-
*Το νέο, τρίτης γενιάς μίνι μοντέλο Picanto παρουσιάζεται για πρώτη φορά από την Kia, ενώ η πλήρης παρουσίασή του θα γίνει στις αρχές του 2017.
Από τα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιότητα η Kia μπορούμε να δούμε την σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού με τα πολύ μοντέρνα, ελκυστικά και δυναμικά χαρακτηριστικά. Στο εμπρός άκρο του νέου Picanto κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, η χαρακτηριστική μάσκα «Tiger nose» και τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED. Το πλαϊνό του τμήμα διαθέτει ανάγλυφους θόλους γύρω από τους τροχούς, ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φώτα και τα γεωμετρικά σχήματα.
Σπορτίφ και νεανικό είναι και το εσωτερικό του νέου Kia Picanto, όπου το βλέμμα εστιάζει στο μικρό τιμόνι, στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό και στα λίγα χειριστήρια στην κονσόλα.
Για τους κινητήρες δεν γίνεται ακόμα καμία αναφορά, ωστόσο αναμένεται να εφοδιάζεται με τους ατμοσφαιρικούς βενζίνης του 1.0 λτ. και των 1.2 λτ.*
-
*Το νέο, τρίτης γενιάς μίνι μοντέλο Picanto παρουσιάζεται για πρώτη φορά από την Kia, ενώ η πλήρης παρουσίασή του θα γίνει στις αρχές του 2017.
Από τα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιότητα η Kia μπορούμε να δούμε την σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού με τα πολύ μοντέρνα, ελκυστικά και δυναμικά χαρακτηριστικά. Στο εμπρός άκρο του νέου Picanto κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, η χαρακτηριστική μάσκα «Tiger nose» και τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED. Το πλαϊνό του τμήμα διαθέτει ανάγλυφους θόλους γύρω από τους τροχούς, ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φώτα και τα γεωμετρικά σχήματα.
Σπορτίφ και νεανικό είναι και το εσωτερικό του νέου Kia Picanto, όπου το βλέμμα εστιάζει στο μικρό τιμόνι, στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό και στα λίγα χειριστήρια στην κονσόλα.
Για τους κινητήρες δεν γίνεται ακόμα καμία αναφορά, ωστόσο αναμένεται να εφοδιάζεται με τους ατμοσφαιρικούς βενζίνης του 1.0 λτ. και των 1.2 λτ.*
-
*Το νέο, τρίτης γενιάς μίνι μοντέλο Picanto παρουσιάζεται για πρώτη φορά από την Kia, ενώ η πλήρης παρουσίασή του θα γίνει στις αρχές του 2017.
Από τα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιότητα η Kia μπορούμε να δούμε την σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού με τα πολύ μοντέρνα, ελκυστικά και δυναμικά χαρακτηριστικά. Στο εμπρός άκρο του νέου Picanto κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, η χαρακτηριστική μάσκα «Tiger nose» και τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED. Το πλαϊνό του τμήμα διαθέτει ανάγλυφους θόλους γύρω από τους τροχούς, ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φώτα και τα γεωμετρικά σχήματα.
Σπορτίφ και νεανικό είναι και το εσωτερικό του νέου Kia Picanto, όπου το βλέμμα εστιάζει στο μικρό τιμόνι, στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό και στα λίγα χειριστήρια στην κονσόλα.
Για τους κινητήρες δεν γίνεται ακόμα καμία αναφορά, ωστόσο αναμένεται να εφοδιάζεται με τους ατμοσφαιρικούς βενζίνης του 1.0 λτ. και των 1.2 λτ.*
-
*Η Kia έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Picantο. Η τρίτη γενιά του λιλιπούτειου μοντέλου της Kia είναι εξολοκλήρου ανασχεδιασμένη και θα κάνει την πρεμιέρα της στην ερχόμενη έκθεση της Γενεύης.
Η νέα, τρίτη γενιά του Kia Picanto είναι γεγονός λοιπόν, με τη μάρκα να κάνει λόγο για ολοκληρωτική αναβάθμιση και τις πρώτες εικόνες να τη δικαιώνουν. Το νέο Picanto έχει εντελώς νέο σχεδιασμό ο οποίος αποτελεί συνεργασία των σχεδιαστικών κέντρων της μάρκας στην Φρανκφούρτη και την Κορέα. Μάλιστα στις εικόνες το βλέπουμε στην έκδοση GT-Line η οποία έχει πιο σπορ… διάθεση με κόκκινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα και επιθετικότερους προφυλακτήρες.
Το μεταξόνιο του νέου Kia Picanto είναι πλέον κατά 15 χλστ. πιο μακρύ, φτάνοντας τα 2.400 χλστ. Ο εμπρός πρόβολος έχει μακρύνει, ενώ ο πίσω έχει κοντύνει. Παρόλα αυτά, το μήκος του Picanto παραμένει στα 3.595 χλστ. διατηρώντας έτσι την πολύ καλή ευελιξία του.
Σύμφωνα με την Kia εκτός από το νέο σχεδιασμό, το Picanto έχει να επιδείξει και μία πλουσιότερη παλέτα χρωμάτων, πιο έντονων από ποτέ.
Στο εσωτερικό του, το νέο Picanto έχει αρκετές αλλαγές με κυριότερες αυτές στον πίνακα οργάνων και το ταμπλό, όπου φιγουράρει και η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Η Kia διατείνεται πως η καμπίνα είναι ποιοτικότερη, εργονομικότερη και πιο ευρύχωρη ποτέ τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους.
Το νέο Kia Picanto θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο και το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ακολουθήσει αμέσως μετά.*
-
Σαν αυτοκίνητο πολύ όμορφο μέσα/έξω.
Εντύπωση μου έκανε που χώρεσαν και υποβραχιόνιο στο εσωτερικό.Αυτό που με χάλασε είναι το συνολικό ύψος. Χαμηλά αμαξώματα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Σπορ σχεδιάσεις με καλύτερες αεροδυναμικές που στοχεύουν κυρίως σε νεανικό κοινό. -
Πολύ ωραίο! Μπράβο στην Kia!
-
Ωραίο είναι αλλά να υπενθυμίσω ότι στις φωτογραφίες βλέπουμε την GT-Line έκδοση!
-
Επίσημα πλέον θα κυκλοφορήσει Ιουνίο ή Ιουλίο και στην γκάμα κινητήρων προστέθηκε και ο 1.0t-gdi 100hp άλογα και αποκλειστικά 5αρι κιβώτιο.
Αν απλά ήθελα να αντικαταστήσω το micra k12 και δεν με ενδιέφερε να ανέβω κατηγορία θα το αγόραζα χωρίς δεύτερη σκέψη!Υ.Γ Σε αυτή την κατηγορία παίζει σχεδόν μόνη της μόνο τα Γαλλικά την ανταγωνίζονται.
Update :
Κατανάλωση
https://youtu.be/FWgcFOpgzms
Επιτάχυνση
Youtube VideoSent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Δεν ειναι εδώ και χρόνια πρώτο στις πωλησεις στην κατηγορία το panda?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν ειναι εδώ και χρόνια πρώτο στις πωλησεις στην κατηγορία το panda?Δεν το γνωρίζω αυτό αλλά νομίζω ότι το πάντα είναι ποιο μεγάλο, σίγουρα είναι ποιο ακριβώ και απαρχαιωμένο!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Vdx έγραψε:
Δεν ειναι εδώ και χρόνια πρώτο στις πωλησεις στην κατηγορία το panda?
Δεν το γνωρίζω αυτό αλλά νομίζω ότι το πάντα είναι ποιο μεγάλο, σίγουρα είναι ποιο ακριβώ και απαρχαιωμένο!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Και εγω πιστεύω οτι το δίδυμο picanto και i10 ειναι τα καλύτερα της κατηγοριας αλλα το panda ειναι στην ίδια κατηγορία ειναι μόλις 6 εκατοστά μεγαλύτερο, δεν ειναι ακριβότερο, οι τιμες ειναι παρόμοιες και απαρχαιωμένο δεν θα το έλεγα,το τωρινό picanto δλδ τι εχει παραπάνω τεχνολογικομηχανολογικα;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν ειναι εδώ και χρόνια πρώτο στις πωλησεις στην κατηγορία το panda?
Δεν το γνωρίζω αυτό αλλά νομίζω ότι το πάντα είναι ποιο μεγάλο, σίγουρα είναι ποιο ακριβώ και απαρχαιωμένο!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Και εγω πιστεύω οτι το δίδυμο picanto και i10 ειναι τα καλύτερα της κατηγοριας αλλα το panda ειναι στην ίδια κατηγορία ειναι μόλις 6 εκατοστά μεγαλύτερο, δεν ειναι ακριβότερο, οι τιμες ειναι παρόμοιες και απαρχαιωμένο δεν θα το έλεγα,το τωρινό picanto δλδ τι εχει παραπάνω τεχνολογικομηχανολογικα;
Το είπα με βάση τις τιμές που έχει στο site, δλδ το panda ξεκινά από τα 10,600. Στα δικά μου ματιά το picanto είναι ποιο ωραίο, δυναμικό έχει και μια οθόνη αφής και γενικά ποιο νεανικό. Το panda βέβαια έχει εκδώσει ντίζελ, σίγουρα κάτι κάνει καλά για να είναι πρώτο σε πωλήσεις! Την συγκεκριμένη την έκανα με το νέο picanto, ίσως άδικο το panda.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Για κάποιο διάστημα πρώτο σε πωλήσεις σε αυτή τη κατηγορία ήταν το i10 της Hyundai. Το Picanto επίσης είναι μια καλή επιλογή στη κατηγορία και τα έχει πάει καλά σε πωλήσεις στο παρελθόν, ωστόσο σε καμία περίπτωση το Panda δε μπορεί να θεωρηθεί απαρχαιωμένο σε σύγκριση και με τα δυο κορεάτικα. Δεν υστερεί πουθενά ούτε τεχνολογικά, ούτε ποιοτικά, ούτε σε οδική συμπεριφορά, έναντι και των δύο. Ίσα-ίσα που είναι από τις καλύτερες επιλογές στη κατηγορία παραδοσιακά και είναι πάντα ψηλά και στις θέσεις των πωλήσεων.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν ειναι εδώ και χρόνια πρώτο στις πωλησεις στην κατηγορία το panda?
Δεν το γνωρίζω αυτό αλλά νομίζω ότι το πάντα είναι ποιο μεγάλο, σίγουρα είναι ποιο ακριβώ και απαρχαιωμένο!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Και εγω πιστεύω οτι το δίδυμο picanto και i10 ειναι τα καλύτερα της κατηγοριας αλλα το panda ειναι στην ίδια κατηγορία ειναι μόλις 6 εκατοστά μεγαλύτερο, δεν ειναι ακριβότερο, οι τιμες ειναι παρόμοιες και απαρχαιωμένο δεν θα το έλεγα,το τωρινό picanto δλδ τι εχει παραπάνω τεχνολογικομηχανολογικα;
To i10 ειναι 300ε ακριβοτερο,αλλα πολυ πιο καλα εξοπλισμενο.Το Fiat ουτε ηχοσυστημα δεν εχει.Αν κανεις συγκριση εξοπλισμου ειναι αποκαρδιοτικο.
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
To i10 ειναι 300ε ακριβοτερο,αλλα πολυ πιο καλα εξοπλισμενο.Το Fiat ουτε ηχοσυστημα δεν εχει.Αν κανεις συγκριση εξοπλισμου ειναι αποκαρδιοτικο.
Γενικά τα δύο κορεατικά είναι πολύ καλύτερα σε εξοπλισμό και εμφάνιση ιδικά το picanto. Το panda είναι ποιο ακριβώ, αλλά κάνουν πολύ μεγάλες εκπτώσεις όπως και στο punto επειδή έχουν πάρα πολλά χρόνια στην αγορά. Το πάντα το βοηθάει ότι προσφέρεται με ντίζελ.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Όπως σωστά προαναφέρθηκε,στην κορυφή της γκάμας κινητήρων του νέου Picanto βρίσκουμε, πλέον, τον 1.000άρη τούρμπο T-GDI με ισχύ 100 ίππων και 172 Nm ροπής.Το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και προσφέρει στο μίνι μοντέλο τελική ταχύτητα 180 km/h και 0-100 σε 10,1 sec.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα, οι επιλογές συμπληρώνονται από δύο ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης. Ένας 1.000 κυβικών με 66 ίππους και ένας 1,2 λίτρων με 83 άλογα. Επίσης, στην περίπτωση του βασικού μηχανικού συνόλου, η Kia υποστηρίζει ότι με τη χρήση συστήματος Start/Stop οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 89 gr/km. Tέλος, η κορεάτικη φίρμα υποστηρίζει ότι έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στην ηχομόνωση της καμπίνας.
Επίσημη παρουσίαση το Μάρτιο στη Γενεύη. -
Η παρουσίαση του στο τύπο:
Πέρα απο την κάπως.... Ασιάτικη αισθητικη της παρουσίασης ενδιαφέρον παρουσιάζει το απόσπασμα απο το 44:00 ως το 44:20 όπου μπορεί κανεις να δεί με μια μικρή επιδείξη τα νέα κράμματα μέταλλων που χρησιμοποιούνται** από ολες** τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην ευρωπαϊκη αγορά (όχι μόνο απο την Kia)
Χαρακτηριστικό είναι πως η διαφορετική τους μικροδομή μπορεί να προσφέρει χαμηλό βαρος με τη χρήση λεπτων φύλλων μετάλλου με παράλληλα μεγάλη αντοχή στην παραμόρφωση.
Στα συν του αυτοκινητου:
H προσφορά του με 7 αερόσακους (ο γανάτων θα είναι έξτρα εξοπλισμός)
Τα 67μετρα ειδικής κόλλας στις ενώσεις του σασί και η αύξηση της στατικής ακαμψίας κατα 32%
To** 44.3%** του βάρους του σασί αποτελείται απο Advanced Tensile Steel
Τα** 860 kg** της έκδοσης με τον 1,25 και τους 85 ίππους !
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Δεν υστερεί πουθενά ούτε τεχνολογικά, ούτε ποιοτικά, ούτε σε οδική συμπεριφορά, έναντι και των δύο. Ίσα-ίσα που είναι από τις καλύτερες επιλογές στη κατηγορία παραδοσιακά και είναι πάντα ψηλά και στις θέσεις των πωλήσεων.Αν δε κάνω λάθος εχει 3 αστέρια παθητική ασφάλεια; Απαράδεκτο για σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης και ο μόνος λόγος που δε θα το σκεφτόμουν. Κατα τα άλλα το γουστάρω πολύ το Παντακι μιας και έιχαμε το '80 ενα σα δεύτερο αυτοκίνητο.
Πότε άραγε βγαίνει νέο; -
Από 10.300€ στην Ελλάδα για το 1000άρι των 67 ίππων...+1000€ για το δεύτερο πακέτο εξοπλισμού.
Το 1200άρι των 84 ίππων από 10.700€.
12.700€ για την έκδοση GT Line.
Περισσότερα εδώ . -
Μεχρι στιγμης με τον υπαρχοντα ανταγωνισμο πιθανοτατα θα ειναι το κορυφαιο της κατηγοριας του.
Και εξωτερικη σχεδιαση εχει και κινητηρες για ολα τα γουστα και το καλυτερο εσωτερικο της κατηγοριας και με ωραια γκατζετακια...μεχρι και ασυραματη φορτηση κινητου θερωρητικα προσφερει.Το δυσαρεστο ομως ερχεται απο την εισαγωγικη εταιρεια που αν δν κανω λαθος επιλεγουν και διαμορφωνουν τις εκδοσεις του ή οποιον αλλον διαμορφωνει τις εκδοσεις.
Ενω το αυτοκινητο βγαινει με επτα αεροσακους, στην Ελλαδα δεν φαινεται να το εισαγουν με τον αεροσακο των γονατων (7ο αερόσακο) και αντ'αυτου προσθετουν δερματινο σαλονι (δερματινη δηλαδή) απο την τριτη εκδοση (εχει τεσσερις εκδοσεις)..τρεχα γυρευε δηλαδη.Και τα πολυ ομορφα φαναρια led με το οποια ξεχωριζει απο τον αντγωνισμο τα τοποθετουν μονο στην κορυφαια εκδοση gt line η οποια φορά 16 αρα ζαντα και 45 προφιλ σε αυτοκινητο 1.0 λίτρου με 66 αλογα.
Δηλαδη οποιος θελει ωραια και ξεχωριστά φαναρια που εχουν τα picanto που πωλουνται στο εξωτερικο πρεπει να χασει σε επιδοσεις και ανεση!!!http://www.kia.com/gr/models/picanto/versions/
Να προτεινω κατι;;;;
Βγαλτε το 'δερματινο σαλονι' απο την τριτη εκδοση, δεν ενδιαφερει η δερματινη τον ελληνα οδηγο σε ενα αυτοκινητο πολης και αντ'αυτου, βαλτε led φαναρια εμπρος και πισω και φυσικά τον εβδομο αεροσακο.
Νέο Kia Picanto 2017