-
οπώς λέει και ο τίτλος.... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος ...
άλλαξα λάστιχα σε ένα mercedes A150 και έβαλα τα σωστά 185/65/15 από 195/60/15 που (μάλλον κακώς) φορούσε.
Έκανα και ευθυγράμμιση στο βουλανιζατέρ γιατί το τιμόνι ήταν ελαφρώς λοξά και το αμάξι πήγαινε ευθεία...
Πάω να φύγω από το βουλκανιζατέρ, και μόλις αναπτύσσω ταχύτητα εμφανίζεται στο καντράν το μήνυμα
ESP inoperative check owners manual
τότε.... το αμάξι αρχίζει να κόβει ταχύτητα ΜΟΝΟ ΤΟΥ και δεν ακούει στο γκάζι καθόλου .(φτάνει ώς τα 50 km/h)
Το έσβησα ξεκίνησα πάλι τα ίδια δύο τρεις φορές. Γυρίζω πίσω στο βουλακνιζατέρ , 'εμείς λάστιχα αλλάξαμε' μου λέει... 'και ευθυγράμμιση κάναμε ' του λέω εγώ .... Τέλος πάντων προσπάθησε να κάνει κάτι ... αλλά αποτέλεσμα ουδέν.
Στην τελευταία απέλπιδα βόλτα που το έκανα έφτασα τα 100 , δεν έδειξε τίποτα σχετικό, αλλά δεν το παίρνεις και σοβαρά ούτε σε ταξίδι βέβαια ... που σχεδίαζα να το πάρω ( -μεγάλη απάτη το αστέρι της στουτγκάρδης εδώ που τα λέμε... Α κάθε 6 μήνες σκίζει και μία φυσούνα ημιαξονίου μία τη μέσα - μία την έξω, έτσι για να μην πλήττουμε).
έχει τύχει σε κανέναν; τι στο καλό συμβαίνει; -
οπώς λέει και ο τίτλος.... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος ...
άλλαξα λάστιχα σε ένα mercedes A150 και έβαλα τα σωστά 185/65/15 από 195/60/15 που (μάλλον κακώς) φορούσε.
Έκανα και ευθυγράμμιση στο βουλανιζατέρ γιατί το τιμόνι ήταν ελαφρώς λοξά και το αμάξι πήγαινε ευθεία...
Πάω να φύγω από το βουλκανιζατέρ, και μόλις αναπτύσσω ταχύτητα εμφανίζεται στο καντράν το μήνυμα
ESP inoperative check owners manual
τότε.... το αμάξι αρχίζει να κόβει ταχύτητα ΜΟΝΟ ΤΟΥ και δεν ακούει στο γκάζι καθόλου .(φτάνει ώς τα 50 km/h)
Το έσβησα ξεκίνησα πάλι τα ίδια δύο τρεις φορές. Γυρίζω πίσω στο βουλακνιζατέρ , 'εμείς λάστιχα αλλάξαμε' μου λέει... 'και ευθυγράμμιση κάναμε ' του λέω εγώ .... Τέλος πάντων προσπάθησε να κάνει κάτι ... αλλά αποτέλεσμα ουδέν.
Στην τελευταία απέλπιδα βόλτα που το έκανα έφτασα τα 100 , δεν έδειξε τίποτα σχετικό, αλλά δεν το παίρνεις και σοβαρά ούτε σε ταξίδι βέβαια ... που σχεδίαζα να το πάρω ( -μεγάλη απάτη το αστέρι της στουτγκάρδης εδώ που τα λέμε... Α κάθε 6 μήνες σκίζει και μία φυσούνα ημιαξονίου μία τη μέσα - μία την έξω, έτσι για να μην πλήττουμε).
έχει τύχει σε κανέναν; τι στο καλό συμβαίνει; -
οπώς λέει και ο τίτλος.... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος ...
άλλαξα λάστιχα σε ένα mercedes A150 και έβαλα τα σωστά 185/65/15 από 195/60/15 που (μάλλον κακώς) φορούσε.
Έκανα και ευθυγράμμιση στο βουλανιζατέρ γιατί το τιμόνι ήταν ελαφρώς λοξά και το αμάξι πήγαινε ευθεία...
Πάω να φύγω από το βουλκανιζατέρ, και μόλις αναπτύσσω ταχύτητα εμφανίζεται στο καντράν το μήνυμα
ESP inoperative check owners manual
τότε.... το αμάξι αρχίζει να κόβει ταχύτητα ΜΟΝΟ ΤΟΥ και δεν ακούει στο γκάζι καθόλου .(φτάνει ώς τα 50 km/h)
Το έσβησα ξεκίνησα πάλι τα ίδια δύο τρεις φορές. Γυρίζω πίσω στο βουλακνιζατέρ , 'εμείς λάστιχα αλλάξαμε' μου λέει... 'και ευθυγράμμιση κάναμε ' του λέω εγώ .... Τέλος πάντων προσπάθησε να κάνει κάτι ... αλλά αποτέλεσμα ουδέν.
Στην τελευταία απέλπιδα βόλτα που το έκανα έφτασα τα 100 , δεν έδειξε τίποτα σχετικό, αλλά δεν το παίρνεις και σοβαρά ούτε σε ταξίδι βέβαια ... που σχεδίαζα να το πάρω ( -μεγάλη απάτη το αστέρι της στουτγκάρδης εδώ που τα λέμε... Α κάθε 6 μήνες σκίζει και μία φυσούνα ημιαξονίου μία τη μέσα - μία την έξω, έτσι για να μην πλήττουμε).
έχει τύχει σε κανέναν; τι στο καλό συμβαίνει; -
Πήγαινε στον ηλεκτρολόγο σου να δει τους σενσορες του abs στους τροχούς και την καλωδίωση τους.
-
Βάλε μπρος και σε στάση, στρίψε το τιμόνι τέρμα δεξιά και αριστερά δυό τρεις φορές ίσως θέλει reset ο αισθητήρας γωνιακής θέσης τιμονιού
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Βάλε μπρος και σε στάση, στρίψε το τιμόνι τέρμα δεξιά και αριστερά δυό τρεις φορές ίσως θέλει reset ο αισθητήρας γωνιακής θέσης τιμονιούΠαιζει και αυτό να είναι κάτι απλό. Τα έχουν αυτα τα κουλά κατι τέτοιες μαρκες, οποτε και μια ερωτηση σε ενα εξουσιοδοτημένο συνεργειο να έκανες θα επερνες κάποια απαντηση.
-
Με ένα πρίζωμα στο διαγνωστικό όλα φαίνονται. Τα ίδια πάντως κάνει και με τον διακόπτη φώτων φρένων....
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πήγαινε στον ηλεκτρολόγο σου να δει τους σενσορες του abs στους τροχούς και την καλωδίωση τους.Χ2 + εκτός αυτών τα περισσότερα συστήματα έχουν άλλο ένα ο οποίος διαβάζει και τη γωνία στρέψης του τιμονιού. Πολύ πιθανό μια που ευθυγραμμίστηκε, να πειράχτηκε, χτυπήθηκε, ξεσυνδέθηκε.
-
Στο ίδιο θέμα..
Αφού ευχαριστήσω όσους συνέβαλαν στην αναζήτηση της αιτίας του προβλήματος, να πω, ότι ρώτησα ένα γείτονα ηλεκτρολόγο και μου είπε να το πάω να το βάλει στο διαγνωστικό και ότι μάλλον θέλει κάποιο σετάρισμα μετά την αλλαγή ελαστικών και την ευθυγράμμιση.
Όσο για αντιπροσωπεία ..λέω να το καθυστερήσω λίγο ...
Διάβασα και σε ξένα φόρουμ για τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού, αλλά αυτό λογικά θα το δείξει και το διαγνωστικό.Πάντως με προβληματίζει αυτό φαινόμενο με τη σωρεία ηλεκτρονικών βλαβών και γενικά ευαισθησίας των νεώτερων αυτοκινήτων - ίσως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει αναλώσιμα 5-7 ετών ( αυτό δεν ισχύει στην Ελλάδα) - οι εταιρείες προσπαθούν να ´εχουν την αποκλειστικότητα στην διάγνωση επίλυση - βλαβών και τελευταία το ´εχουν παρακάνει με τη χρήση ηλεκτρονικών - οθόνες πολυμέσων -ψηφιακά ταχύμετρα κτλ που αποσπούν και την προσοχή του οδηγού, ενώ οι εταιρείες δήθεν κόπτονται για την ασφάλειά του.
-
Όσο πληθαίνουν τα ηλεκτρονικά τόσο αυξάνονται και οι βλάβες σε ενα αμάξι. Οποίος δεν τα θέλει υπάρχουν πολύ ωραία αμαξια 25 ετιας και σαν σχεδιο και σαν αξιοπιστία. Την ασφάλεια του καινούριου δεν στη δίνει κανένα όμως.
πρόβλημα ESP μετά από αλλαγή ελαστικών κ ευθυγράμμιση