Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Arteon
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Arteon
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    21
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Μέσα στους επόμενους μήνες ξεκινά το λανσάρισμα του καινούργιου μεσαίου 4θυρου κουπέ της VW που θα αντικαταστήσει το CC.
      Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Passat, το πάτωμα MQB της VW, έχοντας όμως αυξημένο μήκος 4,862 μέτρων, πλάτος 1,871 μέτρων και ύψος 1,427 μέτρων. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από την α λα κουπέ παρουσία του πίσω μέρους, με οροφή που πέφτει πάνω στον ανασηκωμένο πίσω όγκο, αλλά και από τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φώτα, που δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας.
      Στους κινητήρες, η VW τοποθετεί στο Arteon τον νέο 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, μαζί με τον 2λιτρο TSI των 190 και 280 ίππων. Επίσης, υπάρχει στη γκάμα και ο 2λιτρος TDI diesel με 150, 190 και 240 ίππους. Στα κιβώτια, ο αρχικός βενζινοκινητήρας και ο diesel των 150 και 190 ίππων έχουν στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό, με την υπόλοιπη γκάμα να διαθέτει το 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι μόνο τετρακίνητες.
      Στο εσωτερικό του Arteon η VW ακολουθεί παραδοσιακά απλές και απέριττες γραμμές αλλά υπάρχουν και πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη (9,2 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα. Στους χώρους, το Arteon θα προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών λόγω του μεταξονίου των 2.841 χλστ
      Υπάρχει επίσης πλήρης γκάμα συστημάτων ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργά φώτα, σύστημα προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα.

      Πηγή



      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Μέσα στους επόμενους μήνες ξεκινά το λανσάρισμα του καινούργιου μεσαίου 4θυρου κουπέ της VW που θα αντικαταστήσει το CC.
        Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Passat, το πάτωμα MQB της VW, έχοντας όμως αυξημένο μήκος 4,862 μέτρων, πλάτος 1,871 μέτρων και ύψος 1,427 μέτρων. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από την α λα κουπέ παρουσία του πίσω μέρους, με οροφή που πέφτει πάνω στον ανασηκωμένο πίσω όγκο, αλλά και από τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φώτα, που δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας.
        Στους κινητήρες, η VW τοποθετεί στο Arteon τον νέο 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, μαζί με τον 2λιτρο TSI των 190 και 280 ίππων. Επίσης, υπάρχει στη γκάμα και ο 2λιτρος TDI diesel με 150, 190 και 240 ίππους. Στα κιβώτια, ο αρχικός βενζινοκινητήρας και ο diesel των 150 και 190 ίππων έχουν στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό, με την υπόλοιπη γκάμα να διαθέτει το 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι μόνο τετρακίνητες.
        Στο εσωτερικό του Arteon η VW ακολουθεί παραδοσιακά απλές και απέριττες γραμμές αλλά υπάρχουν και πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη (9,2 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα. Στους χώρους, το Arteon θα προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών λόγω του μεταξονίου των 2.841 χλστ
        Υπάρχει επίσης πλήρης γκάμα συστημάτων ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργά φώτα, σύστημα προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα.

        Πηγή



        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Μέσα στους επόμενους μήνες ξεκινά το λανσάρισμα του καινούργιου μεσαίου 4θυρου κουπέ της VW που θα αντικαταστήσει το CC.
          Το νέο μοντέλο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Passat, το πάτωμα MQB της VW, έχοντας όμως αυξημένο μήκος 4,862 μέτρων, πλάτος 1,871 μέτρων και ύψος 1,427 μέτρων. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από την α λα κουπέ παρουσία του πίσω μέρους, με οροφή που πέφτει πάνω στον ανασηκωμένο πίσω όγκο, αλλά και από τα χαρακτηριστικά εμπρόσθια φώτα, που δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας.
          Στους κινητήρες, η VW τοποθετεί στο Arteon τον νέο 1.500άρη TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων, μαζί με τον 2λιτρο TSI των 190 και 280 ίππων. Επίσης, υπάρχει στη γκάμα και ο 2λιτρος TDI diesel με 150, 190 και 240 ίππους. Στα κιβώτια, ο αρχικός βενζινοκινητήρας και ο diesel των 150 και 190 ίππων έχουν στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό, με την υπόλοιπη γκάμα να διαθέτει το 7τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη της εταιρείας. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι μόνο τετρακίνητες.
          Στο εσωτερικό του Arteon η VW ακολουθεί παραδοσιακά απλές και απέριττες γραμμές αλλά υπάρχουν και πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη (9,2 ιντσών) στην κεντρική κονσόλα. Στους χώρους, το Arteon θα προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών λόγω του μεταξονίου των 2.841 χλστ
          Υπάρχει επίσης πλήρης γκάμα συστημάτων ασφαλείας, όπως ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργά φώτα, σύστημα προειδοποίησης εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και άλλα.

