Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Almera N16 QG15 αυξημενη καταναλωση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nissan Almera N16 QG15 αυξημενη καταναλωση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    14
    1146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris22 last edited by

      Εχω το παραπανω μοντελο με ντιζατο κινητηρα.. Η καταναλωση του με πολυ οικονομικη οδηγηση ειναι στα 12,6l/100km. Εχω ψαξει τα παντα η nissan λεει φυσιολογικο. Το αυτοκινητο εχει γυρω στα 80000κμ.

      Αλλαξα τον maf που μου ειπαν ειχε θεμα και εβαλα της bosch χωρις καποια αισθητη βελτιωση και γενικως το αυτοκινητο μετα τα 120 θελει πολυ δρομο για να απλωσει..

      Εχω αλλαξει μπουζι, φιλτρα, λαστιχα εχω παει στις πιεσεις στο 38 και εχουν δεικτη καταναλωσης C και B.
      Με ενα μπουκαλι καθαριστικο μπεκ της Liqui moly καποια διαφορα παλι δεν ειδα.

      Περασα κτεο και ο αισθητηρας λαμδα ηταν 1,013 που σημαινει ο afr ειναι 14,89 δηλαδη φτωχο μειγμα.. Αυτο σημαινει οτι ο εγκεφαλος προσθετει καυσιμο για να το κανει πιο πλουσιο ή το τελικο που βγαινει ειναι φτωχο;

      Τελευταιες λυσεις εχω σκεφτει αλλαγη λαμδα αν ειναι αυτο το θεμα και καθαρισμος μπεκ..

      Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!

      Ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • D
        dimitris22 last edited by

        Εχω το παραπανω μοντελο με ντιζατο κινητηρα.. Η καταναλωση του με πολυ οικονομικη οδηγηση ειναι στα 12,6l/100km. Εχω ψαξει τα παντα η nissan λεει φυσιολογικο. Το αυτοκινητο εχει γυρω στα 80000κμ.

        Αλλαξα τον maf που μου ειπαν ειχε θεμα και εβαλα της bosch χωρις καποια αισθητη βελτιωση και γενικως το αυτοκινητο μετα τα 120 θελει πολυ δρομο για να απλωσει..

        Εχω αλλαξει μπουζι, φιλτρα, λαστιχα εχω παει στις πιεσεις στο 38 και εχουν δεικτη καταναλωσης C και B.
        Με ενα μπουκαλι καθαριστικο μπεκ της Liqui moly καποια διαφορα παλι δεν ειδα.

        Περασα κτεο και ο αισθητηρας λαμδα ηταν 1,013 που σημαινει ο afr ειναι 14,89 δηλαδη φτωχο μειγμα.. Αυτο σημαινει οτι ο εγκεφαλος προσθετει καυσιμο για να το κανει πιο πλουσιο ή το τελικο που βγαινει ειναι φτωχο;

        Τελευταιες λυσεις εχω σκεφτει αλλαγη λαμδα αν ειναι αυτο το θεμα και καθαρισμος μπεκ..

        Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!

        Ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris22 last edited by

          Εχω το παραπανω μοντελο με ντιζατο κινητηρα.. Η καταναλωση του με πολυ οικονομικη οδηγηση ειναι στα 12,6l/100km. Εχω ψαξει τα παντα η nissan λεει φυσιολογικο. Το αυτοκινητο εχει γυρω στα 80000κμ.

          Αλλαξα τον maf που μου ειπαν ειχε θεμα και εβαλα της bosch χωρις καποια αισθητη βελτιωση και γενικως το αυτοκινητο μετα τα 120 θελει πολυ δρομο για να απλωσει..

          Εχω αλλαξει μπουζι, φιλτρα, λαστιχα εχω παει στις πιεσεις στο 38 και εχουν δεικτη καταναλωσης C και B.
          Με ενα μπουκαλι καθαριστικο μπεκ της Liqui moly καποια διαφορα παλι δεν ειδα.

          Περασα κτεο και ο αισθητηρας λαμδα ηταν 1,013 που σημαινει ο afr ειναι 14,89 δηλαδη φτωχο μειγμα.. Αυτο σημαινει οτι ο εγκεφαλος προσθετει καυσιμο για να το κανει πιο πλουσιο ή το τελικο που βγαινει ειναι φτωχο;

          Τελευταιες λυσεις εχω σκεφτει αλλαγη λαμδα αν ειναι αυτο το θεμα και καθαρισμος μπεκ..

          Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!

          Ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • 2
            21-quadra last edited by

            καθαρισμός μπέκ και ογκομέτρηση. Τα λάδια σου μυρίζουν βενζίνη ? Βγάλε τον δείκτη και μύρισε τον. Ο καταλύτης σου σε τι κατάσταση είναι ? Το πρώτο που κοιτάμε όταν ανέβει η κατανάλωση είναι ο καταλύτης και μετά τα μπέκ με καθαρισμό και ογκομέτρηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • I
              ilias-a last edited by

              Με 5η ταχυτητα και 3000 στροφες ποσα χιλιομετρα εχεις?
              Η καταναλωση αυτη ειναι μεσα στην πολη?
              Μηπως πατιναρει?
              Πιεση αντλιας βενζινης εχετε κοιταξει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimitris22 last edited by

                Ευχαριστω για τις απαντησεις! Οχι δεν μυριζουν βενζινη τα λαδια μου. Καταλυτης και εξατμισας που τον ακουσε και η nissan ειπαν ειναι ενταξει. ( εχει σπασει εσωτερικα το μεσαιο aftermarket καζανακι και απλα κανει θορυβο ενα μπρρρ οταν ζεσταθει).
                Δισκο πλατο εχει αλλαχθει πριν κανα χρονο δεν ειναι ουτε εκει το προβλημα.

                Αντλια βενζινης δεν εχω κοιταξει καπου στο διαγνωστικο της nissan ειπαν ολα φυσιολογικα ειναι.

                Η διαδρομη που κανω καθε μερα ειναι 6χλμ πολη και 16χλμ στον κηφισο αλλα δεν συνανταω κινηση ουτε πολλα σταματα ξεκινα και αυτα στις 2000στρ εχω αλλαξει ταχυτητα

                Για καθαρισμο μπεκ που να το παω στην Αθηνα; παντως αρρυθμιες και μπουκωματα δεν εχει απλα καιει βενζινη και για 90 αλογα το θεωρω αργο πολυ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  kospapad last edited by

                  Ο χρήστης dimitris22 έγραψε:
                  Ευχαριστω για τις απαντησεις! Οχι δεν μυριζουν βενζινη τα λαδια μου. Καταλυτης και εξατμισας που τον ακουσε και η nissan ειπαν ειναι ενταξει. **( εχει σπασει εσωτερικα το μεσαιο aftermarket καζανακι και απλα κανει θορυβο ενα μπρρρ οταν ζεσταθει). **
                  Δισκο πλατο εχει αλλαχθει πριν κανα χρονο δεν ειναι ουτε εκει το προβλημα.

                  Αντλια βενζινης δεν εχω κοιταξει καπου στο διαγνωστικο της nissan ειπαν ολα φυσιολογικα ειναι.

                  Η διαδρομη που κανω καθε μερα ειναι 6χλμ πολη και 16χλμ στον κηφισο αλλα δεν συνανταω κινηση ουτε πολλα σταματα ξεκινα και αυτα στις 2000στρ εχω αλλαξει ταχυτητα

                  Γιατί θεωρείς αθώο το σπασμένο μεσαίο;;
                  Βούλωμα στην εξάτμιση εμφανίζεται αναλογικά με τισ τροφές
                  Με λίγες στροφές μπορεί να μην το καταλάβαινεις αλλά στις πολλές φαίνεται
                  Βάλε ενα μανόμετρο στην πολλαπλή εξαγωγής και δες την πίεση καυσαερίων, πρέπει να έιναι αυξημένη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης kospapad έγραψε:

                    Ευχαριστω για τις απαντησεις! Οχι δεν μυριζουν βενζινη τα λαδια μου. Καταλυτης και εξατμισας που τον ακουσε και η nissan ειπαν ειναι ενταξει. **( εχει σπασει εσωτερικα το μεσαιο aftermarket καζανακι και απλα κανει θορυβο ενα μπρρρ οταν ζεσταθει). **
                    Δισκο πλατο εχει αλλαχθει πριν κανα χρονο δεν ειναι ουτε εκει το προβλημα.

                    Αντλια βενζινης δεν εχω κοιταξει καπου στο διαγνωστικο της nissan ειπαν ολα φυσιολογικα ειναι.

