-
καλησπερα και καλη χρονια εχω ενα toyota avensis 1600 μοντελο 2004 και πριν 1 μηνα αναψε το τσεκ, βλαβη καταλυτη. Αλαξα καταλυτη αλλα ο θορυβος απο κατω παρεμεινε και ο εξατμισας γνωδτος στο ευρυ κοινο (περιστερη το μαγαζι) μου ειπαι οτι υπαρχει προβλημα και στον δευτερο καταλυτη, και ρωταω εσας εχει το αμαξι δευτερο καταλυτη. ρωταω γιατι εχω ενα κουδουνισμα απο κατω και ενας φιλος μου ειπαι οτι χτυπαει η καδενα ενω ο εξατμισας μου ειχαι πει οτι ο θορυβος ειναι απο τον δευτερο καταλυτη. καταλυτη αλαξα γιατι η ζημια ηρθε απο ενα προβλημα που ειχα στην πλεξουδα ενα ξεφτισμενο καλωδιο που με τα τρανταγματα του κηνητηρα δεν εκανε καλη επαφη και το αμαξι ρεταρε και εκαιγεπολαπλασιαστη
-
καλησπερα και καλη χρονια εχω ενα toyota avensis 1600 μοντελο 2004 και πριν 1 μηνα αναψε το τσεκ, βλαβη καταλυτη. Αλαξα καταλυτη αλλα ο θορυβος απο κατω παρεμεινε και ο εξατμισας γνωδτος στο ευρυ κοινο (περιστερη το μαγαζι) μου ειπαι οτι υπαρχει προβλημα και στον δευτερο καταλυτη, και ρωταω εσας εχει το αμαξι δευτερο καταλυτη. ρωταω γιατι εχω ενα κουδουνισμα απο κατω και ενας φιλος μου ειπαι οτι χτυπαει η καδενα ενω ο εξατμισας μου ειχαι πει οτι ο θορυβος ειναι απο τον δευτερο καταλυτη. καταλυτη αλαξα γιατι η ζημια ηρθε απο ενα προβλημα που ειχα στην πλεξουδα ενα ξεφτισμενο καλωδιο που με τα τρανταγματα του κηνητηρα δεν εκανε καλη επαφη και το αμαξι ρεταρε και εκαιγεπολαπλασιαστη
-
καλησπερα και καλη χρονια εχω ενα toyota avensis 1600 μοντελο 2004 και πριν 1 μηνα αναψε το τσεκ, βλαβη καταλυτη. Αλαξα καταλυτη αλλα ο θορυβος απο κατω παρεμεινε και ο εξατμισας γνωδτος στο ευρυ κοινο (περιστερη το μαγαζι) μου ειπαι οτι υπαρχει προβλημα και στον δευτερο καταλυτη, και ρωταω εσας εχει το αμαξι δευτερο καταλυτη. ρωταω γιατι εχω ενα κουδουνισμα απο κατω και ενας φιλος μου ειπαι οτι χτυπαει η καδενα ενω ο εξατμισας μου ειχαι πει οτι ο θορυβος ειναι απο τον δευτερο καταλυτη. καταλυτη αλαξα γιατι η ζημια ηρθε απο ενα προβλημα που ειχα στην πλεξουδα ενα ξεφτισμενο καλωδιο που με τα τρανταγματα του κηνητηρα δεν εκανε καλη επαφη και το αμαξι ρεταρε και εκαιγεπολαπλασιαστη
-
Σήκωσε το αμάξι και κτυπα τα καζάνια/καταλυτη απο κάτω με το χερι. Οποίο έχει σπάσει εσωτερικά θα κουδουνιζει.
Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δύο (κύριους) καταλύτες όχι, αλλά είναι πολύ πιθανό να έχει τον κύριο καταλύτη και ένα προκαταλύτη, ο οποίος είναι συνήθως πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής. Αν λες ότι ήδη άλλαξες καταλύτη, τότε 99% έχεις αλλάξει το κύριο καταλύτη, οπότε σου μένει ο προκαταλύτης. Αυτός, επειδή πάει συνήθως πακέτο με την πολλαπλή, είναι ακριβός. Επειδή όμως είναι ταυτόχρονα και πρακτικά άχρηστος (τυπικά, κανένας δεν μετράει cold-start emissions στην Ευρώπη), οι περισσότεροι τον αφαιρούν, τον αδειάζουν ή βάζουν απλό σωλήνα.
Μιας και μιλάς για κουδούνισμα, τσέκαρες μπας και έχει κάποιο εύκαμπτο σύνδεσμο η εξάτμιση, ο οποίος να έχει αρχίσει να πνέει τα λοίσθια ? Και φυσικά τσέκαρε και το τελικό silancier/καζανάκι, μπορεί να έχει σπάσει κάποιο διάφραγμα και αυτό να κουδουνίζει....
-
αλαξα τον καταλυτη που ειναι μαζι με την πολαπλη 450ευρω και μου ειπαι οτι εχει προβλημα ο δευτυερος καταλθτης η τιμη του οποιου ειναι 250 ευρω. το τελικο καζανακι ειναι ανοξειδοτο οποτε λιγο δυσκολο να σπασει. γιατι ονομαζετε προκαταλυτη αυτον που ειναι πανω στην πολαπλη αφου εκει ειναι και ο αισθητηρας .Δηλαδη πρεπει να αλαξα τον λαθος καταλυτη
-
Ο χρήστης bill probat έγραψε:
αλαξα τον καταλυτη που ειναι μαζι με την πολαπλη 450ευρω και μου ειπαι οτι εχει προβλημα ο δευτυερος καταλθτης η τιμη του οποιου ειναι 250 ευρω. το τελικο καζανακι ειναι ανοξειδοτο οποτε λιγο δυσκολο να σπασει. γιατι ονομαζετε προκαταλυτη αυτον που ειναι πανω στην πολαπλη αφου εκει ειναι και ο αισθητηρας .Δηλαδη πρεπει να αλαξα τον λαθος καταλυτηΤον λέμε έτσι γιατί έτσι λέγεται, είναι ο λεγόμενος pre-catalyzer ή pre-cat, ενώ ο κεντρικός είναι ο main catalyzer ή απλώς καταλύτης. Ο κύριος καταλύτης, που είναι πολύ μεγαλύτερος, κάνει όλη τη δουλειά σε κανονική λειτουργία, ενώ ο προκαταλύτης υπάρχει μόνο και μόνο για να κάνει την επεξεργασία των καυσαερίων όσο είναι κρύος ακόμα ο κινητήρας και ο κύριος καταλύτης.
Αλλά δεν κατάλαβα, τον προκαταλύτη γιατί τον άλλαξες ? Αφού τώρα σου λέει ότι είχε πρόβλημα ο κύριος καταλύτης ? Ή είχαν και οι δύο πρόβλημα ?
Όσο για το καζανάκι, το ότι είναι ανοξείδωτο δεν λέει κάτι, μια χαρά μπορεί να σπάσει αυτός, είτε το κέλυφος είτε το πλέγμα που έχει μέσα.
-
Τζάμπα δόθηκαν τα 450 για προκαταλύτη και εξαγωγή; Κράτησέ τα μπορεί να τα χρεισθείς (προκαταλύτη και εξαγωγή).
-
καθοτι ασχετος με ορισμενα τεχνικα θεματα μια ωραια πρωια μου αναψε το τσεκ στον κηνητηρα παω στον ηλεκτρολογο μου ο οποιος ειναι φοβερος μαστορας και δεν σε κοιτα ει στην τσεπη και μου λεει βασιλακη μου δειχνει καταλυτη το σβηνουμαι και αν ξανααναψει βλεπουμαι πραγματι σε μια μακρινη βολτα με την οικογενεια και λιγο γκαζωμενος καθοτι ο κουμαπρος ειναι γρηγορακιας( AUDI A4 4X4 1. τσακ κανει την εμφανιση του το τσεκ, ξανα στον ηλεκτρολογο και μου λεει καταλυτης εξατμισα του λεω εχουμαι οχι μου απανταει και τραβιεμαι Περιστερη στην Λ Καβαλας δεν αναφερω ονομα δεν ξερω αν επιτρεπεται,και μου αλαζει τον καταλυτη που τωρρα μαθαινω απο εσας οτι τελικα μου αλαξε τον προκαταλυτη ενω η ζημια ηταν στον καταλυτη, φευγω και το αμαξι δουλευε για καμια βδομαδα καλα του εκανα και ενα ξεμπουκωμα με κατεβασματα εβγαλε κατι μαυριλες πισω μου ειπαι ο κουμπαρος και ολλα οκ οσπου εδω και μια βδομαδα εχω θορυβο και παω στον ιδιο εξατμισα και μου λεει καταλυτης ο δευτερος και μενω μλς ποσο του λεω 250 οκ καποια στηγμη θα ερθω
-
ΟΚ, άρα ακούγεται σαν όντως να υπήρχε θέμα στον προκαταλύτη (το CEL έβγαινε πιθανώς λόγω διαφοράς μετρήσεων των δύο λάμδα), πιθανότατα έσπασε/μπούκωσε και είχε πέσει σε απόδοση. Ο καταλύτης ή/και το silancier είναι εύκολο να διαγνωστούν αν έχουν σπάσει, οπότε θα το τσεκάρει ο μάστορας μέσα σε 1', και θα σου πει ποιο έχει πρόβλημα και θέλει αλλαγή. Υπόψιν τα 250€ που σου είπε είναι για μεταλλικό ελεύθερης ροής, οπότε τσέκαρε (α) θέμα εκπομπών, και (β) θόρυβο.
προβλημα με καταλυτη