-
Omg ... http://www.carscoops.com/2017/09/new-bm ... s.html?m=1
-
Omg ... http://www.carscoops.com/2017/09/new-bm ... s.html?m=1
-
Omg ...
http://www.carscoops.com/2017/09/new-bm ... s.html?m=1
-
Με πρώτη ματιά θυμίζει XC90...
-
Καθαρά θέμα χρόνου ήταν πότε θα παρουσιαστεί, αφού μιλάμε για την κατηγορία με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παγκοσμίως.
-
Ελπίζω να μικραίνουν λίγο τις γρίλιες, παραείναι μεγάλες.
-
Μπροστά είναι πολύ πολύ άσχημο. Σχεδόν δεν βλέπεται
Ίσως να το ξαναδουν στο παραγωγής...
Έτσι βέβαια μια χαρά για Ντουμπάι και Ρωσία! [emoji3] -
Ενα κακό αντίγραφο του Σουηδού φαίνεται
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Με τέτοια μάσκα το edsel μοιάζει κόσμημα μπροστά του.
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Ενα κακό αντίγραφο του Σουηδού φαίνεταιSent from my iPad using Tapatalk
Ο οποίος Σουηδος δεν είναι και το έργο τέχνης σε λαμαρινα. Περίπτερο με ρόδες τους βγήκε...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ενα κακό αντίγραφο του Σουηδού φαίνεται
Sent from my iPad using Tapatalk
Ο οποίος Σουηδος δεν είναι και το έργο τέχνης σε λαμαρινα. Περίπτερο με ρόδες τους βγήκε...
Εύστοχοι και οι δυο χαρακτηρισμοί !
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Κι ελεγα ρε γμτ τι ελειπε απο την αγορα,τι ελειπε!
-
Το οποίο xc90 πουλάει τον κώλο του...
-
Θεωρώ το Χ7 πιο μάτσο απο το κινεζικό.
Ανούσια και άβολη κατηγορία οχημάτων για Ελλάδα βέβαια, ακομα και να τα εχεις.... -
*Πρόκειται για το μεγαλύτερο - προς το παρόν - μέλος της οικογένειας X.Όπως και τα υπόλοιπα πολυτελή SUV της BMW, έτσι και η νέα Χ7 θα παράγεται επί αμερικανικού εδάφους στο εργοστάσιο των Βαυαρών στο Spartanburg της Ν. Καρολίνας, το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη μονάδα κατασκευής οχημάτων της BMW εκτός Γερμανίας. Παρά την πρόωρη αποκάλυψη του μοντέλου, η BMW X7 θα παρουσιαστεί επίσημα στα τέλη Νοεμβρίου στην Έκθεση του Λ. Άντζελες, με τη διάθεσή της στις κατά τόπους αγορές να ξεκινά τον Μάρτιο του 2019.
Σχεδιαστικά, πρωταγωνιστής της νέας πρότασης των Γερμανών που στοχεύει να αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Mercedes GLS είναι η θηριώδης μάσκα στο εμπρός μέρος, το στενόμακρα φώτα τεχνολογίας LED, το μεγάλο καπό, η μεγάλη έκταση των πλευρικών γυάλινων επιφανειών, καθώς και η πίσω πόρτα που χωρίζεται σε δύο τμήματα. Από πλευράς διαστάσεων, ξεχωρίζει το μήκος, που αγγίζει για την περίσταση τα 5.151 χλστ. (+230 χλστ. σε σχέση με την Χ5), την ώρα που το πλάτος και το ύψος διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 1.990 και 1.805 χλστ. Το δε μεταξόνιο είναι ανάλογο του μήκους της κατασκευής ξεπερνώντας οριακά τα 3,1 μ., επιλογή που δίνει τη δυνατότητα στους Γερμανούς να διαμορφώσουν ένα εσωτερικό με διάταξη με τρεις σειρές καθισμάτων.
Εδώ, πέραν του αριθμού των φιλοξενουμένων επιβατών (σ.σ.: υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας καθισμάτων με διάταξη 2+2+2), πρωταγωνιστές είναι ο ψηφιακός, αλά X5, πίνακας οργάνων και η δεύτερη οθόνη - επίσης με διαγώνιο 12,3 ιντσών - του συστήματος infotainment ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων της νέας BMW X7 περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ένα τετραζωνικό σύστημα κλιματισμού, μία ηλιοροφή αποτελούμενη από τρία τμήματα, ένα ηχοσύστημα 1.500 W με 20 ηχεία, καθώς και head-up display. Ο χώρος αποσκευών ποικίλει σε χωρητικότητα ανάλογα με τον αριθμό και θέση των καθισμάτων από 326 λίτρα (7 θέσεις) σε 750 λίτρα (5 ή 4 θέσεις) ή και 2.120 λίτρα (2 θέσεις). Στα συστήματα δε υποβοήθησης της οδήγησης περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα Traffic Jam Assistant, Lane Keeping Assistant, Steering Assistant, Lane Control Assistant και Automatic Speed Limit Assist.
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, πέρα από τις ενεργές αντιστρεπτικές (έξτρα εξοπλισμός), το Integral Active Steering (επίσης έξτρα) και την αερανάρτηση (στάνταρ), ξεχωρίζουν οι κινητήρες που συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στην xDrive40i συναντάμε τον 3λιτρο straight-six κινητήρα βενζίνης των Βαυαρών ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής και στην xDrive50i, η οποία δεν θα είναι διαθέσιμη για τους ευρωπαίους αγοραστές, τον V8 των 4,4 λίτρων της BMW, ο οποίος αποδίδει 462 ίππους και 650 Nm ροπής. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, οι xDrive30d και Μ50d, με την πρώτη να τροφοδοτείται από έναν 3λιτρο κινητήρα με απόδοση 265 ίππους και 620 Nm ροπής και τη δεύτερη από ένα επίσης 3λιτρο, αλλά με τέσσερα τούρμπο, μηχανικό σύνολο με μέγιστη ισχύ 400 ίππων και ροπή 760 Nm. Εκτός από το βασικό πακέτο, η νέα X7 θα διατίθεται με το M Sport καθώς και με το Off-Road, ενώ διαθέσιμοι είναι τροχοί με διάμετρο από 20 έως και 22 ίντσες.*
Πηγή
-
Το εξωτερικό design με τις 'σκληρές' γραμμές και τις τονισμένες ακμές δεν σας φέρνει κάτι από XC90;
-
Σαφώς, όπως και Range Rover. Ούτως ή άλλως αυτά θέλει να χτυπήσει οπότε αναγκαστικά πάει με τα ''νερά'' τους.
BMW X7