Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    σωληνας στον χωρο της μηχανης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. σωληνας στον χωρο της μηχανης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    16
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      χρειαζομαι εναν σωληνα που να πηγαινει απο το φιλτροκουτι του φιλτρου αερα μπροστα στο ειδικο κουτι απ οπου παιρνει αερα και δεν μπαινουν νερα λασπες .
      ειναι αποσταση περιπου 80cm και ειναι διαμετρου φ75.
      ο παλιος ηταν σκληρο μαυρο pvc φανταζομαι , αλλα χρειαζεται να κανει γωνια 90 μοιρων στην αρχη και απροσδιοριστη γωνια στο τελος .
      μεταχειρο δεν βρισκω ουτε εδω ουτε εξω . καινουργιο δεν υπαρχει εδω και πρεπει να το παραγγειλει η αντιπροσωπεια και βεβαια θελει οσα τους λειπουν η σιτροεν.
      μενει πατεντα .
      στο δικο μου φτωχο μυαλο και με τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι τρεις επιλογες .
      pvc αποχετευσης , υπαρχουν γωνιες και με το θερμοπιστολο του δινεις τις κλισεις που χρειαζεται , παμφτηνο ισως και να εχω κομματια ,ζητουμενο αν αντεχει τις θερμοκρασιες διπλα στον ντηζελοκινητηρα.
      αλλη λυση ειναι ο ευκαμπτος αεραγωγος inox
      και αλλη μια η ευκαμπτη σωληνα pvc δυσκολη να την βρεις στο φ75 βεβαια αλλα και με την απορια αν αντεχει την θερμονρασια του χωρου του κινητηρα.
      ακουω προτασεις και ιδεες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        otso last edited by

        χρειαζομαι εναν σωληνα που να πηγαινει απο το φιλτροκουτι του φιλτρου αερα μπροστα στο ειδικο κουτι απ οπου παιρνει αερα και δεν μπαινουν νερα λασπες .
        ειναι αποσταση περιπου 80cm και ειναι διαμετρου φ75.
        ο παλιος ηταν σκληρο μαυρο pvc φανταζομαι , αλλα χρειαζεται να κανει γωνια 90 μοιρων στην αρχη και απροσδιοριστη γωνια στο τελος .
        μεταχειρο δεν βρισκω ουτε εδω ουτε εξω . καινουργιο δεν υπαρχει εδω και πρεπει να το παραγγειλει η αντιπροσωπεια και βεβαια θελει οσα τους λειπουν η σιτροεν.
        μενει πατεντα .
        στο δικο μου φτωχο μυαλο και με τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι τρεις επιλογες .
        pvc αποχετευσης , υπαρχουν γωνιες και με το θερμοπιστολο του δινεις τις κλισεις που χρειαζεται , παμφτηνο ισως και να εχω κομματια ,ζητουμενο αν αντεχει τις θερμοκρασιες διπλα στον ντηζελοκινητηρα.
        αλλη λυση ειναι ο ευκαμπτος αεραγωγος inox
        και αλλη μια η ευκαμπτη σωληνα pvc δυσκολη να την βρεις στο φ75 βεβαια αλλα και με την απορια αν αντεχει την θερμονρασια του χωρου του κινητηρα.
        ακουω προτασεις και ιδεες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          χρειαζομαι εναν σωληνα που να πηγαινει απο το φιλτροκουτι του φιλτρου αερα μπροστα στο ειδικο κουτι απ οπου παιρνει αερα και δεν μπαινουν νερα λασπες .
          ειναι αποσταση περιπου 80cm και ειναι διαμετρου φ75.
          ο παλιος ηταν σκληρο μαυρο pvc φανταζομαι , αλλα χρειαζεται να κανει γωνια 90 μοιρων στην αρχη και απροσδιοριστη γωνια στο τελος .
          μεταχειρο δεν βρισκω ουτε εδω ουτε εξω . καινουργιο δεν υπαρχει εδω και πρεπει να το παραγγειλει η αντιπροσωπεια και βεβαια θελει οσα τους λειπουν η σιτροεν.
          μενει πατεντα .
          στο δικο μου φτωχο μυαλο και με τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι τρεις επιλογες .
          pvc αποχετευσης , υπαρχουν γωνιες και με το θερμοπιστολο του δινεις τις κλισεις που χρειαζεται , παμφτηνο ισως και να εχω κομματια ,ζητουμενο αν αντεχει τις θερμοκρασιες διπλα στον ντηζελοκινητηρα.
          αλλη λυση ειναι ο ευκαμπτος αεραγωγος inox
          και αλλη μια η ευκαμπτη σωληνα pvc δυσκολη να την βρεις στο φ75 βεβαια αλλα και με την απορια αν αντεχει την θερμονρασια του χωρου του κινητηρα.
          ακουω προτασεις και ιδεες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            adensa last edited by

            http://www.samcosport.com/uk/samco_classic.asp ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              inertia last edited by

              Φαντάζομαι θέλει και ένα περιθώριο κίνησης.
              Δηλαδή αν από τη μια δένει στον κινητήρα και από την άλλη σε σταθερό σημείο στο σασί
              να έχεις υπόψη πως ο κινητήρας έχει ένα βαθμό ελευθερίας πάνω στις βάσεις του.

              Μεταχειρισμένο αντίστοιχο σωλήνα από άλλες μάρκες, άλλα μοντέλα.
              Και μετά πατέντα για να εφαρμοστεί.

              Φτηνή σχετικά, αποδοτική και ασφαλής λύση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Ειτε inox σπιραλ ειτε ένα πολύ χοντρο πρασινο λαστιχο(δυσκολο να το περιγραψω είναι μεγαλης διαμετρου και τύλιγμα με αλουμινοταινια)
                Από aliexpress υπαρχει με 15 δολαρια εύκαμπτος σωλήνας εισαγωγης(σπιραλ πλαστικο)αλλα δεν είναι 80 εκατοστα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.

                  Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                    Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.

                    Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)

                    Σε Daewood lanos (ή όπως γραφεται) κόβονται το σημειο επαφης με το φιλτροκουτι....βεβαια με παμπριζοκολλα το ξαναφερνεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      otso last edited by

                      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                      Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.

                      Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)

                      γιατι ο μαστορας δεν μπορουσε να το βγαλει και το εσπασε , η δε συμβουλη αυτου και ενος αλλου ηταν δεν τρεχει τιποτα . αλλα οταν ανοιξα καπω τυχαια μετα απο βροχη ειδα πανω απο μπαταρια νερο (γι αυτο δημιουργησα και θεμα νερο απο την εισαγωγη στον κινητηρα . προφανως εκει που ενωνεται ο συλλεκτης των νερων κατω απο το παρμπριζ στο σασι εχει προβλημα στεγανοτητας . τα ξηλωσα ολα και προσπαθησα να το στεγανοποιησω βιαστικά , αλλα χωρις αποτελεσμα απ οτι ειδα στις τελευταιες βροχες . οποτε μεχρι να το στεγανοποιησω σωστα το καλυτερο θα ειναι να μπει σωληνα και να μην ειναι εκτεθειμενο .παραλληλα βεβαια εψαχνα στα μεταχειρα και εδω και εξω αλλα δεν βρηκα τιποτα , οποτε ηρθε η ωρα της πατεντας.
                      σιλικονης βεβαια δεν βαζω γιατι ερχεται φθηνοτερα το ταξιδι στη γαλλια .
                      μου κανει εντυπωση παντως που δεν βρισκω στο ebay
                      α θοδωρη 60 βαθμους αντεχει , δεν πιστευω ο χωρος μηχανης να εχει παραπανω .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Σπιράλ αλουμινίου

                        Απλό και φτηνό.
                        Αν έχεις θέμα σταθερότητας το στερεώνεις-δυναμώνεις με σύρμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inertia last edited by

                          Ο χρήστης otso έγραψε:

                          Ο 'παλιος' original σωληνας τι ακριβως προβλημα παρουσιαζει? Μου κινει την περιεργεια ο λογος αντικαταστασης.

                          Το PVC ακουγεται καλο και φτηνο για δοκιμη, αν εχεις και τεχνικα χαρακτηριστικα στους ποσους βαθμους αρχιζει και τα παιζει για να 'περιμενεις' και αντοχη στο χρονο, ακομα καλυτερα. Εφιστω προσοχη αν εχει κανα MAF να μην χαλασει ο στροβιλισμος του αερα και εχεις θεματα μετα (πχ να μετραει λαθος)

                          γιατι ο μαστορας δεν μπορουσε να το βγαλει και το εσπασε , η δε συμβουλη αυτου και ενος αλλου ηταν δεν τρεχει τιποτα . αλλα οταν ανοιξα καπω τυχαια μετα απο βροχη ειδα πανω απο μπαταρια νερο (γι αυτο δημιουργησα και θεμα νερο απο την εισαγωγη στον κινητηρα . προφανως εκει που ενωνεται ο συλλεκτης των νερων κατω απο το παρμπριζ στο σασι εχει προβλημα στεγανοτητας . τα ξηλωσα ολα και προσπαθησα να το στεγανοποιησω βιαστικά , αλλα χωρις αποτελεσμα απ οτι ειδα στις τελευταιες βροχες . οποτε μεχρι να το στεγανοποιησω σωστα το καλυτερο θα ειναι να μπει σωληνα και να μην ειναι εκτεθειμενο .παραλληλα βεβαια εψαχνα στα μεταχειρα και εδω και εξω αλλα δεν βρηκα τιποτα , οποτε ηρθε η ωρα της πατεντας.
                          σιλικονης βεβαια δεν βαζω γιατι ερχεται φθηνοτερα το ταξιδι στη γαλλια .
                          μου κανει εντυπωση παντως που δεν βρισκω στο ebay
                          α θοδωρη 60 βαθμους αντεχει , δεν πιστευω ο χωρος μηχανης να εχει παραπανω .

                          Αν έχεις τα κομμάτια από το σπασμένο σωλήνα
                          μια λύση είναι να τα συγκολλήσεις.
                          Η πιο απλή λύση αν είναι εφικτό να βρεθούν ή να μπαλωθούν τα κομμάτια.

                          Η παρμπριζόκολλα είναι μια καλή ιδέα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            otso last edited by

                            οντως η πιο φτηνη και απλη λυση ειναι αυτη , απλα διαλυεται ευκολα και γιαυτο πιο πανω λεω για το αντιστοιχο inox , το οποιο βεβαια ειναι ακριβο αλλα δεν ξερω αν κοβουν 1 μετρο θα ειναι ενταξει.

                            αυτο παει στον κωστα πιο πανω

                            οχι τα κομματια δεν τα κρατησε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otso last edited by

                              και για να ξερουμε για πιο μιλαμε ειναι το 9 δυο κομματια , το αλλο κουμπωνει στο 6

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                ειναι πριν το φιλτροκουτι, βαλε σπιραλ αλουμινιου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης otso έγραψε:
                                  γιατι ο μαστορας δεν μπορουσε να το βγαλει και το εσπασε

                                  Περισσοτερη δυναμη, λιγοτερο μυαλο. Η λυση σε ολα τα προβληματα.

                                  δεν πιστευω ο χωρος μηχανης να εχει παραπανω .

                                  εγω θα ελεγα πως μπορει να εχει παραπανω, αν εχεις ορεξη/χρονο το βαζεις PVC και βλεπεις.

                                  Απο οσο θυμαμαι στην κεντρικη θερμανση, η σωληνα αλουμινιου η ευκαμπτη κανει περιεργο θορυβο και συντονισμους οταν περναει αερας απο μεσα. Τεσπα, θα το δεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                    Περισσοτερη δυναμη, λιγοτερο μυαλο. Η λυση σε ολα τα προβληματα.

                                    Ποσο ισχυει αυτο που λες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • O
                                      otso last edited by

                                      ευχαριστω ολους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr