Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητα: Πότε τα πάμε ...και πότε "μας πάνε"
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητα: Πότε τα πάμε ...και πότε "μας πάνε"
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    9
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε μια θέση που κατά καιρούς βλέπω να επαναλαμβάνεται στο forum.
      Συχνά όταν η συζήτηση πάει σε πιο δυνατά αυτοκίνητα λέγεται ότι δεν μπορεί να το 'πάει' ένας κοινός θνητός 'όπως πρέπει' και κατά επεκέταση, δεν το αξίζει να το έχει.

      Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα με αυτή τη θέση... υποννοεί πως ένα Daewoo Matiz για παράδειγμα ο απλός οδηγός μπορεί να το πάει περίπου όπως ο Σουμάχερ κάτι που προφανώς είναι λάθος. Έτσι από τη μία υπερεκτιμά τις ικανότητες του απλού οδηγού και ταυτόχρονα υποτιμά αυτό που έχουν να του προσφέρουν τα πιο δυνατά αυτοκίνητα. Επιπλέον δεν υπάρχει πια ιδιαίτερη σύνδεση μεταξύ ιπποδύναμης και επικινδυνότητας με τη στενή έννοια λόγω την ηλεκτρονικών. Πολύ δύσκολο να χάσεις μια SL 600 ίππων που τα ηλεκτρονικά δεν βγαίνουν ποτέ 100% off, αρκετά εύκολο να χάσεις ένα ραλλάκι αν κάτι συμβεί εντός της στροφής.

      Οπότε παρακαλώ, όποτε ξαναπάει η συζήτηση σε Ferrari κλπ. μην ακούσω αυτό το επιχείρημα... αν έχετε αντίθετη άποψη παρακαλώ γράψτε!

      ΥΓ. Στα Μέγαρα με Matiz και BRZ ο Σούμι χαλαρά θα μου έριχνε 5 δεύτερα με το Ματίζ, και ίσως 10 δεύτερα με το BRZ. Αλλά εγώ με το BRZ θα ήμουν πιο γρήγορος (πιστεύω!) από ότι ο Σούμι με το Matiz.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nickolas last edited by

        Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε μια θέση που κατά καιρούς βλέπω να επαναλαμβάνεται στο forum.
        Συχνά όταν η συζήτηση πάει σε πιο δυνατά αυτοκίνητα λέγεται ότι δεν μπορεί να το 'πάει' ένας κοινός θνητός 'όπως πρέπει' και κατά επεκέταση, δεν το αξίζει να το έχει.

        Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα με αυτή τη θέση... υποννοεί πως ένα Daewoo Matiz για παράδειγμα ο απλός οδηγός μπορεί να το πάει περίπου όπως ο Σουμάχερ κάτι που προφανώς είναι λάθος. Έτσι από τη μία υπερεκτιμά τις ικανότητες του απλού οδηγού και ταυτόχρονα υποτιμά αυτό που έχουν να του προσφέρουν τα πιο δυνατά αυτοκίνητα. Επιπλέον δεν υπάρχει πια ιδιαίτερη σύνδεση μεταξύ ιπποδύναμης και επικινδυνότητας με τη στενή έννοια λόγω την ηλεκτρονικών. Πολύ δύσκολο να χάσεις μια SL 600 ίππων που τα ηλεκτρονικά δεν βγαίνουν ποτέ 100% off, αρκετά εύκολο να χάσεις ένα ραλλάκι αν κάτι συμβεί εντός της στροφής.

        Οπότε παρακαλώ, όποτε ξαναπάει η συζήτηση σε Ferrari κλπ. μην ακούσω αυτό το επιχείρημα... αν έχετε αντίθετη άποψη παρακαλώ γράψτε!

        ΥΓ. Στα Μέγαρα με Matiz και BRZ ο Σούμι χαλαρά θα μου έριχνε 5 δεύτερα με το Ματίζ, και ίσως 10 δεύτερα με το BRZ. Αλλά εγώ με το BRZ θα ήμουν πιο γρήγορος (πιστεύω!) από ότι ο Σούμι με το Matiz.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε μια θέση που κατά καιρούς βλέπω να επαναλαμβάνεται στο forum.
          Συχνά όταν η συζήτηση πάει σε πιο δυνατά αυτοκίνητα λέγεται ότι δεν μπορεί να το 'πάει' ένας κοινός θνητός 'όπως πρέπει' και κατά επεκέταση, δεν το αξίζει να το έχει.

          Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα με αυτή τη θέση... υποννοεί πως ένα Daewoo Matiz για παράδειγμα ο απλός οδηγός μπορεί να το πάει περίπου όπως ο Σουμάχερ κάτι που προφανώς είναι λάθος. Έτσι από τη μία υπερεκτιμά τις ικανότητες του απλού οδηγού και ταυτόχρονα υποτιμά αυτό που έχουν να του προσφέρουν τα πιο δυνατά αυτοκίνητα. Επιπλέον δεν υπάρχει πια ιδιαίτερη σύνδεση μεταξύ ιπποδύναμης και επικινδυνότητας με τη στενή έννοια λόγω την ηλεκτρονικών. Πολύ δύσκολο να χάσεις μια SL 600 ίππων που τα ηλεκτρονικά δεν βγαίνουν ποτέ 100% off, αρκετά εύκολο να χάσεις ένα ραλλάκι αν κάτι συμβεί εντός της στροφής.

          Οπότε παρακαλώ, όποτε ξαναπάει η συζήτηση σε Ferrari κλπ. μην ακούσω αυτό το επιχείρημα... αν έχετε αντίθετη άποψη παρακαλώ γράψτε!

          ΥΓ. Στα Μέγαρα με Matiz και BRZ ο Σούμι χαλαρά θα μου έριχνε 5 δεύτερα με το Ματίζ, και ίσως 10 δεύτερα με το BRZ. Αλλά εγώ με το BRZ θα ήμουν πιο γρήγορος (πιστεύω!) από ότι ο Σούμι με το Matiz.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nonos last edited by

            Το θεμα βασικα ειναι οτι και να εχεις να το πηγαινεις και να μη σε πηγαινει..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fsword last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              Συχνά όταν η συζήτηση πάει σε πιο δυνατά αυτοκίνητα λέγεται ότι δεν μπορεί να το 'πάει' ένας κοινός θνητός 'όπως πρέπει' και κατά επεκέταση, δεν το αξίζει να το έχει.

              Το έχω ακούσει κι εγώ το επιχείρημα, αλλά δεν καταλαβαίνω πώς το ένα συνεπάγεται το άλλο (καταλαβαίνω δηλαδή τη λογική του αλλά δεν είναι λογική). Last time I checked όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης δικαιούται να οδηγεί ό,τι σηκώνει το πορτοφόλι του (αρκεί να τα έχει κερδίσει τίμια εννοείται κτλ. κτλ.). Δε θυμάμαι να υπάρχει νόμος να το απαγορεύει. Και offroad animal μπορεί να πάρει για το super market και Ferrari για κίνηση στην πόλη. Τώρα αν χαραμίζεται το αυτοκίνητο είναι άλλη ιστορία. Σε καμία περίπτωση όμως δε σημαίνει ότι ο κάτοχός του δεν αξίζει να το έχει. Και σίγουρα δε σημαίνει ότι αξίζει να το έχει κάποιος άλλος που είναι οδηγάρα αλλά δεν μπορεί να το αγοράσει για τον Α ή Β λόγο.

              Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα με αυτή τη θέση... υποννοεί πως ένα Daewoo Matiz για παράδειγμα ο απλός οδηγός μπορεί να το πάει περίπου όπως ο Σουμάχερ κάτι που προφανώς είναι λάθος.

              Αν και διαφωνώ με τη θέση αυτή όπως ανέφερα πριν, διαφωνώ επίσης πως υποννοεί ότι ο απλός οδηγός μπορεί να οδηγήσει ένα καθημερινό αυτοκίνητο όπως ένα επαγγελματίας οδηγός. Βασικά δεν υποννοεί τίποτα τέτοιο, λέει απλά ότι ένα γρήγορο αυτοκίνητο αξίζει σ' αυτόν που μπορεί να το χειριστεί κατάλληλα. Καμία αναφορά σε άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nickolas last edited by

                Τί θα πει, 'αξίζει να το οδηγεί κατάλληλα'?
                Ότι έχει διάθεση να το τρέξει? Απόλαυση δεν παίρνεις μόνο τρέχοντας με ένα όχημα...

                Επιπλέον όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να οδηγηθούν στο όριο και αυτό που παίζει ρόλο είναι το παιχνίδι με το όριο, είτε έχεις Ferrari είτε Yugo...και σε αυτό το παιχνίδι με το όριο φαίνεται η διαφορά των οδηγών σε επίπεδο ικανότητας, και με τη Ferrari και με το Yugo.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                  Επιπλέον δεν υπάρχει πια ιδιαίτερη σύνδεση μεταξύ ιπποδύναμης και επικινδυνότητας με τη στενή έννοια λόγω την ηλεκτρονικών. Πολύ δύσκολο να χάσεις μια SL 600 ίππων που τα ηλεκτρονικά δεν βγαίνουν ποτέ 100% off, αρκετά εύκολο να χάσεις ένα ραλλάκι αν κάτι συμβεί εντός της στροφής.

                  Οπότε παρακαλώ, όποτε ξαναπάει η συζήτηση σε Ferrari κλπ. μην ακούσω αυτό το επιχείρημα... αν έχετε αντίθετη άποψη παρακαλώ γράψτε!

                  Φυσικά και το όριο των αυτοκινήτων σήμερα είναι πολύ υψηλό. Τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα όμως έχουν 2-3 γνωρίσματα που δεν έχουν τα πιο καθημερινά. 1ον μαζεύουν απίστευτα χιλιόμετρα για πλάκα και είναι πολύ πιθανό να βρεθείς με 150 σε στροφή που είναι για 100 το πολύ! 2ον ακόμα και με τα ηλεκτρονικά είναι εύκολο να 'γυρίσουν'. Με Ferrari 430 με 3η και τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα στο Sport (ούτε καν στο Race δηλαδή), το αυτοκίνητο ψάρευε αριστερά-δεξιά με μισό γκάζι! Στο ίδιο αυτοκίνητο με 5η και 200 στην Εθνική, άναβε το λαμπάκι του antispin όταν πατούσες τέρμα γκάζι απότομα!!! Ο φίλος που το είχε μου εξομολογήθηκε ότι αν δεν το έπαιρνε στα 48 του, αλλά στα 28 του, δεν θα ζούσε για να το κουβεντιάζουμε! 3ον, όσο φιλικά και αν έχουν γίνει, το στήσιμο τους αλλά και η απόκριση των χειριστηρίων τους είναι τόσο άμεση που ένας άπειρος οδηγός δεν ξέρει από που του ήρθε η σφαλιάρα! Αντί για υποστροφή θα έχεις υπερστροφή στην είσοδο και εκεί που με 10 μοίρες στο τιμόνι περιμένεις χαλαρή αντίδραση, το αυτοκίνητο κατευθείαν αλλάζει 2 λωρίδες!!! Η δικιά μου 330i με μόλις 272 άλογα γυρίζει άνετα με 3η και 130 χ.α.ω. αν το τσαρουχωσεις και εκεί πρέπει να έχεις χέρια και μυαλό αν έχεις σβήσει το ESP! Για το πόση προσοχή χρειάζεται όταν έχεις την δύναμη να 200αρίσεις από φανάρι σε φανάρι δεν χρειάζεται να αναφερθώ προφανώς... Πριν 3 χρόνια έπαιζα με μια μεγάλη μηχανή από φανάρι σε φανάρι. Όταν συνειδητοποίησα ότι μέσα σε 1000 μέτρα βαρούσαμε 200άρες σε κατοικημένη περιοχή (όχι κέντρο, αλλά με αρκετά αυτοκίνητα κλπ), είπα να ηρεμήσω λίγο.

                  Last time I checked όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης δικαιούται να οδηγεί ό,τι σηκώνει το πορτοφόλι του (αρκεί να τα έχει κερδίσει τίμια εννοείται κτλ. κτλ.). Δε θυμάμαι να υπάρχει νόμος να το απαγορεύει.

                  Στην Ελλάδα ναι. Απλά μας σώζει το ότι λίγοι έχουν την δυνατότητα στα 18 να έχουν supercar. Στην Ιταλία όμως που είναι πολύ σοβαρή χώρα όταν μιλάμε για γρήγορα αυτοκίνητα (ίσως η χώρα με την μεγαλύτερη αυτοκινητιστική παιδεία μαζί με την Αγγλία), υπάρχει νόμος που απαγορεύει στους νέους οδηγούς να οδηγούν αυτοκίνητα με κάποια συγκεκριμένη αναλογία ισχύος/βάρους και κάτω. Για αυτό βγήκε πριν μερικά χρόνια η Mito με τα 78 άλογα.

                  Επιπλέον όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να οδηγηθούν στο όριο και αυτό που παίζει ρόλο είναι το παιχνίδι με το όριο, είτε έχεις Ferrari είτε Yugo...και σε αυτό το παιχνίδι με το όριο φαίνεται η διαφορά των οδηγών σε επίπεδο ικανότητας, και με τη Ferrari και με το Yugo.

                  Με το Yugo θα τρακάρεις με 100. Με την Ferrari με 300!!! Μαλακία και στις 2 περιπτώσεις, αλλά άλλο να έχεις νεροπίστολο και άλλο ΑΚ-47!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    fsword last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Last time I checked όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης δικαιούται να οδηγεί ό,τι σηκώνει το πορτοφόλι του (αρκεί να τα έχει κερδίσει τίμια εννοείται κτλ. κτλ.). Δε θυμάμαι να υπάρχει νόμος να το απαγορεύει.

                    Στην Ελλάδα ναι. Απλά μας σώζει το ότι λίγοι έχουν την δυνατότητα στα 18 να έχουν supercar. Στην Ιταλία όμως που είναι πολύ σοβαρή χώρα όταν μιλάμε για γρήγορα αυτοκίνητα (ίσως η χώρα με την μεγαλύτερη αυτοκινητιστική παιδεία μαζί με την Αγγλία), υπάρχει νόμος που απαγορεύει στους νέους οδηγούς να οδηγούν αυτοκίνητα με κάποια συγκεκριμένη αναλογία ισχύος/βάρους και κάτω. Για αυτό βγήκε πριν μερικά χρόνια η Mito με τα 78 άλογα.

                    Δε διαφωνώ καθόλου. Τα περί διπλώματος και οικονομικών τα έγραψα ως προς το αν αξίζει να οδηγεί κάποιος συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή όχι από νομική άποψη (και από πρακτική, αν ξέρει να το κουμαντάρει στοιχειωδώς και να μην προκαλέσει ατύχημα, πράγμα που θα έπρεπε να διασφαλίζεται απ' το δίπλωμα).

                    Από 'κει και πέρα πολλά αυτοκίνητα δε θα έπρεπε να οδηγούνται από πολλούς ανθρώπους για διάφορους λόγους όπως είναι τα πράγματα. Για νέο οδηγό σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη να μην ξεκινήσει με αυτοκίνητο που δεν μπορεί να χειριστεί μέχρι ν' αποκτήσει λίγη εμπειρία εκτός μαθημάτων. Για τα δε supercars μπορεί και να έθετα προϋπόθεση ένα τύπου επαγγελματικό δίπλωμα ή τουλάχιστον μια σειρά μαθημάτων που να διασφαλίζουν ότι μπορείς να το κουμαντάρεις ασφαλώς.

                    Τώρα αν ο άλλος θέλει να κάνει τα δικά του αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις ό,τι δίπλωμα και να έχει. Αλλά τουλάχιστον αν έχει εκπαιδευτεί είναι περισσότερες οι πιθανότητες να μην προκαλέσει τόσο σοβαρό ατύχημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Με το Yugo θα τρακάρεις με 100. Με την Ferrari με 300!!! Μαλακία και στις 2 περιπτώσεις, αλλά άλλο να έχεις νεροπίστολο και άλλο ΑΚ-47!!!

                      H διαφορά στις ταχύτητες δεν είναι τόσο μεγάλη, και το βασικό είναι ότι και στις δύο σκοτώνεσαι. Για αυτό μάλλον θα βγήκε και η Mito με τόσο χαμηλή ιπποδύναμη... δεν είναι σούπερκαρ η απλή Μίτο, και δεν χρειάζεται να είναι για να σκοτωθεί ένας 18άχρονος που βράζει το αίμα του.

                      Για τα χιλιόμετρα που μαζεύει είναι πιο δυνατό αυτοκίνητο, ναι θέλει προσοχή και προσαρμογή. Αλλά δε νομίζω να σκέφτονται αυτό οι υπέρμαχοι της άποψης 'δεν αξίζει να οδηγεί τέτοιο αυτοκίνητο' 'χαραμίζεται τέτοιο αυτοκίνητο (να πηγαίνει αργά για ψώνια)' κλπ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Για αυτό μάλλον θα βγήκε και η Mito με τόσο χαμηλή ιπποδύναμη... δεν είναι σούπερκαρ η απλή Μίτο, και δεν χρειάζεται να είναι για να σκοτωθεί ένας 18άχρονος που βράζει το αίμα του.

                        Βγήκε συγκεκριμένα λόγω του Νόμου. Οι πιο δυνατές εκδόσεις ήταν πάνω από το επιτρεπόμενο όριο ισχύος/βάρους για νέους οδηγούς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr