-
Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος του φιατ 500 1.400.Πριν λιγες μερες ειχα θεμα με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.Ο μαστορας μου πε οτι ηταν το μοτερ του τιμονιου,ειχε χαλασει ενας απο τους αισθητηρες του μοτερ, και το εστειλε για επισκευη (οχι για αλλαγη γιατι ηταν 2.5 φορες η τιμη πανω) σε εναν στο περιστερι που ειδικευεται σε αυτα οποτε και το εφτιαξα.Στην αρχη το τιμονι δουλευε οπως πριν ομως τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι το τιμονι εχει μεν ηλεκτρικη υποβοηθηση ομως ειναι λιγο πιο βαρυ απο οτι πριν.Ειναι φυσιολογικο αυτο ή μηπως εχει κανα θεματακι παλι το μοτερ?Φοβαμαι μήπως στο περασμα του χρονου μου ξαναβγαλει παλι το ιδιο προβλημα γιατι θεωρω οτι ειναι μεγαλη απατη να πληρωνουμε τοσα λεφτα σε τετοιες μερες για πραγματα που δε θα πρεπε να χαλανε οπως το τιμονι.Αληθεια υδραυλικο τιμονι γιατι δε βαλανε?Ηταν ακριβο για αυτους η θελαν να κανουν πιο ζημιαρικο το αμαξι επιτηδες?
-
Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος του φιατ 500 1.400.Πριν λιγες μερες ειχα θεμα με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.Ο μαστορας μου πε οτι ηταν το μοτερ του τιμονιου,ειχε χαλασει ενας απο τους αισθητηρες του μοτερ, και το εστειλε για επισκευη (οχι για αλλαγη γιατι ηταν 2.5 φορες η τιμη πανω) σε εναν στο περιστερι που ειδικευεται σε αυτα οποτε και το εφτιαξα.Στην αρχη το τιμονι δουλευε οπως πριν ομως τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι το τιμονι εχει μεν ηλεκτρικη υποβοηθηση ομως ειναι λιγο πιο βαρυ απο οτι πριν.Ειναι φυσιολογικο αυτο ή μηπως εχει κανα θεματακι παλι το μοτερ?Φοβαμαι μήπως στο περασμα του χρονου μου ξαναβγαλει παλι το ιδιο προβλημα γιατι θεωρω οτι ειναι μεγαλη απατη να πληρωνουμε τοσα λεφτα σε τετοιες μερες για πραγματα που δε θα πρεπε να χαλανε οπως το τιμονι.Αληθεια υδραυλικο τιμονι γιατι δε βαλανε?Ηταν ακριβο για αυτους η θελαν να κανουν πιο ζημιαρικο το αμαξι επιτηδες?
-
Καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος του φιατ 500 1.400.Πριν λιγες μερες ειχα θεμα με την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.Ο μαστορας μου πε οτι ηταν το μοτερ του τιμονιου,ειχε χαλασει ενας απο τους αισθητηρες του μοτερ, και το εστειλε για επισκευη (οχι για αλλαγη γιατι ηταν 2.5 φορες η τιμη πανω) σε εναν στο περιστερι που ειδικευεται σε αυτα οποτε και το εφτιαξα.Στην αρχη το τιμονι δουλευε οπως πριν ομως τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι το τιμονι εχει μεν ηλεκτρικη υποβοηθηση ομως ειναι λιγο πιο βαρυ απο οτι πριν.Ειναι φυσιολογικο αυτο ή μηπως εχει κανα θεματακι παλι το μοτερ?Φοβαμαι μήπως στο περασμα του χρονου μου ξαναβγαλει παλι το ιδιο προβλημα γιατι θεωρω οτι ειναι μεγαλη απατη να πληρωνουμε τοσα λεφτα σε τετοιες μερες για πραγματα που δε θα πρεπε να χαλανε οπως το τιμονι.Αληθεια υδραυλικο τιμονι γιατι δε βαλανε?Ηταν ακριβο για αυτους η θελαν να κανουν πιο ζημιαρικο το αμαξι επιτηδες?
fiat 500-Απορια μετα απο επισκευη τιμονιου