-
καλησπέρα σας.
είμαι νέα οδηγός και ενδιαφέρομαι για την αγορά ενος αμαξιού (με +- 4000 ευρω)
Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για τα παρακάτω μοντέλα. Με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία και η κατανάλωση.- nissan micra
2)fiat panda - hyundai getz
καθώς και για τα αντίστοιχα diesel
Ευχαριστώ!
- nissan micra
-
καλησπέρα σας.
είμαι νέα οδηγός και ενδιαφέρομαι για την αγορά ενος αμαξιού (με +- 4000 ευρω)
Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για τα παρακάτω μοντέλα. Με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία και η κατανάλωση.- nissan micra
2)fiat panda - hyundai getz
καθώς και για τα αντίστοιχα diesel
Ευχαριστώ!
- nissan micra
-
καλησπέρα σας.
είμαι νέα οδηγός και ενδιαφέρομαι για την αγορά ενος αμαξιού (με +- 4000 ευρω)
Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για τα παρακάτω μοντέλα. Με ενδιαφέρει κυρίως η αξιοπιστία και η κατανάλωση.- nissan micra
2)fiat panda - hyundai getz
καθώς και για τα αντίστοιχα diesel
Ευχαριστώ!
- nissan micra
-
Επειδη το μεταχειρο ειναι λαχειο θα σου ελεγα οτι βρεις σε καλυτερη κατασταση παρτο. Τα 3 που αναφερεις ειναι αξιοπιστα γενικα. Το πιο εμπορευσιμο ειναι το παντα(το οποιο σε καποιες χρονιες ειχε θεμα με το ηλεκτρικο του τιμονι)
-
Στην αξιοπιστία το panda είναι τρίτο στη σειρά.
-
Επειδή το Panda ανήκει σε μικρότερη κατηγορία από τα άλλα δύο, καλό θα ήταν να μας διευκρινίσεις τι ανάγκες και απαιτήσεις έχεις για εσωτερικούς χώρους και εξωτερικές διαστάσεις. Και τα τρία είναι αξιόπιστα και εμπορικά αυτοκίνητα με τα υπέρ και τα κατά τους.
Σαν παράδειγμα, το Panda είναι το πιο ευκολοδήγητο σε σχέση με τα άλλα δυο, λόγω των μικρότερων διαστάσεων, το τετραγωνισμένο σχήμα του και τα μεγάλα τζάμια περιμετρικά που προσφέρουν άριστη ορατότητα. Στον αντίποδα μειονεκτεί στους μικρότερους εσωτερικούς χώρους αλλά είναι ταυτόχρονα και το πιο ευέλικτο λόγω των πιο μαζεμένων διαστάσεων του. Η οδήγηση στη πόλη ειδικά με το κουμπί city γίνεται παιχνιδάκι αφού το τιμόνι γίνεται ακόμα πιο ελαφρύ.
Τo Getz είναι απόλυτα τίμιο. Εμφανίζει αρκετά υψηλό δείκτη αξιοπιστίας, τα ανταλλακτικά και η συντήρηση του είναι σε λογικά επίπεδα, ενώ εσωτερικά είναι ευρύχωρο και άνετο. Η ποιότητα κατασκευής του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά δεν προβληματίζει, αφού με τα χρόνια δείχνει ανθεκτικό. Επίσης δεν σε προδιαθέτει για οδήγηση με γρήγορους ρυθμούς, είναι όμως εργαλείο για να κάνεις οικονομικά τη δουλειά σου.
Το Micra είναι επίσης τίμιο, υστερεί όμως και αυτό σε εσωτερικούς χώρους έναντι του Getz. Δείχνει σβέλτο γενικά αλλά σε ανοιχτό δρόμο θα καταλάβεις ότι δεν είναι τόσο γρήγορο όσο φαίνεται αρχικά. Εξαίρεση σε αυτό αποτελεί το 1.4. Κι εδώ η ποιότητα κατασκευής δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο αλλά ούτε και η οδική του συμπεριφορά. Και σε αυτή τη περίπτωση όμως, αν θες να κάνεις τη δουλειά σου, δεν θα σε προβληματίσει.
Τα παραπάνω αποτελούν προσωπική μου άποψη, έχοντας οδηγήσει και τα τρία αυτοκίνητα.
Diesel με αυτά τα λεφτά δεν πρόκειται να βρεις. Μόνο κάποιο εισαγωγής με γυρισμένα κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα που δεν αξίζει να ασχοληθείς καν... -
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Η οδήγηση στη πόλη ειδικά με το κουμπί city γίνεται παιχνιδάκι αφού το τιμόνι γίνεται ακόμα πιο ελαφρύ...Θελω να προσθεσω κατι σχετικα με αυτο μιας και το εθιξες....
Εκτος απο παιχνιδακι για μενα ειναι και αρκετα επικινδυνη η οδηγηση στην πολη με αυτο το κουμπακι... Ειναι υπερβολικα ελαφρυ το τιμονι αν εχεις συνηθισει χωρις αυτο σε τετοιο βαθμο που μου δινει την εντυπωση οτι με λιγη δυναμη αν το σπρωξεις μπορει να γυρισει μονο του μεχρι το τερμα...
Λιγο δηλαδη κατι να ακουμπισει το χερι σου και δεν θελω να φανταστω τα αποτελεσματα αν εισαι σε κανα στενακι της Αθηνας....Και μια ερωτηση... Εν ετη 2016 με υδραυλικα, ηλεκτρικα, και οτι αλλο θελετε τιμονια χρειαζομαστε τετοια κουμπακια?? Δηλαδη δεν μπορουμε να γυρισουμε ενα υδραυλικο τιμονι?? Μου κανει εντυπωση... Αυτα θα τα χρειαζομασταν αν ειχαμε ακομα μηχανικα τιμονια...
-
Το κουμπί city στα Fiat δεν έχει φτιαχτεί για να οδηγείς απλώς στη πόλη. Η κυρίως χρήση του είναι για τις μανούβρες parking και για τη κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες μέσα σε στενά. Απλώς επειδή κάνει το τιμόνι πιο ελαφρύ σου προσφέρει λίγο μεγαλύτερη άνεση σε τέτοιες περιπτώσεις.
Αν έχεις πάει στην Ιταλία θα διαπιστώσεις πως έχουν πολλά μικρά στενά-περάσματα ακόμα και μέσα στις μεγάλες πόλεις τους όπως το Μιλάνο. Υπάρχουν κάποια τόσο μικρά στενά που δεν έχουν ούτε πεζοδρόμιο... Για αυτό έχουν φτιάξει αυτό το κουμπί σε τόσα τους μοντέλα. Για μεγαλύτερη άνεση. Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που οι Ιταλοί έχουν παράδοση να φτιάχνουν πετυχημένα μικρά αυτοκίνητα. Εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους.
Συμφωνώ πως σε λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες δεν είναι σωστή η χρήση του, γιατί το τιμόνι κυριολεκτικά στρίβει με το μικρό δάχτυλο μόνο. -
Αυτο μου εχουν πει και εμενα οταν ειχα ρωτησει.. οτι και καλα βοηθαει πολυ στο parking αλλα και γενικως στη κινηση στη πολη με τα στενακια.
Παντως το θεωρω υπερβολη, κατα την γνωμη μου παντα. Δεν νομιζω οτι χωρις αυτο το κουμπακι σου ειναι δυσκολο να παρκαρεις. Για παραδειγμα τα αλλα αυτοκινητα που δεν το εχουν μια χαρα παρκαρουν και εκεινα.Και κατι αλλο που μου ειπαν οταν το ειχα πρωτοδει και ρωτησα ηταν οτι δεν κανει να το χρησιμοποιεις πολυ γιατι λεει οτι θα κανει ζημια, στην κρεμαγιερα να φανταστω, το οποιο αν καταλαβαινω τον τροπο λειτουργιας του σωστα, να αυξανει πολυ την υδραυλικη πιεση ??? , ειναι και λογικο.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Στην αξιοπιστία το panda είναι τρίτο στη σειρά.Καλα μη γραψω για τα κωλοσασμαν στα getz ωρες ωρες.. Και αλλο να σου κατσει καμια ηλεκτρολογικη μαλακιουλα κι αλλο σασμαν...
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
να αυξανει πολυ την υδραυλικη πιεση ???Ηλεκτρικό είναι το τιμόνι του Panda.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
να αυξανει πολυ την υδραυλικη πιεση ???
Ηλεκτρικό είναι το τιμόνι του Panda.
Δυστυχως δεν το ηξερα.. Φανταστικα οτι ηταν υδραυλικο..
-
Εκανα με το panda στις διακοπες πανω απο 700χλμ.
Το τιμονι του οντως ειναι τρομερα ελαφρυ , δε θα ενεργοποιουσα ποτε το cityΣτάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από προσωπική άποψη, σε θέμα ποιότητας κύλισης μέσα στην πόλη μεταξύ Micra K12 και Panda (που είχα για 1.5 μήνα) φανερά νικητής το δεύτερο.
Από την άλλη το Κ12 έγραψε 120000 χλμ (εντός αστικού ιστού κυρίως) και δεν έκανε κιχ, μόνο συμπλέκτη αλλάξαμε
-
Αν και δεν έχω καταλάβει ποιο Panda αφορά το θέμα, όσο αφορά το δικό μου Panda θα έλεγα ότι σε ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα πάνω από 120km/h οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέπτες βγάζουν θόρυβο.
Τα άλλα δύο (Getz/Micra) δεν τα ξέρω καθόλου.
Το Παντάκι όμως για την Ελλάδα αξίζει πραγματικά. Προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς και ζητάει λίγα. Δεν ξέρω αν τα άλλα δύο προσφέρουν τα ίδια σε όλους τους τομείς. -
Παντως απο τα 3 το καλυτερο αυτοκινητο ειναι πιθανοτατα το micra και λεω πιθανοτατα γιατι εχω βρεθει σε δυο διαφορετικα συνεπιβατης αλλα οχι πισω απο το τιμονι σε αντιθεση με τ αλλα δυο μοντελα που εχω βρεθει και συνεπιβατης και οδηγος. Το panda το θεωρω λιγο καλυτερο οδηγικα απο το getz και με καλυτερη καμπινα. Το micra το ενιωθες πιο δεμενο, πιο ησυχο ,πιο προσεγμενο σε ολα του. Σα να ναι 'μιση' κατηγορια πανω σε μεγαθος. Αισθητικα βεβαια δε παλευεται στα ματια μου απ εξω.
Η προσωπικη μου σειρα ειναι
Micra
Panda
Getz -
Έχω οδηγήσει και τα 3. Το getz για περίπου ένα χρόνο (το 2009). Το micra πολύ λιγότερο. Το Panda ΠΟΟΟΟΛΥ. Και σε διάφορες εκδόσεις (1.1, 1.2). Μακράν το πιο αξιόπιστο κατά τη γνώμη μου.
Fiat Panda 1.2 160.000 χλμ. 2005. Αναλώσιμα. Μοναδική βλάβη η αντλία βενζίνης στα 90,000χλμ. Α και το ότι χάλασε η ανοιγόμενη οροφή και δεν ανοίγει. Το city μόνιμα στο on (άλλωστε κόβει η υποβοήθηση μετά από μια ταχύτητα).
Fiat Panda 1.2 40.000 χλμ 2009 (αυτόματο). Λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του. Πιο πολύ κάθεται παρά κουνιέται. Προφανώς και εδώ καμία βλάβη. Μόνο μπαταρία άλλαξα το 2013.
Κάθεσαι ψηλά, έχεις καλή ορατότητα γύρω γύρω. Γενικά είναι πιο ξεκούραστο από το μικρα και το getz. Δική μου άποψη
-
Τα έχω οδηγήσει και τα 3. Δεν μπορώ να πω κάτι κακό για κάποιο από αυτά. Είναι και τα 3 τίμια αυτοκίνητα για να κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Μεγαλύτερη εμπειρία έχω με το Panda, τόσο το τρέχων όσο και το προηγούμενο μοντέλο. Έχουν περάσει από τα χέρια μου εκατοντάδες Panda και μπορώ να πω ότι πιο αξιόπιστο αμάξι δύσκολα θα βρεις στην αγορά. Το προηγούμενο μοντέλο είχε 2 μόνο μείον. Έκαιγε λαδάκι και παραβιαζόταν εύκολα. Το τρέχων μοντέλο, αν και δε ξέρω τί τιμές πιάνει στην αγορά μεταχειρισμένο με τα λεφτά που διαθέτεις, έχει ακόμα ένα μείον. Το 'στόπ' της πόρτας το οποίο δεν είναι φτιαγμένο από το ίδιο υλικό με το προηγούμενο μοντέλο και είναι πολύ εύθραστο. Σπάει εύκολα αν δεν προσέξεις και ανοίξεις την πόρτα και φυσάει δυνατός αέρας. Κατά τα άλλα το 1.1 θα σε καλύψει σε ότι διαδρομή θες να κάνεις, μέχρι 2-3 άτομα. Αν μπορείς να χτυπήσεις το 1,2 να θεωρείς σίγουρο ότι η ζωή σου θα γίνει καλύτερη πάνω στο δρόμο και ειδικά εκτός πόλης.
Σαν υστερόγραφο μια συμβουλή. Όταν αγοράζει κανείς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και ειδικά τέτοια εμπορικά μοντέλα, θεωρώ ότι είναι πολύ καλή ιδέα να κάνεις μια έρευνα αγοράς όχι απλά στα περιοδικά, σε φίλους και γνωστούς αλλά σε εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Από εκεί θα μάθεις όλη την αλήθεια για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου!!! Όσο πιο πολλά 'κομμάτια' έχει η εταιρία, τόσο περισσότερα θα μάθεις για τα προβλήματα που βγάζει ή που δεν βγάζει!!!
nissan micra vs fiat panda vs getz