-
Καλησπέρα σας, εχώ ενα ford focus 1.6 Diesel του 08-10. και ακούω εδώ και μια βδομάδα η τουρμπίνα να κανει σαν σειρήνα και όταν ανεβάζει αλλα ιδιαίτερα οταν αφήνω το γκαζι πιο έντονα. μου έχει βγάλει και 2 βλάβες αλλά χωρίς τσεκ να ανάψει ή να με βάλει σε ασφαλή λειτουργία. Η μία είναι P0490 όπου εχει σχέση με την ΕGR και την ΜΑΡ ( γενικά με ανακύκλωση καυσαερίων. Και η άλλη P0238 που έχει σχέση με το το τούρμπο(Powertrain- Turbo Βoost sensor'A' circuit High). Το έχω παει συνεργείο και μου είπαν ότι κατά μεγάλη πιθανότητα ειναι ο ΜΑΡ( αισθητήρας απόλυτης πίεσης ).. Σαν συμπεριφορά είναι ότι ακούγεται περίεργος ήχος απο την τουρμπίνα και σταματημένος όταν πατάω γκάζι αλλά και στο δρόμο, το άλλο είναι ότι εδώ και 1 μήνα το βλέπω ότι μετά τις 3000 σαλ. δεν ανεβάζει στροφές και αργεί να φορτώσει σε κάθε ταχύτητα πχ. στις 4000 σαλ. με 3η πρίν έπιανε 120 χλμ/ω και τώρα στα 110 με τις ίδιες στροφές και ταχύτητα. Βέβαια για να πιάσει πλέον 4000 μου βγάζει την πίστη. Προχθές ο μάστορας έβαλε πάνω μια άλλη ΜΑΡ αλλά ήταν ιμιτανσιόν και μία δούλευε κ μία έμπαινε σε ασφαλή λειτουργία στις δοκιμές. Με αυτό θα μου βρεί γνήσια. Αυτό που με προβληματίζει όμως ειναι η τουρμπίνα γιατι την είχα αλλάξει πρίν 13 μήνες με καινούρια.
-
Καλησπέρα σας, εχώ ενα ford focus 1.6 Diesel του 08-10. και ακούω εδώ και μια βδομάδα η τουρμπίνα να κανει σαν σειρήνα και όταν ανεβάζει αλλα ιδιαίτερα οταν αφήνω το γκαζι πιο έντονα. μου έχει βγάλει και 2 βλάβες αλλά χωρίς τσεκ να ανάψει ή να με βάλει σε ασφαλή λειτουργία. Η μία είναι P0490 όπου εχει σχέση με την ΕGR και την ΜΑΡ ( γενικά με ανακύκλωση καυσαερίων. Και η άλλη P0238 που έχει σχέση με το το τούρμπο(Powertrain- Turbo Βoost sensor'A' circuit High). Το έχω παει συνεργείο και μου είπαν ότι κατά μεγάλη πιθανότητα ειναι ο ΜΑΡ( αισθητήρας απόλυτης πίεσης ).. Σαν συμπεριφορά είναι ότι ακούγεται περίεργος ήχος απο την τουρμπίνα και σταματημένος όταν πατάω γκάζι αλλά και στο δρόμο, το άλλο είναι ότι εδώ και 1 μήνα το βλέπω ότι μετά τις 3000 σαλ. δεν ανεβάζει στροφές και αργεί να φορτώσει σε κάθε ταχύτητα πχ. στις 4000 σαλ. με 3η πρίν έπιανε 120 χλμ/ω και τώρα στα 110 με τις ίδιες στροφές και ταχύτητα. Βέβαια για να πιάσει πλέον 4000 μου βγάζει την πίστη. Προχθές ο μάστορας έβαλε πάνω μια άλλη ΜΑΡ αλλά ήταν ιμιτανσιόν και μία δούλευε κ μία έμπαινε σε ασφαλή λειτουργία στις δοκιμές. Με αυτό θα μου βρεί γνήσια. Αυτό που με προβληματίζει όμως ειναι η τουρμπίνα γιατι την είχα αλλάξει πρίν 13 μήνες με καινούρια.
-
Καλησπέρα σας, εχώ ενα ford focus 1.6 Diesel του 08-10. και ακούω εδώ και μια βδομάδα η τουρμπίνα να κανει σαν σειρήνα και όταν ανεβάζει αλλα ιδιαίτερα οταν αφήνω το γκαζι πιο έντονα. μου έχει βγάλει και 2 βλάβες αλλά χωρίς τσεκ να ανάψει ή να με βάλει σε ασφαλή λειτουργία. Η μία είναι P0490 όπου εχει σχέση με την ΕGR και την ΜΑΡ ( γενικά με ανακύκλωση καυσαερίων. Και η άλλη P0238 που έχει σχέση με το το τούρμπο(Powertrain- Turbo Βoost sensor'A' circuit High). Το έχω παει συνεργείο και μου είπαν ότι κατά μεγάλη πιθανότητα ειναι ο ΜΑΡ( αισθητήρας απόλυτης πίεσης ).. Σαν συμπεριφορά είναι ότι ακούγεται περίεργος ήχος απο την τουρμπίνα και σταματημένος όταν πατάω γκάζι αλλά και στο δρόμο, το άλλο είναι ότι εδώ και 1 μήνα το βλέπω ότι μετά τις 3000 σαλ. δεν ανεβάζει στροφές και αργεί να φορτώσει σε κάθε ταχύτητα πχ. στις 4000 σαλ. με 3η πρίν έπιανε 120 χλμ/ω και τώρα στα 110 με τις ίδιες στροφές και ταχύτητα. Βέβαια για να πιάσει πλέον 4000 μου βγάζει την πίστη. Προχθές ο μάστορας έβαλε πάνω μια άλλη ΜΑΡ αλλά ήταν ιμιτανσιόν και μία δούλευε κ μία έμπαινε σε ασφαλή λειτουργία στις δοκιμές. Με αυτό θα μου βρεί γνήσια. Αυτό που με προβληματίζει όμως ειναι η τουρμπίνα γιατι την είχα αλλάξει πρίν 13 μήνες με καινούρια.
-
Αυτό που λες ότι σε κόβει στις 3000σαλ, είναι λόγω της βλάβης που μετράει ο εγκέφαλος, γιατί βάζει τον κινητήρα σε safe mode. Αν την σβήσεις προσωρινά μπορεί να σου δουλεύει σωστά μέχρι να ξανά εμφανιστεί το σφάλμα. Τώρα αν είναι το τούρμπο, εφόσον όπως λες το είχες αλλάξει πριν 13 μήνες με καινούριο φαντάζομαι ότι είναι μέσα στην εγγύηση βάσει Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Οπότε θα το δείτε κι αυτό. Γενικά πάντως αισθητήρες καλό είναι να μην βάλεις imitation... Να ήταν κάποιο άλλο εξάρτημα ή αναλώσιμο να σου έλεγα ναι αλλά σε τέτοιους αισθητήρες προτίμησε γνήσια ανταλλακτικά καλύτερα. Ποιο πολύ για πρόβλημα του τούρμπο μου κάνει εμένα πάντως από την περιγραφή που δίνεις...
-
Ή ο map λοιπόν έχει θέμα ή ο άλλος αισθητήρας πίεσης του τούρμπο. Κάποιο πρόβλημα με την καλωδίωση... Τσεκάρετε τα φις να δείτε αν είναι ΟΚ τα μεταλλικά δοντάκια μέσα. Είχε τύχει σε πελάτη του μηχανικού μου παρόμοιο πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και τελικά ανακάλυψε ότι είχε σχεδόν βγει ένα μεταλλικό δοντάκι από το φις και άλλοτε έκανε επαφή και άλλοτε όχι... Το διόρθωσε και όλα ΟΚ. Δες μήπως είναι κάτι παρόμοιο και σε εσένα...
-
Το πήγα σε τουρμπινά το αμάξι και μόλις το άκουσε μου είπε ότι βρίσκει η φτερωτή, το ανοίξαμε και από τη μεριά που ενώνεται με το φίλτρο αέρα ήταν η φτερωτή φαγωμένη και ο άξονας έπαιζε.. από την άλλη μεριά η φτερωτή ήταν σε πολύ καλή κατάσταση..( η προηγούμενη τουρμπίνα είχε το αντίθετο) κάτι μου είπαν για την αντλία λαδιού ότι θα φταίει και θα καθαρίσουν το κάρτερ για να αποκλείσουν τυχόν μελλοντικές παρόμοιες βλάβες σε μικρό χρόνο, γιατί είναι ασύμφορο να αλλάζω τουρμπίνα κάθε 20χιλιαδες χλμ...έχει πάει για επισκευή.. όσο για το άλλο θέμα με τον ΜΑΡ θα το δούν. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!!!
-
Σημείωση: όταν με βάζει σε ασφαλή λειτουργία δεν πάει πάνω από 3000σαλ. Αυτό που μου έκανε χωρίς safe mode kai chek ήταν να αργεί πολύ μετά τις 3000σαλ.. βέβαια μπορεί να ήταν θέμα τουρμπινάς αλλά μου έβγαζε και αυτό με τα καυσαέρια..
-
Τελικά εκτός από το turbo που έγινε ανακατασκευή το καλοκαίρι του 2017.. Οκτώβρης του 2017 έγινε ξανά ανακατασκευή και πάλι τώρα Μάιος του 2018 πάμε για την 3η ανακατασκευή.. ο μάστορας μου λέει και επιμένει ότι το σκίζω εγώ και το ζοριζω.. όπως μου λέγανε και όλοι όσοι πήγαινα παλιά σε άλλα συνεργεία και ακόμα και αντιπροσωπείες ford.. γενικά το αμάξι δεν βγάζει άλλη ζημιά παρά μόνο το turbo του αλλά κάθε χρόνο 1500€ τουλάχιστον για ανακατασκευές είναι ασύμφορο. Και τώρα πια δεν το ζοριζω καθόλου, προσεκτικός σε όλα του από αέρα μέχρι λάδια φίλτρα όλα, προθέρμανση, πετρέλαιο το πληρώνω 1.40 το λίτρο πάντα ενισχυμένο. Αλλά... Τα ίδια και τα ίδια. Δηλαδή πρέπει να μην κάνω ούτε ούτε προσπερασματα.., ούτε κατεβάσματα..,με το παραμικρό ακούω την τουρμπίνα σαν ασθενοφόρο σε δράση.. μια ο άξονας την άλλη η φτερωτή. Έτσι με 1000σαλ αλλαγή να δουλεύει μόνιμα ατμόσφαιρα
-
Σου φαίνεται λογικό να έχεις κάνει 3ς 'ανακατασκευές' μέσα σε έναν χρόνο;
-
Ο χρήστης asteriospafilis έγραψε:
Τελικά εκτός από το turbo που έγινε ανακατασκευή το καλοκαίρι του 2017.. Οκτώβρης του 2017 έγινε ξανά ανακατασκευή και πάλι τώρα Μάιος του 2018 πάμε για την 3η ανακατασκευή...Κάποιος δεν κάνει κάτι καλά....και δεν νομίζω να είσαι εσύ αυτός
-
Συνήθως στα μικρά τούρμπο δεν γίνεται επισκευή, δεν λύνονται, πιθανόν αντί ανακατασκευής που λές να μπαίνει πάνω μεταχειρισμένη με πολλά χιλιόμετρα. Θα πρότεινα καινούργιο τούρμπο και πολύ καλό έλεγχο ή και αλλαγή στο σωλήνα λαδιού. Άλλος λόγος για τόσο συχνές ζημιές στο τούρμπο δεν υπάρχει.
-
Το πιθανότερο είναι ότι στην ανακατασκευή δεν μπαίνουν τα original ανταλλακτικά αλλά μπαίνουν Κινέζικα ανταλλακτικά που είναι σκουπίδια. Οι καινούργιες επώνυμες original aftermarket έχουν τα μισά λεφτά μιας ανακατασκευής, αυτό το 1500€ είναι παράλογο, είναι ληστρικό, άλλαξε μηχανικό να δείς την υγεία σου.
-
Απ' όσα μου λένε ως τώρα αλλά και που βλέπω εγώ αλλάζουν τα μέσα της τουρμπίνας (άξονα, μεταβλητά,κτλπ.) σε κάθε ανακατασκευή τώρα αν αυτά είναι κινέζικα κι εγώ για κάθε ανακατασκευή πληρώνω 400€ το λιγότερο εκτός εργασίας και καθαρισμό Κάρτερ. Σύνολο 500+ τότε τι να πω.. και σε ειδικούς είχα πάει για diesel και σε αντιπροσωπεία ford και τώρα σε έμπιστο άτομο-μηχανικό που έχει RS από παιδί φτιάχνει transit diesel κάθε μέρα και σηκώνει τα χέρια ψηλά. Αυτό θέλει μάλλον το μοτέρ άνοιγμα όλο λύσιμο και μέσα σφυρήλατα και μια τουρμπίνα από extreme tuners by Spiros
-
Bρήκανε γεμάτη τσέπη και σε γλεντάνε παλικάρι.
-
Εμένα πάλι μου ακούγεται σαν.
- Αυτός που κάνει την ανακατασκευή να μην την κάνει σωστά.
- Η ανακατασκευή είναι σωστή αλλά κάποιο άλλο πρόβλημα χαλάει την τουρμπίνα. (ελλιπής λίπανση κατά τη λειτουργία, λάθος ρύθμιση πίεσης)
-
το φορντάκι έχει μπουκώσει απ΄τη λαδίλα, ένας τρόπος υπάρχει, το αναγκάζεις να στάξει λάδι για να δεις ποιο σωληνάκι έχει φρακάρει.Αφαιρείς προφυλακτήρα, φανάρια και ό,τι άλλο εμποδίζει μπροστά, το βάζεις στο αναβατόριο, του δίνεις κλίση και τσεκάρεις. Μέχρι τότε, κάθε φορά που μπουκώνει, θα το κοιτάνε όλοι σαν χάνοι και το αμαξάκι θα γελάει μαζί τους.
-
Απ' ότι βλέπω λάδι πάει στην τουρμπίνα και μάλιστα έχει περάσει και στο ιντερκούλερ. Ο άξονας για άλλη μια φορά είχε πρόβλημα και η φτερωτή από την μεριά των καυσαερίων είχε φαγωθεί αρκετά. Αλλά έμαθα κάτι σημαντικό.. ότι η τουρμπίνα που είχα αλλάξει την πρώτη φορά ήταν από ανακατασκευή της ford και φυσικά ούτε η ford ούτε η Garrett δίνει εγγύηση ούτε μια μέρα. Οπότε τι ψάχνεις.. το μόνο που μου λένε είναι ότι το αμάξι αυτό είναι για οικογένεια να πας το ταξιδακι σου και να μην του ρουφάς το αίμα.. οκ απλά από την τελευταία ανακατασκευή 3 ταξίδια πήγα και στα 3 με λαμπάκι μηχανής και safemode μεχρι 3.000 Σαλ. Και το γνωστό πρόβλημα.. σφάλμα P0234.. turbo overboost condition και σωληνάκια υποπίεσης έχουν ελεγχθεί και Κάρτερ καθαριστικε και η παροχή λαδιού καινούργια, λάδι Α5/Β5 5W30 full συνθετικό castrol.
-
Γουστάρω αυτά τα σχόλια από τα συνεργεία και τους γνώστες ότι το αμάξι είναι για οικογένεια και ταξίδια και μπλα μπλα μπλα και δεν έχει σχεδιαστεί για να του ρουφάς το αίμα, μιας και δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να βρουν το πρόβλημα...
Εδώ πέρα δεν είχε γράψει κάποιος παλιότερα ότι είχε και αυτός πρόβλημα με ford και diesel και κάτι με το turbo , αλλά δεν θυμάμαι τι ήταν η λύση.
-
Απο αυτά που γράφεις, είσαι για καινούργιο τούρμπο (ολοκαίνουργιο όμως, ε;), καθαρισμό όλες οι σωληνώσεις και το ιντερκούλερ, καί έφυγες. Τουλάχιστον η τελαυταία 'επισκευή' που έκανες ήταν μάπα, αν και πιστεύω ότι όλες είχαν 'πρόβλημα'.
Diesel-Turbo