-
Καλησπέρα σε όλους.20άχρονος μή-οδηγός ακόμη.Ψάχνομαι για αγορά πρώτου αυτοκινήτου.Είμαι ανάμεσα στο mx-5 miata και στο toyota mr-2 κυρίως αλλα είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις(για αυτό απευθύνομαι και σε εσάς εδώ).Έχω ''ψαχτεί'' γενικότερα για τα δύο αυτά αυτοκίνητα και απο ότι έχω καταλάβει το miata είναι πιο ''εύκολο'' σε σχέση με το mr2 το οποίο έχει την μηχανή στο κέντρο και απο ότι έχω καταλάβει είναι λίγο πιο δύσκολο να του πάρεις τον αέρα.Θα ήθελα να σκούσω τις γνώμες σας και αν έχετε να προτείνετε κάποιο αλλο αυτοκίνητο πέραν αυτών των 2!
-
Καλησπέρα σε όλους.20άχρονος μή-οδηγός ακόμη.Ψάχνομαι για αγορά πρώτου αυτοκινήτου.Είμαι ανάμεσα στο mx-5 miata και στο toyota mr-2 κυρίως αλλα είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις(για αυτό απευθύνομαι και σε εσάς εδώ).Έχω ''ψαχτεί'' γενικότερα για τα δύο αυτά αυτοκίνητα και απο ότι έχω καταλάβει το miata είναι πιο ''εύκολο'' σε σχέση με το mr2 το οποίο έχει την μηχανή στο κέντρο και απο ότι έχω καταλάβει είναι λίγο πιο δύσκολο να του πάρεις τον αέρα.Θα ήθελα να σκούσω τις γνώμες σας και αν έχετε να προτείνετε κάποιο αλλο αυτοκίνητο πέραν αυτών των 2!
-
Καλησπέρα σε όλους.20άχρονος μή-οδηγός ακόμη.Ψάχνομαι για αγορά πρώτου αυτοκινήτου.Είμαι ανάμεσα στο mx-5 miata και στο toyota mr-2 κυρίως αλλα είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις(για αυτό απευθύνομαι και σε εσάς εδώ).Έχω ''ψαχτεί'' γενικότερα για τα δύο αυτά αυτοκίνητα και απο ότι έχω καταλάβει το miata είναι πιο ''εύκολο'' σε σχέση με το mr2 το οποίο έχει την μηχανή στο κέντρο και απο ότι έχω καταλάβει είναι λίγο πιο δύσκολο να του πάρεις τον αέρα.Θα ήθελα να σκούσω τις γνώμες σας και αν έχετε να προτείνετε κάποιο αλλο αυτοκίνητο πέραν αυτών των 2!
-
Ο 1.8 του Mr2 που εκαιγε λάδια?
ΜΧ5 για αξιοπιστία. -
Αυτο που κοιτάω είναι facelift του '04 που απο ότι άκουσα δεν έχουν θέμα,αλλα για να το λες κάτι θα ξέρεις
-
Honda s2000 [emoji14]
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ωραίο είναι αλλα τέλη και βενζίνες είναι ακριβά και αποτρεπτικά.
-
Ένα ωραίο άρθρο για μεταχειρισμένο mr-2
και ένα για το nc
-
Εντελώς άπειρος οδηγός και MR2 ή ακόμα χειρότερα S2000? Να τον σκοτώσετε θέλετε;
ΜΧ5. Σχολείο πίσω κίνησης. Βέβαια κι αυτό θέλει προσοχή, δεν είναι εύκολο όσο ένα υποστροφικό προσθιοκίνητο hatch.
-
Καλωσόρισες στο forum, Σάββα!
Όποιο αμάξι κι αν επιλέξεις,ως άπειρος οδηγός καλό είναι να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι απαιτείται σύνεση και προσοχή.Όχι μόνο για να κυκλοφορείς εσύ σώος αλλά και για τους υπόλοιπους οδηγούς γύρω μας
Προσωπικά δε θα επέλεγα αυτοκίνητο από αυτήν την κατηγορία αν ήμουν εντελώς άπειρος.Μπορείς να αγοράσεις ένα γουστόζικο μεταχειρισμένο μικρό ή μικρομεσαίο με καλή μεταπώληση για αρχή και στη συνέχεια μετά από 1-2 χρόνια να κάνεις το κέφι σου με ένα roadster.
Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δε θα μάθεις και δε θα ευχαριστηθείς ένα sport ανοιχτό αμάξι ή ότι ''κινδυνεύεις''...απλά θεωρώ πως θα μπορούσες να κάνεις μια πιο ομαλή αρχή π.χ swift,polo,fiesta ή 207cc, tigra κτλ.
Αν όμως επιμένεις στο αρχικό δίλημμα,θα έπαιρνα το mx5. -
Κοιτάω για κάτι με πισωκίνηση αρχικά και το mx5 φαίνεται όντως η καλύτερη επιλογή,ειδικά σε θέμα χρημάτων συνολικά(κόστος αγοράς,συντήρηση κλπ),οπότε μάλλον προς τα εκεί θα κατευθυνθώ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εντελώς άπειρος οδηγός και MR2 ή ακόμα χειρότερα S2000? Να τον σκοτώσετε θέλετε;ΜΧ5. Σχολείο πίσω κίνησης. Βέβαια κι αυτό θέλει προσοχή, δεν είναι εύκολο όσο ένα υποστροφικό προσθιοκίνητο hatch.
Έχμ, εγώ δεν το προτείνω στα σοβαρά πάντως.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Εγώ το κατάλαβα. Εκείνος απήντησε στα σοβαρά όμως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ το κατάλαβα. Εκείνος απήντησε στα σοβαρά όμως...Ισχύει, μαλακια μου
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης SavvasEfth έγραψε:
Κοιτάω για κάτι με πισωκίνηση αρχικά και το mx5 φαίνεται όντως η καλύτερη επιλογή,ειδικά σε θέμα χρημάτων συνολικά(κόστος αγοράς,συντήρηση κλπ),οπότε μάλλον προς τα εκεί θα κατευθυνθώ20χρονος νέος οδηγός με πρώτο αυτοκίνητο πισωκίνητο ? Πιθανότητα σβουρίγματος/στουκαρίσματος σε πλατεία/φανάρι/αναστροφή/στροφή: κλειδωμένη στο 1,05 Ακόμα και το 1600 -που υποθέτω ότι κοιτάς- μπορεί άνετα να υπερστρέψει σε ελαφρώς γυαλί δρόμο.
Και φυσικά η εναλλακτική δεν είναι κάποιο κεντρομήχανο όπως το MR2, από τη Σκύλα στη Χάρυβδη το πας ?
Τόσα και τόσα φθηνότερα και ασφαλέστερα προσθιοκίνητα hatchάκια υπάρχουν, που να κάνουν και 1-2 τσαχπινιές άμα παραστεί ανάγκη
Εκτός και αν είσαι ξερωγω ο Σαγανάς ή κάποιος άλλος 20χρονος πρωταθλητής kart, οπότε εκεί πάω πάσο
-
Αν πάρεις mx5 πάρτο με esp. Δλδ για το nc pre-facelift θες κάποιο 1,8 high ή το facelift. Και είσαι ασφαλής και μπορείς να κάνεις κανένα παντιλίκι όταν το θες (και μόνο τότε)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εντελώς άπειρος οδηγός και MR2 ή ακόμα χειρότερα S2000? Να τον σκοτώσετε θέλετε;ΜΧ5. Σχολείο πίσω κίνησης. Βέβαια κι αυτό θέλει προσοχή, δεν είναι εύκολο όσο ένα υποστροφικό προσθιοκίνητο hatch.
+1
Και Νωντα καταλαβα οτι αστειευσαι. Το +1 παει αντικειμενικα σ αυτο που γραφτηκε οχι αναφορικα μ εσενα. -
Εγώ διαφωνώ. Στα 20 μου ήθελα και είχα ΜΧ5 και όχι Suzuki Alto. Και τώρα στα πολύ 40+ μου μάλλον θα το βαριόμουν και θα με κουραζε....
Τα μυαλά μέσα στο κεφάλι και ένα αυτοκίνητο που μπορεί να είναι διασκεδαστικο και να έχει ESP.
Η τρίτη γενιά ΜΧ5 δεν ήταν και τόσο απόλυτη όσο οι προηγούμενες γενιές.
Νομίζω η base δεν είχε a/c. Οποτε από Mid και άνω. -
Συμφωνω μαζι σου Κωστα αλλα και ο Διας και εγω δεν ειπαμε να μην παρει. Ειπαμε να παρει το πιο φιλικο-'σχολειο'
Πρώτο αυτοκίνητο