                    Η διαδρομη που κανω καθε μερα ειναι 6χλμ πολη και 16χλμ στον κηφισο αλλα δεν συνανταω κινηση ουτε πολλα σταματα ξεκινα και αυτα στις 2000στρ εχω αλλαξει ταχυτητα

                    Γιατί θεωρείς αθώο το σπασμένο μεσαίο;;
                    Βούλωμα στην εξάτμιση εμφανίζεται αναλογικά με τισ τροφές
                    Με λίγες στροφές μπορεί να μην το καταλάβαινεις αλλά στις πολλές φαίνεται
                    Βάλε ενα μανόμετρο στην πολλαπλή εξαγωγής και δες την πίεση καυσαερίων, πρέπει να έιναι αυξημένη

                    Aνάποδα τα λες, αν είναι βουλωμένη η εξάτμιση η αύξηση της πίεσης είναι στην είσοδο της ( backpressure ) στην έξοδο θα είναι μειωμένη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                      Ευχαριστω για τις απαντησεις! Οχι δεν μυριζουν βενζινη τα λαδια μου. Καταλυτης και εξατμισας που τον ακουσε και η nissan ειπαν ειναι ενταξει. **( εχει σπασει εσωτερικα το μεσαιο aftermarket καζανακι και απλα κανει θορυβο ενα μπρρρ οταν ζεσταθει). **
                      Δισκο πλατο εχει αλλαχθει πριν κανα χρονο δεν ειναι ουτε εκει το προβλημα.

                      Αντλια βενζινης δεν εχω κοιταξει καπου στο διαγνωστικο της nissan ειπαν ολα φυσιολογικα ειναι.

                      Η διαδρομη που κανω καθε μερα ειναι 6χλμ πολη και 16χλμ στον κηφισο αλλα δεν συνανταω κινηση ουτε πολλα σταματα ξεκινα και αυτα στις 2000στρ εχω αλλαξει ταχυτητα

                      Γιατί θεωρείς αθώο το σπασμένο μεσαίο;;
                      Βούλωμα στην εξάτμιση εμφανίζεται αναλογικά με τισ τροφές
                      Με λίγες στροφές μπορεί να μην το καταλάβαινεις αλλά στις πολλές φαίνεται
                      **Βάλε ενα μανόμετρο στην πολλαπλή εξαγωγής **και δες την πίεση καυσαερίων, πρέπει να έιναι αυξημένη

                      Aνάποδα τα λες, αν είναι βουλωμένη η εξάτμιση η αύξηση της πίεσης είναι στην είσοδο της ( backpressure ) στην έξοδο θα είναι μειωμένη.

                      Για αυτό λέω να βάλει το μανόμετρο στην πολλαπλή εξαγωγής πιο κοντά δεν γίνεται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • D
                        dimitris22 last edited by

                        Δεν νομιζω ομως να καιει τοση βενζινη απο ενα καζανακι.. και πριν απ αυτο παλι εκαιγε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • K
                          kospapad last edited by

                          Σε διαγνωστικό έχει μπει για να δεις τα fuel trims και την συμπεριφορά του λ;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            dimitris22 last edited by

                            Ναι το long term μου το βγαζει 9,4% και στο διαγνωστικο της nissan τον maf τον λεει 110% καναμε εκμαθηση πηγε 100% και αμεσως παλι 110% μου ειπε οτι ετσι δουλευουν..πεταλουδα και αυτη καθαρισμενη ειναι εκανε και εκμαθηση ρελαντι και απο 770 στροφες επεσε στις 720..λεει αν ηταν βρωμικη η πεταλουδα θα ανεβαιναν οι στροφες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • K
                              kospapad last edited by

                              Το long term είνια μεγάλο σαν να συμπληρώνει
                              Τα καυσαέρια είνια φτωχά , άρα ο λ έχει δίκιο
                              Ο μαφ 110%
                              Θα προτεινα έλεγχο για απωλεια υποπίεσης από κάποιο σωληνάκι ή και φλάντζα εισαγωγής
                              Πέρνει αέρα και κάνει το μίγμα φτωχό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • D
                                dimitris22 last edited by

                                Προς ενημερωση τελικα το πρoβλημα ητανε βουλωμενα μπεκ. Δεν εχω κανει γεμισμα ακομα παλι αλλα το αυτοκινητο τραβαει μια χαρα και ο δεικτης δεν λεει να πεσει.

                                Πριν τον καθαρισμο

                                Μετα τον καθαρισμο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  tedd last edited by

                                  Με το καλο και ποτε ξανα προβληματα...

                                  Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr