Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris hybrid vs Honda Jazz
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Yaris hybrid vs Honda Jazz
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    31
    615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koralli last edited by

      Η μάχη των Γιαπωνέζων.

      Γνωστός, χωρις ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες , ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτοκινητο για αστικές κατα βάση μετακινήσεις (80%), κάποιες περιαστικές διαδρομές άντε κ 1-2 το πολυ ταξίδια το χρόνο.
      Προτεραιότητες κατα φθίνουσα σειρά: ασφαλεια, αξιοπιστία , κατανάλωση κ κοστος χρήσης , χώροι.

      Εγω συμβούλεψα για το Jazz , το οποίο με έπεισε περιςςοτερο απο το Toyota (ειδικά οι εκπληκτικοί χώροι του) , που δεν με έπεισε για την αναγκαιότητα του υβριδικού (πέραν του αυτόματου βέβαια που ειναι ενα δυνατό πλεονεκτήμα του).

      Τι θα προτείνατε ;

      Εμπειρία υπαρχει απο το Jazz; Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρηκα τίποτα.

      Τι διάφορα σε πραγματική κατανάλωση έχουν;

      Ο Σαρακακης εχει αλλαξει καθόλου προς το καλύτερο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koralli last edited by

        Η μάχη των Γιαπωνέζων.

        Γνωστός, χωρις ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες , ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτοκινητο για αστικές κατα βάση μετακινήσεις (80%), κάποιες περιαστικές διαδρομές άντε κ 1-2 το πολυ ταξίδια το χρόνο.
        Προτεραιότητες κατα φθίνουσα σειρά: ασφαλεια, αξιοπιστία , κατανάλωση κ κοστος χρήσης , χώροι.

        Εγω συμβούλεψα για το Jazz , το οποίο με έπεισε περιςςοτερο απο το Toyota (ειδικά οι εκπληκτικοί χώροι του) , που δεν με έπεισε για την αναγκαιότητα του υβριδικού (πέραν του αυτόματου βέβαια που ειναι ενα δυνατό πλεονεκτήμα του).

        Τι θα προτείνατε ;

        Εμπειρία υπαρχει απο το Jazz; Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρηκα τίποτα.

        Τι διάφορα σε πραγματική κατανάλωση έχουν;

        Ο Σαρακακης εχει αλλαξει καθόλου προς το καλύτερο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koralli last edited by

          Η μάχη των Γιαπωνέζων.

          Γνωστός, χωρις ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες , ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτοκινητο για αστικές κατα βάση μετακινήσεις (80%), κάποιες περιαστικές διαδρομές άντε κ 1-2 το πολυ ταξίδια το χρόνο.
          Προτεραιότητες κατα φθίνουσα σειρά: ασφαλεια, αξιοπιστία , κατανάλωση κ κοστος χρήσης , χώροι.

          Εγω συμβούλεψα για το Jazz , το οποίο με έπεισε περιςςοτερο απο το Toyota (ειδικά οι εκπληκτικοί χώροι του) , που δεν με έπεισε για την αναγκαιότητα του υβριδικού (πέραν του αυτόματου βέβαια που ειναι ενα δυνατό πλεονεκτήμα του).

          Τι θα προτείνατε ;

          Εμπειρία υπαρχει απο το Jazz; Όσο έψαξα στο φόρουμ δεν βρηκα τίποτα.

          Τι διάφορα σε πραγματική κατανάλωση έχουν;

          Ο Σαρακακης εχει αλλαξει καθόλου προς το καλύτερο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Το οτι δε βλεπεται στα δικα μου ματια και αντιπροσωπευεται απο τον Σ ειναι 2 σοβαροι λογοι για να μη πας στο jazz.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koralli last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:
              Το οτι δε βλεπεται στα δικα μου ματια και αντιπροσωπευεται απο τον Σ ειναι 2 σοβαροι λογοι για να μη πας στο jazz.

