Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu DN Trec...το νέο Terios;
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Daihatsu DN Trec...το νέο Terios;
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    5
    10
    112
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      *Η Daihatsu θα παρουσιάσει στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα νέο και ενδιαφέρον πρωτότυπο μικρό SUV μοντέλο με την ονομασία DN Trec, το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελεί τον προάγγελο του μελλοντικού Terios.

      Το μήκους 3.980 χλστ., πλάτους 1.695 χλστ. και ύψους 1.600 χλστ. Daihatsu DN Trec ξεχωρίζει εξωτερικά για τον ελκυστικό του σχεδιασμό, από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Στο εμπρός άκρο κυριαρχούν τα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, η μεγάλη εισαγωγή αέρα και η ποδιά στον προφυλακτήρα. Στο πλαϊνό τμήμα ξεχωρίζουν οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στη θέση των καθρεπτών και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά, ενώ κομψό είναι και το πίσω άκρο.

      Μοντέρνο και φουτουριστικό είναι το εσωτερικό του Daihatsu DN Trec, όπου το βλέμμα τραβούν οι δύο ψηφιακές οθόνες και η πολύ λεπτή κεντρική κονσόλα με τον επιλογέα ταχυτήτων και το περιστροφικό χειριστήριο. Το πρωτότυπο αυτό SUV της Daihatsu εφοδιάζεται με δύο κινητήρες, έναν 1.000άρι turbo και έναν υβριδικό με 1.2 λτ. μοτέρ βενζίνης. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα για τα δύο αυτά μηχανικά σύνολα.*
      Πηγή


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        *Η Daihatsu θα παρουσιάσει στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα νέο και ενδιαφέρον πρωτότυπο μικρό SUV μοντέλο με την ονομασία DN Trec, το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελεί τον προάγγελο του μελλοντικού Terios.

        Το μήκους 3.980 χλστ., πλάτους 1.695 χλστ. και ύψους 1.600 χλστ. Daihatsu DN Trec ξεχωρίζει εξωτερικά για τον ελκυστικό του σχεδιασμό, από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Στο εμπρός άκρο κυριαρχούν τα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, η μεγάλη εισαγωγή αέρα και η ποδιά στον προφυλακτήρα. Στο πλαϊνό τμήμα ξεχωρίζουν οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στη θέση των καθρεπτών και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά, ενώ κομψό είναι και το πίσω άκρο.

        Μοντέρνο και φουτουριστικό είναι το εσωτερικό του Daihatsu DN Trec, όπου το βλέμμα τραβούν οι δύο ψηφιακές οθόνες και η πολύ λεπτή κεντρική κονσόλα με τον επιλογέα ταχυτήτων και το περιστροφικό χειριστήριο. Το πρωτότυπο αυτό SUV της Daihatsu εφοδιάζεται με δύο κινητήρες, έναν 1.000άρι turbo και έναν υβριδικό με 1.2 λτ. μοτέρ βενζίνης. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα για τα δύο αυτά μηχανικά σύνολα.*
        Πηγή


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          *Η Daihatsu θα παρουσιάσει στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα νέο και ενδιαφέρον πρωτότυπο μικρό SUV μοντέλο με την ονομασία DN Trec, το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελεί τον προάγγελο του μελλοντικού Terios.

          Το μήκους 3.980 χλστ., πλάτους 1.695 χλστ. και ύψους 1.600 χλστ. Daihatsu DN Trec ξεχωρίζει εξωτερικά για τον ελκυστικό του σχεδιασμό, από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Στο εμπρός άκρο κυριαρχούν τα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, η μεγάλη εισαγωγή αέρα και η ποδιά στον προφυλακτήρα. Στο πλαϊνό τμήμα ξεχωρίζουν οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στη θέση των καθρεπτών και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά, ενώ κομψό είναι και το πίσω άκρο.

          Μοντέρνο και φουτουριστικό είναι το εσωτερικό του Daihatsu DN Trec, όπου το βλέμμα τραβούν οι δύο ψηφιακές οθόνες και η πολύ λεπτή κεντρική κονσόλα με τον επιλογέα ταχυτήτων και το περιστροφικό χειριστήριο. Το πρωτότυπο αυτό SUV της Daihatsu εφοδιάζεται με δύο κινητήρες, έναν 1.000άρι turbo και έναν υβριδικό με 1.2 λτ. μοτέρ βενζίνης. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα για τα δύο αυτά μηχανικά σύνολα.*
          Πηγή


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Δεν έπρεπε να φύγει η Daihatsu από την Ευρώπη.
            Άφησε την Suzuki να παίζει μόνη της, χωρίς ανταγωνισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Απ εξω Ssangyong απο μεσα peugeot. Απο τ απερχομενα, κλασεις ανωτερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Με ένα σημα Toyota και ένα ονοματακι 'Crossaris' .... μια χαρά καριέρα θα έκανε και εδώ και στην Ευρώπη.
                Καλό και ευπεπτο σχήμα. Δεν είναι κακό ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fsword last edited by

                  Ας είμαι και ικανό εκτός σαν τον προκάτοχο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lleonidas moderator last edited by

                    Δεν πρόκειται για το DN Trec αλλά για το νέο Terios το οποίο είναι 7θέσιο.
                    *Παρουσιάστηκε στις 23 Νοεμβρίου, στην Ινδονησία το Daihatsu Terios της 3ης γενιάς, 11 χρόνια μετά το γνωστό μοντέλο της 2ης γενιάς.

                    Το μικρό SUV έχει αναμενόμενα μεγαλώσει σε μήκος, κατά 17 cm και με συνολικό μήκος 4,44 m παραμένει μικρότερο από το σημερινό Toyota RAV4 – αν και έχει πλέον αρκετό χώρο για 7 επιβάτες.

                    Η εξωτερική του σχεδίαση αντλεί έμπνευση από πρόσφατα concept cars της Daihatsu, όπως το DN Multisix που παρουσιάστηκε στη φετινή Indonesian Motor Show και (σε μικρότερο βαθμό) το FT του 2015.

                    Το νέο Terios δεν είναι βασισμένο στην παλιά πλατφόρμα, αλλά σε αυτήν του Daihatsu Xenia/Toyota Avanza που είναι ένα μικρό πολυμορφικό MPV της ασιατικής αγοράς. Ως αποτέλεσμα, ο 4κύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρων δεν κινεί κανονικά τους εμπρός, αλλά τους πίσω τροχούς, όπως και στο παλιό μοντέλο. Μόνο που εδώ δεν υπάρχει –προς το παρόν;–σύστημα τετρακίνησης. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων ή κλασικό αυτόματο 4άρι.

                    Το νέο Daihatsu Terios θα κατασκευάζεται στη Ινδονησία με ρυθμό 1.500 αυτοκινήτων το μήνα και θα διατίθεται στην τεράστια αγορά ASEA των χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας (πλην Κίνας).Η Daihatsu έχει διακόψει εδώ και χρόνια την εμπορική της δραστηριότητα στην Ευρώπη *
                    Πηγή
                    Το συγκεκριμένο είναι τόσο άσχημο που δε νομίζω πως θα λείψει σε κάποιον!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ο χρήστης lleonidas έγραψε:

                      Το συγκεκριμένο είναι τόσο άσχημο που δε νομίζω πως θα λείψει σε κάποιον!

                      Όντως!
                      Κρίμα όμως γιατί διαδέχεται πετυχημένες και εμφανίσιμες γενιές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Πίσω και πλάγια είναι χάλι μαύρο.
                        Σαν όρθιο κατσίκι είναι που έχει φάει και κλωτσιά.
                        Μπροστά ας πούμε ότι είναι συμπαθητικό.

                        Αν είναι η Daihatsu να βγάζει τέτοια αυτοκίνητα, καλύτερα που έφυγε από Ευρώπη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fsword last edited by

                          Άνευ τετρακίνησης και το αυτόματο είναι... 4άρι; Γκολάρα απ' τ' αποδυτήρια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr