μ'αρεσει! Και εμενα να πω την αληθεια τα δυο μοντελα της Jaguar εμφανισιακα με 'γοητευουν' περισσοτερο απ'ολα. Πολυ σεξυ! Η F-Pace ειναι αντικειμενικα το ομορφοτερο SUV αυτη τη στιγμη (εχει κερδισει και κατι βραβεια για το design νομιζω)...
Επειδη μπερδευτηκα ομως τωρα. Ποια κατηγορια θεωρειται η ιδανικη τελος παντων για την περιπτωση μου? Ο φιλος panormus εχει ενα δικιο, οτι θα ειμαι πληρης με ενα μινι Crossover (το ανεφερα και εγω αλλωστε).
-
Προσωπικά, εάν είχα αυτά τα χρήματα, θα πήγαινα σε 3 εταιρείς (και μόνο) και θα οδηγούσα όλα τα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν: BMW, Jaguar, Range Rover. Προσωπικά (επειδή δεν τα έχω οδηγήσει όλα) θα ήμουν μεταξύ Evoque, Jaguar και Χ1 ή Χ4.
Ο χρήστης Arxaiokapilos έγραψε:
Ερωτησεις:
- Ειναι προτιμοτερο τελικα να αγορασω premium ή θα το μετανοιωσω? Μηπως ειναι καλυτερα να κοιταξω και 3008, Kuga, Tucson κλπ?
- Αξιζει να ασχοληθω με τη μινι κατηγορια μιας και προς το παρον δεν εχω αναγη τους χωρους ή καλυτερα οχι?
- Γνώμη μου ότι είναι προτιμότερο το premium, αφού πολλά στοιχεία εξοπλισμού αλλά και οδικής συμπεριφοράς, κιβωτίων και κινητήρα δεν θα τα βρεις στις άλλες κατηγορίες.
- Να μην ασχοληθείς με τα mini SUV για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω.
Εφόσον μπορείς να πάρεις (και να κινήσεις και να συντηρείς) ένα πραγματικά καλό SUV της κατηγορίας της Jaguar, γιατί να ασχοληθείς με τα υπόλοιπα?
-
αιρετικα απο εμενα...
subaru forester xt
αν μπλεξεις με τετρακουνες ικανες παιρνεις τη καλυτερη που το σ/κ θα πας βουνο να γουσταρεις αντι να παρκαρεις διπλα απο τη πορτα στον τερλεγκα... -
Προσωπικά, δεν θα έπερνα ποτέ ένα αυτοκίνητο τύπου jaguar, γτ πολύ απλά θα κατέβαινα κάθε μέρα με το αγχος αν έπαθε κάτι, γτ έτσι είμαι σαν άνθρωπος με το αυτοκίνητο, έτσι είμαι με το σαντεράκι μου...
Πάντως αν μπορείς να το αντέχεις αυτό και δεν σε χαλάει να έχεις μέσα σε πόλη ένα μεγάλο αυτοκίνητο, η τζαγκ φυσικά είναι εξαιρετική επιλογή. Μετά κάτι σε 3008 ή και Στέλβιο τις θεωρώ καλές επιλογές, και από άποψη εμφάνισης. Αν θα πας σε κάτι μικρότερο, τα Karoq και T-roc μου φαίνοντια αξιόλογα.
Φιλαράκι εγώ είμαι 28 χρόνων, αφού στα 29 σου μέσα στην κρίση, έχεις δουλειά που μπορείς και να αγοράσεις και να συντηρήσεις αυτοκίνητο 50-70 χιλιάδες ευρώ, μπράβο σου πραγματικά, κάτι έκανες σωστά.
-
Are you for real? Δευτεριάτικα...
-
Φιλε γατε, εχεις ενα point, αλλα δεν κανω τρομερο off roading. Θα επαιρνα Jeep Wrangler αν ηταν ετσι...
Το πολυ πολυ να παω σε κανα χιονοδρομικο. Στο χωριο ακομα με το Ιμπιζα δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα.Φιλε Kger ευχαριστω για τα καλα σου λογια, αλλα εισαι λιγο υπερβολικος. Δεν ειμαι και κανας investment banker. Οικονομιες 6-7 χρονων ειναι και επειδη δεν ειχα υποχρεωσεις και εμενα με τους δικους μου μαζευτηκαν αρκετα. Δεν τα βαζω ολα εγω βεβαια, βοηθαει και η οικογενεια (εξ'ου και αυτο που ειπα, οτι δηλαδη το μπατζετ μου δεν ειναι στανταρ).
Αποκλειω λοιπον Φανη τη μινι κατηγορια Crossover για τους λογους που ειπες. Που να κοιταξω τωρα? Στη μικρη ή στη μεγαλη και γιατι? Μιλαω δλδ για ενα διλημμα τυπου E-Pace vs F-Pace, XC40 vs XC60, Velar vs Evoque, Χ1/Χ2 vs X3/X4 κλπ κλπ...
Αυτο με την αξιοπιστια της Land Rover Jaguar με προβληματιζει και εμενα.
-
Evoque και μόνο . Η Στέλβιο για να είσαι περίεργος ....
-
Ο χρήστης Arxaiokapilos έγραψε:
Μιλαω δλδ για ενα διλημμα τυπου E-Pace vs F-Pace, XC40 vs XC60, Velar vs Evoque, **Χ1/Χ2 **vs **X3/X4 **κλπ κλπ...X1/X2 είναι ίδια κατηγορία (απλά αλλάζει η σχεδίαση και οι χώροι, τα ζυγά Χ είναι πιο coupe και πιο σπορτίφ με μικρότερους χώρους), όπως και Χ3/Χ4 είναι ίδια κατηγορία.
Άρα το δίλλημα (όσων αφορά την BMW) είναι Χ1/Χ3 ή Χ2/Χ4.
Καταρχάς, να πάς να τα δείς και να τα οδηγήσεις. Μπορεί να αποκλίσεις κάποιο ή κάποια αυτοκίνητα, από την σχεδίαση, την εργονομία ή κατά την οδήγηση. Όλα όσα αναφέρεις είναι πολύ καλά αυτοκίνητα και η επιλογή δεν είναι εύκολη.
Προσωπικά θα πήγαινα ή σε BMW (λόγω συμπάθειας και όντας κάτοχος κάμποσων από δαύτα) Χ1 ή Χ2 (για να μπορέσω να βάλω και κάποια έξτρα...γυμνή BMW δεν λέει με τίποτα!) ή σε Jaguar. Επίσης, το Evoque είναι από τα αγαπημένα μου λόγω σχεδίασης και δυνατοτήτων, αλλά α) έχει παλιώσει λίγο και β) εάν δεν σε ενδιαφέρουν οι δυνατότητες εκτός δρόμου (όπου το Evoque είναι βασιλιάς), τότε και οι άλλες είναι εξαίρετες επιλογές.
-
X1 καλοεξοπλισμενη πάρα x3 βασική. Περιττός όγκος.
Γνωστός μου πήρε τη 2λιτρη βενζίνη 4x4 με τα 192 άλογα στα 45 περίπουΣτάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ιδανικη κατηγορια Crossover