Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεα τεχνολογια στους κινητηρες βενζινης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νεα τεχνολογια στους κινητηρες βενζινης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k-papakonstantinoy last edited by

      Ενδειαφερον ακουγεται.http://www.drive.gr/news/tehnologia/pos ... izel-video

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k-papakonstantinoy last edited by

        Ενδειαφερον ακουγεται.http://www.drive.gr/news/tehnologia/pos ... izel-video

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k-papakonstantinoy last edited by

          Ενδειαφερον ακουγεται.http://www.drive.gr/news/tehnologia/pos ... izel-video

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the-ace last edited by

            Δεν είναι κάτι και τόσο νέο, θα έπρεπε να το ξέρει ο Τριανταφυλίδης. Υπάρχει ως έρευνα για σχεδόν 10 χρόνια, και έχουν κατατεθεί διάφορες πατέντες. Εδώ και 1-2 χρόνια έχουν παρουσιαστεί και κανονικά αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, οπότε θεωρώ ότι στα επόμενα 3-4 χρόνια θα δείξει αν θα το υιοθετήσουν περισσότεροι κατασκευαστές...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kospapad last edited by

              Youtube Video

              Η εταιρεία αυτή το έχει βάλει σε ένα SAAB εδώ και πολλά χρόνια με εντυπωσιακά αποτελέσματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • 2
                21-quadra last edited by

                Δεν είναι απλό και εύκολο θέμα, ο πνευματικός έλεγχος των βαλβίδων έχει πολυπλοκότητα και κυρίως φθορές οι μεγαλύτερες προέρχονται από την επιστροφή της βαλβίδας στην έδρα της επειδή δεν μπορεί να ελεγχθεί πλήρως και κοπανάει και ταλαντώνεται, η επιστροφή πρέπει να γίνεται ομαλά και όχι απότομα, και με τις ηλεκτροπνευματικές βαλβίδες αυτό είναι ανέφικτο με χαμηλό κόστος και χωρίς μεγάλη πολυπλοκότητα.

                Το νέο σύστημα αν παρατηρήσατε έχει stepper motors που περιστρέφουν έκκεντρα με ράμπες για την ομαλή επιστροφή, με τα stepper και τον προγραμματισμό τους ο κινητήρας αποκτά μια ελευθερία που με τα καθαρά μηχανικά / αναλογικά συστήματα δεν έχει, και με τις ράμπες των εκκέντρων εξασφαλίζεται η ομαλότητα τηες επιστροφής της βαλβίδας στην έδρα της που είναι απαραίτητη όχι μόνο για να μην κοπανάει σαν σφυρί αλλά και για να υπάρχει χρόνος της διεύλεσης των αερίων της εισαγωγής / εξαγωγής, κάποια θέματα πρέπει να γίνονται με μια ομαλότητα και όχι απότομα σε ρυθμούς 0 - 1, υπάρχει δρόμος ακόμα, όπως επίσης θεωρώ ότι ακόμα και το πλέον επιτυχημένο σύστημα θα δυσκολευτούν να το υιοθετήσουν τα εργοστάσια τα οποία αγοράζουν με πολύ μεγάλη δυσκολία κάτι που δεν έχουν εφεύρει / εξελίξει in house.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  infidel last edited by

                  H koenigsegg δεν το έχει κάνει τώρα τελευταία με το freevalve;
                  http://www.freevalve.com/

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr