Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειρόφρενο σαν αναστολέας διαφορικού.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χειρόφρενο σαν αναστολέας διαφορικού.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Το δοκιμασα σε παγωμενη ανηφορα απο υγρασια προχθες....καμια διαφορα απλα με επαιρνε πισω.Χωρις καποια στοιχειωδη προσφυση π.χ. παγος ειναι αχρηστο.Σε χιονακι αν πιανει περιπου το ιδιο εκατερωθεν πιστευω οτι θα ειναι αξιοσημειωτη η διαφορα.....
            Βασικα το μερκ αν σταματησει ξεκινα τρομερα δυσκολα σε χιονι.(παντα με χιονολαστιχα μιλω)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panorg last edited by

              Δεν ξερω αν βοηθα αλλα το θυμαμαι απο εγχειριδιο toyota dyna 3.0d 1975 φορτηγο 5 τονων μεικτο. Ελεγε σε περιπτωσεις εξαιρετικα μειωμενης προσφυσης στο ξεκινημα μερικα κλικ στο χειροφρενο βοηθουν ωστε να ξεκινησει χωρις να υπαρχει σπινιαρισμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Mιλώντας για 4wd, αν δεν κλειδώνει το κεντρικό, όλη η κίνηση πάει εκεί που δεν πρέπει.
                (Με εξαίρεση την σπάνια περίπτωση 4wd με την μηχανή πίσω, οπότε και χωρίς κλείδωμα του κεντρικού το χειρόφρενο μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά. Συνήθως όμως τα αυτοκίνητα αυτά, (PORSCHE, VW T3 SYNCRO), έχουν αναστολέα η διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, οπότε η τεχνική αυτή δεν χρειάζεται).

                Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό το SUBARU FORESTER, όπου το χειρόφρενο δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα επειδή το κεντρικό είναι 'ελεύθερο'.

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Aντίθετα, εδώ υπάρχει ελεγχόμενο κεντρικό οπότε και έρχεται το αποτέλεσμα. Και μάλιστα, σύμφωνα με την περιγραφή, για το χειρόφρενο εδώ έχουν εγκατασταθεί δύο χειριστήρια, ένα για τον πίσω αριστερό τροχό και ένα για τον πίσω δεξιό.
                  (Σχετικά απλή μετατροπή σε κάποιες περιπτώσεις).

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    H λύση αυτή, σε σχέση με ένα 'κανονικό' σύστημα ελέγχου, έχει το πλεονέκτημα της άμεσης, με μηδενικό κόστος και χωρίς καμία μετατροπή, χρήσης αλλά και κάποια σοβαρά μειονεκτήματα:

                    1)Στρεσάρει, σε σημαντικό βαθμό, όλες τις βαθμίδες της μετάδοσης.

                    2)Απορροφά μεγάλο μέρος της διαθέσιμης ισχύος.

                    3)Προσφέρεται μόνο για στιγμιαία χρήση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr