Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναβάθμιση αυτοκίνητου 20ας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναβάθμιση αυτοκίνητου 20ας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    10
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-o-neos last edited by

      Χαίρετε,είμαι νέο μέλος στην κοινότητα τον 4τ.

      Πήρα την πρώτοβουλεία να γράψω για αύτο το θέμα που με απασχολεί καθώς παρόμοια θέματα αναβάθμισης δεν έχουν θιχτεί για παλιότερα αυτοκίνητα.
      Θα ήθελα να με βοηθήσει κάπιος γνώστης τι θα μπορούσα να κάνω σε ένα AUDI 100 του 1998 για να του ανεβάσω την ιπποδύναμη με οικονομικό τρόπο;(αντί να το στείλω στην θάλασσα)
      Κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής θα βοηθούσε;
      Υπάρχει πρόγραμμα για τέτοια αυτοκίνητα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-o-neos last edited by

        Χαίρετε,είμαι νέο μέλος στην κοινότητα τον 4τ.

        Πήρα την πρώτοβουλεία να γράψω για αύτο το θέμα που με απασχολεί καθώς παρόμοια θέματα αναβάθμισης δεν έχουν θιχτεί για παλιότερα αυτοκίνητα.
        Θα ήθελα να με βοηθήσει κάπιος γνώστης τι θα μπορούσα να κάνω σε ένα AUDI 100 του 1998 για να του ανεβάσω την ιπποδύναμη με οικονομικό τρόπο;(αντί να το στείλω στην θάλασσα)
        Κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής θα βοηθούσε;
        Υπάρχει πρόγραμμα για τέτοια αυτοκίνητα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-o-neos last edited by

          Χαίρετε,είμαι νέο μέλος στην κοινότητα τον 4τ.

          Πήρα την πρώτοβουλεία να γράψω για αύτο το θέμα που με απασχολεί καθώς παρόμοια θέματα αναβάθμισης δεν έχουν θιχτεί για παλιότερα αυτοκίνητα.
          Θα ήθελα να με βοηθήσει κάπιος γνώστης τι θα μπορούσα να κάνω σε ένα AUDI 100 του 1998 για να του ανεβάσω την ιπποδύναμη με οικονομικό τρόπο;(αντί να το στείλω στην θάλασσα)
          Κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα εξαγωγής θα βοηθούσε;
          Υπάρχει πρόγραμμα για τέτοια αυτοκίνητα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Εξ οσων γνωρίζω, Με οικονομικό τρόπο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα δυστυχώς.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Του '98?
              Τοτε ειχε βγει το πρωτο ευρεως αναγνωρισιμο a6.
              Μαλλον εχεις το μεταβατικο σταδιο 100/a6 και φορας το 5κυλινδρο ατμοσφαιρικο 1.8 με τα 125. Κανω λαθος?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Του '98?
                Τοτε ειχε βγει το πρωτο ευρεως αναγνωρισιμο a6.
                Μαλλον εχεις το μεταβατικο σταδιο 100/a6 και φορας το 5κυλινδρο ατμοσφαιρικο 1.8 με τα 125. Κανω λαθος?

                +1

                Πόσο μου άρεσε εκείνο το εσωτερικό του...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-o-neos last edited by

                  Μπορεί να κανω εγώ λάθος και να είναι του 96 και είναι 16 βάλβιδο 2.0 και 150 ίπποι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-o-neos last edited by

                    Έκανα λάθος την χρονολογία το μοντέλο ειναι του 94 με τα παραπάνω χαρακτηριστικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Αν ηταν 150 μπορει και να μη ψαχνωσουν.. σκαρτα 140 βγαζει αυτος. Δυστυχως δε μπορεις να κανεις τιποτα ουσιωδες ωστε να δεις διαφορα. Και προσωπικα λογω και του χαρακτηρα του ως αυτοκινητο θα το αφηνα οπως ηταν και τουλαχιστον θα ειχα ησυχια, ανεση, χωρους κτλπ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        H αλλη λυση ειναι ,αλλα θα χρειαστεις λεφτα γι αυτο..., να βρεις τροπετο 2.8 v6 που θα ναι και φτηνο και να κανεις πληρη μετατροπη ,οχι κοπτοραπτικη δηλαδη στη πλεξουδα κτλπ.. ΚΑτα ποσο αντεχεις το 'μπλεξιμο' βεβαια, τη καταναλωση και να εισαι αδηλωτος...εκτος κι αν το δηλωσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-o-neos last edited by

                          Πολύ τρέξιμο μου φαίνεται.
                          Θα το αφήσω έτσι όπως είναι γιατί απο οτι κατάλαβα δεν αξίζει.
                          Ευχαριστώ για την βοηθεία

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr