-
Έχω μεγάλο δίλημμα, να αποφασίσω βάση καρδιάς ή λογικής;
Το βασικό μου κριτήριο είναι το αυτόματο σαζμάν και τιμή γύρω στα 25.000€.
Το C-HR μου αρέσει πάρα πολύ και εμφανισιακά και οδηγικά αλλά έχει το πρόβλημα με τις πίσω κλειστοφοβικές θέσεις των παιδιών.
Το Vitara από την άλλη έχει όλα όσα ψάχνω σε ένα αμάξι ιδανικό μέγεθος, χαμηλή κατανάλωση, 4χ4 για να μη χρειάζεται να βάζω χιονολάστιχα το χειμώνα γιατί εκεί που μένω πιάνει 4-5 φορές το χρόνο χιόνι και οι ανηφόρες δεν παλεύονται αλλιώς αλλά και για εκδρομές σε χωματόδρομους του χωριού. Αυτό που δεν μου αρέσει στο Vitara είναι το εσωτερικό του που είναι πολύ κλασικό, είναι ήδη 2 χρονών αμάξι και πιθανώς σύντομα να βγει facelift ΚΑΙ το βασικό τι μπορεί να γίνει με το diesel τα επόμενα χρόνια π.χ έξτρα φόρος ή πάλι απαγόρευση εισόδου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ποιος ξέρει;Από θέμα τιμής το C-HR βγαίνει περίπου 25.000, ενώ το Vitara 27.000, αμελητέα διαφορά γιατί με τη διαφορά της κατανάλωσης και τη μη αγορά έξτρα χιονολάστιχων βγαίνει τελικά η μια η άλλη.
Γενικά, κάνω πολλά χιλιόμετρα (περίπου 30.000 χλμ/έτος) και η λογική λέει diesel αλλά φοβάμαι μελλοντική φοροεπιδρομή στα diesel.
Τελικά τι να κάνω να διαλέξω με την καρδιά το C-HR ή με τη λογική το Vitara;;;
-
Έχω μεγάλο δίλημμα, να αποφασίσω βάση καρδιάς ή λογικής;
Το βασικό μου κριτήριο είναι το αυτόματο σαζμάν και τιμή γύρω στα 25.000€.
Το C-HR μου αρέσει πάρα πολύ και εμφανισιακά και οδηγικά αλλά έχει το πρόβλημα με τις πίσω κλειστοφοβικές θέσεις των παιδιών.
Το Vitara από την άλλη έχει όλα όσα ψάχνω σε ένα αμάξι ιδανικό μέγεθος, χαμηλή κατανάλωση, 4χ4 για να μη χρειάζεται να βάζω χιονολάστιχα το χειμώνα γιατί εκεί που μένω πιάνει 4-5 φορές το χρόνο χιόνι και οι ανηφόρες δεν παλεύονται αλλιώς αλλά και για εκδρομές σε χωματόδρομους του χωριού. Αυτό που δεν μου αρέσει στο Vitara είναι το εσωτερικό του που είναι πολύ κλασικό, είναι ήδη 2 χρονών αμάξι και πιθανώς σύντομα να βγει facelift ΚΑΙ το βασικό τι μπορεί να γίνει με το diesel τα επόμενα χρόνια π.χ έξτρα φόρος ή πάλι απαγόρευση εισόδου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ποιος ξέρει;Από θέμα τιμής το C-HR βγαίνει περίπου 25.000, ενώ το Vitara 27.000, αμελητέα διαφορά γιατί με τη διαφορά της κατανάλωσης και τη μη αγορά έξτρα χιονολάστιχων βγαίνει τελικά η μια η άλλη.
Γενικά, κάνω πολλά χιλιόμετρα (περίπου 30.000 χλμ/έτος) και η λογική λέει diesel αλλά φοβάμαι μελλοντική φοροεπιδρομή στα diesel.
Τελικά τι να κάνω να διαλέξω με την καρδιά το C-HR ή με τη λογική το Vitara;;;
-
Έχω μεγάλο δίλημμα, να αποφασίσω βάση καρδιάς ή λογικής;
Το βασικό μου κριτήριο είναι το αυτόματο σαζμάν και τιμή γύρω στα 25.000€.
Το C-HR μου αρέσει πάρα πολύ και εμφανισιακά και οδηγικά αλλά έχει το πρόβλημα με τις πίσω κλειστοφοβικές θέσεις των παιδιών.
Το Vitara από την άλλη έχει όλα όσα ψάχνω σε ένα αμάξι ιδανικό μέγεθος, χαμηλή κατανάλωση, 4χ4 για να μη χρειάζεται να βάζω χιονολάστιχα το χειμώνα γιατί εκεί που μένω πιάνει 4-5 φορές το χρόνο χιόνι και οι ανηφόρες δεν παλεύονται αλλιώς αλλά και για εκδρομές σε χωματόδρομους του χωριού. Αυτό που δεν μου αρέσει στο Vitara είναι το εσωτερικό του που είναι πολύ κλασικό, είναι ήδη 2 χρονών αμάξι και πιθανώς σύντομα να βγει facelift ΚΑΙ το βασικό τι μπορεί να γίνει με το diesel τα επόμενα χρόνια π.χ έξτρα φόρος ή πάλι απαγόρευση εισόδου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ποιος ξέρει;Από θέμα τιμής το C-HR βγαίνει περίπου 25.000, ενώ το Vitara 27.000, αμελητέα διαφορά γιατί με τη διαφορά της κατανάλωσης και τη μη αγορά έξτρα χιονολάστιχων βγαίνει τελικά η μια η άλλη.
Γενικά, κάνω πολλά χιλιόμετρα (περίπου 30.000 χλμ/έτος) και η λογική λέει diesel αλλά φοβάμαι μελλοντική φοροεπιδρομή στα diesel.
Τελικά τι να κάνω να διαλέξω με την καρδιά το C-HR ή με τη λογική το Vitara;;;
-
Vitara 1.4 βενζίνης; Το μοτέρ αυτό απότι λένε είναι διαμάντι.
-
Ξεφεύγω στο οικονομικό (31.000) αλλά και στην κατανάλωση.
Επίσης και ο 1,6 βενζίνη βγαίνει στα 27.000 αλλά με πολύ έξτρα εξοπλισμό και βέβαια χειρότερη κατανάλωση από τον diesel. -
Ο χρήστης thanosR έγραψε:
Το C-HR μου αρέσει πάρα πολύ και εμφανισιακά και οδηγικά αλλά έχει το πρόβλημα με τις πίσω κλειστοφοβικές θέσεις των παιδιών.
Η εξωτερική σχεδίαση του ΤΟΥΟΤΑ είναι μάλλον το πρώτο πράγμα που κοιτά κάποιος σε αυτό το αυτοκίνητο. Είτε θα αρέσει, είτε όχι.
Το έχει πάρει σε μαύρο χρώμα γείτονάς μου και το παρατά το αυτοκίνητο πάνω στα πεζοδρόμια, το ακουμπά σε δέντρα και γενικά δεν του συμπεριφέρεται και πολύ καλά. Ήδη έχει σημάδια από γραντζουνιές. Και το μαύρο χρώμα δεν του πάει καθόλου.Έτσι όπως το βλέπω καθημερινά, πάνω στα πεζοδρόμια και να έχει πάρει σβάρνα δέντρα και κλαριά δεν μου δίνει την εντύπωση ότι σχεδιάστηκε για 'περιπέτειες'. Ποιο πολύ μου θυμίζει αυτοκίνητο για γύρισμα ταινίας τύπου επιστημονικής φαντασίας που όμως θα πρέπει να είναι πάντα καθαρό, να γυαλίζει για να ξεχωρίζει.
Αυτά φυσικά είναι προσωπική μου άποψη.
-
Από τα χιλιόμετρα που κάνεις συμπεραίνω οτι κυκλοφορείς πολύ σε εθνικό δίκτυο. Οπότε diesel. Οτι ζημιά προκύψει από μελλοντικές φορολογικές επιβαρύνσεις θα την έχεις κάνει απόσβεση λόγω χιλιομέτρων στο diesel.
Επίσης μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσεις είναι έαν κάποια από τα 30.000 αφορούν το κέντρο της ΑΘήνας.
-
Το 20% των χιλιομέτρων είναι εντός της Θεσσαλονίκης, τα υπόλοιπα είναι εθνική οδός.
-
Ο χρήστης thanosR έγραψε:
Το 20% των χιλιομέτρων είναι εντός της Θεσσαλονίκης, τα υπόλοιπα είναι εθνική οδός.Εισαι 100% οδηγός ντιζελ με αύτα τα km. Πρεπει ομως να αναλάβεις κ το ρίσκο μιας πιθανής απαγόρευσης κυκλοφοριας στη Θεσσαλονίκη. Αν σκοπεύεις να το κρατηςεις πολλα χρονια ειναι δύσκολη απόφαση..
Δυστυχως κ την πίτα ολόκληρη κ το σκύλο δεν γινεται...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το 20% των χιλιομέτρων είναι εντός της Θεσσαλονίκης, τα υπόλοιπα είναι εθνική οδός.
Εισαι 100% οδηγός ντιζελ με αύτα τα km. Πρεπει ομως να αναλάβεις κ το ρίσκο μιας πιθανής απαγόρευσης κυκλοφοριας στη Θεσσαλονίκη. Αν σκοπεύεις να το κρατηςεις πολλα χρονια ειναι δύσκολη απόφαση..
Δυστυχως κ την πίτα ολόκληρη κ το σκύλο δεν γινεται...
Πράγματι το 20% είναι μη αμελητέο και έαν δεν έχεις δευτερο αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένας καλός λόγος να προτιμήσεις το υβριδικό.
Παρότι έχω βολευτεί πολύ με το diesel , ανησυχώ μήπως προκύψει κάποιο νεο φιρμάνι καθολικής απαγόρευσης στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονικης. Πόνταρω οτι θα είναι εξαγοράσιμο το φιρμάνι ,έαν δεν είναι όμως έχουμε θέμα.
-
Ακριβώς όλα αυτά με προβληματίζουν και μένα.
Αν δεν τους βγαίνουν τα νούμερα στα έσοδα του κράτους πρώτα από όλα τα αυτοκίνητα χτυπάνε.
Αφού ακούστηκε ότι ακόμα και τα υβριδικά θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας. -
Αν είναι μόνιμη κατάσταση τα τόσα χιλιόμετρα τότε υπερισχύει η λογική.
Καλά θα ήταν να συμφωνεί και η επιλογή από καρδιάς...
Και οι δύο προτάσεις είναι πολύ καλές, θα επέλεγα όμως το Vitara.
Η Suzuki δεν είναι από τις εταιρίες που κάνουν τακτικά facelift. Συνήθως εξοπλιστικες ανανεώσεις κάνει. Ήδη εξαρχής το Vitara είχε 2, 3 διαφορετικές προσόψεις ανάλογα με την έκδοση. -
Ο χρήστης thanosR έγραψε:
Ακριβώς όλα αυτά με προβληματίζουν και μένα.
Αν δεν τους βγαίνουν τα νούμερα στα έσοδα του κράτους πρώτα από όλα τα αυτοκίνητα χτυπάνε.
Αφού ακούστηκε ότι ακόμα και τα υβριδικά θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας.Έαν είναι τα στοιχεια όπως φαίνονται αξίζει να πάρεις το ρίσκο του diesel. Κατά μεγάλη πιθανότητα το φιρμάνι θα είναι εξαγοράσιμο και 1000 ευρω το χρόνο να ειναι πάλι συμφέρει καθώς θα έχεις πιο αυτοκίνητο με περισσότερες δυνατότητες.
Έαν πέσει όμως καθολικό φιρμάνι, θα έχουμε τρέλη απαξίωση της επένδυσης (θεωρώ πιθανότητα μικρότερη από 10%). -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Το 20% των χιλιομέτρων είναι εντός της Θεσσαλονίκης, τα υπόλοιπα είναι εθνική οδός.
Εισαι 100% οδηγός ντιζελ με αύτα τα km. Πρεπει ομως να αναλάβεις κ το ρίσκο μιας πιθανής απαγόρευσης κυκλοφοριας στη Θεσσαλονίκη. Αν σκοπεύεις να το κρατηςεις πολλα χρονια ειναι δύσκολη απόφαση..
Δυστυχως κ την πίτα ολόκληρη κ το σκύλο δεν γινεται...
Πράγματι το 20% είναι μη αμελητέο και έαν δεν έχεις δευτερο αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένας καλός λόγος να προτιμήσεις το υβριδικό.
Παρότι έχω βολευτεί πολύ με το diesel , ανησυχώ μήπως προκύψει κάποιο νεο φιρμάνι καθολικής απαγόρευσης στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονικης. Πόνταρω οτι θα είναι εξαγοράσιμο το φιρμάνι ,έαν δεν είναι όμως έχουμε θέμα.
Εξαγοράσιμο για την κυκλοφορία στο κέντρο το βλεπω δύσκολο.
Πιο πιθανό βρίσκω ενα σενάριο επιβολής ενος 'περιβαλλοντικού φόρου' σε μόνιμη βαση για να γεμίζουν τα ταμεία του κράτους σε συνδυασμό ισως με εφαρμογή του κλασικού δακτυλίου. Αλλα οτι και να λέμε εινσι εικασίες.
Το κακο ειναι οτι πέραν του κόστους και των δυσκολιών μετακίνησης θα απαξιωθούν εντελώς κ τα ντιζελ σε οτι αφορά την αξία μεταπώλησης.Παντως ενα αλλο ζήτημα για το φίλο ειναι και η οικονομία που θα εχει με το υβριδικό αν κινείται πολυ εκτος πόλης. Σε τέτοιες συνθήκες , δεν ξερω ποσο βοηθάει το υβριδικό συστημα, ειδικά αν θελεις να κινηθείς γρήγορα.
-
Vitara 4x4 βενζίνης από εμένα. Επιδόσεις, καλές εκτός δρόμου δυνατότητες, κανένα θέμα με απαγορεύσεις και αξιοπιστία. Για τα χιόνια όμως θα χρειαστείς ένα μεικτό λάστιχο. Η τετρακίνηση από μόνη της δεν μπορεί να κάνει κάτι αν το λάστιχο απλά δεν πιάνει κάτω. Και δεν είναι μόνο το να ξεκινάς αλλά το να φρενάρεις και να στρίβεις και εκεί δεν παίζει ρόλο η τετρακίνηση.
-
CHR κατανάλωση 6 lt/100km επί 1,45€ το λίτρο επί 300= 2.610€ το χρόνο (για 30.000 χλμ)
Vitara κατανάλωση 6 lt/100km επί 1,25€ το λίτρο (super diesel) επί 300= 2.250€ το χρόνο (για 30.000 χλμ)
Άρα μιλάμε για διαφορά 360€ πιο ακριβή η κατανάλωση του CHR, αν αφαιρέσουμε και τα τέλη κυκλοφορίας που έχει το Vitara 110€ μιλάμε για 250€ διαφορά ετησίως. Στη δεκαετία (να είμαστε καλά) βγαίνει 2500€ η διαφορά δηλαδή σχεδόν όση η διαφορά της αρχικής τιμής τους.
Αν δεν κάνω λάθος στη δεκαετία βγαίνει η μία η άλλη.
-
Δεν θα βλέπεις προφανώς τις εργοστασιακές καταναλώσεις, εκτός αν πηγαίνεις 'παναγίτσα' και πάλι θα είναι πάνω από τα επίσημα. Από εκεί και πέρα πρέπει να σταθμίσεις και άλλα πράγματα εκτός από τα οικονομικά. Να πας να τα οδηγήσεις για παράδειγμα, διότι το CVT του CHR δεν πολυπαλεύεται...
-
Στην εθνική είναι σίγουρο οτι το diesel καει λιγότερο από το υβριδικό. Στα 110-120 σίγουρα θα έχουν 1 lt διαφορά τουλάχιστον.
-
Οι καταναλώσεις είναι από ότι διαβάζω στα test drive των περιοδικών.
Γενικά οδηγώ 110-120 εκτός ειδικών περιπτώσεων.Εμένα πάλι το CVT μου άρεσε πολύ (οδηγώ αυτόματο τα τελευταία 15 χρόνια) και μου φάνηκε καλύτερο από το συμβατικό αυτόματο.
-
Τίποτα δε θα κάνουν. Άντε να βάλουν κανένα 50ρικο στα diesel παραπανω
Αν είναι να απαγορεύσουν τα euro6 diesel στην Αθήνα τα euro5 τι θα τα κανουν, θα κρεμάσουν τους οδηγούς στο κεντρο για παραδειγματισμο; Λεφτά θέλουν στα ταμεία όχι εκνευρισμένους ψηφοφόρους. Χέστησαν για την υγεία, μόνο αν γίνει κατι υποχρεωτικό απο την ΕΕ.
TOYOTA C-HR HYBRID vs VITARA 1,6D 4x4 Auto