          Πηγή



          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ken11
            ken11 last edited by

            Aρκετα καλο design,το facelift του CC ειχε περασει αδιαφορα θα ελεγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lleonidas moderator last edited by

              Με τιμή από 39.900€ για την ελληνική αγορά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panormus772 last edited by

                Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                Με τιμή από 39.900€ για την ελληνική αγορά.

                Το θεωρώ ακριβό και λάθος κατηγορία για τη VW (και για τιμή έναρξης με 1.5 κινητήρα,με μεγαλύτερους θα είναι >42.000) και θα επέλεγα κάτι άλλο -ας είναι και sedan,υπάρχουν αρκετά και καλοσχεδιασμένα- σ'αυτά τα χρήματα.
                Αυτό βέβαια, είναι εντελώς προσωπική γνώμη και με βάση την ελληνική αγορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  the-ace last edited by

                  Αν σκεφτούμε ότι ένας άμεσος αντίπαλος -από τους ελάχιστους που έχει η κατηγορία- όπως το A5 Sportback στα 46Κ€ δίνει παραπλήσιες επιδόσεις και αυτόματο (σχετικά γυμνό βεβαίως βεβαίως κατά τη συνήθη πρακτική της Audi), εγώ θα έλεγα ότι είναι μάλλον καλούτσικα τοποθετημένο, αν και επικίνδυνα κοντά σε μοντέλα που παίζουν το χαρτί της premiumίλας, κάτι που δεν διαθέτει το range της VW....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Βλεπεις 39 γι αυτο και σκεφτεσαι κατι 50αρια που ζητανε για κατι 3008 και X1 και μετα λες τελικα ευκαιρια ειναι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      inertia last edited by

                      Αυτα τα αυτοκίνητα

                      • το Arteon, το Touareg ή το Phaethon -
                        και να μην πουλήσουν, δεν τρέχει κάτι.
                        Λέμε τώρα, γιατί κάτι ειδικές περιπτώσεις (λήζινγκ κλπ) όλο και θα υπάρξουν.

                      Με ποιά έννοια δεν έχει άμεση σημασία:
                      Εξυπηρετούν άμεσα και πρωτίστως άλλο σκοπό,
                      είναι αυτό που λέμε halo cars και δίνουν προστιθέμενη αξία στην υπόλοιπη γκάμα
                      καθώς και στο προφίλ της εταιρείας.
                      Αυτό που χάνει η εταιρεία με ένα halo car εδώ,
                      το κερδίζει με το παραπάνω και ταυτόχρονα επενδύει μακροπρόθεσμα στην εικόνα της.
                      Μπορεί λίγα χρόνια αργότερα κιόλας, να εδραιωθούν.

                      Επειδή η VW έχει τα διαθέσιμα ταμειακά και μπορεί να αποβλέπει μακροπρόθεσμα.
                      Γι' αυτό είναι για γέλια όταν βλέπεις άλλες περιπτώσεις εταιρειών
                      να μην βλέπουν άμεσα πωλήσεις με το ένα ή τα δύο μοντέλα
                      και χωρίς χρόνια καταναλωτικής εμπιστοσύνης από πίσω.
                      (Όχι δεν πάει η σπόντα στην Πεζώ.)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Μάλλον στην άλφα πάει η σπόντα, εεε ;;;;

                        Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          aekara last edited by

                          Οπου και να πηγαινει η σποντα, αυτο που λεει ο inertia ειναι απο τους πιο βασικους κανονες του μαρκετινγκ. Και ναι, επηρεαζει (εμμεσα ομως) και τον καταναλωτη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lleonidas moderator last edited by

                            Ο χρήστης panormus772 έγραψε:

                            Με τιμή από 39.900€ για την ελληνική αγορά.

                            Το θεωρώ ακριβό και λάθος κατηγορία για τη VW (και για τιμή έναρξης με 1.5 κινητήρα,με μεγαλύτερους θα είναι >42.000) και θα επέλεγα κάτι άλλο -ας είναι και sedan,υπάρχουν αρκετά και καλοσχεδιασμένα- σ'αυτά τα χρήματα.
                            Αυτό βέβαια, είναι εντελώς προσωπική γνώμη και με βάση την ελληνική αγορά.

                            Εδώ πιο αναλυτικά οι τιμές.

                            Εξοπλιστικά πακέτα Κινητήρες Τιμές (ευρώ)

                            ELEGANCE 1.5 TSI EVO 150PS MT6 39.900
                            R-LINE 1.5 TSI EVO 150PS MT6 42.750
                            ELEGANCE 2.0 TSI 190PS DSG7 44.900
                            R-LINE 2.0 TSI 190PS DSG7 46.800
                            R-LINE 2.0 TSI 280PS DSG7 4MOTION 54.800
                            ELEGANCE 2.0 TDI 150PS MT6 42.150
                            R-LINE 2.0 TDI 150PS MT6 44.200
                            ELEGANCE 2.0 TDI 190PS DSG7 46.350
                            R-LINE 2.0 TDI 190PS DSG7 48.250
                            R-LINE 2.0 BiTDI 240PS DSG7 4MOTION 55.850

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • U
                              ursus last edited by

                              Ακριβό ειναι πλησιάζει πολυ αλλα μονοπάτια , αλλα ειναι πραγματικά πανέμορφο.. Για μένα παίζει μεγάλο ρόλο ο εξοπλισμός , δε θα έπαιρνα ενα premium αμάξι γυμνό. Αν το arteon σε χ χρήματα δινει επιδοσεις και καλο εξοπλισμό θα το προτιμούσα έναντι ενός premium που θα χε μονο τα βασικά.

                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Τραβηγμενες προ εβδομαδος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • monman2
                                  monman2 last edited by

                                  Εξωτερικά το μοτίβο με τις κατά πλάτος οριζόντιες γραμμές βρίσκει λόγω και του μεγέθους του αυτοκινήτου τον τέλειο εκφραστή του , το προφίλ δε είναι απλά υπέροχο

                                  Το εσωτερικό όμως δείχνει συντηρητικό ακόμα και αν το βάλουν αυτούσιο σε ταξί Octavia !
                                  Έπρεπε να ήσουν πιο τολμηρή , μισή δουλειά πάλι VW!

                                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο στάδιο τον TOYOTισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    inertia last edited by

                                    Το εσωτερικό δε μπορούσε να είναι διαφορετικό
                                    είναι από το Passat και είναι εκεί που έκαναν οικονομία, όπως στο προκάτοχο CC.
                                    Είπαμε halo car, αλλά με το μέτρο.
                                    Passat

                                    Arteon

                                    Εν κατακλείδι, το CC απέκτησε διάδοχο μοντέλο και μαζι όνομα, Arteon.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του... Liftback!!

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο στάδιο τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alejandro last edited by

                                        Πολύ όμορφο εξωτερικό, πολύ βαρετό εσωτερικά (θα μπορούσαν καποια υλικά να το διαφοροποιούν περισσότερο) και θεωρώ απαράδεκτο πια αυτό το τιμόνι που μπαινει σε Πόλο και σε όλη τη γκάμα. Το πιο άσχημο τιμονι του γκρουπ το έχουν κοτσαρει παντού.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Το αντιγραφω οπως ειναι απο φορουμ κλασσικου αυτοκινητου που συμμετεχω με αφορμη θεμα γενικοτερης αυτοκινησης

                                          Ο χρήστης Nikephoros, post έγραψε:
                                          Αληθινό περιστατικό που έγινε χθες: Λίγο έξω από τη Λαμία, μία νταλίκα της Express Service κουβαλούσε 2 αυτοκίνητα, το ένα στην καρότσα και το 2ο το έσερνε από πίσω. Μέσα στην καμπίνα ήταν ο οδηγός της εταιρείας και η οικογένεια του αυτοκινήτου στην καρότσα, το ζευγάρι και ένα μικρό κοριτσάκι. Σταματάει η νταλίκα, κατεβαίνει η οικογένεια σε ένα σημείο κοντά στις Θερμοπύλες, όπου τους περίμενέ ένα φιλικό/συγγενικό πρόσωπο για να τους πάρει με μία καινούρια, άσπρη Mercedes C-class. Έβρεχε κιόλας... Και μόλις κατεβαίνει και ο πατέρας, αρχίζει έξω φρενών να μουτζώνει το αυτοκίνητο και να ουρλίαζει '@#%ώ τη VW, @#%ώ τα @#%λοαυτοκίνητά τους!!'. Θέλετε να μάθετε ποιο μοντέλο ήταν? VW ARTEON!!!! ΝΑΙ, το πανάκριβο ολοκαίνουριο ARTEON που μόλις τον Ιούλιο κυκλοφόρησε...

                                          Καιρος να μεταφερθει και στους κατασκευαστες συμπεραινω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kapami last edited by

                                            Το ειδα απο κοντα και δε βρηκα το λογο να πληρωσει κανεις 49000 ευρω ( !!! ) για ενα Passat με λιγοτερους χωρους και ολιγη απο οδικη συμπεριφορα Scirocco. Η τιμη ειναι υπερβολικη σε βαθμο που η αγορα του δε δικαιολογειται με λογικα κριτηρια, ποσο μαλιστα οταν τα υλικα της καμπινας ειναι απο το γνωστο pool της VW.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr