-
Αλλά βέβαια και πώς να είναι στοκ το X, αν είναι να έρθει σε 6 μήνες...
-
Συγγνώμη κιόλας, είναι άλλα παιδιά εδώ μέσα πολύ πιο ειδικά επί του θέματος από εμένα, αλλά μήπως το λένε αυτό από το Σφακιανάκη για να πουλήσουν το στοκ τους σε X? Είναι δυνατόν να μην ξέρουν στον εισαγωγέα FMH ότι έχουν σταματήσει το ST-Line 155? Μήπως απλά κάνουν πλάτες στον αντιπρόσωπο; Πάρε τηλέφωνο και άλλους αντιπροσώπους, Βελμάρ Μαρούσι, Car Center (εγώ προσωπικά το πήρα από Λιάπη στο Πολύγωνο, ήταν ΟΚ γενικά, παραγγελία 15 Σεπτέμβρη, ήρθε στο τρίμηνο).
ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΤΚ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
-
Επίσης ρωτήσα και για το αν έρχεται το facelift τέλος του χρόνου και μου είπε ότι έτσι ακούγεται αλλά όχι επίσημα ακόμα
-
roadtrip wrote:
Αυτό σκοπεύω να κάνω . Η αλήθεια είναι πως λόγω δυσκολίας στην επικοινωνία , μιας που βρίσκομαι εκτός Ελλάδας , έχει αναλάβει αυτο το κομμάτι η γυναίκα κ εγώ επιστρέφω σ' αυτήν για διευκρινήσεις κλπ. ( Την έχω πρήξει κοινώς )
Πρόκειται για το 1.5 - 182 ps .
Αχ αυτοί οι μεσάζοντες!
Θυμάμαι στο πρώτο αμάξι μας επειδή ήμουν σε παρόμοια φάση με αυτή που είσαι τώρα, είμασταν μεταξύ Citroen c3 και opel corsa, παίρνω τηλ το πρωί ....ναι μου λέει πάω Χανιαδάκη το πρωϊ να το κλείσω, μιλάμε το βράδυ....Έλα όλα οκ πήγες το έκλεισες; Ναι όλα καλά απο την Opel(!!!) μου είπαν 2 μήνες η παράδοση!!!! Κάτσε βγάλε άκρη μέτα!!!
Αν τελικά το παραγγείλεις καλως ήρθες στο club είμαστε ήδη 2 άτομα εδώ (ίσως και παραπάνω δεν θυμάμαι σίγουρα) που έχουμε παραγγείλει το 1.5 182.
Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολη κατάσταση αλλά σε αντίθεση με την δικη σου περίπτωση εγώ πρώτα κατέληξα στο μοντέλο κ μετά έβαλα μεσάζοντα !
Σε άλλα νέα τώρα , καθώς περιμέναμε το οκ συμβατότητας απο την Ford το οποίο και πήραμε, έχουμε εξελίξεις . Το εργοστάσιο δίνει χρόνο παραγωγής τον Σεπτέμβριο κ αυτό έχει ως αποτέλεσμα , σύμφωνα με τα λεγόμενά τους , το αμάξι να έρθει με ανανεωμένο εξοπλισμό καθώς τότε θα βγει το model year . Νεότερα σχετικά με τον εξοπλισμό αναμένονται γύρω στο Μάιο .
Τώρα λοιπόν κ μετά απο αρκετό ψάξιμο για να καταλήξω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είμαι αντιμέτωπος μ αυτό. Περιμένω να δημοσιευθεί ο αναλυτικός εξοπλισμός και οποιαδήποτε αλλαγή αυτό συνεπάγεται ( καθυστέρηση στην παραγγελία , στην παραλαβή ) ? Προχωράω κανονικά παραγγέλνοντας ' γουρούνι στο σακί ' ( ίσως οχι και τόσο τραγικά εντάξει ) ή κοιτάω εναλλακτικές που το πιο πιθανό είναι να παραλάβω γρηγορότερα αλλά είναι υποδεέστερες στην προσωπική μου κατάταξη ?
-
Το πιθανότερο είναι τα μοντέλα < 155 ps να έχουν πίσω ταμπούρα και ίσως αφαιρεθεί και το πίσω θερμαινόμενο τζάμι και ο υαλοκαθαριστήρας.
Σύμφωνα με δηλώσεις των ιθυνόντων της φορντ τα ταμπούρα είναι εξίσου αποτελεσματικά με τους δίσκους ενώ ο πίσω υαλοκαθαριστήρας προσθέτει απλά βάρος.
Οι τιμές θα τσιμπήσουν ένα 500άρικο λόγω νέου εξοπλισμού ο οποίος κατά τα άλλα θα είναι ο ίδιος.
-
Εγώ εχτες που πήγα και μου έδειξαν τα email της ford είναι πολύ μπέρδεμα για όποιον πάει τώρα να αγοράσει.
1 το αυτοκίνητο παραδίδεται μέχρι και τέλος του Δ τρίμηνο του έτους (αρα από Σεπτέμβρη μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
2 όποιος δώσει παραγγελία για StlineX θα έχει λιγότερο εξοπλισμό με τα ίδια λεφτά
3 θα σταματήσουν ως στάνταρ την ασύρματη φόρτιση
4 τέλος του μήνα σταματά το πρόγραμμα με την εθνική για το 0.99% επιτόκιο (μπορεί να γίνει ανανέωση μπορεί και όχι. Πάντως το πρόγραμμα τέλος του μήνα τελειώνει
5 η έκπτωση της φορντ τέλος και αυτο
Οπότε γνώμη μου προς το τέλος του χρόνου έρχεται το καινούργιο
-
Εχουν κουρασει με το συνεχες κοψιμου εξοπλισμου. Για μοντελο που θα αλλαξει τους επομενους μηνες, θα περιμενε κανεις να συμβει το ακριβως αντιθετο!
-
Εχουν κουρασει με το συνεχες κοψιμου εξοπλισμου. Για μοντελο που θα αλλαξει τους επομενους μηνες, θα περιμενε κανεις να συμβει το ακριβως αντιθετο!
Έτσι ακριβώς.εγω προχτές πήγα να δώσω προκαταβολή για να το κλείσω st line 1.0 155 και μου λένε ότι τέλος δεν το φέρνουν Ελλάδα ποία λόγω μη ζητήσεις και έμεινα με το στόμα ανοιχτό και τελικά δεν έκλεισα τίποτα άσε ξενερωσα
-
Θα κανω test drive το επομενο διαστημα, αλλα δεν ξερω αν θα προχωρησω σε παραγγελια με αυτα που διαβαζω για 6 μηνες παραδοση. Αν ισχυει και αυτο για αυξηση τιμης μεσω μειωσης εξοπλισμου, τοτε θα δω αλλες πορτοκαλιές...
-
Είναι δυνατόν να κλείσεις αυτοκίνητο που Α) δεν ξέρεις πότε θα έρθει ακριβώς Β) δεν ξέρεις τον εξοπλισμό που θα έχει Γ) δεν ξέρεις ακριβώς την τιμή;!
Μόνο σε μένα ακούγονται εξωφρενικά όλα αυτά;
-
Σε όλους..! Το χουν κάψει εκεί στην Ford. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.
-
Είναι δυνατόν να κλείσεις αυτοκίνητο που Α) δεν ξέρεις πότε θα έρθει ακριβώς Β) δεν ξέρεις τον εξοπλισμό που θα έχει Γ) δεν ξέρεις ακριβώς την τιμή;!
Μόνο σε μένα ακούγονται εξωφρενικά όλα αυτά;
Εκτός του εξοπλισμού (και όχι πάντα), σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό...δεν είναι κάτι περίεργο, εκτός εαν είναι στην Ελλάδα ή ήδη το αυτοκίνητο. Η τιμή πάντα μπορεί να αλλάξει και ο χρόνος παράδοσης είναι πάντα ενδεικτικός (μπορεί να κάνει λιγότερο ή περισσότερο). Απλά στην Φόρντ το έχουν τερματίσει σε αυτό το κομμάτι, το έχουν ξεχειλώσει.
Στο Mini π.χ. ήξερα ότι θα κάνει πάνω από 4 μήνες, αλλά δεν ήξερα όσο ακριβώς γιατί το εργοστάσιο είχε δώσει ενδεικτική ημερομηνία διαθεσιμότητας του αυτόματου. Επίσης ο εξοπλισμός άλλαξε μέχρι να μπει το δικό μου σε παραγωγή και αυξήθηκε η τιμή (ελάχιστα, €400) λόγω επιπλέον εξοπλισμού.
-
Όταν παρήγγειλα το Fiesta πρίν δύο χρόνια έκλεισα αμάξι που φαινόταν ήδη στο σύστημα τους ότι θα έρθει και είχε συγκεκριμένες επιλογές σε χρώμα και εξοπλισμό. Πρίν το κλείσω δοκιμάσαμε να διαμορφώσουμε ένα σύμφωνα με τα δικά μου γούστα. Ε λοιπόν έβγαινε ασύμφορο, πιο πολλά έχανα παρά κέρδιζα με αποτέλεσμα να κάνω παραχώρηση στο χρώμα.
Η εξήγηση ήταν η εξής. Η fmh κλείνει συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε συνεννόηση με το εργοστάσιο με ειδικές εκπτώσεις. Ψωνίζει δηλαδή μια φουρνιά 'bulk' να το πώ χονδρικά και με αυτή την παρτίδα λίγο πολύ θα παίξει και εμπορικά. Από εκεί και πέρα ναι μπορείς να κάνεις ειδική παραγγελία αλλά σε αποτρέπουν. Βασικά αν επιμείνεις και το ψάξεις πολύ μπορείς να κάνεις custom παραγγελία αλλά μόλις βγεί το κουστούμι και ακούσεις και το χρόνο παράδοσης κατά πάσα πιθανότητα θα συμβιβαστείς με το ετοιμοπαράδοτο ή έστω αυτό που είναι καθ οδόν.
Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις ή μπορεί και να έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα σε σχέση με την εποχή που ψώνισα εγώ, παρόλα αυτά καταθέτω την εμπειρία μου..
Μου χε κάτσει και 'δωράκι' τότε η αλλαγή από 6,5 οθόνη σε 8' κάτι που εξακριβώσαμε στα σίγουρα μόλις έφτασε το αυτοκίνητο Ελλάδα. Γενικά τα εργοστάσια κάνουν μικροαλλαγές σε εξοπλισμό και όχι μόνο από χρονιά σε χρονιά (MYxxxx) γιαυτό και δεν ξέρεις τι επρόκειτο ακριβώς να παραλάβεις μέχρι να το πάρεις στα χέρια σου..
-
Εχω απογοητευτεί και εγώ που και είχα πάρει την απόφαση για το focus αλλά έτσι όπως πάει με βλέπω πάλιστο ψάξιμο, τώρα πάλι αρχίζω να ξανακοιτάω το i30 nline 1.5 160hp .η να περιμένω μέχρι το καινούργιο focus που πάλι δεν ξέρω πότε θα έρθει.
-
Έτσι ακριβώς τη πάτησα με το kuga, ήταν να παραλάβω τον επόμενο μήνα και με πήγαν μετά το τρίτο τρίμηνο του 2021για να μπει σε παραγωγή και βλέπουμε.
-
Έτσι ακριβώς τη πάτησα με το kuga, ήταν να παραλάβω τον επόμενο μήνα και με πήγαν μετά το τρίτο τρίμηνο του 2021για να μπει σε παραγωγή και βλέπουμε.
Τυχερός είσαι σε γλίτωσε το πρόβλημα στην παραγωγή της Φορντ από μια κακή επιλογή. Με τα χρήματα που δίνεις υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές στην αγορά από το κουγκα με το ψόφιο πετρέλαιοκινητηρα των 1500κ.εκ.
-
Εχω απογοητευτεί και εγώ που και είχα πάρει την απόφαση για το focus αλλά έτσι όπως πάει με βλέπω πάλιστο ψάξιμο, τώρα πάλι αρχίζω να ξανακοιτάω το i30 nline 1.5 160hp .η να περιμένω μέχρι το καινούργιο focus που πάλι δεν ξέρω πότε θα έρθει.
Αν πάς για αγορά με μετρητά θεωρώ την συγκεκριμένη έκδοση n line, value for money (αν και λάτρης των hatchback η fastback έκδοση του είναι πολύ πιο όμορφη) αν πάς για δάνειο με 8,5% (7,9% + 0,6% η επιβάρυνση ΣΕΠΠΕ) που ζητάει η hyundai ανεξαρτήτου προκαταβολής, το θεωρώ γερό πετσόκομα!
Το κάθε ένα έχει τα υπέρ του έχει και τα κατά του μιλώντας για i30 και focus , κάνεις μια νοητή λίστα με αυτά και πιστεύω πως στο τέλος πάλι στο focus θα καταλήξεις!!!
-
Giorgos li wrote:
Εχω απογοητευτεί και εγώ που και είχα πάρει την απόφαση για το focus αλλά έτσι όπως πάει με βλέπω πάλιστο ψάξιμο, τώρα πάλι αρχίζω να ξανακοιτάω το i30 nline 1.5 160hp .η να περιμένω μέχρι το καινούργιο focus που πάλι δεν ξέρω πότε θα έρθει.
Αν πάς για αγορά με μετρητά θεωρώ την συγκεκριμένη έκδοση n line, value for money (αν και λάτρης των hatchback η fastback έκδοση του είναι πολύ πιο όμορφη) αν πάς για δάνειο με 8,5% (7,9% + 0,6% η επιβάρυνση ΣΕΠΠΕ) που ζητάει η hyundai ανεξαρτήτου προκαταβολής, το θεωρώ γερό πετσόκομα!
Το κάθε ένα έχει τα υπέρ του έχει και τα κατά του μιλώντας για i30 και focus , κάνεις μια νοητή λίστα με αυτά και πιστεύω πως στο τέλος πάλι στο focus θα καταλήξεις!!!
Το ξέρω μα εκεί είχα καταλήξει ,πήγα για να το κλείσω αλλά έφαγα πακέτο.νομιζω ότι μετά από το focus το ι30 nline είναι καλό μετά το focus πάντα.
-
Το ξέρω μα εκεί είχα καταλήξει ,πήγα για να το κλείσω αλλά έφαγα πακέτο.νομιζω ότι μετά από το focus το ι30 nline είναι καλό μετά το focus πάντα.
Εντάξει δεν θα είναι και τρομακτικές οι διαφορές, θεωρώ ότι στις καθαρά οδηγικές λεπτομέρειες κερδίζει στα σημεία το focus, το fastback μ αρέσει πάρα πολύ μετά το focus και civic όπου ήταν το βασικό μου δίλλημα το I30 ήταν η αμέσως επόμενη επιλογή σε περίπτωση που αν για τα 2 πρώτα για κάποιο λόγο δεν θα προχωρούσα.
Βέβαια όπως καταλαβαίνεις τα κριτήρια του καθένα είναι πάρα μα πάρα πολύ διαφορετικά σε σχέση με τον οποιοδήποτε επομένως κάποιος άλλος να ιεραρχούσε πχ την συγκεκριμένη τριάδα εντελώς διαφορετικά ανάλογα με το που θα επιθυμούσε να δώσει έμφαση περισσότερο, οδήγηση,τιμή,κατανάλωση,συμπεριφορά,εσωτερικό,εξωτερικό,brand name,διαστάσεις,εγγύηση και πόσα άλλα ακόμα.
-
focus active vs kuga
Ξερει κανεις κινεζικα; Θα ειχε ενδιαφερων να δουμε τι λεει.
Παντως αυτη η κινεζικη εκδοση του Kuga δεν μου αρεσει, προτιμω την υπαρχουσα.
Ford Focus MK4