-
Ενδειαφερον ακουγεται.http://www.drive.gr/news/tehnologia/pos ... izel-video
-
Ενδειαφερον ακουγεται.http://www.drive.gr/news/tehnologia/pos ... izel-video
-
Ενδειαφερον ακουγεται.http://www.drive.gr/news/tehnologia/pos ... izel-video
-
Δεν είναι κάτι και τόσο νέο, θα έπρεπε να το ξέρει ο Τριανταφυλίδης. Υπάρχει ως έρευνα για σχεδόν 10 χρόνια, και έχουν κατατεθεί διάφορες πατέντες. Εδώ και 1-2 χρόνια έχουν παρουσιαστεί και κανονικά αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, οπότε θεωρώ ότι στα επόμενα 3-4 χρόνια θα δείξει αν θα το υιοθετήσουν περισσότεροι κατασκευαστές...
-
Η εταιρεία αυτή το έχει βάλει σε ένα SAAB εδώ και πολλά χρόνια με εντυπωσιακά αποτελέσματα
-
Δεν είναι απλό και εύκολο θέμα, ο πνευματικός έλεγχος των βαλβίδων έχει πολυπλοκότητα και κυρίως φθορές οι μεγαλύτερες προέρχονται από την επιστροφή της βαλβίδας στην έδρα της επειδή δεν μπορεί να ελεγχθεί πλήρως και κοπανάει και ταλαντώνεται, η επιστροφή πρέπει να γίνεται ομαλά και όχι απότομα, και με τις ηλεκτροπνευματικές βαλβίδες αυτό είναι ανέφικτο με χαμηλό κόστος και χωρίς μεγάλη πολυπλοκότητα.
Το νέο σύστημα αν παρατηρήσατε έχει stepper motors που περιστρέφουν έκκεντρα με ράμπες για την ομαλή επιστροφή, με τα stepper και τον προγραμματισμό τους ο κινητήρας αποκτά μια ελευθερία που με τα καθαρά μηχανικά / αναλογικά συστήματα δεν έχει, και με τις ράμπες των εκκέντρων εξασφαλίζεται η ομαλότητα τηες επιστροφής της βαλβίδας στην έδρα της που είναι απαραίτητη όχι μόνο για να μην κοπανάει σαν σφυρί αλλά και για να υπάρχει χρόνος της διεύλεσης των αερίων της εισαγωγής / εξαγωγής, κάποια θέματα πρέπει να γίνονται με μια ομαλότητα και όχι απότομα σε ρυθμούς 0 - 1, υπάρχει δρόμος ακόμα, όπως επίσης θεωρώ ότι ακόμα και το πλέον επιτυχημένο σύστημα θα δυσκολευτούν να το υιοθετήσουν τα εργοστάσια τα οποία αγοράζουν με πολύ μεγάλη δυσκολία κάτι που δεν έχουν εφεύρει / εξελίξει in house.
-
H koenigsegg δεν το έχει κάνει τώρα τελευταία με το freevalve;
http://www.freevalve.com/
Νεα τεχνολογια στους κινητηρες βενζινης