Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ήχοι που μας αποσυντονίζουν!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ήχοι που μας αποσυντονίζουν!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    20
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      Για κάποιον λόγο...μόλις είδα το θέμα σκέφτηκα τον...Στέφανο!!
      Καλημέρα κούκλε!

      http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 133597.asp

      Ήχοι που μας αποσυντονίζουν

      Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2016
      Οι τριγμοί αλλά και κάθε είδους θόρυβοι μικρής έντασης παρατηρούνται αρκετά συχνά στα αυτοκίνητα ακόμα κι αν αυτά είναι καινούργια. Ο εντοπισμός των θορύβων και ο περιορισμός τους -εάν αυτό φυσικά είναι δυνατό- εξασφαλίζουν την ηρεμία του οδηγού αλλά και των επιβαινόντων στο όχημα.

      Τα αίτια…

      1. Πολλές φορές αφήνουμε κέρματα ή κάθε λογής μικρά αντικείμενα εκτεθειμένα χωρίς σωστή τοποθέτηση στις θήκες του οχήματος. Κατά τη κίνησή μας λοιπόν η μετακίνηση αυτών των μικροαντικειμένων προκαλεί έναν εκνευριστικό θόρυβο.
      2. Πολλοί από εμάς συνηθίζουν στις θήκες που βρίσκονται στις πόρτες να τοποθετούν cd τα οποία δεν είναι καλά στερεωμένα με αποτέλεσμα να μετακινούνται και να προκαλούν θόρυβο.
      3. Με το πέρασμα του χρόνου σε πολλά αυτοκίνητα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του ταμπλό δείχνουν να «σπάνε» και να αλλοιώνονται κυρίως λόγω των καιρικών συνθηκών. Ως αποτέλεσμα οι ενώσεις των τμημάτων χαλαρώνουν και προκαλούν θόρυβο. Υπεύθυνοι δεν είστε εσείς με αποτέλεσμα ο μόνος που μπορεί να βοηθήσει να είναι ένας εξειδικευμένος τεχνικός.
      4. Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.
      5. Συνήθως θόρυβος παράγεται από το μηχανισμό ρύθμισης της ζώνης. Αυτός με το πέρασμα του χρόνου χαλαρώνει προκαλώντας τριγμούς τους οποίους μόνο ένας τεχνικός μπορεί να επιδιορθώσει.
      6. Τέλος δεν είναι λίγες οι φορές που παρατηρούνται τριγμοί από την πόρτα. Εάν βρείτε την πηγή του θορύβου, μπορείτε με λίγο λαδάκι στις ενώσεις να τον αποτρέψετε αλλιώς θα πρέπει να κάνετε μια επίσκεψη στο συνεργείο.

      Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... z4IK0b9AA4

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Για κάποιον λόγο...μόλις είδα το θέμα σκέφτηκα τον...Στέφανο!!
        Καλημέρα κούκλε!

        http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 133597.asp

        Ήχοι που μας αποσυντονίζουν

        Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2016
        Οι τριγμοί αλλά και κάθε είδους θόρυβοι μικρής έντασης παρατηρούνται αρκετά συχνά στα αυτοκίνητα ακόμα κι αν αυτά είναι καινούργια. Ο εντοπισμός των θορύβων και ο περιορισμός τους -εάν αυτό φυσικά είναι δυνατό- εξασφαλίζουν την ηρεμία του οδηγού αλλά και των επιβαινόντων στο όχημα.

        Τα αίτια…

        1. Πολλές φορές αφήνουμε κέρματα ή κάθε λογής μικρά αντικείμενα εκτεθειμένα χωρίς σωστή τοποθέτηση στις θήκες του οχήματος. Κατά τη κίνησή μας λοιπόν η μετακίνηση αυτών των μικροαντικειμένων προκαλεί έναν εκνευριστικό θόρυβο.
        2. Πολλοί από εμάς συνηθίζουν στις θήκες που βρίσκονται στις πόρτες να τοποθετούν cd τα οποία δεν είναι καλά στερεωμένα με αποτέλεσμα να μετακινούνται και να προκαλούν θόρυβο.
        3. Με το πέρασμα του χρόνου σε πολλά αυτοκίνητα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του ταμπλό δείχνουν να «σπάνε» και να αλλοιώνονται κυρίως λόγω των καιρικών συνθηκών. Ως αποτέλεσμα οι ενώσεις των τμημάτων χαλαρώνουν και προκαλούν θόρυβο. Υπεύθυνοι δεν είστε εσείς με αποτέλεσμα ο μόνος που μπορεί να βοηθήσει να είναι ένας εξειδικευμένος τεχνικός.
        4. Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.
        5. Συνήθως θόρυβος παράγεται από το μηχανισμό ρύθμισης της ζώνης. Αυτός με το πέρασμα του χρόνου χαλαρώνει προκαλώντας τριγμούς τους οποίους μόνο ένας τεχνικός μπορεί να επιδιορθώσει.
        6. Τέλος δεν είναι λίγες οι φορές που παρατηρούνται τριγμοί από την πόρτα. Εάν βρείτε την πηγή του θορύβου, μπορείτε με λίγο λαδάκι στις ενώσεις να τον αποτρέψετε αλλιώς θα πρέπει να κάνετε μια επίσκεψη στο συνεργείο.

        Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... z4IK0b9AA4

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          Για κάποιον λόγο...μόλις είδα το θέμα σκέφτηκα τον...Στέφανο!!
          Καλημέρα κούκλε!

          http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 133597.asp

          Ήχοι που μας αποσυντονίζουν

          Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/8/2016
          Οι τριγμοί αλλά και κάθε είδους θόρυβοι μικρής έντασης παρατηρούνται αρκετά συχνά στα αυτοκίνητα ακόμα κι αν αυτά είναι καινούργια. Ο εντοπισμός των θορύβων και ο περιορισμός τους -εάν αυτό φυσικά είναι δυνατό- εξασφαλίζουν την ηρεμία του οδηγού αλλά και των επιβαινόντων στο όχημα.

          Τα αίτια…

          1. Πολλές φορές αφήνουμε κέρματα ή κάθε λογής μικρά αντικείμενα εκτεθειμένα χωρίς σωστή τοποθέτηση στις θήκες του οχήματος. Κατά τη κίνησή μας λοιπόν η μετακίνηση αυτών των μικροαντικειμένων προκαλεί έναν εκνευριστικό θόρυβο.
          2. Πολλοί από εμάς συνηθίζουν στις θήκες που βρίσκονται στις πόρτες να τοποθετούν cd τα οποία δεν είναι καλά στερεωμένα με αποτέλεσμα να μετακινούνται και να προκαλούν θόρυβο.
          3. Με το πέρασμα του χρόνου σε πολλά αυτοκίνητα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του ταμπλό δείχνουν να «σπάνε» και να αλλοιώνονται κυρίως λόγω των καιρικών συνθηκών. Ως αποτέλεσμα οι ενώσεις των τμημάτων χαλαρώνουν και προκαλούν θόρυβο. Υπεύθυνοι δεν είστε εσείς με αποτέλεσμα ο μόνος που μπορεί να βοηθήσει να είναι ένας εξειδικευμένος τεχνικός.
          4. Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.
          5. Συνήθως θόρυβος παράγεται από το μηχανισμό ρύθμισης της ζώνης. Αυτός με το πέρασμα του χρόνου χαλαρώνει προκαλώντας τριγμούς τους οποίους μόνο ένας τεχνικός μπορεί να επιδιορθώσει.
          6. Τέλος δεν είναι λίγες οι φορές που παρατηρούνται τριγμοί από την πόρτα. Εάν βρείτε την πηγή του θορύβου, μπορείτε με λίγο λαδάκι στις ενώσεις να τον αποτρέψετε αλλιώς θα πρέπει να κάνετε μια επίσκεψη στο συνεργείο.

          Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... z4IK0b9AA4

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            . Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.

            Ντόινγκ!!!!Ακόμα και την μίζα!!!Αλλη μια φορά ντόινγκ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andreas-qashqai last edited by

              Περιμένετε, εντός ολίγου θα ακούσετε τα γνωστά περί ποιότητας κατασκευής της Nissan

              Αμφιβάλω αν ο Στέφανος (όπως και εγώ να πω την αλήθεια) αφήνει έστω και αρωματάκι στο αυτοκίνητο!!
              Πόσο μάλλον κλειδιά και κέρματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fivos07 last edited by

                μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο)

                φιλος κλειδαρας λεει οτι μονο το κλειδι του αυτοκινητου πρεπει να υπαρχει στην κλειδαρια μιζας γιατι το παραπανω βαρος δημιουργει προβλημα λογο μοχλου κτλ...επομενως κλειδια σπιτιου,μαγαζιου κτλ,καθως και διαφορα μπιχλιμπιδια μακρυα.

                εντός ολίγου θα ακούσετε τα γνωστά περί ποιότητας κατασκευής της Nissan

                οντος... ...στο qq τα πλαστικα χαραζουν-σημαδευονται πολυ ευκολα,αρα ουτε λογος για περιττα αντικειμενα που....συντονιζουν κιολας(προσωπικα του εχω βαλει διαφορα εργαλεια για τις ελιες,αλλα με προσοχη )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas-qashqai last edited by

                  Ωχ!!
                  Από αλλού το περίμενα, από αλλού μου ήρθε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Επισης οταν τα λαστιχα στεγανοποιησης γυρω απο τις πορτες αλλοιωθουν λογο πολυκαιριας και περναει αερας τοτε ακουγεται ο θορυβος του αερα που περναει. Οσο αυξανονται τα χλμ τοσο περισσοτερο ακουγεται.
                    Αλλος θορυβος ειναι απο τα ελευθερα εξωτερικα φιλτρα αερα εισαγωγης που πολλοι βαζουν στους κινητηρες .
                    Απο τελικα εξατμισεων επισης. Αλλαζειι δραματικα η ηρεμια στην καμπινα του αυτ/του.

                    Και ........ η παρλα της πεθερας.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreas-qashqai last edited by

                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                      Και ........ η παρλα της πεθερας.....

                      Χαχαχα σωστός!!
                      Αυτό είναι μάλλον το χειρότερο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fivos07 last edited by

                        ...λιγες μερες διακοπων μας εμειναν ακομα,ας μην μιλαμε για ανουσια θεματα περι πεθερων,ειναι μια πικρη ιστορια....ισως καποτε να ανοιξουμε αναλογο θεμα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης adensa έγραψε:
                          . Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.

                          Ντόινγκ!!!!Ακόμα και την μίζα!!!Αλλη μια φορά ντόινγκ!!!

                          Εννοεί προφανώς το διακόπτη της μίζας (εκεί που βάζεις το κλειδί). Το είχε πάθει πολύ παλιά το φορτηγάκι μας και η αιτία ήταν το βάρος από τα υπόλοιπα κλειδιά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adensa last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                            . Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.

                            Ντόινγκ!!!!Ακόμα και την μίζα!!!Αλλη μια φορά ντόινγκ!!!

                            Εννοεί προφανώς το διακόπτη της μίζας (εκεί που βάζεις το κλειδί). Το είχε πάθει πολύ παλιά το φορτηγάκι μας και η αιτία ήταν το βάρος από τα υπόλοιπα κλειδιά.

                            Προφανώς και εννοεί τον διακόπτη αλλά το γράφει λάθος.Βεβαια πως μπορεί να χαλάσει η μίζα............

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vasvo last edited by

                              Ο χρήστης adensa έγραψε:

                              . Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.

                              Ντόινγκ!!!!Ακόμα και την μίζα!!!Αλλη μια φορά ντόινγκ!!!

                              Εννοεί προφανώς το διακόπτη της μίζας (εκεί που βάζεις το κλειδί). Το είχε πάθει πολύ παλιά το φορτηγάκι μας και η αιτία ήταν το βάρος από τα υπόλοιπα κλειδιά.

                              Προφανώς και εννοεί τον διακόπτη αλλά το γράφει λάθος.Βεβαια πως μπορεί να χαλάσει η μίζα............

                              Μάλιστα! και όταν είναι να ανάψεις τα φώτα,εσύ ψάχνεσαι για κανένα αναπτήρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adensa last edited by

                                Ο χρήστης vasvo έγραψε:

                                . Η κλασική συνήθεια του Έλληνα να φορτώνει το μπρελόκ του αυτοκινήτου του με κάθε λογής κλειδιά πέραν του ότι μπορεί να καταστρέψει ακόμα και τη μίζα (αφού το βάρος είναι μεγάλο) προκαλεί και έντονο θόρυβο.

                                Ντόινγκ!!!!Ακόμα και την μίζα!!!Αλλη μια φορά ντόινγκ!!!

                                Εννοεί προφανώς το διακόπτη της μίζας (εκεί που βάζεις το κλειδί). Το είχε πάθει πολύ παλιά το φορτηγάκι μας και η αιτία ήταν το βάρος από τα υπόλοιπα κλειδιά.

                                Προφανώς και εννοεί τον διακόπτη αλλά το γράφει λάθος.Βεβαια πως μπορεί να χαλάσει η μίζα............

                                Μάλιστα! και όταν είναι να ανάψεις τα φώτα,εσύ ψάχνεσαι για κανένα αναπτήρα

                                Αυτό ήταν χιούμορ τώρα;
                                Εκτός αν δεν ξέρεις που είναι η μίζα ,τι είναι ο διακόπτης,πως συνδέονται κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο μονος ηχος που μπορει να μου σπασει τα νευρα ειναι σε κατι δανεικα αυτοκινητα ,ο βομβος που προκαλειται απο τον αερα που εισερχεται και χτυπαει εσωτερικα. Υποθετω λογω σχεδιασης της καμπινας και θεσης του παραθυρου. Σαν ενα δυνατο και περιοδικο 'μπουμ'. Σ ενα polo 10ετιας μαλιστα οτι και να εκανα δε γινοταν να το αποφυγω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης adensa έγραψε:
                                    Προφανώς και εννοεί τον διακόπτη αλλά το γράφει λάθος.Βεβαια πως μπορεί να χαλάσει η μίζα............

                                    Αν με τη λέξη μίζα δεν εννοεί το διακόπτη τότε αυτό που μπορώ να πω είναι ότι στο φορτηγάκι μας είχε χαλάσει το ελατήριο επαναφοράς του κλειδιού. Έτσι παρόλο που έπαιρνε μπροστά, η μίζα συνέχιζε να δουλεύει. Αν τώρα είσαι λίγο άσχετος/απρόσεχτος μπορεί να κάνεις ζημιά έτσι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Εμένα μου έχουν κάνει εντύπωση στο αυτοκίνητο που έχω τώρα αλλά και στο προηγούμενο, ήχοι στρεβλώσεων (από το σασί ή τους άξονες) στο πίσω μέρος όταν ανεβοκατεβαίνω υπερυψωμένα σημεία π.χ. από το γκαράζ στο δρόμο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Δλδ στο coupe δε σ ενοχλουσε που εχει χαρακτηριστικα μετρια στρεπτικη ακαμψια?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Δεν την είχα διαπιστώσει σε καμία από τις δύο κουπεδιές.

                                          Ωστόσο αν θέλεις να γράψω κάτι αρνητικό για τις κουπεδιές για ήχους που με αποσυντόνιζαν ήταν:

                                          • στην 1η κουπεδιά ο ήχος του ανεμιστήρα του AC από κάποια στιγμή και μετά έβγαλε θόρυβο σπαστικό.
                                          • στην 2η κουπεδιά το παράθυρο του συνοδηγού όταν το κατέβαζα κάπου προς την μέση συντόνιζε με τον αέρα και έκανε ένα θόρυβο σαν τρακτέρ.

                                          Όλα τα αυτοκίνητα που είχα, είχαν θορύβους που με αποσυντόνιζαν άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Δεν ηθελα να γραψεις κατι αρνητικο.
                                            Απλα δε γινεται να παρατηρησες κατι τετοιο σ ενα 207 και οχι σ ενα hyundai coupe της εποχης που εχει χαρακτηριστικα χειροτερη στρεπτικη. Ισως βεβαια δε περναγες απο σημειο που θα προκαλουσαν το φαινομενο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • S
                                              stormold last edited by

                                              Η χρήση γινόταν ακριβώς στα ίδια σημεία. Μέσα, έξω στο γκαράζ του σπιτιού και από εκεί και πέρα ανεβοκατεβάσματα σε υπερυψωμένα σημεία π.χ. σαμαράκια σε ιδιωτικά γκαράζ σούπερ μάρκετ, όπως στο υπόγειο γκαράζ στο Carrefour στην Κηφισίας. Τα σαμαράκια σε αυτό το γκαράζ είναι ότι πρέπει για τέτοιες δοκιμές.

                                              Όταν περνούσα με τα Hyundai δεν είχα θορύβους στρεβλώσεων από το σασί πίσω. Αν άκουγα κάτι θα είχα φρικάρει εντελώς.
                                              Αλλά τα άλλα δύο τα δικαιολογώ.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr