-
Τη Μαρίνα Φλοίσβου επέλεξε η Ford Motor Ελλάς για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το νέο Edge. Το μήκους 4,78 m. SUV μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα Mondeo, S-MAX, Galaxy και εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive.
*Διατίθεται με δύο παραλλαγές του 2λιτρου TDCi, με 180 και 210 ίππους (twin-turbo ο δεύτερος), ενώ δύο είναι και τα διαθέσιμα κιβώτια: το 6τάχυτο μηχανικό και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Οι τιμές του αρχίζουν από τα 54.590 ευρώ για την έκδοση εξοπλισμού Trend, τον κινητήρα με τους 180 ίππους και μηχανικό κιβώτιο. Το Edge 2.0 TDCi 180 PS Titanium κοστίζει 61.609 € και η έκδοση Sport 62.974 €. Ο συνδυασμός 2.0 TDCi 210 PS με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift και τον εξοπλιστικό επίπεδο Titanium ανεβάζει το… λογαριασμό στα 65.608 €.Όσοι ενδιαφέρονται να δουν από κοντά το Ford Edge μπορούν να επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις της Μαρίνας Φλοίσβου – όλο το καλοκαίρι και μέχρι την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου – σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Ford. Δίπλα του βρίσκονται το μικρό SUV EcoSport και το πολυμορφικό C-MAX. Το περίπτερο θα είναι ανοικτό κάθε μέρα (Δευτέρα-Κυριακή) από τις 7 μμ έως τις 11 μμ*
Για διάφορους λόγους έχω την αίσθηση ότι δεν έχει πολλές ελπίδες να έχει εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά.
-
Τη Μαρίνα Φλοίσβου επέλεξε η Ford Motor Ελλάς για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το νέο Edge. Το μήκους 4,78 m. SUV μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα Mondeo, S-MAX, Galaxy και εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive.
*Διατίθεται με δύο παραλλαγές του 2λιτρου TDCi, με 180 και 210 ίππους (twin-turbo ο δεύτερος), ενώ δύο είναι και τα διαθέσιμα κιβώτια: το 6τάχυτο μηχανικό και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Οι τιμές του αρχίζουν από τα 54.590 ευρώ για την έκδοση εξοπλισμού Trend, τον κινητήρα με τους 180 ίππους και μηχανικό κιβώτιο. Το Edge 2.0 TDCi 180 PS Titanium κοστίζει 61.609 € και η έκδοση Sport 62.974 €. Ο συνδυασμός 2.0 TDCi 210 PS με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift και τον εξοπλιστικό επίπεδο Titanium ανεβάζει το… λογαριασμό στα 65.608 €.Όσοι ενδιαφέρονται να δουν από κοντά το Ford Edge μπορούν να επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις της Μαρίνας Φλοίσβου – όλο το καλοκαίρι και μέχρι την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου – σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Ford. Δίπλα του βρίσκονται το μικρό SUV EcoSport και το πολυμορφικό C-MAX. Το περίπτερο θα είναι ανοικτό κάθε μέρα (Δευτέρα-Κυριακή) από τις 7 μμ έως τις 11 μμ*
Για διάφορους λόγους έχω την αίσθηση ότι δεν έχει πολλές ελπίδες να έχει εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά.
-
Τη Μαρίνα Φλοίσβου επέλεξε η Ford Motor Ελλάς για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το νέο Edge. Το μήκους 4,78 m. SUV μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα Mondeo, S-MAX, Galaxy και εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive.
*Διατίθεται με δύο παραλλαγές του 2λιτρου TDCi, με 180 και 210 ίππους (twin-turbo ο δεύτερος), ενώ δύο είναι και τα διαθέσιμα κιβώτια: το 6τάχυτο μηχανικό και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Οι τιμές του αρχίζουν από τα 54.590 ευρώ για την έκδοση εξοπλισμού Trend, τον κινητήρα με τους 180 ίππους και μηχανικό κιβώτιο. Το Edge 2.0 TDCi 180 PS Titanium κοστίζει 61.609 € και η έκδοση Sport 62.974 €. Ο συνδυασμός 2.0 TDCi 210 PS με το αυτόματο κιβώτιο PowerShift και τον εξοπλιστικό επίπεδο Titanium ανεβάζει το… λογαριασμό στα 65.608 €.Όσοι ενδιαφέρονται να δουν από κοντά το Ford Edge μπορούν να επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις της Μαρίνας Φλοίσβου – όλο το καλοκαίρι και μέχρι την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου – σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Ford. Δίπλα του βρίσκονται το μικρό SUV EcoSport και το πολυμορφικό C-MAX. Το περίπτερο θα είναι ανοικτό κάθε μέρα (Δευτέρα-Κυριακή) από τις 7 μμ έως τις 11 μμ*
Για διάφορους λόγους έχω την αίσθηση ότι δεν έχει πολλές ελπίδες να έχει εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά.
-
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο αλλά εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
Δεν νομίζω σε αυτή τη χώρα να βρεθεί κάποιος να δώσει τόσα λεφτά και να μην πάρει BMW ή Mercredes....
Δυστυχώς.... -
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Ανδρέα.
-
+1
Πολύ ωραίο (είχα δει την προηγούμενη γενιά του) και τεράστιο αλλά και πολύ ακριβό.
Οταν στο Αμέρικα το έχουν 28000 ντόλαρς και η πολύ μικρότερη Χ1 εκεί ξεκινά από 32000... -
Την προηγούμενη γενιά την είχα οδηγήσει στην Αμερική. Μου το είχαν δώσει σαν ενοικιαζόμενο
Μου είχε δώσει την εντύπωση πολύ ποιοτικού αυτοκινήτου.
Δυστυχώς το είχα μια μόνο ημέρα και με τα γελοία όρια ταχύτητας και την υπερβολική αστυνόμευση δεν μπορώ να πω παραπάνω πράγματα -
f pace και ξερο ψωμι με -10.000e περιπου...
-
Τι πραγμα??? Ποιος θα δωσει 60k τη στιγμη που με τοσα και λιγοτερα μπορει να παρει Jaguar F -pace που ειναι 17 κατηγοριες πανω? Το edge επρεπε να ειναι σε τιμες X-trail.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι 2 προλαλλήσαντες με κάλυψαν 1000%.
Και αυτά τα 10000 βάζω έξτρα εξοπλισμό και τις βενζίνες, τέλη, ασφάλεια κλπ για ένα χρόνο το λιγότερο.Καλό, ωραίο, αλλά από τιμή μάλλον πρέπει να το ξαναδούν εκεί στη ford αν θέλουν να πουλήσουν κανένα.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Τι πραγμα??? Ποιος θα δωσει 60k τη στιγμη που με τοσα και λιγοτερα μπορει να παρει Jaguar F -pace που ειναι 17 κατηγοριες πανω? Το edge επρεπε να ειναι σε τιμες X-trail.Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η F Pace είναι όμως σύμφωνα με τα segments, μια κατηγορία κάτω από το Edge.
Στην Αμερική οι ανταγωνιστές του Ford είναι τα Grand Cherroke, το Murano, το CX9, το XC90, η Χ5 κλπ. -
Απο οτι βλεπω το F-pace το τοποθετουν με Χ3, Χ4, glc coupe , macan, glc . Προσωπικα που το ειδα την παρασκευη απο κοντα το f-pace εχει μεγεθος cayenne, τεραστιο οχημα. Προσωπικη αποψη σε διλημμα μπαινει μονο το xc-90 που ειναι επισης τεραστιο (το χω δει στο caravel στην αθηνα) . Αν ειχα τοσα λεφτα δεν θα επαιρνα ποτε ενα πχ. murano μπροστα σε ενα xc90 ή ενα f-pace ή ενα x5... Το edge το θεωρω πολυ υπερτιμημενο ειδικα για τα ελληνικα δεδομενα. Και εξωτερικα δεν εχει τιποτα που να δειχνει την υψηλη ποιοτητα που δικαιολογει την τοσο υψηλη τιμη. Επισης στην αμερικη οι τιμες ειναι διαφορετικες. Οι ανταγωνιστες του fpace ειναι ακριβοτεροι και πιο premium απο αυτους του edge. Προφανως κανουμε συζητηση δεν υπαρχουν λογοι παρεξηγησεων. Εξαλλου δεν νομιζω να χει κανεις μετοχες σε καμια βιομηχανια.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η F Pace είναι κατηγορίας Χ3, το Edge είναι μεγαλύτερο. Επίσης η F Pace είναι αρκετά πιο αργή, καθώς δεν υπάρχει προς το παρόν δίλιτρος βενζινοκινητήρας και ο ντίζελ δεν έχει τα κότσια που πρέπει για sport SUV. Η σωστή F Pace βέβαια είναι η τρίλιτρη βενζίνης...
-
H fpace με τα 180αλογα ντιζελ φαινεται γρηγοροτερη (8.9 0-100) σε σχεση με το αντιστοιχο edge (9+) . Το ιδιο σχυει και για τις top εκδοσεις βενζινοκινητηρων τους (5.1 το pace και 5.6 το edge) . Δεν μιλαμε βεβαια για ελλαδα γιατι απο οτι βλεπω το edge ελλαδα ερχεται μονο diesel. Τα νουμερα διαφερουν απο site σε site . Παντως πουθενα δεν βρηκα το edge γρηγοροτερο.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Fpace edge και X4Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ακομα και το cockpit του μοιαζει με αυτο του focus, δε φαινεται να εχει το κατι παραπανω της κατηγοριας που εκπροσωπει.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Drive Ιουλίου έχει δοκιμή και την F Pace (δίλιτρη ντίζελ 180 άλογα). 0-100 σε 10.5 μετρημένα.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
H fpace με τα 180αλογα ντιζελ φαινεται γρηγοροτερη (8.9 0-100) σε σχεση με το αντιστοιχο edge (9.9 συμφωνα με τη ford) . Το ιδιο σχυει και για τις top εκδοσεις βενζινοκινητηρων τους (5.1 το pace και 5.6 το edge) . Δεν μιλαμε βεβαια για ελλαδα γιατι απο οτι βλεπω το edge ελλαδα ερχεται μονο diesel. Τα νουμερα διαφερουν απο site σε site . Παντως πουθενα δεν βρηκα το edge γρηγοροτερο.Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αληθεια με τι τροπο μετρανε τις επιδοσεις? Δεν ειρωνευομαι απλα δεν ξερω .
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το αγγλικο autoexpress απο τη δοκιμη του το εβγαλε 8.7 . Το autocar 9.2 .Κατι γινεται και καποιος κανει λαθος. Το βαρος τους ειναι ολοιδιο. Ενα κιλο διαφερουν.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ford Edge