              Εμένα να πω την αλήθεια μου φαινεται συμπαθητικό. Ειδικά μπροστα. Κάτι που βρηκα ομως δεν μου άρεσε καθόλου:

              http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1500070937

              Που φτιάχνονται αυτα που έρχονται Ελλάδα ξέρουμε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dgrgtc last edited by

                Ινδία νομίζω...

                Στάλθηκε από το XOOM 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Τα υβριδικά νομίζω από Κίνα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koralli last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                    Τα υβριδικά νομίζω από Κίνα

                    Δεν έρχονται Ελλάδα υβριδικά, μονο ο 1.3 βενζίνη.

                    Υπαρχει κάποια ένδειξη πάνω στο αμάξι που φαινεται το εργοστάσιο κατασκευής;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fivos07 last edited by

                      Ο Σαρακακης εχει αλλαξει καθόλου προς το καλύτερο;

                      προς το καλυτερο;;;;
                      Εχει χασει πολυ κοσμο, λογο ακατανομαστου δεν προτιμησαν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα(honda,mitsubishi)προσωπικα ξερω 8-10 περιπτωσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης koralli έγραψε:

                        Τα υβριδικά νομίζω από Κίνα

                        Δεν έρχονται Ελλάδα υβριδικά, μονο ο 1.3 βενζίνη.

                        Υπαρχει κάποια ένδειξη πάνω στο αμάξι που φαινεται το εργοστάσιο κατασκευής;

                        Στον αριθμό πλαισίου τα 2, 3 πρώτα ψηφια δηλώνουν χώρα κατασκευής

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          geiasou last edited by

                          Φιλε μου θα σου πω την εμπειρια μου απο τα 2 αυτοκινητα και αποφασιζεις μονος σου τι θα προτεινεις στο φιλο σου. Καλος μου φιλος εχει το Jazz mkI απο Ιαπωνια και ο πατερας μου εχει το Jazz mkII απο Κινα. Ο κολλητος μου και ο γαμπρος μου εχουν το Yaris mkII. Εχω κανει καμια 30αρια χιλιαδες χιλιομετρα σε Jazz και καμια 5αρα χιλιαδες σε Yaris.
                          To make a long story short, διαβασε τα χειλια μου: H-O-N-D-A---J-A-Z-Z
                          Τιποτα αλλο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koralli last edited by

                            Ο χρήστης geiasou έγραψε:
                            Φιλε μου θα σου πω την εμπειρια μου απο τα 2 αυτοκινητα και αποφασιζεις μονος σου τι θα προτεινεις στο φιλο σου. Καλος μου φιλος εχει το Jazz mkI απο Ιαπωνια και ο πατερας μου εχει το Jazz mkII απο Κινα. Ο κολλητος μου και ο γαμπρος μου εχουν το Yaris mkII. Εχω κανει καμια 30αρια χιλιαδες χιλιομετρα σε Jazz και καμια 5αρα χιλιαδες σε Yaris.
                            To make a long story short, διαβασε τα χειλια μου: H-O-N-D-A---J-A-Z-Z
                            Τιποτα αλλο...

                            Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση αλλα θα βοηθούσε πολυ αν την έκανες λιγο πιο... long το τι ειπαν τα χείλια σου, αιτιολογώντας το, για να μπορεσω κ εγω να βοηθήσω με τη σειρά μου .

                            Κ μια που εχεις ακριβως την εμπειρία που χρειάζομαι κ απο τα 2 αυτοκίνητα , να σε ρωτήσω που ειναι τοσο καλύτερο το Jazz απο τον έτερο Ιάπωνα (πέραν των χωρών που εινςι προφανές) κ επισης τι γινεται με το σερβις κ τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών του Χοντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Σωστά ρωτάς, γιατί όταν μάθεις τις τιμές του aftetsales και των ανταλλακτικων/αναλωσιμων της Honda θα διαβάσουμε από τα χείλη σου ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΑΛΛΆ ΌΧΙ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                koralli last edited by

                                Το καλό με τη Honda είναι ότι αυτή τη στιγμή δίνει δωρεάν για 5 χρόνια τα ανταλλακτικά (όχι εργασία).

                                Οπότε κάπως μετριάζεται το όποιο πρόβλημα (αρκεί βέβαια να υπάρχουν (!!) γιατι παλιότερα είχα ακούσει για αναμονές πολλών βδομάδων για να έρθει πχ ενας προφυλακτήρας για Civic).

                                Απο εκεί και πέρα ο φίλος geiasou νομίζω έιναι και κάτοχος Χόντα οπότε ίσως αν θέλει μπορεί να βοηθήσει περισσότερο επί όλων αυτών

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  geiasou last edited by

                                  Λοιπον, πιο αναλυτικα. Εχω βρεθει στα 2 αυτοκινητα ως οδηγος, συνοδηγος και πισω επιβατης παρα πολλες φορες. Σε ολους τους τομεις εκτος απο 3, το Jazz υπερτερει με διαφορα 1 η και 2 μοναδων.
                                  Σχεδιαση: Καθαρα υποκειμενικο θεμα. Στη σειρα mkII προτιμουσα το Jazz. Πλεον στη σειρα mkIII προτιμω το Yaris, το Jazz το ασχημηναν καπως.
                                  Κινητηρας: Ενα σκαλι πανω ο κινητηρας της Honda. Δε θα δεις τρανταχτες διαφορες αναμεσα στα 2. Ιπποι, ροπη, επιταχυνση ειναι ακριβως ιδια. Ωστοσο αν τα οδηγησεις για αρκετα χιλιομετρα θα διαπιστωσεις οτι το Jazz εχει πιο ομαλη λειτουργια, εχεις την αισθηση οτι το μοτερ αποδιδει καλυτερα.
                                  Κιβωτιο ταχυτητων: Η μερα με τη νυχτα. Το κιβωτιο του Yaris ειναι επιεικως μετριο, το Jazz εχει το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων που εχω πιασει στα χερια μου αναμεσα σε καμια 20αρια αυτοκινητα που εχω οδηγησει στη ζωη μου. Δεν το συγκρινω ουτε με του CRV που εχω τον τελευταιο χρονο, του Jazz ειναι ανωτερο. Μικρες διαδρομες χωρις ιχνος τζογου, οι ταχυτητες κουμπωνουν τελεια.
                                  Αναρτηση: Ο ενας τομεας που κερδιζει το Yaris. Η αναρτηση του ειναι η βελτιστη αναμεσα στην ανεση και την αποφυγη των κλισεων στις στροφες. Η μπροστα αναρτηση του Jazz μετρια, η πισω κακη, περνουν στη σπονδυλικη σου στηλη οι ανωμαλιες του δρομου. Και εχει και μεγαλυτερες κλισεις στις στροφες. Πως το καταφεραν αυτο, απορω. Λεγεται οτι στο mkIII το εχουν βελτιωσει αρκετα.
                                  Οδικη συμπεριφορα: Εδω το Jazz χανει ποντους λογω αναρτησης αλλα τους αναπληρωνει σε ενα βαθμο γιατι εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης. Γενικα δεν εχουν μεγαλες διαφορες τα 2 αυτοκινητα, ισως αν πιεσεις πολυ να ειναι ελαφρως καλυτερο το Yaris αλλα μιλαμε για λεπτομερειες που δε θα καταλαβεις σε 2 αυτοκινητα πολης.
                                  Ποιοτητα κατασκευης: Ενα κλικ πανω το Jazz. Καλυτερα πλαστικα, πιο ποιοτικοι διακοπτες και οργανα, καλυτερο σαλονι, λιγοτεροι τριγμοι. Μονη παραφωνια τα εμπρος τζαμια που μετα απο καποια χρονια οταν ειναι μισανοιχτα τριζουν ελαφρως.
                                  Φωτα: Σαφως Jazz. Ειναι μια πορδη και ομως εχει πολυ δυνατα φωτα και προβολεις. Σιγουρα καλυτερα απο Yaris, σιγουρα καλυτερα απο το δικο μου CRV και απο αρκετα αυτοκινητα και μεγαλυτερων κατηγοριων.
                                  Ασφαλεια: Ισοπαλια οσον αφορα τα συστηματα. Οσον αφορα τη δομη και ακαμψια του αμαξωματος, το Jazz mkIII ανακηρυχθηκε απο την αμερικανικη IIHS ως ενα απο τα ασφαλεστερα μικρα αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει ποτε καθως στο απαιτητικο small overlap test πετυχε αποτελεσμα acceptable σε σχεση με το Yaris που ηταν απλως marginal. (Jazz ---> https://www.youtube.com/watch?v=hkob_YajtXM , Yaris ---> https://www.youtube.com/watch?v=FCbnMp_ZJKY )
                                  Ορατοτητα: Μια σκαλα πανω το Jazz με τεραστιο παρμπριζ, μεγαλα φινιστρινια και σχετικα ψηλη θεση οδηγησης.
                                  Θεση οδηγησης: Ενα σκαλι πανω το Jazz. Εκτος του οτι καθεσαι ελαφρως ψηλοτερα, τα καθισματα του ειναι πιο ανετα και με καλυτερη πλευρικη στηριξη.
                                  Χωροι επιβατων: Στο Jazz μπηκαμε στο πισω καθισμα 2 χοντροι και μια αδυνατη κοπελα στη μεση σα σαρδελα. Αμα το καταφερεις αυτο στο Yaris, χανω στοιχημα. Στο Jazz εχει γινει εκμεταλλευση χωρων σε γελοιο επιπεδο. Εχει χωρους μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητου.
                                  Ηχομονωση καμπινας: Ο δευτερος τομεας που κερδιζει το Yaris. Ταξιδευεις σχετικα αθορυβα στην καμπινα του. Εχει καλη ηχομονωση και σε απομονωνει απο τους ενοχλητικους θορυβους. Το Jazz εχει προβληματικη ηχομονωση, σε υψηλες ταχυτητες περναει ο θορυβος του κινητηρα και αεροδυναμικοι θορυβοι.
                                  Καταναλωση: Στους βενζινοκινητηρες μεσα στην πολη ειναι μισο λιτρο κατω ανα 100 χιλιομετρα η καταναλωση του Jazz. Δεν το εχω τεσταρει αλλα φανταζομαι καπου τοσο ειναι η διαφορα και στην εθνικη.
                                  Πορτ μπαγκαζ: Χρειαζεται να πω κατι; Το Jazz εχει πορτ μπαγκαζ Golf. Σε σχεση με το Yaris μιλαμε για πανω απο 70 λιτρα διαφορα.
                                  Χρηστικοτητα: Μια σκάλα πάνω το Jazz. Το συστημα magic seats που εχει στο πισω καθισμα σου επιτρεπει να κανεις ο,τι διαμορφωση θελεις με μια κινηση και να μεταφερεις μακρια, ψηλα, μεγαλα αντικειμενα που δε χωρανε σε μεγαλυτερα αμαξια (true story: μια μεγαλη γλαστρα της μανας μου με ενα ψηλο φυτο δε χωρεσε στο CRV λογω υψους και το πηρε τελικα ο πατερας μου με το Jazz ανασηκωνοντας τα magic seats). Επισης ποτηροθηκες και χωροι για μικροαντικειμενα σε σημειο γελοιοτητας, διπλο ντουλαπακι συνοδηγου, μοιαζει με πολυμορφικο σε αυτον τον τομεα. Εδω το Yaris mkII ειχε ενα πλεονεκτημα σε σχεση με το mkIII γιατι λογω του οτι τα οργανα του ηταν στη μεση, ειχε χωρο για δευτερο ντουλαπακι μπροστα απο τον οδηγο και καλυτερες ποτηροθηκες.
                                  Αξιοπιστια: Και τα δυο σε πολυ υψηλο επιπεδο. Ενα κλικ πανω το Jazz που απλα σου υπογραφω εγω συμβολαιο οτι ο,τι σου χαλασει στο πληρωνω εγω. Ο γαμπρος μου με το Yaris πηγε μια φορα Γιαννιτσα με βλαβη στο σασμαν. Οχι κατι σοβαρο αλλα ακουγονταν κατι ηχοι περιεργοι και το εφτιαξε σχετικα οικονομικα. Τα Jazz εννοειται δεν εχουν παει ποτε γιατρο ως τωρα, μονο λαδια και βενζινες. Τσεκαρετε οποια ερευνα του εξωτερικου θελετε, ιαπωνικη, γερμανικη, αμερικανικη, τα Jazz ειναι παντα στις 5 πρωτες θεσεια αξιοπιστιας ασχετως παλαιοτητας. Δεν αναφερομαι στα Honda γενικα, καποια Civic και CRV βγαζουν προβληματακια. Jazz ποτε... (εκτος του ιαπωνικου Fit και του Vezel που εχουν ανακληθει αρκετες φορες για προβλημα στα ηλεκτρονικα συστηματα και στο αυτοματο κιβωτιο, τα οποια ομως δεν επηρεαζουν την ελληνικη αγορα)
                                  Φρενα: Ισοπαλια, ισως ελαφρως καλυτερο το Yaris γιατι εχει πιο γραμμικο και προοδευτικο φρεναρισμα σε σχεση με το brake assist του Jazz που εμπλεκεται πιο αποτομα. Αλλα ειναι θεμα γουστου και συνηθειας.
                                  Συστημα διευθυνσης: Ισοπαλια. Κανενα απο τα 2 δεν εχει τιμονι ξυραφι, απλα κανουν τη δουλεια τους.
                                  Αντιπροσωπεια - after sales: Μακραν καλυτερη η Toyota. Δεν το συζηταμε. Ομως το Jazz κλεινει την ψαλιδα γιατι ο μονος ανθρωπος στη Honda που θα γνωρισεις με το μικρο του ονομα θα ειναι ο πωλητης. Τους μηχανικους δε θα χρειαστει να τους δεις ποτε. Τωρα αν τρακαρεις, κανεις το σταυρο σου...
                                  Τιμη: 1-2 χιλιαρικα πιο ακριβο το Jazz αλλα κατα τη γνωμη μου αξιζει γιατι παιρνεις 3-4 χιλιαρικα καλυτερο αμαξι.
                                  Αυτα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Εγώ τώρα διαβάζοντας τα πολύ ενδιαφέροντα που έγραψε ο φίλος geiasou γιατί θα προτιμούσα το Yaris;

                                    Πιθανά γιατί κάποια από τα σημεία που υπερέχει το Jazz μάλλον δεν με αφορούν ιδιαίτερα.
                                    Ειδικά κάποια σημεία (π.χ. αξιοπιστία, ποιότητα κατασκευής) είναι καθαρά θέμα τύχης. Απλά θεωρούμε ότι η Honda είναι ένα σκαλί πάνω σε αξιοπιστία από άλλες μάρκες. Αλλά και αυτό χωρά συζήτηση.

                                    Αν όμως κάποιος αναζητά χώρους (π.χ. ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο) το Jazz είναι μονόδρομος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blackie13 last edited by

                                      νομιζω οτι η αναλυση(αν και πολυ περιεκτικη και ευχαριστουμε) που κανει ο φιλος geiasou ειναι εκτος θεματος...

                                      Ο ΟΡ ζηταει συγκεκριμενα μοντελα...
                                      Toyota yaris HYBRID vs honda jazz...

                                      Δε θα επρεπε λοιπον να επικεντρωθουμε στο υβριδικο..???

                                      πχ δεν εχει νοημα να συζηταμε για το κιβωτιο καθως το υβριδικο βγαινει μονο με αυτοματο...
                                      η καταναλωση ειναι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ στο υβριδικο...
                                      επισης και το θεμα της τιμης...
                                      το toyota στη μεσσαια style εκδοση κοστιζει 17.000€...
                                      το honda jazz στη comfort με το CVT κοστιζει πανω απο 20.00€...

                                      Οσο καλο και να ειναι το jazz ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα χρηματων...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        koralli last edited by

                                        Αφού ευχαριστήσω θερμά τον φίλο geiasou για την εκτενέστατη ανάλυση, να πω ότι ότντως το σχόλιο του blackie13 είναι σωστό, με την έννοια ότι η σύγκριση γίνεται με το υβριδικό.

                                        Ωστόσο δεδομένου ότι το κιβώτιο του Χοντα λένε ότι είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν, μάλλον δε χρειάζεται να αγοραστεί το CVT και πιο συγκεκριμένα οι εκδόσεις για τις οποίες μιλάμε είναι:

                                        Jazz Trend manual: 16000
                                        Yaris Hybrid Style eCVT: 18000

                                        Όπως βλέπετε η διαφορά τιμής είναι υπερ του Χόντα αλλά το yaris έχει πολυ καλύτερο εξοπλισμό, μηδενικά τέλη και καλύτερη (;) κατανάλωση (πόσο καλύτερη είναι όμως; - εδώ θα βοηθούσαν γνώμες ή εμπειρίες κατόχων) και μάλλον φθηνότερη συντήρηση, οπότε σε βάθος χρόνου μάλλον η διαφορά αποσβένεται σχετικά γρήγορα.

                                        Φίλε geiasou είναι σίγουρα στα συν του Jazz ότι είναι made in japan (διασταυρωμένο για αυτά που έρχονται Ελλάδα) εαν και φαίνεται ότι και αυτά πλέον έχουν θέματα: http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1500070937. Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι αυτά δεν επηρεάζουν την ελληνική αγορά;

                                        Επίσης, ξέρουμε εαν και πότε το Jazz θα φορέσει τον 1.0 turbo της Χόντα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          blackie13 last edited by

                                          θεωρω την συγκριση σου καπως αδικη...
                                          οταν συγκρινεις τιμες καλο θα ειναι να συγκρινεις παρομοιες εκδοσεις...
                                          στα 16.000€ ειναι και η active εκδοση του υβριδικου...αδειο οπως και το jazz trend
                                          +αυτοματο κιβωτιο(κοστος 1,5 χιλ)
                                          +μειωμενη καταναλωση(4,5-5λ/100χλμ)

                                          τα magic seats εμενα προσωπικα δε μου φαινονται και τοσο χρησιμα...το jazz βεβαια σαν αυτοκινητο εχει ΠΟΛΛΟΥΣ χωρους και ΣΟΥΠΕΡ χωρο αποσκευων για τη κατηγορια...

                                          Θεωρω παντως υπερβολικα ακριβο το jazz...16.000 για ενα ΑΔΕΙΟ αυτοκινητο...επρεπε να κοστιζει 2 χιλιαρικα λιγοτερα για να το σκεφτω εγω προσωπικα...

                                          μονο η ανεση του αυτοματου κιβωτιου φτανει...ειδικα στη πολη ειναι βαλσαμο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koralli last edited by

                                            Η active του yaris δεν εχει καν bluetooth. Ειναι πιο φτωχή ακόμα και απο την trend του Jazz. Οπότε δεν συζητιέται καν.

                                            Συμφωνώ βέβαια ότι και η trend είναι πανάκριβη για τον εξοπλισμό της. Το αυτόματο στην πόλη ναι είναι μεγάλο μπόνους.

                                            Επίσης, η κατανάλωση που αναφέρεις του hybrid σε τι περιβάλλον είναι; Γιατί η αίσθησή μου είναι ότι με λίγη κίνηση σε περιαστικό περιβάλλον δεν θα έχει πολύ μεγάλη διαφορά από του Jazz (σε ότι τεστ έχω διαβάσει η διαφορά τους δεν είναι πάνω από 0.5-0.7lt/100, βέβαια ίσως τα τεστ αυτά να μην είναι αντιπροσωπευτικά της καθημερινής χρήσης).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr