Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    10
    33
    2922
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      http://www.newsauto.gr/euroncap-ta-pio- ... ftokinita/

      Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, ξεπερνώντας τις όποιες αντιδράσεις προκύπτουν κατά καιρούς, από… εποχικούς αμφισβητίες των μεθόδων που εφαρμόζει. Και αναφερόμαστε για “εποχικούς αμφισβητίες”, γιατί συνήθως αυτοί εμφανίζονται μετά απο κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα μοντέλου τους.
      Οπως και να έχει ο EuroNCAP, απολαμβάνει της πλήρης αποδοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, και των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων.

      Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist).

      Απο το 2015 μέχρι και σήμερα στις πλατφόρμες των crash test έχουν δοκιμαστεί 43 νέα ή ανανεωμένα (facelift) αυτοκίνητα.

      Ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, απο τα χιλιάδες που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP, έχει αναδεχθεί το Volvo XC90, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη, απο το μικρότερο V40. Το πολυτελές SUV των Σουηδών έλαβε 97% στην προστασία των επιβατών και το απόλυτο 100% στην προστασία απο τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει.
      Είναι χαρακτηριστικό οτι στη δεύτερη και τρίτη θέση των δοκιμών του 2015 και του 2016 είναι δύο Γερμανοί ανταγωνιστές του XC90, η GLC της Mercedes και το νέο Q7 της Audi, αντίστοιχα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        http://www.newsauto.gr/euroncap-ta-pio- ... ftokinita/

        Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, ξεπερνώντας τις όποιες αντιδράσεις προκύπτουν κατά καιρούς, από… εποχικούς αμφισβητίες των μεθόδων που εφαρμόζει. Και αναφερόμαστε για “εποχικούς αμφισβητίες”, γιατί συνήθως αυτοί εμφανίζονται μετά απο κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα μοντέλου τους.
        Οπως και να έχει ο EuroNCAP, απολαμβάνει της πλήρης αποδοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, και των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων.

        Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist).

        Απο το 2015 μέχρι και σήμερα στις πλατφόρμες των crash test έχουν δοκιμαστεί 43 νέα ή ανανεωμένα (facelift) αυτοκίνητα.

        Ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, απο τα χιλιάδες που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP, έχει αναδεχθεί το Volvo XC90, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη, απο το μικρότερο V40. Το πολυτελές SUV των Σουηδών έλαβε 97% στην προστασία των επιβατών και το απόλυτο 100% στην προστασία απο τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει.
        Είναι χαρακτηριστικό οτι στη δεύτερη και τρίτη θέση των δοκιμών του 2015 και του 2016 είναι δύο Γερμανοί ανταγωνιστές του XC90, η GLC της Mercedes και το νέο Q7 της Audi, αντίστοιχα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          http://www.newsauto.gr/euroncap-ta-pio- ... ftokinita/

          Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, ξεπερνώντας τις όποιες αντιδράσεις προκύπτουν κατά καιρούς, από… εποχικούς αμφισβητίες των μεθόδων που εφαρμόζει. Και αναφερόμαστε για “εποχικούς αμφισβητίες”, γιατί συνήθως αυτοί εμφανίζονται μετά απο κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα μοντέλου τους.
          Οπως και να έχει ο EuroNCAP, απολαμβάνει της πλήρης αποδοχής των αυτοκινητοβιομηχανιών, και των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων.

          Οι βαθμολογίες που δημοσιεύει ο οργανισμός αφορούν την προστασία των ενήλικων επιβατών (Adult), των παιδιών -παιδικό κάθισμα κλπ.- (Child), των πεζών (Pedestrian), ενώ τελευταία έχει εντάξει και μια βαθμολογία αξιολόγησης για την προστασία που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει το αυτοκίνητο (Safety assist).

          Απο το 2015 μέχρι και σήμερα στις πλατφόρμες των crash test έχουν δοκιμαστεί 43 νέα ή ανανεωμένα (facelift) αυτοκίνητα.

          Ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, απο τα χιλιάδες που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP, έχει αναδεχθεί το Volvo XC90, παίρνοντας ουσιαστικά τη σκυτάλη, απο το μικρότερο V40. Το πολυτελές SUV των Σουηδών έλαβε 97% στην προστασία των επιβατών και το απόλυτο 100% στην προστασία απο τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει.
          Είναι χαρακτηριστικό οτι στη δεύτερη και τρίτη θέση των δοκιμών του 2015 και του 2016 είναι δύο Γερμανοί ανταγωνιστές του XC90, η GLC της Mercedes και το νέο Q7 της Audi, αντίστοιχα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Σχετικοασχετο.. υπαρχει πλεον στην αμερικη ενα αλλο test πολυ σημαντικο που θα θελα να το δω και στην Ευρωπη.. μετωπικα στο 1/4 της εμπροσθιας επιφανειας και φυσικα προς τη μερια του οδηγου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Aυτο σίγουρα δεν το κάνουν; Εκτός αν το έχει πάρει το μάτι μου σε βίντεο εκτός Ευρώπης όπως γράφει ο nonos...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Εκει ειναι ζορικα τα πραγματα...

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  volvo for life ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    SARAC:

                    π.χ., σε περίπτωση εμπλοκής δύο οχημάτων μεταξύ τους: ύψος προγραμματισμένων σημείων απορρόφησης της ενέργειας,
                    (όσο ψηλότερο καλύτερα),
                    απόβαρο των εμπλεκομένων οχημάτων,
                    (όσο βαρύτερο καλύτερα), και...δεν συμμαζεύεται!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ας δώσω και ένα χαρακτηριστικό, ακραίο, παράδειγμα, ώστε να γίνουν κατανοητά τα παραπάνω:

                      αν ένα δωδεκάτονο φορτηγό το κοπανήσουμε με 100 χιλιόμετρα σε ένα άκαμπτο τοίχο, ενδέχεται να διαλυθεί από το ίδιο του το βάρος, με τον οδηγό του χωρίς ελπίδα.

                      Αυτό το ίδιο όχημα, αν συναντήσει στον δρόμο του ένα επιβατικό αυτοκίνητο, ας πούμε...δέκα αστέρων, με την ίδια ταχύτητα, απλά θα το...καταναλώσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        failracer last edited by

                        Νέες δοκιμές Tiguan, Ateca και Guilia
                        https://www.youtube.com/watch?v=YaQQ_d3901Y
                        https://www.youtube.com/watch?v=GgxIM1BeoXg
                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adensa last edited by

                          Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
                          Ας δώσω και ένα χαρακτηριστικό, ακραίο, παράδειγμα, ώστε να γίνουν κατανοητά τα παραπάνω:

                          αν ένα δωδεκάτονο φορτηγό το κοπανήσουμε με 100 χιλιόμετρα σε ένα άκαμπτο τοίχο, ενδέχεται να διαλυθεί από το ίδιο του το βάρος, με τον οδηγό του χωρίς ελπίδα.

                          Αυτό το ίδιο όχημα, αν συναντήσει στον δρόμο του ένα επιβατικό αυτοκίνητο, ας πούμε...δέκα αστέρων, με την ίδια ταχύτητα, απλά θα το...καταναλώσει.

                          Μόνο που το 12τονο φορτηγό έχει κόφτη στα 90χλμ/ωρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alxnks last edited by

                            Έχει ή μπορεί απλά να 'έχει'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panormus772 last edited by panormus772

                              Tα καλύτερα ανά κατηγορία του 2021

                              Youtube Video

                              monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 @panormus772 last edited by

                                @panormus772 said in EuroNCAP: Αυτά είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα:

                                Tα καλύτερα ανά κατηγορία του 2021

                                Youtube Video

                                Ωχχ βλέπω να ανεβαίνει και άλλο η αναμονή για το Yaris Cross ...

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο στάδιο τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Εντυπωσιακά τρακαρίσματα παλιών βς νέων ιχ, για να φανούν οι διαφορές στην παθητική ασφάλεια.

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dstou last edited by dstou

                                    Κρας τεστ σε υπεράμαξα σαν αυτό που τράκαρε στη βούλα προχτές, αλλά και άλλα όπως ροζ-ρόυς, σ-κλάσε, θα δούμε ποτέ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • yem
                                      yem last edited by

                                      Μπα ... κοστίζει πολύ και δεν βγαίνουν τα παιδιά , μείνε με cgi crash test

                                      Youtube Video

                                      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        Μήπως ξεφτιλιστούν τελείως, και γι' αυτό δεν το κάνουν. Πάντως σε ιδιωτικές δοκιμές πριν από 30 χρόνια περίπου, η Ε-κλάσε είχε ξεφτιλίσει τη Σ-κλάσε και η ερμηνεία ήταν καθαρά τεχνική, το μεγάλο μεταξόνιο δε βοηθάτε και ο σκελετός 'δίπλωνε' πιο εύκολα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tgd last edited by

                                          Δεν το κάνουν και σε μικρότερα. Καλύπτονται νομικά ότι χρησιμοποιούν το ίδιο πάτωμα. Για παράδειγμα δεν έχω δει τεστ της Gran Tourer, ενώ υπάρχει της Active Tourer και του Countryman που έχουν το ίδιο πάτωμα και συγκρότημα ισχύος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tgd last edited by

                                            Το βιντάκι δεν λέει ένα βασικό πράγμα.
                                            Η απόσταση του οδηγού από το εμπρός τμήμα της AMG είναι τεράστια, άρα λογικό να απορροφήσει ευκολότερα την ενέργεια απ' ότι το κοντό (και άδειο) ρύγχος μιας Ferrari ή Lambo.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr