-
*Oι Κορεάτες μιλούν για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Σήμα κατατεθέν του νέου Kia Rio είναι η χαρακτηριστική πλέον στενόμακρη μάσκα, τα πιο «λεπτά» εμπρός φωτιστικά σώματα, ο μεγαλύτερος σε μήκος εμπρός πρόβολος καθώς και η πιο στενή και πιο «όρθια» πίσω κολώνα.
Από πλευράς διαστάσεων, η Kia ανακοινώνει πως το νέο Rio είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 15 μόλις χλστ., εκ των οποίων τα 10 χλστ. «δαπανήθηκαν» στη διεύρυνση του μετοξονίου του. Αυξημένο κατά 5 χλστ. είναι και το πλάτος, ενός το ύψος του αμαξώματος είναι μικρότερο κατά 0,5 εκ.
Στο εσωτερικό, μοντέρνος ο σχεδιασμός του ταμπλό, στο οποίο δεσπόζει η νέα οθόνη αφής. Οι περιφερειακοί διακόπτες είναι εμφανώς λιγότεροι σε σχέση με το παρελθόν, ενώ κομψή αποδεικνύεται και η αισθητική του πίνακα οργάνων.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν έχουν επισήμως ανοίξει τα χαρτιά τους. Ωστόσο, βέβαιο είναι πως κάτω από το καπό θα συναντάμε τόσο τον 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο των 1.000 κ.εκ. της εταιρείας, όσο και τον νέο 1.400άρη της, ο οποίος θα προσφέρει κίνηση στην έκδοση GT.*Αδιάφορο μου φαίνεται αισθητικά.Το πιθανότερο είναι να μοιράζεται τα ίδια μοτέρ με εκείνα του Hyundai i20 και η παραγωγή του να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016.
-
*Oι Κορεάτες μιλούν για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Σήμα κατατεθέν του νέου Kia Rio είναι η χαρακτηριστική πλέον στενόμακρη μάσκα, τα πιο «λεπτά» εμπρός φωτιστικά σώματα, ο μεγαλύτερος σε μήκος εμπρός πρόβολος καθώς και η πιο στενή και πιο «όρθια» πίσω κολώνα.
Από πλευράς διαστάσεων, η Kia ανακοινώνει πως το νέο Rio είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 15 μόλις χλστ., εκ των οποίων τα 10 χλστ. «δαπανήθηκαν» στη διεύρυνση του μετοξονίου του. Αυξημένο κατά 5 χλστ. είναι και το πλάτος, ενός το ύψος του αμαξώματος είναι μικρότερο κατά 0,5 εκ.
Στο εσωτερικό, μοντέρνος ο σχεδιασμός του ταμπλό, στο οποίο δεσπόζει η νέα οθόνη αφής. Οι περιφερειακοί διακόπτες είναι εμφανώς λιγότεροι σε σχέση με το παρελθόν, ενώ κομψή αποδεικνύεται και η αισθητική του πίνακα οργάνων.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν έχουν επισήμως ανοίξει τα χαρτιά τους. Ωστόσο, βέβαιο είναι πως κάτω από το καπό θα συναντάμε τόσο τον 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο των 1.000 κ.εκ. της εταιρείας, όσο και τον νέο 1.400άρη της, ο οποίος θα προσφέρει κίνηση στην έκδοση GT.*Αδιάφορο μου φαίνεται αισθητικά.Το πιθανότερο είναι να μοιράζεται τα ίδια μοτέρ με εκείνα του Hyundai i20 και η παραγωγή του να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016.
-
*Oι Κορεάτες μιλούν για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Σήμα κατατεθέν του νέου Kia Rio είναι η χαρακτηριστική πλέον στενόμακρη μάσκα, τα πιο «λεπτά» εμπρός φωτιστικά σώματα, ο μεγαλύτερος σε μήκος εμπρός πρόβολος καθώς και η πιο στενή και πιο «όρθια» πίσω κολώνα.
Από πλευράς διαστάσεων, η Kia ανακοινώνει πως το νέο Rio είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 15 μόλις χλστ., εκ των οποίων τα 10 χλστ. «δαπανήθηκαν» στη διεύρυνση του μετοξονίου του. Αυξημένο κατά 5 χλστ. είναι και το πλάτος, ενός το ύψος του αμαξώματος είναι μικρότερο κατά 0,5 εκ.
Στο εσωτερικό, μοντέρνος ο σχεδιασμός του ταμπλό, στο οποίο δεσπόζει η νέα οθόνη αφής. Οι περιφερειακοί διακόπτες είναι εμφανώς λιγότεροι σε σχέση με το παρελθόν, ενώ κομψή αποδεικνύεται και η αισθητική του πίνακα οργάνων.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν έχουν επισήμως ανοίξει τα χαρτιά τους. Ωστόσο, βέβαιο είναι πως κάτω από το καπό θα συναντάμε τόσο τον 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο των 1.000 κ.εκ. της εταιρείας, όσο και τον νέο 1.400άρη της, ο οποίος θα προσφέρει κίνηση στην έκδοση GT.*Αδιάφορο μου φαίνεται αισθητικά.Το πιθανότερο είναι να μοιράζεται τα ίδια μοτέρ με εκείνα του Hyundai i20 και η παραγωγή του να ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016.
-
Το προηγούμενο μου άρεσε περισσότερο εξωτερικά. Πάντως το νέο μάλλον πρέπει να προσφέρει καλύτερη ορατότητα από το πίσω τζάμι, όπως το βλέπω από τις φωτογραφίες τουλάχιστον. Το νέο εσωτερικό, σε σχέση με το προηγούμενο, μου αρέσει περισσότερο. Δείχνει περισσότερο πολυτελές και θυμίζει όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας. Νομίζω ότι σαν σύνολο σχεδιαστικά είναι ομορφότερο από το i20 πάντως αν και το θυμίζει αρκετά στο εξωτερικό.
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Το προηγούμενο μου άρεσε περισσότερο εξωτερικά. Πάντως το νέο μάλλον πρέπει να προσφέρει καλύτερη ορατότητα από το πίσω τζάμι, όπως το βλέπω από τις φωτογραφίες τουλάχιστον. Το νέο εσωτερικό, σε σχέση με το προηγούμενο, μου αρέσει περισσότερο. Δείχνει περισσότερο πολυτελές και θυμίζει όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας. Νομίζω ότι σαν σύνολο σχεδιαστικά είναι ομορφότερο από το i20 πάντως αν και το θυμίζει αρκετά στο εξωτερικό.Συμφωνώ σε ολα
-
Ενδιαφερον ο 1.0 120ps,αν και κλασσικα θα καιει τα αντερα του οπως οι περισσοτεροι χιλιαρηδες.Aναβαθμισμενο εσωτερικο,με μια αισθηση σκληρου πλαστικου στο ταμπλω ομως,πολλα κουμπακια στο τιμονι και η οθονη αφης μοιαζει ξεκρεμαστη και ακυρη στο σημειο που την τοποθετησαν.
-
Αυτο που μου βλεπετε τη ποιοτητα των πλαστικων απο φωτογραφιες, απ οτι εχετε ακουσει και απ οτι φανταζεστε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, με ξεπερναει....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο που μου βλεπετε τη ποιοτητα των πλαστικων απο φωτογραφιες, απ οτι εχετε ακουσει και απ οτι φανταζεστε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, με ξεπερναει....Εσυ,για οποιο αυτοκινητο εκφραζεις αποψη,το εχεις δει απο κοντα,το εχεις κανει τεστ ντραιβ και εχεις ζουληξει τα πλαστικα για να διαπιστωσεις την ποιοτητα τους? Τι θα ειχε το KIA,σκληρο πλαστικο,ακομα και με το ρετουσαρισμα φαινεται με γυμνο ματι.
-
Αυτή η οθόνη εκεί πέρα είναι σαν κάτι ταξιτζήδων που στο ίδιο σημείο στερεώνουν ταμπλετ
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Αυτο που μου βλεπετε τη ποιοτητα των πλαστικων απο φωτογραφιες, απ οτι εχετε ακουσει και απ οτι φανταζεστε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, με ξεπερναει....
Εσυ,για οποιο αυτοκινητο εκφραζεις αποψη,το εχεις δει απο κοντα,το εχεις κανει τεστ ντραιβ και εχεις ζουληξει τα πλαστικα για να διαπιστωσεις την ποιοτητα τους? Τι θα ειχε το KIA,σκληρο πλαστικο,ακομα και με το ρετουσαρισμα φαινεται με γυμνο ματι.
Σε οτι αφορα ποιοτητα εσωτερικου τουλαχιστον εχω κατσει μεσα!
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Αυτή η οθόνη εκεί πέρα είναι σαν κάτι ταξιτζήδων που στο ίδιο σημείο στερεώνουν ταμπλετΣτάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολύ σωστή παρατήρηση. Τόσες γραμμές παιδί μου στο ταμπλό και μου φαίνεται πως εάν πρέπει να αφήσεις κάτι κάπου προσωρινά, τότε ο χώρος πίσω από την οθόνη είναι ο πλέον ιδανικός
-
Νέο KIA RIO ... http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 141992.asp
Κράτησα τα εξής που αφορούν την Ελλάδα
- Μάλλον μόνο σε Diesel
- Καλό καλοκαίρι και βλέπουμε ... λόγω Βασιλάκη/Δάβαρη
Συμπέρασμα: Χαιρετίσματα.
-
-
Αναπητε storm δες το αντιστοιχο αρθρο στους 4τροχους που ειναι πολυ πιο εγκυρο περιοδικο.Εκει θα δεις οτι το νεο Rio θα ειναι στην Ελλαδα απο το καλοκαιρι σε ντιζελ και βενζινη.Υπολογιζεται οτι τον Ιουνιο θα ξεκινησει η νεα εποχη Hyundai/KIA στην Ελλαδα.Απλα αναφερεται οτι ο Βασιλακης θα ριξει το βαρος στα ντιζελ,οχι οτι δεν θα εισαχθουν τα βενζινοκινητα.Αν γινει αυτο παντως θα ειναι μεγαλο λαθος.
-
Ωραίο supermini....!!!
Στάλθηκε από το XOOM 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βρήκα αυτό τυχαία και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας. Δείχνει πολύ ωραίο εν κίνησή, και το άσπρο δεν είναι άσχημο.
Αντε να βγει και η gt line εκδώσει με έναν ποιο δυνατό ντίζελ.
Youtube VideoSent from my LG-D855 using Tapatalk
Kia Rio 2017