-
*Στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το νέο Subaru Impreza. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρίας, η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι κατά 70% που στιβαρή από την προηγούμενη ενώ μπορεί να απορροφήσει έως και 40% περισσότερες δυνάμεις κατά την διάρκεια μιας σύγκρουσης.
Η Subaru υποστηρίζει ότι έχει βελτιώσει σημαντικά την ανάρτηση και έχει κατεβάσει ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου (κάτι που χαρακτηρίζει γενικά τα Subaru).To νέο Impreza περιλαμβάνει το σύστημα EyeSight, το οποίο είναι μία “ομπρέλα” άλλων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως το Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking και Lane Departure μαζί με Lane Keep Assist λειτουργία ως στάνταρ.
Η γνωστή Symmetrical All-Wheel Drive τετρακίνηση της εταιρίας μαζί με τον επίπεδο κινητήρα εξακολουθούν να αποτελούν και στην περίπτωση του νέου μοντέλου τα βασικά του χαρακτηριστικά, όμως θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι την εμφάνισή του ώστε να γνωρίζουμε τα ακριβή του στοιχεία.
*
-
*Στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το νέο Subaru Impreza. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρίας, η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι κατά 70% που στιβαρή από την προηγούμενη ενώ μπορεί να απορροφήσει έως και 40% περισσότερες δυνάμεις κατά την διάρκεια μιας σύγκρουσης.
Η Subaru υποστηρίζει ότι έχει βελτιώσει σημαντικά την ανάρτηση και έχει κατεβάσει ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου (κάτι που χαρακτηρίζει γενικά τα Subaru).To νέο Impreza περιλαμβάνει το σύστημα EyeSight, το οποίο είναι μία “ομπρέλα” άλλων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως το Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking και Lane Departure μαζί με Lane Keep Assist λειτουργία ως στάνταρ.
Η γνωστή Symmetrical All-Wheel Drive τετρακίνηση της εταιρίας μαζί με τον επίπεδο κινητήρα εξακολουθούν να αποτελούν και στην περίπτωση του νέου μοντέλου τα βασικά του χαρακτηριστικά, όμως θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι την εμφάνισή του ώστε να γνωρίζουμε τα ακριβή του στοιχεία.
*
-
*Στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το νέο Subaru Impreza. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρίας, η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι κατά 70% που στιβαρή από την προηγούμενη ενώ μπορεί να απορροφήσει έως και 40% περισσότερες δυνάμεις κατά την διάρκεια μιας σύγκρουσης.
Η Subaru υποστηρίζει ότι έχει βελτιώσει σημαντικά την ανάρτηση και έχει κατεβάσει ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου (κάτι που χαρακτηρίζει γενικά τα Subaru).To νέο Impreza περιλαμβάνει το σύστημα EyeSight, το οποίο είναι μία “ομπρέλα” άλλων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως το Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking και Lane Departure μαζί με Lane Keep Assist λειτουργία ως στάνταρ.
Η γνωστή Symmetrical All-Wheel Drive τετρακίνηση της εταιρίας μαζί με τον επίπεδο κινητήρα εξακολουθούν να αποτελούν και στην περίπτωση του νέου μοντέλου τα βασικά του χαρακτηριστικά, όμως θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι την εμφάνισή του ώστε να γνωρίζουμε τα ακριβή του στοιχεία.
*
-
Έχω έρωτα με το impreza τέτοιον που κάποια στιγμή δεν βλέπω να 'γλιτώνω' να πέσω 'θύμα' της μετά από τη γνωριμία μου με το 'αγρίμι' με τα 370 άλογα του αδερφού μου
Η εμφάνιση ποτέ δεν αποτελούσε ατού της εταιρίας, αλλά όσο περνάνε τα χρόνια τόσο πιο 'άχρωμα' και 'αδιάφορα' μου μοιάζουν τα μοντέλα...σαν να προσπαθούν να μιμηθούν με τρόπο ανέμπνευστο άλλα μοντέλα...Ελπίζω το dna της εταιρίας σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά να έχει παραμείνει...
Ας ξαναρίξω μια ματιά σε αυτά τα βιντεάκια μέχρι τότε:
https://www.youtube.com/watch?v=0wKC3VuwyQE
Youtube Video -
Α ρε καρακατακαψουρα
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Πόσο κόσμο βλέπω ακόμα με μπλε καπελάκια ή μπλούζες Subaru και αναπολώ τα εφηβικά μου χρόνια που περιμέναμε να βγουν τα τεύχη των περιοδικών και να δούμε δοκιμές ή συγκριτικό του με Evo ή με M3 ή με κάποιο άλλο θεριό!
-
Επίσημη παρουσίαση του κοριτσιού στη Φρανκφούρτη!
-
Μπροστά μοιάζει λίγο με Volvo! Γενικά όμως, είναι ολίγον άχρωμο και προς το άσχημο πίσω...ελπίζω να είναι Subaru σε όλα τα άλλα του!!
-
Μπροστά οπελ άστρα με λίγο από βολβο.
Πίσω λίγο από φοκους λίγο από αλμερα 1997. -
Αυτο το κοπιαραν κινεζοι στανταρ,λεμε για τους γερμανους καμια φορα ποσο βαρετοι και copy paste γινονται(αυτοι αντιγραφουν τους εαυτους τους εστω οχι αλλους),αλλα οι γιαπωνεζοι εχουν φτασει σε αλλο επιπεδο.
To σχημα του ειναι σαν station wagon.
-
Για τα μηχανικά του, τι ξέρουμε;;;
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Πραγματικά θα με ενδιεφεραν ... αν ήξερα ότι τα πουλάνε χωρίς αυτή την χάλια εξωτερική λαμαρινοκατασκευή.
Καταθλιπτικη η εμφάνιση του... -
Κάποτε το λογότυπο impreza υπήρχε πάνω σε αυτά...
-
Τώρα ξεχώρισαν τα WRX σαν μοντέλο, που είναι πολύ αξιόλογο.
Το νέο impreza, σαν μικρότερο levorg είναι (αν μείνουμε μέσα στην εταιρία, γιατί αν βγούμε έξω θα βρούμε τα πάντα όλα και τα κοάλα μαζί ).
Αυτό που διάβασα http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/iaa-2017-subaru-impreza-16-photos δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάντως. -
Ποιο αδιαφορο δε γινεται!
-
Τα νέα Subaru Impreza και XV βασίζονται πάνω στην καινούργια πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία τους προσφέρει αυξημένα επίπεδα ακαμψίας, ενισχύοντας την παρεχόμενη ασφάλεια. Παράλληλα, είναι εφοδιασμένα –στάνταρ– με το σύστημα EyeSight 3ης γενιάς, το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Στους κινητήρες, πολύ ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1.600άρης boxer 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 114 ίππων ισχύος και 150 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT, αλλά και με τετρακίνηση. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκουμε τον 2λιτρο boxer κινητήρα βενζίνης με 156 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται επίσης στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.
Οι τιμές των νέων μοντέλων της Subaru είναι:
Impreza 1.6i ES Pure: 22.700 ευρώ
Impreza 1.6i-S ES Style: 26.700 ευρώ
Impreza 1.6i-S ES Style Navi: 28.635 ευρώ
Impreza 2.0i-S ES Premium: 35.500 ευρώXV 1.6i ES Pure: 25.980 ευρώ
XV 1.6i-S ES Style: 28.635 ευρώ
XV 1.6i-S ES Style Navi: 31.980 ευρώ
XV 1.6i-S ES Premium: 34.980 ευρώ
XV 2.0-S ES Style Navi: 32.675 ευρώ
XV 2.0-S ES Premium: 36.200 ευρώΟι πωλήσεις των νέων Subaru Impreza και XV θα ξεκινήσουν στη χώρα μας μέσα στο 2018.*
-
Πότε επιτέλους θα βάλουν - στα κατά τα άλλα εξαιρετικά αυτοκίνητα τους - κινητήρες σύγχρονους (βλ. Turbo) με αξιόλογη απόδοση και οικονομία?
Πιστεύω ότι το Forester με κινητήρα τον 1.6 Turbo αντί για τον 2λιτρο, με την τιμή που έχει θα πούλαγε πολύ περισσότερο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πότε επιτέλους θα βάλουν - στα κατά τα άλλα εξαιρετικά αυτοκίνητα τους - κινητήρες σύγχρονους (βλ. Turbo) με αξιόλογη απόδοση και οικονομία?Πιστεύω ότι το Forester με κινητήρα τον 1.6 Turbo αντί για τον 2λιτρο, με την τιμή που έχει θα πούλαγε πολύ περισσότερο.
+1
-
Δυστυχώς δεν είναι στα πλάνα τους και δεν τους ενδιαφέρει γιατί πολύ απλά η μεγαλύτερη αγορά τους είναι η αμερικάνικη.
-
Επί ελληνικού εδάφους και σε μικτή διαδρομή εντυπώσεις από την οδήγηση των νέων Impreza και XV που διαθέτει στην αγορά η εισαγωγική της Subaru στην Ελλάδα, Πλειάδες Motors.
Και εδώ .
Νέο Subaru Impreza