-
Καλημέρίζω το φόρουμ! είμαι πολύ φρέσκος εδώ μόλις σήμερα γράφτηκα και επειδή ψάχνομαι και με το θέμα αυτοκινήτου είπα να γραφτώ
Αφορμή να γράψω αυτό το θεμα είναι η αλλαγή βαλβολίνης που έκανα χθες στο αυτοκίνητο μου(ενα παλιό avensis at220).
Το συγκεκριμένο αμάξι παρότι αξιόπιστο στο θέμα κιβωτίου είναι αρκετά ευαίσθητο και έχει γενικά τα θεματάκια του στις αλλαγές..κακό κούμπωμα, τριξίματα, πολύ αργό στις αλλαγές..Αφού άρχισε να μου σπάει τα νεύρα με την λειτουργία του είπα να αλλάξω πάλι βαλβολίνες μετά απο 30.000χλμ απο την τελευταία αλλαγη..Είπα να βάλω κάτι ακριβό και καλό να δω αν θα έχουμε καμια βελτιωση. Οι τάπες ανοιξαν, η παλιά πετάχτηκε στο καζάνι και μπήκαν τα 2.5 λίτρα της φρέσκιας Castrol Syntrax Plus.
Το αμάξι απο τα πρώτα μέτρα πήρε ανάσα στις αλλάγές στην κύλιση στα γκάζια και στον θόρυβο μέσα στην καμπινά. Το κιβώτιο πλέον δεν κλωτσάει είτε κατεβάζεις σε υψηλές στροφές είτε σε χαμηλές, είναι το ίδιο πράγμα, η ταχύτητα του βελτιώθηκε πάρα πολύ, δεν χάνεις πολλές στροφές στις αλλαγές και δου δίνουν καλυτερο πάτημα μεσα στην πόλη. Καποια κατεβάσματα πχ απο 4-->3η και 2-->1 που δεν γινοντουσαν όταν ειχες πολλές στροφές, τώρα γίνονται με μεγαλή ευκολία. Χθες δοκίμασα το αμάξι στην εθνικη οδό ερχόμενος απο ωρωπό, είπα να δω τι παιζει σε υψηλές ταχύτητες. Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε θετικά καθώς το αμαξι είχε και καλυτερες ρεπρίζ και δεν πέρναγε θορύβους ουτε τριξιματα στην καμπίνα σε ταχυτητες 120-150 που το δοκιμασα..και μιλάμε για το αμάξι αυτό που είναι αρκετά ελαφριας κατασκευής. Τελικά ότι πληρώσεις παιρνεις, πριν ειχε κάτι ολλανδικές βαλβολίνες των 6 ευρω/λτ ενω τώρα κόστισαν 12/λτ. Ελπίζω το αποτέλεσμα να έχει διάρκεια!
-
Καλημέρίζω το φόρουμ! είμαι πολύ φρέσκος εδώ μόλις σήμερα γράφτηκα και επειδή ψάχνομαι και με το θέμα αυτοκινήτου είπα να γραφτώ
Αφορμή να γράψω αυτό το θεμα είναι η αλλαγή βαλβολίνης που έκανα χθες στο αυτοκίνητο μου(ενα παλιό avensis at220).
Το συγκεκριμένο αμάξι παρότι αξιόπιστο στο θέμα κιβωτίου είναι αρκετά ευαίσθητο και έχει γενικά τα θεματάκια του στις αλλαγές..κακό κούμπωμα, τριξίματα, πολύ αργό στις αλλαγές..Αφού άρχισε να μου σπάει τα νεύρα με την λειτουργία του είπα να αλλάξω πάλι βαλβολίνες μετά απο 30.000χλμ απο την τελευταία αλλαγη..Είπα να βάλω κάτι ακριβό και καλό να δω αν θα έχουμε καμια βελτιωση. Οι τάπες ανοιξαν, η παλιά πετάχτηκε στο καζάνι και μπήκαν τα 2.5 λίτρα της φρέσκιας Castrol Syntrax Plus.
Το αμάξι απο τα πρώτα μέτρα πήρε ανάσα στις αλλάγές στην κύλιση στα γκάζια και στον θόρυβο μέσα στην καμπινά. Το κιβώτιο πλέον δεν κλωτσάει είτε κατεβάζεις σε υψηλές στροφές είτε σε χαμηλές, είναι το ίδιο πράγμα, η ταχύτητα του βελτιώθηκε πάρα πολύ, δεν χάνεις πολλές στροφές στις αλλαγές και δου δίνουν καλυτερο πάτημα μεσα στην πόλη. Καποια κατεβάσματα πχ απο 4-->3η και 2-->1 που δεν γινοντουσαν όταν ειχες πολλές στροφές, τώρα γίνονται με μεγαλή ευκολία. Χθες δοκίμασα το αμάξι στην εθνικη οδό ερχόμενος απο ωρωπό, είπα να δω τι παιζει σε υψηλές ταχύτητες. Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε θετικά καθώς το αμαξι είχε και καλυτερες ρεπρίζ και δεν πέρναγε θορύβους ουτε τριξιματα στην καμπίνα σε ταχυτητες 120-150 που το δοκιμασα..και μιλάμε για το αμάξι αυτό που είναι αρκετά ελαφριας κατασκευής. Τελικά ότι πληρώσεις παιρνεις, πριν ειχε κάτι ολλανδικές βαλβολίνες των 6 ευρω/λτ ενω τώρα κόστισαν 12/λτ. Ελπίζω το αποτέλεσμα να έχει διάρκεια!
-
Καλημέρίζω το φόρουμ! είμαι πολύ φρέσκος εδώ μόλις σήμερα γράφτηκα και επειδή ψάχνομαι και με το θέμα αυτοκινήτου είπα να γραφτώ
Αφορμή να γράψω αυτό το θεμα είναι η αλλαγή βαλβολίνης που έκανα χθες στο αυτοκίνητο μου(ενα παλιό avensis at220).
Το συγκεκριμένο αμάξι παρότι αξιόπιστο στο θέμα κιβωτίου είναι αρκετά ευαίσθητο και έχει γενικά τα θεματάκια του στις αλλαγές..κακό κούμπωμα, τριξίματα, πολύ αργό στις αλλαγές..Αφού άρχισε να μου σπάει τα νεύρα με την λειτουργία του είπα να αλλάξω πάλι βαλβολίνες μετά απο 30.000χλμ απο την τελευταία αλλαγη..Είπα να βάλω κάτι ακριβό και καλό να δω αν θα έχουμε καμια βελτιωση. Οι τάπες ανοιξαν, η παλιά πετάχτηκε στο καζάνι και μπήκαν τα 2.5 λίτρα της φρέσκιας Castrol Syntrax Plus.
Το αμάξι απο τα πρώτα μέτρα πήρε ανάσα στις αλλάγές στην κύλιση στα γκάζια και στον θόρυβο μέσα στην καμπινά. Το κιβώτιο πλέον δεν κλωτσάει είτε κατεβάζεις σε υψηλές στροφές είτε σε χαμηλές, είναι το ίδιο πράγμα, η ταχύτητα του βελτιώθηκε πάρα πολύ, δεν χάνεις πολλές στροφές στις αλλαγές και δου δίνουν καλυτερο πάτημα μεσα στην πόλη. Καποια κατεβάσματα πχ απο 4-->3η και 2-->1 που δεν γινοντουσαν όταν ειχες πολλές στροφές, τώρα γίνονται με μεγαλή ευκολία. Χθες δοκίμασα το αμάξι στην εθνικη οδό ερχόμενος απο ωρωπό, είπα να δω τι παιζει σε υψηλές ταχύτητες. Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε θετικά καθώς το αμαξι είχε και καλυτερες ρεπρίζ και δεν πέρναγε θορύβους ουτε τριξιματα στην καμπίνα σε ταχυτητες 120-150 που το δοκιμασα..και μιλάμε για το αμάξι αυτό που είναι αρκετά ελαφριας κατασκευής. Τελικά ότι πληρώσεις παιρνεις, πριν ειχε κάτι ολλανδικές βαλβολίνες των 6 ευρω/λτ ενω τώρα κόστισαν 12/λτ. Ελπίζω το αποτέλεσμα να έχει διάρκεια!
-
Ειναι το 1,6 με τον 4ΑFE ?
1200 κιλα ειναι παντως
Επισης μου φαινεται κουφο να εχει καλυτερες επιδοσεις με αλλαγη βαλβολινων
Τι ιξωδους ηταν οι προηγούμενες?
Και νομιζω παιρνει 2 λιτρα, οχι 2,5 -
Οταν λεω ελαφρια κατασκευη εννοω σαν χρηση και στιβαρότητα υλικων..τοτε οι ιαπωνες τα εφτιαχναν πολυ λακωνικα..75 90 παιρνει το μοτερ αυτο 2,5 λιτρα διαβασμενο σε manual...πηρε κυλιση το μοτερ ισως εχει καλυτερες αντιτριβικες ιδιοτητες αυτο που εβαλα τωρα και επιτρεπουν καλύτερη μεταφορα της δυναμης στον τροχο...
-
Ο χρήστης bore έγραψε:
Το αμάξι απο τα πρώτα μέτρα πήρε ανάσα στις αλλάγές στην κύλιση στα γκάζια και στον θόρυβο μέσα στην καμπινά. Το κιβώτιο πλέον δεν κλωτσάει είτε κατεβάζεις σε υψηλές στροφές είτε σε χαμηλές, είναι το ίδιο πράγμα, η ταχύτητα του βελτιώθηκε πάρα πολύ, δεν χάνεις πολλές στροφές στις αλλαγές και δου δίνουν καλυτερο πάτημα μεσα στην πόλη. Καποια κατεβάσματα πχ απο 4-->3η και 2-->1 που δεν γινοντουσαν όταν ειχες πολλές στροφές, τώρα γίνονται με μεγαλή ευκολία. Χθες δοκίμασα το αμάξι στην εθνικη οδό ερχόμενος απο ωρωπό, είπα να δω τι παιζει σε υψηλές ταχύτητες. Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε θετικά καθώς το αμαξι είχε και καλυτερες ρεπρίζ και δεν πέρναγε θορύβους ουτε τριξιματα στην καμπίνα σε ταχυτητες 120-150 που το δοκιμασα..και μιλάμε για το αμάξι αυτό που είναι αρκετά ελαφριας κατασκευής.
Εγώ πάντως ποτέ δεν έχω αντιληφθεί τόσο αξιοσημείωτες αλλαγές απλά αλλάζοντας βαλβολίνη.
Εκτός αν δεν υπήρχε η σωστή ποσότητα από τις προηγούμενες.Τελικά ότι πληρώσεις παιρνεις, πριν ειχε κάτι ολλανδικές βαλβολίνες των 6 ευρω/λτ ενω τώρα κόστισαν 12/λτ.
Και τις castrol, πάντως, 8,5 ευρώ τις βρίσκεις αν ψάξεις, εικάζω ότι δεν έχουν σημαντική ποιοτική διαφορά.
Ελπίζω το αποτέλεσμα να έχει διάρκεια!
Ενημέρωσέ μας μήπως πρόκειται για placebo effect.
-
Ναι θελω να δω σε διαρκεια χρονου αν θα παραμεινει ετσι...η αληθεια ειναι οτι τις παλιες δεν ειπα να τις μετρησει ο μηχανικος αλλα αν δεν χανει απο πουθενα γιατι να φυγουν...τι να πω ευχαριστιεμαι την οδηγηση πλεον ακομα και την γρηγορη χωρις να σκεφτομαι να κανω διπλογκαζιες στο κατεβασμα για να γινει η αλλαγη...τετοια διαφορα εχω δει επισης μονο οταν βαζω λαδια total δουλευει πιο βουτυρο το μοτερ....νομιζω ειναι τι λιπαντικο ταιριαζει καλυτερα στο καθε αμαξι..
-
Ή motul βγάζει τη σειρά 600 που είναι και για racing κατάσταση.
Δυστυχώς κοστίζουν 18-20 ευρώ το λίτρο.
Βαλβολίνη - castrol syntrax universal plus