-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ka-subaru/
Βγάλε ένα τέτοιο να γουστάρουμε!!
Αυτήν την περίοδο η Subaru Global Platform βρίσκεται υπό εξέλιξη προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα επόμενης γενιάς μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας.Η αρχιτεκτονική αποτελεί το «Α» (ίσως και το «Ω») κάθε πετυχημένου αυτοκινήτου, καθώς συμβάλλει καθοριστικά σε διάφορους τομείς: από την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά, μέχρι το χαμηλό βάρος που επηρεάζει επιδόσεις, κατανάλωση, ρύπους. Η Subaru έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα.
Αυτήν την περίοδο η Subaru Global Platform βρίσκεται υπό εξέλιξη προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα επόμενης γενιάς μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας. Πρώτο χρονικά θα είναι εντός του 2016 το νέο Impreza, το οποίο θα βασίζεται στο εικονιζόμενο πρωτότυπο. Η Subaru δεν αρκείται βέβαια σε αυτό, καθώς αναπτύσσει παράλληλα τους επόμενους boxer βενζίνης και diesel, την τετρακίνηση Symmetrical AWD και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού με πυρήνα το EyeSight.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Subaru, η νέα πλατφόρμα θα συνδυάζει τη σταθερότητα στις ευθείες και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, με την άνεση και τον περιορισμό θορύβων και κραδασμών. Παράλληλα, το κέντρο βάρους θα είναι κατά 5 mm χαμηλότερα από τα σημερινά μοντέλα, μειώνοντας τις κλίσεις στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Η νέα πλατφόρμα θα βασίζεται σε κοινό σχέδιο για όλα τα μελλοντικά Subaru, ανεξαρτήτως μεγέθους, κατηγορίας και κινητήρα (π.χ. βενζίνης, υβριδικού, ηλεκτρικού). Αυτό θα επιτρέψει στους Ιάπωνες να γίνουν πιο ευέλικτοι στην παραγωγή και ταυτόχρονα να μειώσουν το κόστος.
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ka-subaru/
Βγάλε ένα τέτοιο να γουστάρουμε!!
Αυτήν την περίοδο η Subaru Global Platform βρίσκεται υπό εξέλιξη προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα επόμενης γενιάς μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας.Η αρχιτεκτονική αποτελεί το «Α» (ίσως και το «Ω») κάθε πετυχημένου αυτοκινήτου, καθώς συμβάλλει καθοριστικά σε διάφορους τομείς: από την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά, μέχρι το χαμηλό βάρος που επηρεάζει επιδόσεις, κατανάλωση, ρύπους. Η Subaru έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα.
Αυτήν την περίοδο η Subaru Global Platform βρίσκεται υπό εξέλιξη προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα επόμενης γενιάς μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας. Πρώτο χρονικά θα είναι εντός του 2016 το νέο Impreza, το οποίο θα βασίζεται στο εικονιζόμενο πρωτότυπο. Η Subaru δεν αρκείται βέβαια σε αυτό, καθώς αναπτύσσει παράλληλα τους επόμενους boxer βενζίνης και diesel, την τετρακίνηση Symmetrical AWD και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού με πυρήνα το EyeSight.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Subaru, η νέα πλατφόρμα θα συνδυάζει τη σταθερότητα στις ευθείες και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, με την άνεση και τον περιορισμό θορύβων και κραδασμών. Παράλληλα, το κέντρο βάρους θα είναι κατά 5 mm χαμηλότερα από τα σημερινά μοντέλα, μειώνοντας τις κλίσεις στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Η νέα πλατφόρμα θα βασίζεται σε κοινό σχέδιο για όλα τα μελλοντικά Subaru, ανεξαρτήτως μεγέθους, κατηγορίας και κινητήρα (π.χ. βενζίνης, υβριδικού, ηλεκτρικού). Αυτό θα επιτρέψει στους Ιάπωνες να γίνουν πιο ευέλικτοι στην παραγωγή και ταυτόχρονα να μειώσουν το κόστος.
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ka-subaru/
Βγάλε ένα τέτοιο να γουστάρουμε!!
Αυτήν την περίοδο η Subaru Global Platform βρίσκεται υπό εξέλιξη προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα επόμενης γενιάς μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας.Η αρχιτεκτονική αποτελεί το «Α» (ίσως και το «Ω») κάθε πετυχημένου αυτοκινήτου, καθώς συμβάλλει καθοριστικά σε διάφορους τομείς: από την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά, μέχρι το χαμηλό βάρος που επηρεάζει επιδόσεις, κατανάλωση, ρύπους. Η Subaru έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για τη νέα παγκόσμια πλατφόρμα.
Αυτήν την περίοδο η Subaru Global Platform βρίσκεται υπό εξέλιξη προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα επόμενης γενιάς μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας. Πρώτο χρονικά θα είναι εντός του 2016 το νέο Impreza, το οποίο θα βασίζεται στο εικονιζόμενο πρωτότυπο. Η Subaru δεν αρκείται βέβαια σε αυτό, καθώς αναπτύσσει παράλληλα τους επόμενους boxer βενζίνης και diesel, την τετρακίνηση Symmetrical AWD και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού με πυρήνα το EyeSight.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Subaru, η νέα πλατφόρμα θα συνδυάζει τη σταθερότητα στις ευθείες και την άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, με την άνεση και τον περιορισμό θορύβων και κραδασμών. Παράλληλα, το κέντρο βάρους θα είναι κατά 5 mm χαμηλότερα από τα σημερινά μοντέλα, μειώνοντας τις κλίσεις στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.
Η νέα πλατφόρμα θα βασίζεται σε κοινό σχέδιο για όλα τα μελλοντικά Subaru, ανεξαρτήτως μεγέθους, κατηγορίας και κινητήρα (π.χ. βενζίνης, υβριδικού, ηλεκτρικού). Αυτό θα επιτρέψει στους Ιάπωνες να γίνουν πιο ευέλικτοι στην παραγωγή και ταυτόχρονα να μειώσουν το κόστος.
-
ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!! Ένα τέτοιο με τον 1,6 turbo του Levorg με 25Κ. Ζητάω πολλά?
-
Subaru impreza κάτω από 2000cc θα είναι σαν αγρίμι ευνουχισμενο
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!! Ένα τέτοιο με τον 1,6 turbo του Levorg με 25Κ. Ζητάω πολλά?Η Subaru εχει παντως πολλάκις απογοητεύσει στην μεταφορά απο πρωτότυπο σε μοντέλο παραγωγής.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!! Ένα τέτοιο με τον 1,6 turbo του Levorg με 25Κ. Ζητάω πολλά?
Η Subaru εχει παντως πολλάκις απογοητεύσει στην μεταφορά απο πρωτότυπο σε μοντέλο παραγωγής.
sad but true!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!! Ένα τέτοιο με τον 1,6 turbo του Levorg με 25Κ. Ζητάω πολλά?
Η Subaru εχει παντως πολλάκις απογοητεύσει στην μεταφορά απο πρωτότυπο σε μοντέλο παραγωγής.
sad but true!
Ναι ΓΜΤ
Subaru impreza κάτω από 2000cc θα είναι σαν αγρίμι ευνουχισμενο
Ναι, αλλά εγώ δεν μπορώ να ταΐσω παραπάνω κυβικά.
Επισης το ευνουχισμένο αγρίμι είναι λιγο ατυχές σαν έκφραση σε αυτή την περίπτωση.
Αγρίμι αλυσοδεμένο είναι ποιο σωστό, με την άποψη οτι το 1,6 turbo έχει 1 μετρο λάσκα την αλυσίδα -
Τι έχουμε εδώ ;
-
Αν κ δεν είμαι οπαδός των sedan...εδώ δίνω like!
-
Κινεζια...
Μόνο πρωτότυπα εκθεσιακά βγάζουν της προκοπής. Στα παραγωγής δεν ... -
Θα σου απαντήσω με τα λόγια του αδερφού μου όταν μου έδειξε το wrx που μόλις είχε πάρει κ του είπα: 'από ομορφιά δεν μου λέει κάτι'. Μου απάντησε δείχνοντας το καπό: 'όλη η ομορφιά κρύβεται εδώ μέσα'
-
Δε νομίζω να τον πείραζε όμως να πλήρωναν και κανέναν σχεδιαστή ώστε να το ομόρφυνε και από έξω
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Δε νομίζω να τον πείραζε όμως να πλήρωναν και κανέναν σχεδιαστή ώστε να το ομόρφυνε και από έξωΧαχα! Μη σου πω κ μέσα (καμπίνα)!!
Πάντως αυτό εδώ είναι πολύ πιο ωραίο από τα παλιοτερα πιστεύω...κ σε συνδυασμό με τους κορυφαίους κινητήρες της Subaru θα είναι -
Σε εποχές που ο κόσμος θέλει ντιζελ και υγραερίο για να γλιτώσει κανά φράγκο ειναι δύσκολο να προτείνεις μποξερ και τετρακίνηση. Αξιέπαινο αλλα δεν θα πάρω. Πραγματικά παντως αξιέπαινο που κρατάνε τον χαρακτήρα τους και δεν ομογενοποιουντε στην Subaru, αν και απο την άλλη αν χρησιμοποιούσαν την πεπατειμενη ιςως να μην ηταν ανταγωνιστικοί και να έκλειναν.
-
Νομίζω ότι αυτοί που παίρνουν αμάξια τέτοια όπως impreza και evo ξέρουν τι παίρνουν κ η κατανάλωση δεν αποτελεί προτεραιότητα. Από την άλλη άλλαξαν οι καιροί κ τέτοια hobby είναι πλέον για πολύ λίγους...
-
Έτσι. Είναι πλέον 'ειδικός' κατασκευαστής. Για λίγους...
Παρολ' αυτά το να διορισουν έναν σχεδιαστή δεν τους κοστίζει και τόσο. [emoji38]
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... in-europi/
Αναμένοντας το νέο Impreza στην Ευρώπη
Μέχρι στιγμής η Subaru δεν έχει ανακοινώσει την ακριβή ημερομηνία λανσαρίσματός του, όμως η αρχική ενημέρωση είναι ότι τα πλάνα αφορούν το hatchback αμάξωμα και όχι το sedan.
Τον περασμένο Απρίλιο η Subaru είχε αποκαλύψει στην έκθεση της Νέας Υόρκης τη νέα γενιά του Impreza, το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP της ιαπωνικής μάρκας. Ενός μοντέλου με σημαντική παράδοση στην τετρακίνηση και τους αγώνες ράλι.
Πριν λίγες ημέρες μάλιστα άρχισε να κατασκευάζεται σε εργοστάσιο στην πολιτεία της Ιντιάνα, για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Για πρώτη φορά η Subaru δημιούργησε γραμμή παραγωγής του, μακριά από την Ιαπωνία.
Να θυμίσουμε ότι το νέο Impreza είναι διαθέσιμο ως sedan (με μήκος 4,62 m.) και 5θυρο hatch (4,46 m.). Για την αγορά των ΗΠΑ εφοδιάζεται στάνταρ με 2λιτρο boxer 152 ίππων, κιβώτιο CVT Lineartronic και τετρακίνηση Symmetrical AWD. Με βάση τα ευρωπαϊκά δεδομένα, οι κινητήρες του Impreza αναμένεται να είναι χωρητικότητας 1.600 cc, χωρίς να αποκλείεται κάποια ευχάριστη «έκπληξη».
Subaru IMPREZA - Global Platform