-
Καλησπερα σας..
Βρισκομαστε σε διλλημα αναμεσα σε καποια αμαξια τα οποια μεταξυ τους ειναι πανω κατω τα ιδια...
Βασικο κριτηριο ειναι η αναλογια αποδοσης/οικονομιας. Το αμαξι θα χρησιμοποιειτε κατα κυριο λογο μεσα στην αθηνα αλλα δεν γινεται με τιποτα να συμβιβαστω με κατι πολυ πολυ οικονομικο το οποιο λογικα δεν θα εχει μια αξιοπρεπη ιπποδυναμη .
Ζηταω λοιπον την γνωμη σας και τις συμβουλες οσων εχουν ή γνωριζουν για τα παρακατω:grande punto t jet 1.4 120ps (λενε για ηλεκτρικα και σωληνωσεις νερου οτι χαλανε)
kia ceed 1.6 120ps (λενε οτι ειναι σκυλι και δεν χαλαει τιποτα)
fiesta mk7 1.6 sport 120 ps (λενε για κρεμαριερα οτι χαλαει)
golf gt sport 1.4 140ps (λενε για καδενα και γραναζι 2ας ταχυτητας οτι χαλαει)Πιο τιμια επιλογη μου φαινεται το t jet μιας και λογικα θα εχει νορμαλ καταναλωση ασφαλιστρα τελη αλλα και δυναμη
οπως και το golf gt για το οποιο λενε ομως πολλα μειων συν το ακριβο σερβις λογο VW. Τωρα για τα υπολοιπα γραφω 1.6 γιατι θεωρω πως θα μετανιωσω τις εκδοσεις 1.4 χωρις τουρμπο..---> Τα φωτα σας παρακαλω --->
-
Καλησπερα σας..
Βρισκομαστε σε διλλημα αναμεσα σε καποια αμαξια τα οποια μεταξυ τους ειναι πανω κατω τα ιδια...
Βασικο κριτηριο ειναι η αναλογια αποδοσης/οικονομιας. Το αμαξι θα χρησιμοποιειτε κατα κυριο λογο μεσα στην αθηνα αλλα δεν γινεται με τιποτα να συμβιβαστω με κατι πολυ πολυ οικονομικο το οποιο λογικα δεν θα εχει μια αξιοπρεπη ιπποδυναμη .
Ζηταω λοιπον την γνωμη σας και τις συμβουλες οσων εχουν ή γνωριζουν για τα παρακατω:grande punto t jet 1.4 120ps (λενε για ηλεκτρικα και σωληνωσεις νερου οτι χαλανε)
kia ceed 1.6 120ps (λενε οτι ειναι σκυλι και δεν χαλαει τιποτα)
fiesta mk7 1.6 sport 120 ps (λενε για κρεμαριερα οτι χαλαει)
golf gt sport 1.4 140ps (λενε για καδενα και γραναζι 2ας ταχυτητας οτι χαλαει)Πιο τιμια επιλογη μου φαινεται το t jet μιας και λογικα θα εχει νορμαλ καταναλωση ασφαλιστρα τελη αλλα και δυναμη
οπως και το golf gt για το οποιο λενε ομως πολλα μειων συν το ακριβο σερβις λογο VW. Τωρα για τα υπολοιπα γραφω 1.6 γιατι θεωρω πως θα μετανιωσω τις εκδοσεις 1.4 χωρις τουρμπο..---> Τα φωτα σας παρακαλω --->
-
Καλησπερα σας..
Βρισκομαστε σε διλλημα αναμεσα σε καποια αμαξια τα οποια μεταξυ τους ειναι πανω κατω τα ιδια...
Βασικο κριτηριο ειναι η αναλογια αποδοσης/οικονομιας. Το αμαξι θα χρησιμοποιειτε κατα κυριο λογο μεσα στην αθηνα αλλα δεν γινεται με τιποτα να συμβιβαστω με κατι πολυ πολυ οικονομικο το οποιο λογικα δεν θα εχει μια αξιοπρεπη ιπποδυναμη .
Ζηταω λοιπον την γνωμη σας και τις συμβουλες οσων εχουν ή γνωριζουν για τα παρακατω:grande punto t jet 1.4 120ps (λενε για ηλεκτρικα και σωληνωσεις νερου οτι χαλανε)
kia ceed 1.6 120ps (λενε οτι ειναι σκυλι και δεν χαλαει τιποτα)
fiesta mk7 1.6 sport 120 ps (λενε για κρεμαριερα οτι χαλαει)
golf gt sport 1.4 140ps (λενε για καδενα και γραναζι 2ας ταχυτητας οτι χαλαει)Πιο τιμια επιλογη μου φαινεται το t jet μιας και λογικα θα εχει νορμαλ καταναλωση ασφαλιστρα τελη αλλα και δυναμη
οπως και το golf gt για το οποιο λενε ομως πολλα μειων συν το ακριβο σερβις λογο VW. Τωρα για τα υπολοιπα γραφω 1.6 γιατι θεωρω πως θα μετανιωσω τις εκδοσεις 1.4 χωρις τουρμπο..---> Τα φωτα σας παρακαλω --->
-
Εγω θα περίμενα το νέο Renault Megane αντί για τα Golf και Ceed
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα αυτοκίνητα που σκέφτεσαι δεν είναι όλα της ίδια κατηγορίας.
Αν θέλεις καλό αυτοκίνητο και κινητήρα με δύναμη, από αυτά που έγραψες πάρε το Golf. Έχω οδηγήσει φίλου με 122 ίππους κι ήταν μια χαρά σε απόκριση και το έχει πολλά χρόνια χωρίς πρόβλημα.
Για να έχεις πιο ήσυχο το κεφάλι σου και να το κρατήσεις πολλά χρόνια πάρε Kia ceed (ατμοσφαιρικό).Γενικά εγώ θα διάλεγα μεταξύ Auris/Corolla, Golf, Focus.
Για αξιοπιστία θα σου πρότεινα το Auris γιατί είναι Toyota κι αν δεν σας πειράζει το σχήμα σεντάν, το Corolla που έχει πολύ καλύτερης ποιότητας εσωτερικό (μάλλον θεωρούν πιο απαιτητικούς όσους θέλουν κλασσικό σχήμα 'λιμουζίνας').Γενικά αν δεν έχεις κάτι στο μυαλό σου αγόρασε από εταιρεία με σοβαρό δίκτυο στην Ελλάδα και στην περιοχή σου. Σε κάθε περίπτωση πήγαινε να οδηγήσεις ότι σε ενδιαφέρει.
-
Καλα ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο...και του λες για auris και corolla...
Αναμεσα σε GP και fiesta επικεντρωσου.. το fiesta ειναι ενδιαφερων οδηγικα ,ομορφο κτλπ..το fiat ακομα πιο ομορφο εξωτερικα και εχει αποδειχθει και αξιοπιστο, ροπατο κτλπ. Θα σε βολεψει και το μεγεθος τους για τη χρηση που θελεις. Καλο το golf ,ανωτερης κατηγοριας κτλπ αλλα αμα αρχισει να βγαζει κλαυτα... το KIA ζηταγε μοναδα cd player και ταμπλω αλλαζαν ορισμενα.. δεν ειναι οσο σπορτιβ σε προϊδεαζει το παρουσιαστικο του.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
:Αναμεσα σε GP και fiesta επικεντρωσου.. το fiesta ειναι ενδιαφερων οδηγικα ,ομορφο κτλπ..το fiat ακομα πιο ομορφο εξωτερικα και εχει αποδειχθει και αξιοπιστο, ροπατο κτλπ. Θα σε βολεψει και το μεγεθος τους για τη χρηση που θελεις.+1
Μόνο για ένα από αυτά τα δύο.
-
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά !
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο...και του λες για auris και corolla...Αναμεσα σε GP και fiesta επικεντρωσου.. το fiesta ειναι ενδιαφερων οδηγικα ,ομορφο κτλπ..το fiat ακομα πιο ομορφο εξωτερικα και εχει αποδειχθει και αξιοπιστο, ροπατο κτλπ. Θα σε βολεψει και το μεγεθος τους για τη χρηση που θελεις. Καλο το golf ,ανωτερης κατηγοριας κτλπ αλλα αμα αρχισει να βγαζει κλαυτα... το KIA ζηταγε μοναδα cd player και ταμπλω αλλαζαν ορισμενα.. δεν ειναι οσο σπορτιβ σε προϊδεαζει το παρουσιαστικο του.
Ακριβώς επειδή 'ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο' και για θέματα αξιοπιστίας του έγραψα ότι διάβασες. Τι δεν κατάλαβες?
Δεν σημαίνει τίποτα π.χ. ότι στη λίστα αυτοκινήτων 6-7 ετών του TUV Γερμανίας το Fiat Punto έχει fault rate 27.2% και το Auris 11.8% ? (27.2/11.8 = 2.3 φορές πιο συχνά προβλήματα)?
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 15-6-7/494
κι ότι το Fiat Punto στη λίστα 2-3 ετών έχει fault-rate 14.0% κι είναι στη θέση 124 σε σύνολο 129 αυτοκινήτων ?
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 15-2-3/489 -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο...και του λες για auris και corolla...Αναμεσα σε GP και fiesta επικεντρωσου.. το fiesta ειναι ενδιαφερων οδηγικα ,ομορφο κτλπ..το fiat ακομα πιο ομορφο εξωτερικα και εχει αποδειχθει και αξιοπιστο, ροπατο κτλπ. Θα σε βολεψει και το μεγεθος τους για τη χρηση που θελεις. Καλο το golf ,ανωτερης κατηγοριας κτλπ αλλα αμα αρχισει να βγαζει κλαυτα... το KIA ζηταγε μοναδα cd player και ταμπλω αλλαζαν ορισμενα.. δεν ειναι οσο σπορτιβ σε προϊδεαζει το παρουσιαστικο του.
Το αυτο. Σαν τριτη επιλογη θα το εβαζα το Ceed. Το fiesta που εβγαινε το 2008 ειχα διαβασει πως ειχε καποιο θεμα. Ειχε και ενας φιλος μου αυτο το μοντελο και του εβγαλε προβλημα το κομπρεσερ του υδραυλικου τιμονιου. Για τα επομενα μοντελα δεν εχω ακουσει κατι. Αναμεσα σε fiesta - punto θα προτιμουσα το punto λογω αποδοσης του κινητηρα. Το φιατ ειναι τουρμπισιο, το αλλο ατμοσφαιρα. Λαβε και αυτο στα υποψιν.
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Ακριβώς επειδή 'ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο' και για θέματα αξιοπιστίας του έγραψα ότι διάβασες. Τι δεν κατάλαβες?
Δεν σημαίνει τίποτα π.χ. ότι στη λίστα αυτοκινήτων 6-7 ετών του TUV Γερμανίας το Fiat Punto έχει fault rate 27.2% και το Auris 11.8% ? (27.2/11.8 = 2.3 φορές πιο συχνά προβλήματα)?
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 15-6-7/494
κι ότι το Fiat Punto στη λίστα 2-3 ετών έχει fault-rate 14.0% κι είναι στη θέση 124 σε σύνολο 129 αυτοκινήτων ?
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 15-2-3/489Θα σου προτεινα να ξαναδιαβασεις το ποστ του... Και εξηγω παρακατω γιατι πρεπει.
Τη ψαχνει-ψαχνεται για κατι ΠΡΩΤΑ απ ολα ενδιαφερων με δυναμη,ΜΠΑΜ κανει..αυτο ειναι το ζουμι του ποστ σε συνδυασμο με την αξιοπιστια βεβαια. Εντωμεταξυ γραφει ξεκαθαρα οτι θα κινειται μεσα στη πολη και επικεντρωνεσαι σε sed C και οχι supermini που του ταιριαζει και καπου εκει κολλας και την corolla ,αν ειναι δυνατον δλδ... Και καπου εκει κολλας και το δικτυο ,ενω γραφει οτι ειναι Αθηνα και ολοι ειναι ανεπτυγμενοι...
Με τυπου auris το μονο που θα καταφερει θα ειναι να βαρεθει τη ζωη του και να σιχτιριζει στο παρκαρισμα. Ολα σχετικα ειναι περι ερευνων αξιοπιστιας.. αρκει να δεις χαωτικες διαφορες μεταξυ αυτων. -
Αγαπητέ νονέ, θα έχεις ακούσει το 'δυό γάιδαροι μαλώναν σε ξένο αχυρώνα'. Έ δεν έχω σκοπό να παίξω τέτοιο ρόλο μαζί σου. Δυο τελευταίες κουβέντες από εμένα κι ότι θέλεις καταλαβαίνεις.
Επειδή ακριβώς διάβασα προσεκτικά το ποστ του, η πρώτη πρόταση που του έγραψα ήταν 'Τα αυτοκίνητα που σκέφτεσαι δεν είναι όλα της ίδια κατηγορίας' και στη συνέχεια κάποιες εναλλακτικές κατά την άποψη μου. Εσύ αποφάσισες ότι πρέπει να πάρει supermini!
Και κάποιος άλλος που έγραψε για Megane δεν κατάλαβε ότι εσύ? Σε βάζει καθόλου σε σκέψεις?Το Auris είναι στη κατηγορία Golf, Ceed που για να τα συζητάει κάποιος σημαίνει ότι μπορεί να χρειάζεται τους χώρους. Και στην εποχή μας που τα χρήματα δεν περισσεύουν, οι αγορές μας καλύτερα να έχουν μια προοπτική ....
Όσον αφορά την αξιοπιστία των αυτοκινήτων, οι στατιστικές του TUV στην Ευρώπη και το consumers report στην Αμερική είναι ακριβώς ότι έχει σημασία κι όχι τι συνέβη στο αυτοκίνητο του Μήτσου ... ή τι είπε ο κουνιάδος της αδερφής του κουμπάρου του γείτονα.... Γαλλικά και Ιταλικά αυτοκίνητα δεν είναι τυχαία στον πάτο της στατιστικής του TUV.
Και μια εξαιρετική 'κρησάρα' αξιοπιστίας είναι ποιές ξένες εταιρείες καταφέρνουν να σταθούν καλά στην αγορά της Αμερικής.
Toyota, Honda, Mazda, Nissan, Mercedes, BMW, VW, Hyundai (συν η Ford, αμερικάνικη).Αν είναι δυνατόν να προτείνεις σε κάποιον Fiat για αξιοπιστία! Βρες άλλο λόγο, το γούστο είναι αποδεκτό κριτήριο.
-
Θα διαφωνήσω όσον αφορά την αξιοπιστία της Fiat. Έχω lancia Delta του 2007 και δεν εχει βγάλει το παραμικρό.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν λέω ότι θα πρέπει να αγοράζουμε απαραίτητα το πιο αξιόπιστο. Μακάρι να είχαμε χρήματα να αγοράζουμε BMW κι ας υστερούν σε αξιοπιστία ως προς τα Toyota. Αν πιάνουμε όμως συζήτηση για αξιοπιστία, οι στατιστικές είναι όλη η ουσία.
-
Οι στατιστικες ειναι μονο αυτες που μόνος σου κανεις. Το Tuv για παράδειγμα οποιαδήποτε βλάβη διορθώνεται απο mobile service(έστω και προσωρινά) , δεν την θεωρεί βλάβη. Η πρεπει να πιστέψω τους κατα συρροή ψεύτες Γερμανούς (αποδεδειγμένα και είμαι και μνημονιακος για να μην με παρεξηγείτε ) όταν μου βάζουν το χρεπι smart στην επόμενη θέση απο το Mazda MX-5 που εχω και οδηγώ.........(εχουμε και smart ). Ειναι δυνατόν η Citroën C4 να ειναι σε αυτή τη θέση όταν ξέρω οτι στην Γερμανία απλά σχεδόν ΔΕΝ πωλείται το αμάξι. Υπαρχουν λοιπον αν θες να μάθεις την αλήθεια ασφάλειες εγγύησης στην Αγγλία, στην ουσία αγοράζεις μια εγγύηση για το όχημα σου. Βάζεις τα στοιχεία όπως μάρκα, χλμ, μοντέλο και σου δίνει τιμη. Αυτή ειναι η πιο αξιόπιστη υπηρεσία , αν βρω Λίνκ θα βάλω.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Οι στατιστικές είναι όπως τα φαινόμενα. Συχνά δεν δίνουν την πραγματική εικόνα. Ακόμη συχνότερα γεννούν ερωτήματα όπως ποιοι τις κάνουνε, με τι σκοπούς, από ποιους χρηματοδοτούνται, ποσο αδιάβλητες είναι και αν φυσικά μπορούν να επαληθευθούν. Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί έφτιαχναν πάντα όμορφα αυτοκίνητα και συχνά καινοτόμα. Τις καινοτομίες τους συχνά δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν οι μηχανικοί χωρών όπως η Ελλάδα ή δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι Γερμανοί με έντιμους τρόπους στα πλαίσια υγιούς ανταγωνισμού. Η ερώτηση της εβδομάδας τώρα... τι εθνικότητας ειναι η σχεδίαση του golf? Για να ξέρουμε τι λέμε και να σεβόμαστε και λίγο...
-
Για να μην παρεξηγούμαι θεωρώ το Golf τον Πατριάρχη της κατηγορίας και όλα τα Γερμανικά αυτοκίνητα εξαιρετικά. Αυτό όμως δεν αναιρεί τα χιλιάδες προβλήματα που οι οδηγοί τους αντιμετωπίζουν καθημερινά , τα οποία είναι περισσότερο πρόβλημα έλλειψης quality control λόγω αυξημένης ζήτησης και λιγότερο προβλήματα σχεδιασμού. Κατά συνέπεια από τα παραπάνω αυτοκίνητα που περιγράφει ο συμφορουμίτητς το Γκολφ είναι hands down η καλύτερη με τεραστια διαφορα επιλογή. Γνωρίζοντας όμως προσωπικά 2 γκολφ με χτυπημένα μοτέρ(επισκευασμένα όπως να είναι) που πουλήθηκαν σαν ζεστό ψωμάκι στα 9 χιλιάρικα (μιλάω για 6αρια) με κάνει η αγορά ενός από αυτά εξαιρετικά καχύποπτο.
-
Με κινδυνο να διαβασω ανακριβειες και κλισε θ απαντησω,ας ειναι...
Η καθε TUV και το καθε ΓΕΡΜΑΝΟΤΡΑΦΕΣ ή ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΡΑΦΕΣ (εκει μαλιστα λειπουν και πολλα ευρωπαικα ονοματα λογω μη εισαγωγης) μεσο πιστοποιησης μπορει να τα παιρνει απ οπου θελει, να γραφει οτι θελει και να κατευθυνει οπου θελει. H αξιοπιστια ειναι σημαντικο πραγμα και οι ιαπωνεζοι τουλαχιστον παλιοτερα πρωτοστατουσαν. Το να το θεωρει καποιος το σημαντικοτερο λογο για να διαλεξει κατι σ εποχες μαλιστα που ο ορος της ειναι εντελως ρευστος και ολοι παιζουν πολυ παρομοια ειναι (στα ισα) βλακωδες για μενα.. Και βεβαια θα το κοιταξεις και μετρησεις αλλα μεχρι εκει.
Απο εκει και περα οταν προτεινω, θεωρω σωστο να βοηθησω καποιον.. και bmw 7 μπορει να κοιταγε για μεσα στην Αθηνα δε θα του προτεινω εναλλακτικα audi a8... το τι μπορει να φανταστηκε κανεις οτι σημαινει κατι που γραφτηκε απλα το φανταστηκε...(βλεπε χωροι)..ουτε εγω ειμαι ψυχολογος να δινω 'λυσεις με προοπτικες'... Εγω απαντω με βαση οτι γραφτηκε. Θα του πω λοιπον του ενδιαφερομενου, οτι δε κανει για τη χρηση που θελει, και εφοσον κοιταει κατι που εγω θεωρω καλυτερο για τη χρηση που θελει θα του προτεινω εκεινο (βλεπε fiesta, GP)
Αν επισης τωρα καποιος εμεινε στην εποχη που σκουριαζε το 128 να ερθει στο 2016.. Το bravo ας πουμε εχει αποδειχθει ,ως συγχρονο παραδειγμα,αλεξισφαιρο και ουτε ειχα ουτε εχω fiat. -
Καλα ειστε σοβαροι;; Ακομη υπαρχει τελικα αυτο το γελοιο φαινομενο οπου αγνωστοι μεταξυ αγνωστων προσπαθουν να επιβληθούν πισω απο μια οθονη;; Ας σοβαρευτουμε λιγακι και ας χρησιμοποιησουμε αυτο το μεσο (forum) βοηθωντας και μονο, ο ενας τον αλλον...Οτιδηποτε αλλο ειναι περιττο και κανεις ποτε δεν εβαλε μυαλο ή διορθωθηκε επειδη καποιος του την ειπε στο ιντερνετ.
Επανερχομαι στο θεμα που ανοιξα ομως και λεω οτι: το ceed μπηκε στα υποψην επειδη ακουω μονο καλα λογια αλλα και εχει μια εμφανιση σπορ συγκριτικα με τα γουστα μου..Σαφως και με ενδιαφερει η δυναμη πανω απολα αλλα δεν μπορω να μην σκεφτω τα καυσιμα τα τελη κτλ..οποτε κλινω προς το punto αλλα θα εκτιμησω περισσοτερο το fiesta 1.6 αν μαθαινα πως ναι μεν ειναιο πιο αργο αλλα στα 2,3,4 χρονια θα ειναι ακεραιο απο ζημιες και εξοδα χωρις λογο..μεχρι εκει ομως ουτε παραπανω ουτε λιγοτερο.και για να ειμαι ειλικρινης εξωτερικα ειναι πιο ομορφο το fiesta θεωρω. Τωρα θα μπορουσα να πω και για swift και για colt αλλα εξωτερικα ειναι κουτια για τα γουστα μου..
Καπου διαβασα για bmw...Ναι πολυ θα με εψηνε μια e36 1.6 εστω, με 2-3 χιλιαρικα μονο που πωλουνται σημερα, πισω κινηση και εμφανιση σουπερ και ας μην ειναι για την κατηγορια μου. Ομως δεν θα ηθελα να το ρισκαρω και να τρεχω συνεργειο καθε λιγο...(ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ)
Οι χωροι ειναι το τελευταιο που με ενδιαφερει..
Τωρινο αμαξι seat ibiza 2000 μοντ. 1.4cc
Χρονια πολλα Καλη χρονια
-
Καλη χρονια. Και τα δυο Fiesta, Punto ειναι πολυ καλες επιλογες για εμενα. Οτι σου αρεσει περισσοτερο και καλυπτει τις προτεραιοτητες σου. Ενταξει και το 1.6 το Fiesta δεν ειναι ψοφιμι. Ομως οπως γραφεις και στο αρχικο σου post υπαρχει μεγαλυτερο κοστος στα τελη. Εσυ ξερεις τα οικονομικα σου και ποσο στα επιβαρυνει. Να σου πω ποιο εινται το θεμα για εμενα σε τετοιες περιπτωσεις. Μιλαμε για μεταχειρισμενα. Πες οτι το φιεστα εχει ενα κλικ παραπανω αξιοπιστια (για αλλους το φιατ, δεν θα τα χαλασουμε εκει). Και βρισκεις ενα φιεστα εμφανησιακα προσεγμενο, εσωτερικα σαν καινουργιο, αλλα με κατεβασμενα χιλιομετρα και ελειπη συντηρηση. Αργα ή γρηγορα μπορει να βγαλει προβλημα.
Τι θελω να πω. Στα μεταχειρισμενα, παιζει μεγαλο ρολο η μεταχειριση και η συντηρηση του αυτοκινητου απο τον προηγουμενο. Το εσπαζε; Σημαδευε λακουβες; Αλλαζε λαδια, φιλτρα, ξυδια τακτικα; Τον συμπλεκτη τον σεβοταν ή τον εχει στα προτελευταια του; Ιμαντα αλλαξε; Οποτε πριν την αγορα, θελει ψαξιμο, γιατι το οτι ειναι αξιοπιστο, απο μονο του δεν φτανει. Δεν παιρνεις καινουργιο αμαξι οπου εκει εχεις να κανεις με την αξιοπιστια. Αν ο αλλος ειναι σπαστης και αδιαφορος, οσο αξιοπιστο και αν ειναι το τουτου, αν δεν εχει αρχισει να γενναει σε αυτον, θα αρχισει σε εσενα. -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά !Καλα ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο...και του λες για auris και corolla...
Αναμεσα σε GP και fiesta επικεντρωσου.. το fiesta ειναι ενδιαφερων οδηγικα ,ομορφο κτλπ..το fiat ακομα πιο ομορφο εξωτερικα και εχει αποδειχθει και αξιοπιστο, ροπατο κτλπ. Θα σε βολεψει και το μεγεθος τους για τη χρηση που θελεις. Καλο το golf ,ανωτερης κατηγοριας κτλπ αλλα αμα αρχισει να βγαζει κλαυτα... το KIA ζηταγε μοναδα cd player και ταμπλω αλλαζαν ορισμενα.. δεν ειναι οσο σπορτιβ σε προϊδεαζει το παρουσιαστικο του.
Ακριβώς επειδή 'ο ανθρωπος φαινεται οτι το ψαχνει και ψαχνεται λιγο' και για θέματα αξιοπιστίας του έγραψα ότι διάβασες. Τι δεν κατάλαβες?
Δεν σημαίνει τίποτα π.χ. ότι στη λίστα αυτοκινήτων 6-7 ετών του TUV Γερμανίας το Fiat Punto έχει fault rate 27.2% και το Auris 11.8% ? (27.2/11.8 = 2.3 φορές πιο συχνά προβλήματα)?
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 15-6-7/494
κι ότι το Fiat Punto στη λίστα 2-3 ετών έχει fault-rate 14.0% κι είναι στη θέση 124 σε σύνολο 129 αυτοκινήτων ?
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 15-2-3/489TUV...
-
καταλαβαινω απολυτα το θεμα με τα μεταχειρισμενα αλλα αυτο ειναι κατι που καθενας μπορει να το ερευνησει..περα απο αυτο ακομη δεν εχουμε καταληξει σε ποιο απο τα δυο...οπως και να χει ευχαριστω..
Ζητάω την γνώμη σας::::