Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat 500-Απορια μετα απο επισκευη τιμονιου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. fiat 500-Απορια μετα απο επισκευη τιμονιου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    2
    239
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas__ last edited by

      Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος του φιατ 500 1.400.Πριν λιγες μερες ειχα θεμα με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.Ο μαστορας μου πε οτι ηταν το μοτερ του τιμονιου,ειχε χαλασει ενας απο τους αισθητηρες του μοτερ, και το εστειλε για επισκευη (οχι για αλλαγη γιατι ηταν 2.5 φορες η τιμη πανω) σε εναν στο περιστερι που ειδικευεται σε αυτα οποτε και το εφτιαξα.Στην αρχη το τιμονι δουλευε οπως πριν ομως τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι το τιμονι εχει μεν ηλεκτρικη υποβοηθηση ομως ειναι λιγο πιο βαρυ απο οτι πριν.Ειναι φυσιολογικο αυτο ή μηπως εχει κανα θεματακι παλι το μοτερ?Φοβαμαι μήπως στο περασμα του χρονου μου ξαναβγαλει παλι το ιδιο προβλημα γιατι θεωρω οτι ειναι μεγαλη απατη να πληρωνουμε τοσα λεφτα σε τετοιες μερες για πραγματα που δε θα πρεπε να χαλανε οπως το τιμονι.Αληθεια υδραυλικο τιμονι γιατι δε βαλανε?Ηταν ακριβο για αυτους η θελαν να κανουν πιο ζημιαρικο το αμαξι επιτηδες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas__ last edited by

        Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος του φιατ 500 1.400.Πριν λιγες μερες ειχα θεμα με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.Ο μαστορας μου πε οτι ηταν το μοτερ του τιμονιου,ειχε χαλασει ενας απο τους αισθητηρες του μοτερ, και το εστειλε για επισκευη (οχι για αλλαγη γιατι ηταν 2.5 φορες η τιμη πανω) σε εναν στο περιστερι που ειδικευεται σε αυτα οποτε και το εφτιαξα.Στην αρχη το τιμονι δουλευε οπως πριν ομως τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι το τιμονι εχει μεν ηλεκτρικη υποβοηθηση ομως ειναι λιγο πιο βαρυ απο οτι πριν.Ειναι φυσιολογικο αυτο ή μηπως εχει κανα θεματακι παλι το μοτερ?Φοβαμαι μήπως στο περασμα του χρονου μου ξαναβγαλει παλι το ιδιο προβλημα γιατι θεωρω οτι ειναι μεγαλη απατη να πληρωνουμε τοσα λεφτα σε τετοιες μερες για πραγματα που δε θα πρεπε να χαλανε οπως το τιμονι.Αληθεια υδραυλικο τιμονι γιατι δε βαλανε?Ηταν ακριβο για αυτους η θελαν να κανουν πιο ζημιαρικο το αμαξι επιτηδες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas__ last edited by

          Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος του φιατ 500 1.400.Πριν λιγες μερες ειχα θεμα με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.Ο μαστορας μου πε οτι ηταν το μοτερ του τιμονιου,ειχε χαλασει ενας απο τους αισθητηρες του μοτερ, και το εστειλε για επισκευη (οχι για αλλαγη γιατι ηταν 2.5 φορες η τιμη πανω) σε εναν στο περιστερι που ειδικευεται σε αυτα οποτε και το εφτιαξα.Στην αρχη το τιμονι δουλευε οπως πριν ομως τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι το τιμονι εχει μεν ηλεκτρικη υποβοηθηση ομως ειναι λιγο πιο βαρυ απο οτι πριν.Ειναι φυσιολογικο αυτο ή μηπως εχει κανα θεματακι παλι το μοτερ?Φοβαμαι μήπως στο περασμα του χρονου μου ξαναβγαλει παλι το ιδιο προβλημα γιατι θεωρω οτι ειναι μεγαλη απατη να πληρωνουμε τοσα λεφτα σε τετοιες μερες για πραγματα που δε θα πρεπε να χαλανε οπως το τιμονι.Αληθεια υδραυλικο τιμονι γιατι δε βαλανε?Ηταν ακριβο για αυτους η θελαν να κανουν πιο ζημιαρικο το αμαξι επιτηδες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr