Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 85
    • 86
    • 57 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    1716
    65255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim @realzeus last edited by

      @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

      Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

      Δεν είναι προνόμιο κάποιων τα dct σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν με ελάχιστες εξαιρέσεις.

      Η Toyota με τις περίεργες φαινομενικά στρατηγικές στα προϊόντα της έχει αποφύγει διάφορες τεχνολογίες που άλλοι έχουν υιοθετήσει με άνεση. Μεταξύ αυτών είναι και τα διπλοσυμπλεκτα, και τελευταία και άλλοι κατασκευαστές τους γυρίζουν την πλάτη αντικαθιστώντας τα με tq ακόμα και σε σπορ εφαρμογές.

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus @ataim last edited by realzeus

        @ataim said in Toyota C-HR 2016:

        @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

        Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

        Δεν είναι προνόμιο κάποιων τα dct σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν με ελάχιστες εξαιρέσεις.

        Η Toyota με τις περίεργες φαινομενικά στρατηγικές στα προϊόντα της έχει αποφύγει διάφορες τεχνολογίες που άλλοι έχουν υιοθετήσει με άνεση. Μεταξύ αυτών είναι και τα διπλοσυμπλεκτα, και τελευταία και άλλοι κατασκευαστές τους γυρίζουν την πλάτη αντικαθιστώντας τα με tq ακόμα και σε σπορ εφαρμογές.

        Κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν γυρίζει την πλάτη στα διπλοσύμπλεκτα. Σοβαρός κατασκευαστής είναι αυτός που βγάζει σπορ αυτοκίνητα, όχι η Τογιότα...

        G ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • G
          georpapa @realzeus last edited by

          @realzeus said in Toyota C-HR 2016:

          @ataim said in Toyota C-HR 2016:

          @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

          Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

          Δεν είναι προνόμιο κάποιων τα dct σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν με ελάχιστες εξαιρέσεις.

          Η Toyota με τις περίεργες φαινομενικά στρατηγικές στα προϊόντα της έχει αποφύγει διάφορες τεχνολογίες που άλλοι έχουν υιοθετήσει με άνεση. Μεταξύ αυτών είναι και τα διπλοσυμπλεκτα, και τελευταία και άλλοι κατασκευαστές τους γυρίζουν την πλάτη αντικαθιστώντας τα με tq ακόμα και σε σπορ εφαρμογές.

          Κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν γυρίζεις την πλάτης στα διπλοσύμπλεκτα. Σοβαρός κατασκευαστής είναι αυτός που βγάζει σπορ αυτοκίνητα, όχι η Τογιότα...

          Αν και δε μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις, αυτό το η Τογιότα δεν είναι σοβαρός κατασκευαστής έβγαλε μάτι χαχαχ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ataim
            ataim @realzeus last edited by ataim

            @realzeus said in Toyota C-HR 2016:

            @ataim said in Toyota C-HR 2016:

            @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

            Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

            Δεν είναι προνόμιο κάποιων τα dct σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν με ελάχιστες εξαιρέσεις.

            Η Toyota με τις περίεργες φαινομενικά στρατηγικές στα προϊόντα της έχει αποφύγει διάφορες τεχνολογίες που άλλοι έχουν υιοθετήσει με άνεση. Μεταξύ αυτών είναι και τα διπλοσυμπλεκτα, και τελευταία και άλλοι κατασκευαστές τους γυρίζουν την πλάτη αντικαθιστώντας τα με tq ακόμα και σε σπορ εφαρμογές.

            Κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν γυρίζεις την πλάτης στα διπλοσύμπλεκτα. Σοβαρός κατασκευαστής είναι αυτός που βγάζει σπορ αυτοκίνητα, όχι η Τογιότα...

            Και εμένα δεν μου αρέσει που δεν έχουν (αρκετά;) σπορ αυτοκίνητα η Toyota αλλά και άλλοι "εμπορικοί" κατασκευαστές, στο θέμα των dct όμως είσαι λάθος, είναι ένα είδος τεχνολογίας και τίποτα παραπάνω. Για ρώτα οποιονδήποτε biker θέλει dct ή sequential στο cbr του;

            Επιπλέον παραθέτω σπορ εφαρμογές με διάφορους τύπους μετάδοσης, Regera/Gemera single ratio hybrid, LFA/Aventador automated, BMW M3/AR Giulia/GT86 torque convertor, Lotus Evora/Pagani C10 manual, Civic Type R/Yaris GR manual.

            ataim realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim @ataim last edited by

              This post is deleted!
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits last edited by piliourits

                Αυτές τις συζητήσεις, για το ποιά τεχνολογία τακούνια περπατάει καλύτερα η Ναόμι Κάμπελ και ποια τεχνολογία σουτιέν στηρίζουν καλύτερα τη Ζιζελ, για να αποφασίσουμε αν αυτά του Λιντλ τις Πέμπτης κάνουν για τη γυναίκα μας (και τη πεθερά μας), πολύ τις γουστάρω...

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • fanis75
                  fanis75 moderator @realzeus last edited by

                  @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

                  Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

                  3 στις 5 ανήκουν στο κατάπτυστο γκρουπ τι περιμένεις? Οι άλλες 2 αναγκαστικά ακολούθησαν.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus @ataim last edited by

                    @ataim said in Toyota C-HR 2016:

                    @realzeus said in Toyota C-HR 2016:

                    @ataim said in Toyota C-HR 2016:

                    @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

                    Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

                    Δεν είναι προνόμιο κάποιων τα dct σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν με ελάχιστες εξαιρέσεις.

                    Η Toyota με τις περίεργες φαινομενικά στρατηγικές στα προϊόντα της έχει αποφύγει διάφορες τεχνολογίες που άλλοι έχουν υιοθετήσει με άνεση. Μεταξύ αυτών είναι και τα διπλοσυμπλεκτα, και τελευταία και άλλοι κατασκευαστές τους γυρίζουν την πλάτη αντικαθιστώντας τα με tq ακόμα και σε σπορ εφαρμογές.

                    Κανείς σοβαρός κατασκευαστής δεν γυρίζεις την πλάτης στα διπλοσύμπλεκτα. Σοβαρός κατασκευαστής είναι αυτός που βγάζει σπορ αυτοκίνητα, όχι η Τογιότα...

                    Και εμένα δεν μου αρέσει που δεν έχουν (αρκετά;) σπορ αυτοκίνητα η Toyota αλλά και άλλοι "εμπορικοί" κατασκευαστές, στο θέμα των dct όμως είσαι λάθος, είναι ένα είδος τεχνολογίας και τίποτα παραπάνω. Για ρώτα οποιονδήποτε biker θέλει dct ή sequential στο cbr του;

                    Επιπλέον παραθέτω σπορ εφαρμογές με διάφορους τύπους μετάδοσης, Regera/Gemera single ratio hybrid, LFA/Aventador automated, BMW M3/AR Giulia/GT86 torque convertor, Lotus Evora/Pagani C10 manual, Civic Type R/Yaris GR manual.

                    Και τα μονοσύμπλεκτα είναι πολυ καλά σε σπορ κατασκευές, απλά ακόμα πιο απότομα. Manual σε αυτοκίνητο μεγάλης ισχύος είναι απλά λάθος, γιατί είναι ο αδύναμος κρίκος. Χαλάει τις επιδόσεις και το ζύγισμα, μέχρι να αλλάξει η σχέση. Τα σειριακά επίσης δεν κάνουν για αυτοκίνητα δρόμου. Μόνο το 500 Abarth πρέπει να έχει τέτοιο και απορώ πως τους ήρθε...

                    @fanis75 said in Toyota C-HR 2016:

                    @realzeus said in [Toyota C-HR 2016]

                    Ναι ρε, τι να ξέρουν Ferrari, McLaren, Lamborghini, Bugatti, Bentley κλπ; Άσχετοι, πουθενάδες... Ε Φανούκο;

                    3 στις 5 ανήκουν στο κατάπτυστο γκρουπ τι περιμένεις? Οι άλλες 2 αναγκαστικά ακολούθησαν.

                    Όχι αναγκαστικά. Από επιλογή, γιατί προσφέρουν εξαιρετική ταχύτητα, αμεσότητα και δεν είναι και κουρσούμια.

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antoniokon @realzeus last edited by

                      @realzeus said in Toyota C-HR 2016:

                      κουρσούμια.

                      Επειδή είμαι σίγουρος ότι λίγοι καταλαβαίνουν τι σημαίνει κουρσούμι, παραθέτω επεξήγηση...

                      Κουρσούμια λέγονται, μεταξύ άλλων, οι μπίλιες των ρουλεμάν, τα σκάγια για τις σφεντόνες και οι μεταλλικές γκαζές. Έχουν και μια εφαρμογή στους ναργιλέδες.

                      Μεταφορικά, κουρσούμι είναι κάτι βαρύ, συμπαγές, δυσκίνητο, ακόμη και δύσπεπτο. Μπορεί να σημαίνει και κάποιον χαζό, που δεν παίρνει πολλές στροφές.

                      Ομολογώ ότι πρώτη φορά ακούω αυτήν τη λέξη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Στην Β. Ελλάδα την λέμε συχνά, οπότε θεώρησα ότι θα ήταν κατανοητή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Η Bentley πάντως ανήκει στην BMW. DCT επίσης έχουν κάτι άσχετα αμάξια σαν το Ford GT, Nissan GTR, Corvette C8 κ.τ.λ.

                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Στο VAG ανήκει η Bentley. Η Rolls Royce ανήκει στην BMW.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t last edited by

                              Ναι, σωστά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim @super-t last edited by ataim

                                @super-t said in Toyota C-HR 2016:

                                Η Bentley πάντως ανήκει στην BMW. DCT επίσης έχουν κάτι άσχετα αμάξια σαν το Ford GT, Nissan GTR, Corvette C8 κ.τ.λ.

                                Κάτσε να μετρήσουμε,
                                Borgwarner
                                VW, dq+dl (trans/long) 6/7αρι wet/dry, GTR 6αρι
                                ZF
                                Porsche 7αρι
                                Getrag
                                Mitsubishi 6αρι, BMW 7αρι, Ford 6/7αρι wet/dry
                                Renault 7αρι, Mercedes 7αρι, Ferrari 7/8αρι
                                Hyundai
                                Hyundai 6/7/8αρι wet/dry
                                Honda
                                Honda motorcycles 6αρι, Acura 8αρι με tc, NSX 9αρι
                                Luk
                                Honda hybrids 7αρι
                                Graziano
                                McLaren 7αρι
                                Tremec
                                Corvette 8αρι
                                Ricardo
                                Bugatti 7αρι

                                Ότι ξέχασα μου λέτε, δεν είναι πολλά, αν κόψεις τα variants, γύρω στα 12.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • cmax75
                                  cmax75 last edited by

                                  Για τα τύπου dsg δεν καίγομαι ιδιαίτερα, αν είναι άμεσα ή όχι, πολιτισμένα στην πόλη ή όχι, διότι τα αρκετά περιστατικά αναξιοπιστίας που έχω ακούσει μου αρκούν να τα κατατάξω.
                                  Αν και δεν υπήρξα ποτέ φαν της τογιότα μου φαίνεται πάντως ως ο σοβαρότερος κατασκευαστής αυτήν την στιγμή και εξηγούμαι:
                                  Αφήνω τα προφανή, ότι προσφέρει υβριδική τεχνολογία ουσιαστικά δωρεάν, ότι φτιάχνει από yaris για την πόλη μέχρι land cruiser για την έρημο, και από hi lux για τον αγρότη μέχρι lexus Lfa...
                                  Δεν είμαι σαουδάραβας πετρελαιάς ή ρώσος ολιγάρχης για να με ενδιαφέρουν άμεσα οι ferrari, mclaren και pagani αυτού του κόσμου, με τα θαυμάσια, πράγματι, hypercar τους, εκτός από το φιλολογικό θαυμασμό και το μεράκι που έχουμε όλοι με το αντικείμενο.
                                  Ας υποθέσουμε όμως ότι πάνε καλά οι δουλειές και θέλω να κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα οδηγικό διαμάντι, ένα πραγματικά σπορ και όχι σπορτίφ αυτοκίνητο, με γύρω στα 40-50 χιλ.
                                  Σε μεταχειρισμένο μπορείς να δεις και κάποια porsche.
                                  Σε καινούργιο;
                                  Τότε προσωπικά καταλήγω σε yaris gr, ή gr86 καθώς δε θεωρώ πως έχει κάποιος άλλος κάτι καλύτερο.
                                  Ναι, υπάρχουν τα focus st, civic type r, κάποιες bmw σειράς 2 που που θα μπορούσαν να μπουν στη συζήτηση καθότι εξαιρετικά αυτοκίνητα. Επίσης, τα ακριβότερα s3, golf r, amg που είναι πιο γρήγορα κι από βλεφάρισμα.
                                  Αλλά mini rallye-cars όπως το yaris και τέλεια στημένες ντριφτομηχανές όπως τα gt-gr 86 δεν είναι.
                                  Και σε καιρούς που οι κατασκευαστές, ακόμη και οι τιτανοτεράστιοι... εφαρμόζουν αυστηρά το δόγμα: ό,τι δεν πουλάει-πεθαίνει, είναι μια ευχάριστη έκπληξη που οι άνθρωποι οι οποίοι μας προσέφεραν γενιές και γενιές βαρετών και άθλιων corolla, πάτησαν το reset και μας έστειλαν αδιάβαστους.
                                  Κι ας μην προτιμούν τα dsg κιβώτια... 🙂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Αν είναι να πάρεις gr86 πάρε σύντομα γιατί από το 2024 σταματά να έρχεται Ευρώπη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      @cmax75 said in Toyota C-HR 2016:

                                      Για τα τύπου dsg δεν καίγομαι ιδιαίτερα, αν είναι άμεσα ή όχι, πολιτισμένα στην πόλη ή όχι, διότι τα αρκετά περιστατικά αναξιοπιστίας που έχω ακούσει μου αρκούν να τα κατατάξω.
                                      Αν και δεν υπήρξα ποτέ φαν της τογιότα μου φαίνεται πάντως ως ο σοβαρότερος κατασκευαστής αυτήν την στιγμή και εξηγούμαι:
                                      Αφήνω τα προφανή, ότι προσφέρει υβριδική τεχνολογία ουσιαστικά δωρεάν, ότι φτιάχνει από yaris για την πόλη μέχρι land cruiser για την έρημο, και από hi lux για τον αγρότη μέχρι lexus Lfa...
                                      Δεν είμαι σαουδάραβας πετρελαιάς ή ρώσος ολιγάρχης για να με ενδιαφέρουν άμεσα οι ferrari, mclaren και pagani αυτού του κόσμου, με τα θαυμάσια, πράγματι, hypercar τους, εκτός από το φιλολογικό θαυμασμό και το μεράκι που έχουμε όλοι με το αντικείμενο.
                                      Ας υποθέσουμε όμως ότι πάνε καλά οι δουλειές και θέλω να κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα οδηγικό διαμάντι, ένα πραγματικά σπορ και όχι σπορτίφ αυτοκίνητο, με γύρω στα 40-50 χιλ.
                                      Σε μεταχειρισμένο μπορείς να δεις και κάποια porsche.
                                      Σε καινούργιο;
                                      Τότε προσωπικά καταλήγω σε yaris gr, ή gr86 καθώς δε θεωρώ πως έχει κάποιος άλλος κάτι καλύτερο.
                                      Ναι, υπάρχουν τα focus st, civic type r, κάποιες bmw σειράς 2 που που θα μπορούσαν να μπουν στη συζήτηση καθότι εξαιρετικά αυτοκίνητα. Επίσης, τα ακριβότερα s3, golf r, amg που είναι πιο γρήγορα κι από βλεφάρισμα.
                                      Αλλά mini rallye-cars όπως το yaris και τέλεια στημένες ντριφτομηχανές όπως τα gt-gr 86 δεν είναι.
                                      Και σε καιρούς που οι κατασκευαστές, ακόμη και οι τιτανοτεράστιοι... εφαρμόζουν αυστηρά το δόγμα: ό,τι δεν πουλάει-πεθαίνει, είναι μια ευχάριστη έκπληξη που οι άνθρωποι οι οποίοι μας προσέφεραν γενιές και γενιές βαρετών και άθλιων corolla, πάτησαν το reset και μας έστειλαν αδιάβαστους.
                                      Κι ας μην προτιμούν τα dsg κιβώτια... 🙂

                                      Πολύ ωραίο post, μου άρεσε! Την Toyota συνολικά δεν την εκτιμώ (την Mazda την έχω πολύ πιο ψηλά), αλλά την Supra, το Yaris GR και το GR-86, τα αγαπώ! Δεν σου κρύβω ότι σε καινούριο, στα 40 χιλιάρικα, κι εγώ ένα Yaris GR θα ήθελα. Όμως όλα τα άλλα μοντέλα της με αφήνουν παγερά αδιάφορο (εκτός από το Yaris 1500 με τα 125 άλογα που ανεβάζει 7000 ΣΑΛ, μικρό, ατμο πυραυλάκι).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Toyota C-HR 2016:

                                        Αυτές τις συζητήσεις, για το ποιά τεχνολογία τακούνια περπατάει καλύτερα η Ναόμι Κάμπελ και ποια τεχνολογία σουτιέν στηρίζουν καλύτερα τη Ζιζελ, για να αποφασίσουμε αν αυτά του Λιντλ τις Πέμπτης κάνουν για τη γυναίκα μας (και τη πεθερά μας), πολύ τις γουστάρω...

                                        Εγραψες!!! Σωστος!!!!

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sabas_thess last edited by

                                          https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/2022_toyota_c_hr_diathesimo_stin_ellada_me_anabathmismeno_systima_multimedia_times-7805233/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits @sabas_thess last edited by piliourits

                                            @sabas_thess said in Toyota C-HR 2016:

                                            https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/2022_toyota_c_hr_diathesimo_stin_ellada_me_anabathmismeno_systima_multimedia_times-7805233/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

                                            Το αμάξι που ξεφεύγει σχεδιαστικά στην αγορά.
                                            Γελοία μεγάλη κουμούτσα, γι αυτό το μέγεθος οθόνης...

                                            alt text

                                            θα έπρεπε να διαθέτουν και γκριζο-ανοιχτόχρωμη καμπίνα σε κάποια έκδοση. Πίσω είναι κλειστοφοβικό, αλλά ευρύχωρο για ένα ενήλικα, θα διαφοροποιούνταν η αίσθηση στο ανοιχτόχρωμο. Έστω στους μοντέρνους χρωματισμούς που διατίθενται κάποια σιτροέν, σε αυτό το ύφος...

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 57 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr