-
-
-
-
Το δοκιμασα σε παγωμενη ανηφορα απο υγρασια προχθες....καμια διαφορα απλα με επαιρνε πισω.Χωρις καποια στοιχειωδη προσφυση π.χ. παγος ειναι αχρηστο.Σε χιονακι αν πιανει περιπου το ιδιο εκατερωθεν πιστευω οτι θα ειναι αξιοσημειωτη η διαφορα.....
Βασικα το μερκ αν σταματησει ξεκινα τρομερα δυσκολα σε χιονι.(παντα με χιονολαστιχα μιλω) -
Δεν ξερω αν βοηθα αλλα το θυμαμαι απο εγχειριδιο toyota dyna 3.0d 1975 φορτηγο 5 τονων μεικτο. Ελεγε σε περιπτωσεις εξαιρετικα μειωμενης προσφυσης στο ξεκινημα μερικα κλικ στο χειροφρενο βοηθουν ωστε να ξεκινησει χωρις να υπαρχει σπινιαρισμα.
-
Mιλώντας για 4wd, αν δεν κλειδώνει το κεντρικό, όλη η κίνηση πάει εκεί που δεν πρέπει.
(Με εξαίρεση την σπάνια περίπτωση 4wd με την μηχανή πίσω, οπότε και χωρίς κλείδωμα του κεντρικού το χειρόφρενο μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά. Συνήθως όμως τα αυτοκίνητα αυτά, (PORSCHE, VW T3 SYNCRO), έχουν αναστολέα η διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, οπότε η τεχνική αυτή δεν χρειάζεται).Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό το SUBARU FORESTER, όπου το χειρόφρενο δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα επειδή το κεντρικό είναι 'ελεύθερο'.
-
Aντίθετα, εδώ υπάρχει ελεγχόμενο κεντρικό οπότε και έρχεται το αποτέλεσμα. Και μάλιστα, σύμφωνα με την περιγραφή, για το χειρόφρενο εδώ έχουν εγκατασταθεί δύο χειριστήρια, ένα για τον πίσω αριστερό τροχό και ένα για τον πίσω δεξιό.
(Σχετικά απλή μετατροπή σε κάποιες περιπτώσεις). -
H λύση αυτή, σε σχέση με ένα 'κανονικό' σύστημα ελέγχου, έχει το πλεονέκτημα της άμεσης, με μηδενικό κόστος και χωρίς καμία μετατροπή, χρήσης αλλά και κάποια σοβαρά μειονεκτήματα:
1)Στρεσάρει, σε σημαντικό βαθμό, όλες τις βαθμίδες της μετάδοσης.
2)Απορροφά μεγάλο μέρος της διαθέσιμης ισχύος.
3)Προσφέρεται μόνο για στιγμιαία χρήση.
Χειρόφρενο σαν αναστολέας διαφορικού.